Print previewpersonal data approved: 2023. I. 24. Publications |
2023
 from data base, 2023. I. 24. |
Kopp Erika, Kálmán Orsolya: Teacher Education in Hungary: Between Autonomy and Control, In: Menter, Ian; Sablić, Marija; Valeeva, Roza A.; Kowalczuk-Walędziak, Marta (szerk.) The Palgrave Handbook of Teacher Education in Central and Eastern Europe, Springer International Publishing (2023) pp. 53-81. type of document: Part of book/Könyvfejezet (to be translated) language: English URL |
2022
 from data base, 2023. I. 24. |
Kopp Erika, Pesti Csilla: Tanárképzési curriculumok nemzetközi összehasonlítása, In: Rónay, Zoltán; Fazekas, Ágnes; Horváth, László; Kálmán, Orsolya (szerk.) Keresni az újat szüntelen..., L'Harmattan Kiadó (2022) pp. 207-227. type of document: Part of book/Szaktanulmány (to be translated) language: Hungarian
|
2022
 from data base, 2023. I. 24. |
Kopp Erika, Pesti Csilla: Organizational Learning and Resilience in Hungarian Schools During COVID-19 Distance Education – Study of two cases, EUROPEAN JOURNAL OF TEACHER EDUCATION 2022: (dec 05) pp. 1-20. type of document: Journal paper/Article language: English URL |
2020
 from data base, 2023. I. 24. |
Kopp Erika: A pedagógusok folyamatos szakmai fejlődése és tanulása az oktatási rendszer szintjén, NEVELÉSTUDOMÁNY: OKTATÁS KUTATÁS INNOVÁCIÓ 8: (1) pp. 62-82. type of document: Journal paper/Article language: Hungarian URL |
2020
 from data base, 2023. I. 24. |
Chrappán Magdolna, Kopp Erika, Pesti Csilla: Initial teacher education in Hungary: issues, policies, practices, EASTERN EUROPEAN JOURNAL OF TRANSNATIONAL RELATIONS 4: (1) pp. 49-74. type of document: Journal paper/Article number of independent citations: 1 language: English URL |
2018
 from data base, 2023. I. 24. |
Pesti Csilla, Győri János, Kopp Erika: Student Teachers as Future Researchers: How do Hungarian and Austrian Initial Teacher Education Systems Address the issue of Teachers as Researchers?, CENTER FOR EDUCATIONAL POLICY STUDIES JOURNAL 8: (3) pp. 35-57. type of document: Journal paper/Article number of independent citations: 13 language: English URL |
2018
 from data base, 2023. I. 24. |
K Nagy Emese, Révész László, Revákné Markóczi Ibolya, Sápiné Bényei Rita, Kopp Erika, Lénárd Sándor, Major Éva, Kovácsné Duró Andrea, Illésné Kovács Mária, Dobróné Tóth Márta, Óbis Hajnalka, Sarka Lajos, Huszár Zsuzsanna, Fűzné Kószó Mária, Musza Katalin, K Nagy Emese: Differenciált Fejlesztés Heterogén Tanulócsoportban (DFHT) tanítási-tanulási stratégia, EKE Líceum Kiadó type of document: Book/Monography number of independent citations: 43 language: Hungarian URL |
2013
 from data base, 2023. I. 24. |
Kopp Erika: Tanulásközpontú programfejlesztés, FELSŐOKTATÁSI MŰHELY: AZ EDUCATIO TÁRSADALMI SZOLGÁLTATÓ KHT ORSZÁGOS FELSŐOKTATÁSI INFORMÁCIÓS KÖZPONT KIADVÁNYA 7: (2) pp. 39-56. type of document: Journal paper/Article number of independent citations: 20 language: English Full text |
2005
 from data base, 2023. I. 24. |
Kopp Erika: Református középiskolák identitása a tanárok és diákok véleménye tükrében, EDUCATIO 3: pp. 554-572. type of document: Journal paper/Article number of independent citations: 15 language: Hungarian Full text |
2002
 from data base, 2023. I. 24. |
Kopp Erika: Magyar alternatív- és reformpedagógiai koncepciók a hetvenes- nyolcvanas években, In: Németh, András (szerk.) Reformpedagógia-történeti tanulmányok, Osiris Kiadó (2002) pp. 152-167. type of document: Part of book/Szaktanulmány (to be translated) number of independent citations: 8 language: Hungarian
|
| Number of independent citations to these publications: | 100  |
|
|