Login
 Forum
 
 
Data sheet of PhD student
 Print preview
Personal data
Beáta Pethő
name Beáta Pethő
name of institution University of Pannonia
doctoral school PE Doctoral School in Management Sciences and Business Administration
Supervision
thesis supervisor Zoltán Veres
one supervisor or with co-supervisor individual
degree PhD
starting of doctoral studies 2014
date of final certificate (year,month) 2017/08
year in which degree was obtained 2019
diszertáció Main findings in the thesis (in Hungarian)Main findings in the thesis (in English)The thesis
data of the public discussion defense
Publications
2018

Dörnyei Otília, Pethő Beáta, Tarján Tamás: Preferenciastabilitás, In: Józsa, László; Korcsmáros, Enikő; Seres, Huszárik Erika (szerk.) A hatékony marketing, Selye János Egyetem (2018) pp. 141-147.
type of document: Part of book/Proceedings Paper
language: Hungarian
2018

Veres Zoltán, Tarján Tamás, Pethő Beáta: IN-STORE DECISION TIME VERSUS PRODUCT CATEGORY, INTERNATIONAL JOURNAL OF MANAGEMENT AND APPLIED SCIENCE 4: (4) pp. 42-44.
type of document: Journal paper/Article
language: English
2017

Pethő Beáta, Veres Zoltán, Bátor Attila, Tarján Tamás: Preferencia-alapú termékválasztási magatartás kivételes instore szemkamera segítségével, MARKETING ÉS MENEDZSMENT 51: (EMOK különszám) pp. 28-37.
type of document: Journal paper/Article
language: Hungarian
2017

Pethő Beáta: Egy eye tracking vizsgálat tapasztalatai, TRADE MAGAZIN: A NAPI FOGYASZTÁSI CIKKEK PIACÁRÓL ŰZLETI DÖNTÉSHOZÓK RÉSZÉRE XII: (4) pp. 112-113.
type of document: Journal paper/Article
language: Hungarian
2016

Pethő Beáta, Veres Zoltán, Bátor Attila, Tarján Tamás: Preferencia-alapú termékválasztási magatartás kísérletes instore kutatása szemkamera segítségével, In: Fehér, András; Kiss, Virág Ágnes; Soós, Mihály; Szakály, Zoltán (szerk.) EMOK XXII. Országos konferencia 2016 Tanulmánykötet, Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar (2016) pp. 137-144.
type of document: Part of book/Könyvfejezet (to be translated)
language: Hungarian
2016

Beata Pethő: Involvement of Students in Experimental In-store Research Projects, EUROPEAN SCIENTIFIC JOURNAL 12: (APRIL 2016 /SPECIAL/ EDITION) pp. 133-138.
type of document: Journal paper/Article
language: English
URL 
2015

Bátor Attila, Lógó Emma, Pethő Beáta, Topa Szabina, Veres Zoltán: Élelmiszeripari termékekre vonatkozó eladáshelyi kihelyezések hatékonyságának felmérésére alkalmas módszertan fejlesztése egy közepes méretű élelmiszerboltban, In: Bíró-Szigeti, Szilvia; Petruska, Ildikó; Szalkai, Zsuzsanna; Kovács, István; Magyar, Mária (szerk.) Az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXI. országos konferenciájának tanulmánykötete, Budapesti Műszaki Egyetem (2015) pp. 102-111.
type of document: Part of book/Proceedings Paper
language: Hungarian
Number of independent citations to these publications:
Scientometric data
list of publications and citations
number of scientific publications that meet accreditation criteria:
 
number of scientific publications:
 
monographs and professional books:
 
monographs/books in which chapters/sections were contributed:
 
number of independent citations to scientific publications and creative works:
 


2024. IV. 17.
ODT ülés
Az ODT következő ülésére 2024. június 14-én, pénteken 10.00 órakor kerül sor a Semmelweis Egyetem Szenátusi termében (Bp. Üllői út 26. I. emelet).

 
All rights reserved © 2007, Hungarian Doctoral Council. Doctoral Council registration number at commissioner for data protection: 02003/0001. Program version: 2.2358 ( 2017. X. 31. )