Print previewpersonal data approved: 2023. I. 03. Publications |
2022
 from data base, 2023. I. 03. |
Kármán Bianka, Szekeres Ágota, Papp Gabriella: Interventions for acceptance and inclusion of people with intellectual disability: A systematic review, JOURNAL OF APPLIED RESEARCH IN INTELLECTUAL DISABILITIES .: (.) pp. 1-14. type of document: Journal paper/Review paper number of independent citations: 1 language: English URL |
2020
 from data base, 2023. I. 03. |
Herbainé Szekeres Erika, Szekeres Ágota, Horváth Endre: A szociometria alkalmazását támogató SMETRY keretrendszer felhasználási lehetőségei a pedagógiai gyakorlatban., GYÓGYPEDAGÓGIAI SZEMLE: A MAGYAR GYÓGYPEDAGÓGUSOK EGYESŰLETÉNEK FOLYÓIRATA 48: (1-2) pp. 99-111. type of document: Journal paper/Article language: Hungarian
|
2020
 from data base, 2023. I. 03. |
Horváth Endre, Szekeres Ágota: Az IKT alapú szociometria alkalmazási lehetőségei, GYÓGYPEDAGÓGIAI SZEMLE: A MAGYAR GYÓGYPEDAGÓGUSOK EGYESŰLETÉNEK FOLYÓIRATA 48: (3-4) pp. 305-317. type of document: Journal paper/Article language: Hungarian
|
2019
 from data base, 2023. I. 03. |
Szenczi Beáta, Szekeres Ágota: Az intellektuális képességzavarok (tanulási akadályozottság és értelmi akadályozottság) evidenciaalapú oktatási és támogatási módszertanának alapjai, In: Győri, Miklós; Billédi, Katalin (szerk.) Atipikus diákok, segítő appok, tudományos evidenciák, ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Kar (2019) pp. 79-87. type of document: Part of book/Könyvfejezet (to be translated) language: Hungarian
|
2019
 from data base, 2023. I. 03. |
Szekeres Ágota, Virányi Anita: Korszerű tanulásszervezés és az IKT-eszközök alkalmazásának új irányai a tanulásban akadályozott tanulók együttnevelésében, In: Polonyi, Tünde; Abari, Kálmán; Szabó, Fruzsina (szerk.) Innováció az oktatásban, Oriold és Társai Kiadó (2019) pp. 151-178. type of document: Part of book/Szaktanulmány (to be translated) language: Hungarian
|
2018
 from data base, 2023. I. 03. |
Kiss Dóra, Herbainé Szekeres Erika, Horváth Endre, Szekeres Ágota: Társas kapcsolatok alakulása valódi és virtuális színtereken 11. évfolyamos osztályokban, In: Gereben, Ferencné; Bíró, Rita; Cserti-Szauer, Csilla; Egri, Tímea; Garai, Szilvia; Hegedüs-Beleznai, Csilla; Katona, Vanda; Lénárt, Zoltán; Sándor, Anikó; Radványi, Katalin; Sósné, Pintye Mária; Szekeres, Ágota (szerk.) Gyógypedagógia dialógusban, ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Kar; Magyar Gyógypedagógusok Egyesülete (MAGYE) (2018) pp. 367-375. type of document: Part of book/Szaktanulmány (to be translated) language: Hungarian
|
2014
 from data base, 2023. I. 03. |
Szekeres Ágota, Horváth Endre: Enyhén értelmi fogyatékos gyermekeket integráló iskolai osztályok szociometriai jellemzői, MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE 69: (1) pp. 263-281. type of document: Journal paper/Article number of independent citations: 4 language: Hungarian URL |
2014
 from data base, 2023. I. 03. |
Szekeres Ágota: Social integration of children with mild intellectual disabilities in the primary school, PROCEDIA - SOCIAL AND BEHAVIORAL SCIENCES 116: pp. 1855-1860. type of document: Journal paper/Article number of independent citations: 16 language: English
|
2012
 from data base, 2023. I. 03. |
Papp Gabriella, Perlusz Andrea, Schiffer Csilla, Szekeres Ágta, Takács István: Két út van előttem...?, GYÓGYPEDAGÓGIAI SZEMLE: A MAGYAR GYÓGYPEDAGÓGUSOK EGYESŰLETÉNEK FOLYÓIRATA 40: (2) pp. 170-187. type of document: Journal paper/Article number of independent citations: 18 language: Hungarian
|
2012
 from data base, 2023. I. 03. |
Szekeres Ágota: Integráltan tanuló, enyhén értelmi fogyatékos gyermekek szociális helyzetének felmérése szociometria segítségével, ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 22: (11) pp. 3-23. type of document: Journal paper/Article number of independent citations: 14 language: Hungarian
|
| Number of independent citations to these publications: | 53  |
|
|