Print preview personal data approved: 2024. I. 15. Publications |
2022
from data base, 2024. I. 15. |
Szeberényi A, Lukács R, Papp-Váry Á: Examining environmental awareness of university students, ENGINEERING FOR RURAL DEVELOPMENT 21: pp. 604-611. type of document: Journal paper/Article number of independent citations: 11 language: English Full text |
2022
from data base, 2024. I. 15. |
Szeberényi András, Rokicki Tomasz, Papp-Váry Árpád: Examining the Relationship between Renewable Energy and Environmental Awareness, ENERGIES 15: (19) 7082 type of document: Journal paper/Article number of independent citations: 18 language: English URL |
2021
from data base, 2024. I. 15. |
Szeberényi A, Papp-Váry Á: Research of microregion-related renewable energy tenders for local governments, ENGINEERING FOR RURAL DEVELOPMENT 20: pp. 1272-1279. type of document: Journal paper/Article number of independent citations: 11 language: English URL |
2021
from data base, 2024. I. 15. |
Papp-Váry Á, Tóth T Zs: Analysis of Budapest as a Film Tourism Destination, In: Baleiro, R; Pereira, R (szerk.) Global Perspectives on Literary Tourism and Film-Induced Tourism, IGI Global (2021) pp. 257-279. type of document: Part of book/Könyvfejezet (to be translated) number of independent citations: 14 language: English Full text |
2019
from data base, 2024. I. 15. |
Papp-Váry Árpád: Országmárkázás, Akadémiai Kiadó type of document: Book/Monography number of independent citations: 25 language: Hungarian
|
2014
from data base, 2024. I. 15. |
Papp-Váry Árpád Ferenc: Márkázott szórakoztatás - a termékmegjelenítés nemzetközi és hazai alkalmazása, Akadémiai Kiadó type of document: Book/Monography number of independent citations: 37 language: Hungarian
|
2013
from data base, 2024. I. 15. |
Papp-Váry Árpád Ferenc: A márkanév ereje – Szempontok a sikeres brandépítéshez, Dialóg Campus Kiadó type of document: Book/Monography number of independent citations: 46 language: Hungarian
|
2011
from data base, 2024. I. 15. |
Papp-Váry Árpád Ferenc: The Anholt-GMI City Brand Hexagon and the Saffron European City Brand Barometer: A Comparative Study, REGIONAL AND BUSINESS STUDIES 3: (Suppl. 1) pp. 555-562. type of document: Journal paper/Article number of independent citations: 67 language: English
|
2009
from data base, 2024. I. 15. |
Papp-Váry Árpád Ferenc: Országmárkázástól a versenyképes identitásig: A country branding megjelenése, céljai és természete, MARKETING ÉS MENEDZSMENT 43: (2) pp. 4-19. type of document: Journal paper/Article number of independent citations: 57 language: Hungarian
|
2004
from data base, 2024. I. 15. |
Papp-Váry Árpád Ferenc: Országok márkái, márkák országai – Az országeredet-hatás elmélete és gyakorlata, In: Czagány, László; Garai, László (szerk.) A szociális identitás, az információ és a piac, JATEPress (2004) pp. 297-315. type of document: Part of book/Szaktanulmány (to be translated) number of independent citations: 52 language: Hungarian Full text |
| Number of independent citations to these publications: | 338 |
|
|