Print previewpersonal data approved: 2018. III. 05. Publications |
2016
 from data base, 2016. VI. 05. |
Dörnyei Krisztina Rita, Gyulavári Tamás: Why do not you read the label? An integrated framework of consumer label information search, INTERNATIONAL JOURNAL OF CONSUMER STUDIES 40: (1) pp. 92-100. type of document: Journal paper/Article language: English DOI |
2015
 from data base, 2016. VI. 05. |
Bézsenyi Ákos, Gyulavári Tamás: Measurement Invariance Across Majority and Minority Groups in the Hungarian Edition of Wechsler Intelligence Scale for Children (WISC-IV), In: Szerk.: Kozma Tamás, Szerk.: Kiss Virág Ágnes, Szerk.: Jancsák Csaba, Szerk.: Kéri Katalin Tanárképzés és oktatáskutatás. Debrecen: Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete (HERA), 2015. pp. 544-557. (HERA ÉVKÖNYV 2014) type of document: Part of book/Szaktanulmány (to be translated) language: English
|
2014
 from data base, 2016. VI. 05. |
Malota Erzsébet, Gyulavári Tamás: Az észlelt kultúraszemélyiség és hatása az az ország turisztikai és üzleti célpontként való megítélésére, VEZETÉSTUDOMÁNY 45: (1) pp. 2-13. type of document: Journal paper/Article number of independent citations: 1 language: Hungarian URL |
2014
 from data base, 2016. VI. 05. |
Gyulavári Tamás, Mitev Ariel, Neulinger Ágnes, Neumann-Bódi Edit, Simon Judit, Szűcs Krisztián : A marketingkutatás alapjai, Budapest: Akadémiai Kiadó, 348 p. type of document: Book/Monography number of independent citations: 4 language: Hungarian
|
2013
 from data base, 2016. VI. 05. |
Kenesei Zsófia, Gyulavári Tamás, Seer László: The role of marketing in corporate competitiveness: marketing practice analysis of Hungarian companies, MANAGEMENT & MARKETING (CRAIOVA) 11: (1) pp. 7-28. pp. 7-28. type of document: Journal paper/Article language: English Full text |
2013
 from data base, 2016. VI. 05. |
Gyulavári Tamás: A lojalitásprogramok menedzselése, VEZETÉSTUDOMÁNY 44: (5) pp. 16-26. pp. 16-26. type of document: Journal paper/Article number of independent citations: 6 language: Hungarian URL |
2012
 from data base, 2016. VI. 05. |
Kenesei Zsófia, Gyulavári Tamás: A marketing-erőforrások hatása a vállalati versenyképességre, VEZETÉSTUDOMÁNY 43: (Különszám 2) pp. 72-79. type of document: Journal paper/Article number of independent citations: 2 language: Hungarian
|
2012
 from data base, 2016. VI. 05. |
Gyulavári Tamás, Kenesei Zsófia: The impact of marketing resources on corporate competitiveness, TRZISTE / MARKET 24: (1) pp. 7-21. pp. 7-21. type of document: Journal paper/Article number of independent citations: 1 language: English URL |
2012
 from data base, 2016. VI. 05. |
Gyulavári Tamás, Dörnyei Krisztina Rita: Antecedents of loyalty for food products, JOURNAL OF ECONOMICS AND BUSINESS RESEARCH 18: (2) pp. 43-58. pp. 43-58. type of document: Journal paper/Article number of independent citations: 1 language: English URL |
2011
 from data base, 2016. VI. 05. |
Gyulavári Tamás: A vállalatok árképzési gyakorlata a versenyképesség szolgálatában, VEZETÉSTUDOMÁNY 42: (decemberi különszám) pp. 46-52. type of document: Journal paper/Article number of independent citations: 4 language: Hungarian
|
| Number of independent citations to these publications: | 19  |
|
|