Login
 Forum
 
 
Hallgatói adatlap
 Print preview
Personal data
Edina Malmos
name Edina Malmos
name of institution University of Debrecen
doctoral school DE Doctoral School of Human Sciences
Contact details
E-mail address edina.malmos22gmail.com
Supervision
thesis supervisor Ibolya Revákné Markóczi
one supervisor or with co-supervisor individual
degree PhD
starting of doctoral studies 2015
foreseen date of final certificate (year,month) 2019/08
Publications
2017

Malmos Edina, Jász Erzsébet, Revákné MArkóczi Ibolya: USING A WORD ASSOCIATION METHOD TO ASSESS KNOWLEDGE STRUCTURE OF RENEWABLE ENERGY SOURCES AT PRIMARY LEVEL, JOURNAL OF SCIENCE EDUCATION: REVISTA DE EDUCACION EN CIENCIAS 18: pp. 109-113.
type of document: Journal paper/Article
language: English
2016

Malmos Edina, Revákné Markóczi Ibolya: Kísérletek a hozzáadott érték mérésére a felsőoktatásban, In: Szerk.: Pusztai Gabriella, Szerk.: Bocsi Veronika, Szerk.: Ceglédi Tímea A felsőoktatás (hozzáadott) értéke: Közelítések az intézményi hozzájárulás empirikus megragadásához. Nagyvárad; Budapest: Partium; PPS; Új Mandátum, 2016. pp. 55-69. (Felsőoktatás−Társadalom; 6..)
type of document: Part of book/Szaktanulmány (to be translated)
number of independent citations: 1
language: Hungarian
2016

Erzsébet Jász, Magdolna Chrappán, Edina Malmos: "HOW DID SCIENCE LESSONS GO AT SCHOOL?”- INTRODUCING THE ANALYSIS OF UNIVERSITY STUDENT INTERVIEWS ON SCIENCE SUBJECTS, In: Szerk.: L Gómez Chova, Szerk.: A López Martínez, Szerk.: I Candel Torres EDULEARN16 Proceedings. Valencia: International Academy of Technology, Education and Development (IATED), 2016. pp. 0283-0292.
type of document: Part of book/Proceedings Paper
language: English
2016

Edina Malmos, Magdolna Chrappán, Erzsébet Jász: WHAT IS HAPPENING TO SCIENCE SUBJECTS IN PUBLIC EDUCATION? – UNIVERSITY STUDENTS’ OPINION ABOUT TEACHING SCIENCE, In: Szerk.: L Gómez Chova, Szerk.: A López Martínez, Szerk.: I Candel Torres EDULEARN16 Proceedings. Valencia: International Academy of Technology, Education and Development (IATED), 2016. pp. 9105-9115.
type of document: Part of book/Proceedings Paper
language: English
2016

Malmos Edina, Chrappán Magdolna: Természettudományos attitűdvizsgálat egy pilot mérés tükrében, EDUCATIO 25: (4) pp. 608-616.
type of document: Journal paper/Article
language: Hungarian
URL 
2015

Malmos Edina, Revákné Markóczi Ibolya: Biológia fogalmakhoz kapcsolódó tévképzetek vizsgálata szóasszociációs módszerrel, ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 15: (5-6) pp. 190-199.
type of document: Journal paper/Article
language: Hungarian
Full text 
2015

Ibolya Revák Markóczi, Edina Malmos: The effect of an experimental programme on the development of primery school children's problem-solving process in science, In: Szerk.: G Pusztai, Szerk.: Á Engler, Szerk.: I Revák Markóczi Development of Teacher Calling in Higher Education. Budapest: Új Mandátum Könyvkiadó, 2015. pp. 100-115. (Felsőoktatás & Társadalom; 5.)
type of document: Part of book/Szaktanulmány (to be translated)
language: English
2015

Revákné Markóczi Ibolya, Malmos Edina: Az egyetemi képzésbe belépő biológia BSc hallgatók tudásszerkezete és annak módszertani háttere, In: Szerk.: Pusztai Gabriella, Szerk.: Ceglédi Tímea Szakmai szocializáció a felsőoktatásban: A pedagógusképzés kihívásai a Kárpát-medencében. Nagyvárad: Partium Press, 2015. pp. 276-288. (Felsőoktatás és társadalom; 2.)
type of document: Part of book/Szaktanulmány (to be translated)
language: Hungarian
2014

Malmos Edina: A biológia-tankönyv szerepe a tévképzetek kialakulásában, A BIOLÓGIA TANÍTÁSA: MÓDSZERTANI FOLYÓIRAT 14: (1) pp. 31-35.
type of document: Journal paper/Article
language: Hungarian
2014

Malmos Edina: Kisiskolás tanulók természetismeret-tudásának változása a „Rostock Modell" didaktikai program hatására, KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE 12: p. 105.
type of document: Journal paper/Article
language: Hungarian
Number of independent citations to these publications:
Scientometric data
list of publications and citations
number of scientific publications that meet accreditation criteria:
 
number of scientific publications:
 
monographs and professional books:
 
monographs/books in which chapters/sections were contributed:
 
number of independent citations to scientific publications and creative works:
 

 
All rights reserved © 2007, Hungarian Doctoral Council. Doctoral Council registration number at commissioner for data protection: 02003/0001. Program version: 2.2358 ( 2017. X. 31. )