Login
 Forum
 
 
Hallgatói adatlap
 Print preview
Personal data
László Horváth
name László Horváth
year of birth 1990
name of institution Eötvös Loránd University, Budapest
doctoral school ELTE Doctoral School of Education
Contact details
E-mail address horvath.laszloppk.elte.hu
Supervision
thesis supervisor Gábor Halász
one supervisor or with co-supervisor individual
degree PhD
starting of doctoral studies 2014
date of final certificate (year,month) 2017/08
deadline to accomplish doctoral procedure(year,month) 2019/07
Employment
2016 - Eötvös Loránd University, Budapest
other (not specified) (tudományos segédmunkatárs)
Publications
2017

László Horváth, Gábor Halász: Innovation in the Hungarian educational sector, In: Szerk.: Petar Vrgović, Szerk.: Amila Pilav-Velić, Szerk.: Carsten Dreher DSCIM - 2017 1st Doctoral Students Conference on Innovation Management: Proceedings. Novi Sad: University of Novi Sad, Faculty of Technical Sciences, 2017. pp. 63-70.
type of document: Part of book/Proceedings Paper
language: English
2016

Horváth László, Simon Tünde, Kovács Anikó: Development and Embedding of the Horizontal Learning System into the Hungarian Institutional System of Pedagogical Services, In: Szerk.: Kay Livingston, Szerk.: Gaele Macfarlane Teacher Education Through Partnerships and Collaborative Learning Communities: Conference Proceedings of ATEE 40th Annual Conference 2015. Glasgow: ATEE, 2016. pp. 205-216.
type of document: Part of book/Proceedings Paper
language: English
2016

Horváth László: Organizational Change in Higher Education, In: Szerk.: Jiri Vopava, Szerk.: Vladimir Douda, Szerk.: Radek Kratochvil, Szerk.: Mario Konecki Proceedings of The 8th MAC 2016. Prague: MAC Prague consulting, 2016. pp. 217-226.
type of document: Part of book/Proceedings Paper
language: English
2016

Fazekas Ágnes, Horváth László, Baráth Tibor: Az iskolák tanulószervezeti működésének modellje, In: Szerk.: Tóth Péter, Szerk.: Holik Ildikó Új kutatások a neveléstudományokban 2015: Pedagógusok, tanulók, iskolák - az értékformálás, az értékközvetítés és az értékteremtés világa. Budapest: ELTE Eötvös Kiadó, 2016. pp. 23-32.
type of document: Part of book/Szaktanulmány (to be translated)
language: Hungarian
2016

Orsolya Csík, László Horváth, Helga Misley, Krisztina Nagy, Éva Verderber: The Business Canvas Model as a Tool for Assessing Curriculum Implementation Effectiveness in a Hungarian Private Secondary School, In: Szerk.: Tibor Janos Karlowitz, Szerk.: Judit Torgyik Some issues in Pedagogy and Methodology. Komárno: International Research Institute, 2016. pp. 141-152.
type of document: Part of book/Proceedings Paper
language: English
DOI 
2016

László Horváth, Éva Verderber, Tibor Baráth: Managing the Complex Adaptive Learning Organization, CONTEMPORARY EDUCATIONAL LEADERSHIP 2: (3) Paper 5. p.
type of document: Journal paper/Article
language: English
2015

Horváth László, Kovács Anikó, Simon Tünde, Zentai Anita : Módszertani útmutató pedagógusok folyamatos szakmai fejlődéséhez hozzájáruló tanuló szakmai közösségek, szakmai tanulócsoportok létrehozásának és működtetésének támogatására, Budapest: Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet (OFI), 237 p.
type of document: Book/Monography
number of independent citations: 1
language: Hungarian
Full text 
2015

Horváth László: Ensuring the Competitiveness of Knowledge as the Fourth Mission of Higher Education, In: Szerk.: Berács József, Szerk.: Julia Iwinska, Szerk.: Kováts Gergely, Szerk.: Liviu Matei Central European Higher Education Cooperation Conference Proceedings. Budapest: Corvinus University of Budapest Digital Press, 2015. pp. 124-138.
type of document: Part of book/Proceedings Paper
language: English
2015

Anka Ágnes, Baráth Tibor, Cseh Györgyi, Fazekas Ágnes, Horváth László, Kézy Zsuzsanna, Menyhárt Anna, Sipos Judit Szerk.: Baráth Tibor: Dél-alföld megújuló iskolái, Szeged: Szegedi Egyetemi Kiadó, Juhász Gyula Felsőoktatási Kiadó, 80 p. (Mentor(h)áló 2.0 - Lehetőség az együttműködésre)
type of document: Book/Monography
number of independent citations: 1
language: Hungarian
2014

Horváth László: Informális tanulás a munkahelyen: a tudásmegosztás kompetenciájának fejlesztése, KULTÚRA ÉS KÖZÖSSÉG 5: (3) pp. 115-132.
type of document: Journal paper/Article
number of independent citations: 3
language: Hungarian
Number of independent citations to these publications:
Scientometric data
list of publications and citations
number of scientific publications that meet accreditation criteria:
23
number of scientific publications:
42
monographs and professional books:
3
monographs/books in which chapters/sections were contributed:
 
scientific publications published abroad that meet the accreditation criteria:
6
publications not in Hungarian, published in Hungary, meeting the accreditation criteria:
1
number of independent citations to scientific publications and creative works:
10
Research
research area higher education, educational innovation, learning organization, organizational- and leadership-theory
research field in which current research is conducted teaching
business and management

 
All rights reserved © 2007, Hungarian Doctoral Council. Doctoral Council registration number at commissioner for data protection: 02003/0001. Program version: 1.2357 ( 2017. V. 15. )