Dóra László : Médiakultúra - a hírek értelmezése, Beau Bassin: GlobeEdit , 201 p. type of document: Book/Monography language: Hungarian
2016
from data base, 2018. III. 25.
Dóra László: Some ideas about using mass media in adult education, KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE 14: (3-4) pp. 197-204. type of document: Journal paper/Article language: Magyar és angol DOI
2015
from data base, 2018. III. 25.
Dóra László: 3 és 5 – a problémamegoldás hatékonyságának csoportlétszáma, ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 25.: (1.) pp. 35-50. type of document: Journal paper/Article language: Hungarian URL
2014
from data base, 2018. III. 25.
Dóra László: A Bales-féle csoportos interakció folyamatelemzés, ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 2014: (6) pp. 17-30. type of document: Journal paper/Article language: Hungarian
2014
from data base, 2018. III. 25.
Dóra László: A disztrakció hipotézis igazolása, In: Szerk.: Szabolcs Éva, Szerk.: Garai Imre Neveléstudományi kutatások közben: Válogatás doktori hallgatók munkáiból. Budapest: ELTE Eötvös Kiadó, 2014. pp. 180-185. type of document: Part of book/Könyvfejezet (to be translated) language: Hungarian
2014
from data base, 2018. III. 25.
Dóra László: A médiapedagógia segédtudománya: a kognitív pszichológia, KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE 12: (3-4) pp. 27-34. type of document: Journal paper/Article language: Hungarian URL
2014
from data base, 2018. III. 25.
Dóra László: A felnőttképzés és médiaoktatás kapcsolata, MNT: MŰVELŐDÉS NÉPFŐISKOLA TÁRSADALOM 2014: (1) pp. 13-19. type of document: Journal paper/Article language: Hungarian
2013
from data base, 2018. III. 25.
Dóra László: Az Európai Unió és médiaoktatás kapcsolata, MNT: MŰVELŐDÉS NÉPFŐISKOLA TÁRSADALOM 21: (4) pp. 18-22. type of document: Journal paper/Article language: Hungarian URL
2012
from data base, 2018. III. 25.
Dóra László: A kommunikatív oktatási stílus előnyei, ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 22: (6) pp. 90-95. type of document: Journal paper/Article language: Hungarian Full text
2011
from data base, 2018. III. 25.
Dóra László: Felnőttképzésben résztvevő fiatalok véleménye a televíziós erőszakról, KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE 9: (1-2) pp. 145-154. type of document: Journal paper/Article language: Hungarian
Number of independent citations to these publications:
monographs/books in which chapters/sections were contributed:
1
scientific publications published abroad that meet the accreditation criteria:
0
publications not in Hungarian, published in Hungary, meeting the accreditation criteria:
0
number of independent citations to scientific publications and creative works:
The number of citations displayed after clicking on the link may differ from the displayed number because the former displays the current state of MTMT2 and the latter was the case when importing science metrics.