Login
 Forum
 
 
Hallgatói adatlap
 Print preview
Personal data
Andrea Gáthy-Stéber
name Andrea Gáthy-Stéber
name of institution Eötvös Loránd University, Budapest
doctoral school ELTE Doctoral School of Education
Contact details
own web page
Supervision
thesis supervisor Orsolya Kereszty
one supervisor or with co-supervisor individual
degree PhD
starting of doctoral studies 2013
date of final certificate (year,month) 2016/01
deadline to accomplish doctoral procedure(year,month) 2018/09
Publications
2016

Stéber Andrea, Kereszty Orsolya:: A tudásmenedzsment a munkahelyi tanulásban, NEVELÉSTUDOMÁNY: OKTATÁS KUTATÁS INNOVÁCIÓ 2016/4, pp. 20-30
type of document: Journal paper/Article
language: Hungarian
2016

Stéber Andrea: Opportunities of Informal Learning at Workplace, Beliefs and Behaviours in Education and Culture : Cultural determinants and education. Bucharest: Pro Universitaria., pp. 105-114
type of document: Part of book/Szaktanulmány (to be translated)
language: English
2015

Stéber Andrea, Kereszty Orolya: A munkahelyi tanulás támogatási formái – a tudásmenedzsment szerepe: Az elméleti kutatások kritikai elemzése, SZAKKÉPZÉSI SZEMLE 31:(4), pp. 34-52
type of document: Journal paper/Article
language: Hungarian
2015

Stéber Andrea: Az informális tanulás és a tudásmenedzsment összefüggései a munkahelyi tanulás kontextusában, In: Lőrincz Ildikó (szerk.) XVIII. Apáczai-napok. Tudományos Konferencia: Quid est veritas? (Jn 18,38) : Teóriák, hipotézisek és az igazság viszonya., pp. 47-56
type of document: Conference paper/Előadás vagy poszter cikke
language: Hungarian
2015

Stéber Andrea: Kutatások és fejlesztések a hazai felnőtképzésben, NEVELÉSTUDOMÁNY: OKTATÁS KUTATÁS INNOVÁCIÓ 2015/4., pp. 97-100
type of document: Journal paper/Review paper
language: Hungarian
2015

Stéber Andrea, Kereszty Orsolya: Az informális tanulás értelmezései a XXI. században, ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 65:(9-10), pp. 30-44
type of document: Journal paper/Article
language: Hungarian
2014

Stéber Andrea: Az informális tanulás lehetőségei, TUDÁSMENEDZSMENT 15:(1) pp. 13-28. (2014), pp. 13-28
type of document: Journal paper/Article
language: Hungarian
2014

Stéber Andrea: „Sorozatos” tanulás – avagy a sorozatok és az informális tanulás lehetősége, FELNŐTTKÉPZÉSI SZEMLE 8:(2), pp. 40-49
type of document: Journal paper/Article
language: Hungarian
Number of independent citations to these publications:
Scientometric data
list of publications and citations
number of scientific publications that meet accreditation criteria:
 
number of scientific publications:
 
monographs and professional books:
 
monographs/books in which chapters/sections were contributed:
 
number of independent citations to scientific publications and creative works:
 
Research
research area informal learning, workplace learning, adult learning, knowledge management
research field in which current research is conducted teaching

 
All rights reserved © 2007, Hungarian Doctoral Council. Doctoral Council registration number at commissioner for data protection: 02003/0001. Program version: 2.2358 ( 2017. X. 31. )