Print preview personal data approved: 2023. XII. 15. Publications |
2023
from data base, 2023. XII. 14. |
Bagoly-Simó Péter, Graaf Johannes, Farsang Andrea, Tóth Ádám, Bokis Alexandra, Pál Viktor, Kádár Anett: Hogyan látjuk Európát? Egy berlini középiskola diákjainak mentális térképei Európáról és annak határairól, GEOMETODIKA: FÖLDRAJZ SZAKMÓDSZERTANI FOLYÓIRAT 7: (2) pp. 27-46. type of document: Journal paper/Article language: Hungarian URL |
2020
from data base, 2023. XII. 14. |
Farsang Andrea, Szilassi Péter, Csíkos Csaba, Szőllősy László, Kádár Anett, Pirkhoffer Ervin, Pál Viktor, M.Császár Zsuzsanna, Teperics Károly: Egy tanulóközpontú módszertani eszköztár fejlesztése Magyarország földrajzának tanításához [Developing a student-centred methodological toolkit for teaching the geography of Hungary], GEOMETODIKA: FÖLDRAJZ SZAKMÓDSZERTANI FOLYÓIRAT 4: (3) pp. 33-47. type of document: Journal paper/Review paper language: Hungarian URL |
2019
from data base, 2023. XII. 14. |
Kádár Anett, Molnár Ernő, Száraz Tamás, Jász Erzsébet, Farsang Andrea: Hogyan befolyásolják a tévképzetek a földrajztanulást? Egy keresztmetszeti vizsgálat tanulságai, In: Varga, Aranka; Andl, Helga; Molnár-Kovács, Zsófia (szerk.) Neveléstudomány – Horizontok és dialógusok. XIX. Országos Neveléstudományi Konferencia. Absztraktkötet, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság; Pécsi Tudományegyetem Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar Neveléstudományi Intézet (2019) pp. 242-242. type of document: language: Hungarian
|
2019
from data base, 2023. XII. 14. |
Kádár Anett, Farsang Andrea: Általános iskolai és középiskolás diákok lemeztektonikai tévképzetei egy kvalitatív, keresztmetszeti vizsgálat tükrében, MAGYAR PEDAGÓGIA 119: (1) pp. 19-52. type of document: Journal paper/Article number of independent citations: 2 language: Hungarian URL |
2019
from data base, 2023. XII. 14. |
Kádár Anett, Farsang Andrea: Misconceptions about climate change: Opportunities or obstacles?, GEOPHYSICAL RESEARCH ABSTRACTS 21: EGU2019-13097-1 type of document: language: English Full text |
2018
from data base, 2023. XII. 14. |
Kádár Anett, Farsang Andrea: A láva a Föld magjából származik, vagy mégsem [Lava originates from the Earth’s core, doesn’t it?], GEOMETODIKA: FÖLDRAJZ SZAKMÓDSZERTANI FOLYÓIRAT 2: (1) pp. 5-24. type of document: Journal paper/Article number of independent citations: 3 language: Hungarian URL |
2018
from data base, 2023. XII. 14. |
Kádár Anett, Farsang Andrea, Gulyás Ágnes: Általános- és középiskolás diákok éghajlati folyamatokhoz kapcsolódó tévképzeteinek összehasonlító elemzése = Comparative Analysis of Elementary and Secondary School Students’ Climatic Related Misconceptions, FÖLDRAJZI KÖZLEMÉNYEK 142: (3) pp. 219-234. type of document: Journal paper/Article number of independent citations: 2 language: Hungarian Full text |
2017
from data base, 2023. XII. 14. |
Kádár Anett, Farsang Andrea: Comparing the Plate-tectonics-related Misconceptions of High School Students and University Undergraduates, REVIEW OF INTERNATIONAL GEOGRAPHICAL EDUCATION ONLINE 7: (1) pp. 24-47. type of document: Journal paper/Review paper language: English URL |
2015
from data base, 2023. XII. 14. |
Kádár Anett, Farsang Andrea, Ábrahám Eszter: Tudományos-fantasztikus filmek hatása a középiskolás tanulók földrajzi ismeretrendszerére, FÖLDRAJZI KÖZLEMÉNYEK 139: (4) pp. 302-317. type of document: Journal paper/Article number of independent citations: 2 language: Hungarian Full text |
2012
from data base, 2023. XII. 14. |
Dudás E, Farsang A, Kádár A: Mégis forog a Föld? Tévképzetek a földrajzban, A FÖLDRAJZ TANÍTÁSA: MÓDSZERTANI FOLYÓIRAT 20: (3) pp. 8-20. type of document: Journal paper/Article number of independent citations: 2 language: Hungarian URL |
| Number of independent citations to these publications: | 11 |
|
|