Print previewpersonal data approved: 2023. I. 10. Publications |
2022
 from data base, 2023. I. 10. |
Horváth Dóra, Ásványi Katalin, Cosovan Attila, Csordás Tamás, Faludi Julianna, Galla Daniella, Zita Komár, Markos-Kujbus Éva, Simay Attila Endre: Online only, SOCIETY AND ECONOMY 44: (1) pp. 2-21. type of document: Journal paper/Article number of independent citations: 6 language: English URL |
2020
 from data base, 2023. I. 10. |
Markos-Kujbus Éva, Buzás Janka: Véleményvezér... véleményformáló, influenszer, híresség?, In: Gálik, Mihály; Csordás, Tamás (szerk.) A média gazdaságtanának kézikönyve, Médiatudományi Intézet (2020) pp. 255-264. type of document: Part of book/Könyvfejezet (to be translated) language: Hungarian
|
2020
 from data base, 2023. I. 10. |
Ásványi Katalin, Markos-Kujbus Éva, Csordás Tamás: Budapesti szállodák facebook-válságkommunikációjának dinamikája a covid-19 járvány kezdetén, JEL-KÉP: KOMMUNIKÁCIÓ KÖZVÉLEMÉNY MÉDIA 9: (4) pp. 95-107. type of document: Journal paper/Article number of independent citations: 2 language: Hungarian URL |
2019
 from data base, 2023. I. 10. |
Csordás Tamás, Markos-Kujbus Éva, Boros Kitti: Practitioners’ perception of hotels’ family-friendliness, KÖZGAZDÁSZ FÓRUM / FORUM ON ECONOMICS AND BUSINESS 22: (2(139)) pp. 25-42. type of document: Journal paper/Article language: English
|
2018
 from data base, 2023. I. 10. |
Csordás Tamás, Markos-Kujbus Éva: Netnográfia – a pozitív és negatív online szájreklám tartalmi tulajdonságai, REPLIKA (106-107) pp. 185-198. type of document: Journal paper/Article language: Hungarian URL |
2017
 from data base, 2023. I. 10. |
Markos-Kujbus Éva: Az online szájreklám (e-WOM) mint marketingkommunikációs eszköz. Az online fogyasztói vélemények információs szerepe a TripAdvisor példáján keresztül = Electronic word-of-mouth as a marketing communications tool. The information role of consumer opinions in the case of TripAdvisor, Budapesti Corvinus Egyetem type of document: language: Angol, Magyar URL |
2016
 from data base, 2023. I. 10. |
Markos-Kujbus Éva: Az on-line szájreklám (electronic word-of-mouth) jellemzői a marketingkommunikáció szempontjából, VEZETÉSTUDOMÁNY 47: (6) pp. 52-63. type of document: Journal paper/Article number of independent citations: 8 language: Hungarian
|
2016
 from data base, 2023. I. 10. |
Markos-Kujbus Éva, Gerencsér Orsolya: A NEGATÍV E-WOM ELSÖPRŐ EREJE, JEL-KÉP: KOMMUNIKÁCIÓ KÖZVÉLEMÉNY MÉDIA 5: (4) pp. 17-32. type of document: Journal paper/Article number of independent citations: 1 language: Hungarian URL |
2015
 from data base, 2023. I. 10. |
Markos-Kujbus Éva, Csordás Tamás, Gáti Mirkó: Small businesses and their social media audiences, KÖZGAZDÁSZ FÓRUM / FORUM ON ECONOMICS AND BUSINESS 18: (123) pp. 77-98. type of document: Journal paper/Article language: English
|
2014
 from data base, 2023. I. 10. |
Csordás Tamás, Markos-Kujbus Éva, Gáti Mirkó: The Attributes of Social Media as a Strategic Marketing Communication Tool, JOURNALISM AND MASS COMMUNICATION 4: (1) pp. 48-71. type of document: Journal paper/Article number of independent citations: 19 language: English URL |
| Number of independent citations to these publications: | 36  |
|
|