Print preview VALIDITY EXPIRED personal data approved: 2022. VII. 05. Publications |
2021
from data base, 2022. VII. 05. |
Gabriella Pusztai, Katinka Bacskai, Laura Morvai: Religious Values and Educational Norms among Catholic and Protestant Teachers in Hungary, RELIGIONS 12: (10) 805 type of document: Journal paper/Article number of independent citations: 1 language: English URL |
2020
from data base, 2022. VII. 05. |
Pusztai Gabriella, Morvai Laura, Bacskai Katinka, Hornyák Ágnes: Characteristics of Teaching Community Capital - Focus on Teachers in Reformed Public Education Institutions, CENTRAL EUROPEAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH 2: (2) pp. 48-55. type of document: Journal paper/Article number of independent citations: 4 language: English URL |
2019
from data base, 2022. VII. 05. |
Morvai Laura, Novák Ildikó: Foreign language learning attitude of Hungarian Higher Education students, HUNGARIAN EDUCATIONAL RESEARCH JOURNAL (HERJ) 9: (2) pp. 303-317. type of document: Journal paper/Article language: English URL |
2018
from data base, 2022. VII. 05. |
Morvai Laura: Ora et labora? Egyházi középiskolások eredményessége a 2010 utáni szektorbővülést követően, Debreceni Egyetem type of document: language: Hungarian
|
2017
from data base, 2022. VII. 05. |
Pusztai G, Morvai L, Bacskai K: Bővülés után, egységesülés előtt, In: Pompor, Zoltán (szerk.) Alapvetés, Magyarországi Református Egyház (2017) pp. 220-255. type of document: Part of book/Szaktanulmány (to be translated) number of independent citations: 2 language: Hungarian
|
2017
from data base, 2022. VII. 05. |
Novák Ildikó, Morvai Laura: Fiatalok nyelvtanulásának életkori és társadalmi összefüggései, PEDACTA 7: (1) pp. 47-58. type of document: Journal paper/Article language: Hungarian URL |
2017
from data base, 2022. VII. 05. |
Morvai Laura: The effectiveness of protestant high school students in the light of the Hungarian National Competence Measure 2014 Database, HUNGARIAN EDUCATIONAL RESEARCH JOURNAL (HERJ) 7: (Supplement 2) pp. 252-268. type of document: Journal paper/Article language: English
|
2016
from data base, 2022. VII. 05. |
Engler Ágnes, Joó Orsolya, Kovács Katalin, Morvai Laura: A családszerkezet és az iskolai eredményesség összefüggései, In: Földvári, Mónika; Tomposné, Hakkel Tünde (szerk.) Riport a családokról, Család-, Ifjúság- és Népesedéspolitikai Intézet; L'Harmattan Kiadó (2016) pp. 457-479. type of document: Part of book/Szaktanulmány (to be translated) number of independent citations: 3 language: Hungarian
|
2015
from data base, 2022. VII. 05. |
Bocsi Veronika, Morvai Laura, Csokai Anita: An Analysis of Teacher Education Students' Child-Rearing Values in a Cross-Border Area, In: Pusztai, Gabriella; Ceglédi, Tímea; Hegyesi, Zsolt (szerk.) Professional Calling in Higher Education, Új Mandátum Könyvkiadó (2015) pp. 117-128. type of document: Part of book/Könyvfejezet (to be translated) language: English URL |
2015
from data base, 2022. VII. 05. |
Morvai Laura: Fiatalok továbbtanulással kapcsolatos döntéseinek területi különbségei, In: Pusztai, Gabriella; Kovács, Klára (szerk.) Ki eredményes a felsőoktatásban?, Partium Press; Új Mandátum Könyvkiadó (2015) pp. 42-54. type of document: Part of book/Szaktanulmány (to be translated) language: Hungarian
|
| Number of independent citations to these publications: | 10 |
|
|