Stéber Andrea, Kereszty Orsolya:: A tudásmenedzsment a munkahelyi tanulásban, NEVELÉSTUDOMÁNY: OKTATÁS KUTATÁS INNOVÁCIÓ 2016/4, pp. 20-30 type of document: Journal paper/Article language: Hungarian
2016
manual entry, 2017. I. 04.
Stéber Andrea: Opportunities of Informal Learning at Workplace, Beliefs and Behaviours in Education and Culture : Cultural determinants and education. Bucharest: Pro Universitaria., pp. 105-114 type of document: Part of book/Szaktanulmány (to be translated) language: English
2015
manual entry, 2017. I. 04.
Stéber Andrea, Kereszty Orolya: A munkahelyi tanulás támogatási formái – a tudásmenedzsment szerepe: Az elméleti kutatások kritikai elemzése, SZAKKÉPZÉSI SZEMLE 31:(4), pp. 34-52 type of document: Journal paper/Article language: Hungarian
2015
manual entry, 2016. III. 02.
Stéber Andrea: Az informális tanulás és a tudásmenedzsment összefüggései a munkahelyi tanulás kontextusában, In: Lőrincz Ildikó (szerk.) XVIII. Apáczai-napok. Tudományos Konferencia: Quid est veritas? (Jn 18,38) : Teóriák, hipotézisek és az igazság viszonya., pp. 47-56 type of document: Conference paper/Előadás vagy poszter cikke language: Hungarian
2015
manual entry, 2016. III. 02.
Stéber Andrea: Kutatások és fejlesztések a hazai felnőtképzésben, NEVELÉSTUDOMÁNY: OKTATÁS KUTATÁS INNOVÁCIÓ 2015/4., pp. 97-100 type of document: Journal paper/Review paper language: Hungarian
2015
manual entry, 2016. III. 02.
Stéber Andrea, Kereszty Orsolya: Az informális tanulás értelmezései a XXI. században, ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 65:(9-10), pp. 30-44 type of document: Journal paper/Article language: Hungarian
2014
manual entry, 2016. III. 02.
Stéber Andrea: Az informális tanulás lehetőségei, TUDÁSMENEDZSMENT 15:(1) pp. 13-28. (2014), pp. 13-28 type of document: Journal paper/Article language: Hungarian
2014
manual entry, 2016. III. 02.
Stéber Andrea: „Sorozatos” tanulás – avagy a sorozatok és az informális tanulás lehetősége, FELNŐTTKÉPZÉSI SZEMLE 8:(2), pp. 40-49 type of document: Journal paper/Article language: Hungarian
Number of independent citations to these publications:
number of scientific publications that meet accreditation criteria:
number of scientific publications:
monographs and professional books:
monographs/books in which chapters/sections were contributed:
number of independent citations to scientific publications and creative works:
The number of citations displayed after clicking on the link may differ from the displayed number because the former displays the current state of MTMT2 and the latter was the case when importing science metrics.