Print previewpersonal data approved: 2022. II. 10. Publications |
2021
 from data base, 2022. II. 10. |
Perlusz Andrea: Inclusive School Leadership, FOGYATÉKOSSÁG ÉS TÁRSADALOM 2021: (2) pp. 25-34. type of document: Journal paper/Article language: English URL |
2020
 from data base, 2022. II. 10. |
Billédi Katalin, Cserti-Szauer Csilla, Papp Gabriella, Perlusz Andrea: Életpálya és jövőtervezés, SZOCIÁLPEDAGÓGIA 15: pp. 94-116. type of document: Journal paper/Article language: Hungarian
|
2020
 from data base, 2022. II. 10. |
Katalin Billédi, Csilla Cserti-Szauer, Zsuzsa Kondor, Gabriella Papp, Andrea Perlusz: A Second Chance with Lifelong Guidance in Northern Hungary, FOGYATÉKOSSÁG ÉS TÁRSADALOM (2020 Special Issue) pp. 39-58. type of document: Journal paper/Article language: English URL |
2020
 from data base, 2022. II. 10. |
Perlusz Andrea: Az inkluzív intézményvezetés és az inkluzív nevelés-oktatás összefüggései, EDUCATIO 29: (3) pp. 350-362. type of document: Journal paper/Article language: Hungarian URL |
2019
 from data base, 2022. II. 10. |
Perlusz Andrea: Applicational Component, In: Viktor, Lechta (szerk.) Key Components of Inclusive Education, VEDA, SLOVAK ACAD SCIENCES (2019) pp. 213-224. type of document: Part of book/Könyvfejezet (to be translated) language: English
|
2017
 from data base, 2022. II. 10. |
Perlusz Andrea: A pszichoszociális fogyatékossággal élő személyek társadalmi helyzetét feltáró országos kutatásról, Gyógypedagógia Fejlesztéséért Alapítvány type of document: language: Hungarian
|
2017
 from data base, 2022. II. 10. |
Varga Vera, Perlusz Andrea, Csépe Valéria: A hangzó nyelv és a jelnyelv univerzális és specifikus jegyeinek empirikus feltárása a hazai és nemzetközi kutatások tükrében, In: Bánréti, Zoltán (szerk.) Kísérletes nyelvészet, Akadémiai Kiadó (2017) pp. 183-215. type of document: Part of book/Könyvfejezet (to be translated) number of independent citations: 1 language: Hungarian URL |
2015
 from data base, 2022. II. 10. |
Perlusz Andrea: Die Situation in Ungarn und die Realisierung der UN-Konvention am Beispiel von Menschen mit Hörschädigung, In: Annette, Leonhardt; Katharina, Müller; Tilly, Truckenbrodt (szerk.) Die Un-Behindertenrechtskonvention und ihre Umsetzung, Klinkhardt (2015) pp. 243-248. type of document: Part of book/Szaktanulmány (to be translated) language: German
|
2013
 from data base, 2022. II. 10. |
Perlusz Andrea: Reflection of Inclusive Education in School Management, In: Viktor, Lechta; Blanka, Kudlácová (szerk.) Reflection of INCLUSIVE EDUCATION of the 21 st Century in Correlative Scientific Fields, Slovak Academy of Sciences (2013) pp. 94-101. type of document: Part of book/Könyvfejezet (to be translated) language: English
|
2012
 from data base, 2022. II. 10. |
Perlusz Andrea, Marton Eszter, Glauber Anna, Podráczky Judit, F. Lassú Zsuzsa: A szülő-iskola partnerségre, a szülői bevonásra irányuló nemzetközi törekvések és gyakorlati megoldások, In: Podráczky, Judit (szerk.) Szövetségben, ELTE Eötvös Kiadó (2012) pp. 43-70. type of document: Part of book/Szaktanulmány (to be translated) number of independent citations: 9 language: Hungarian
|
| Number of independent citations to these publications: | 10  |
|
|