Inántsy Pap Ágnes: Az egyházi oktatási intézmények megváltozott szerepe a hátrányos helyzetű régiókban, In: Szerk.: Torgyik Judit Százarcú pedagógia. Komárno: International Research Institute, 2015. pp. 135-140. type of document: Part of book/Szaktanulmány (to be translated) language: Hungarian
2015
from data base, 2016. IV. 14.
Inántsy-Pap Ágnes: Greek Catholic Schools' Added Values in the most Distadvantegous Micro-regions of Hungary, In: Szerk.: Karlovitz János Tibor Case Studies from the Education. Komárno: International Research Institute, 2015. pp. 25-32. type of document: Part of book/Szaktanulmány (to be translated) language: English
2015
from data base, 2016. IV. 14.
Inántsy-Pap Ágnes: Elméleti megközelítés a társadalmi felelősség kérdésének vizsgálatához a Görögkatolikus Egyház által fenntartott oktatási rendszerben, In: Szerk.: Kerekes Benedek A VIII. Nyíregyházi Doktorandusz (PhD/DLA) Konferencia előadásainak közleménye: 2014. november 21.. Nyíregyháza: Nyíregyházi Főiskola, 2015. pp. 115-126. type of document: Part of book/Proceedings Paper language: Hungarian
2015
from data base, 2016. IV. 14.
Ágnes Inántsy-Pap, Laura Morvai: “Sowing Seeds” and Its Efficiency. Case Study about the Tanoda Programme of the Greek Catholic Church in the Huszár District in Nyíregyháza (Hungary), ACTA UNIVERSITATIS SAPIENTIAE SOCIAL ANALYSIS 5: (2) type of document: Journal paper/Article language: English
2015
from data base, 2016. IV. 14.
Pons, Xavier: A PISA-felmérés a Parlamentben [Inántsy Ágnes (ford.)]; , EDUCATIO 24: (2) type of document: Journal paper/Article language: Hungarian
2014
from data base, 2016. IV. 14.
Ágnes Inántsy Pap: The Mission of Greek Catholic Achools in the most Distadvantegous Micro-regions, In: Szerk.: Karlovitz János Tibor Some Current Issues in Pedagogy. Komárno: International Research Institute, 2014. p. 120. type of document: Part of book/Szaktanulmány (to be translated) language: English
2014
from data base, 2016. IV. 14.
Inántsy-Pap Ágnes: Hátránykompenzáció és értékteremtés a katolikus iskolák küldetésében, In: Szerk.: Stark Gabriella, Szerk.: Baranyai Tünde, Szerk.: Szabó-Thalmeiner Noémi, Szerk.: Végh Balázs Béla Határon innen és határon túl: A magyar nyelvű óvodapedagógus- és tanítóképzés időszerű kérdései. Csíkszereda: Státus Kiadó, 2014. pp. 206-215. type of document: Part of book/Szaktanulmány (to be translated) language: Hungarian
2014
from data base, 2016. IV. 14.
Inántsy-Pap Ágnes: A hátrányos szociokulturális környezet, a motiváció és a sikeres nyelvelsajátítás összefüggéseinek vizsgálata, In: Szerk.: Szikura József, Szerk.: Keresztény István, Szerk.: Bacsó Róbert, Szerk.: Iváncsó Ernő LIMES: A II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola tudományos évkönyve. Ungvár: II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola, 2014. pp. 39-43. (1.) type of document: Part of book/Szaktanulmány (to be translated) language: Hungarian
Number of independent citations to these publications:
number of scientific publications that meet accreditation criteria:
number of scientific publications:
monographs and professional books:
monographs/books in which chapters/sections were contributed:
number of independent citations to scientific publications and creative works:
The number of citations displayed after clicking on the link may differ from the displayed number because the former displays the current state of MTMT2 and the latter was the case when importing science metrics.