Print preview VALIDITY EXPIRED personal data approved: 2017. VI. 14. Publications |
2016
from data base, 2017. VI. 19. |
Bíró-Szigeti Sz, Vágási M: Stakeholder Relationship of Household Investments into Residential Building Energy Saving Projects – Modelling Approach of the Hungarian Case, ARGUMENTA OECONOMICA 37: (2) pp. 147-168. type of document: Journal paper/Article language: English DOI |
2016
from data base, 2017. VI. 19. |
Grőger Nóra, Vágási Mária: Terméktanúsítási szolgáltatások szerepe a fenntartható ellátási láncban, MAGYAR MINŐSÉG 25: (12) pp. 29-35. type of document: Journal paper/Article language: Hungarian
|
2016
from data base, 2017. VI. 19. |
Grőger Nóra, Vágási Mária: Terméktanúsítási szolgáltatások minőségérzékelése és a megrendelői magatartás tényezői, MINŐSÉG ÉS MEGBÍZHATÓSÁG L: (6) pp. 395-402. type of document: Journal paper/Article language: Hungarian
|
2014
from data base, 2017. VI. 19. |
Vágási Mária, Munkácsi Noémi, Grőger Nóra: Adalékok a marketing termékklasszifikációjához, MARKETING ÉS MENEDZSMENT 48: (1) pp. 59-70. type of document: Journal paper/Article language: Hungarian
|
2013
from data base, 2017. VI. 19. |
Kelemenné Erdős Anikó, Vágási Mária: A közforgalmú közlekedési szolgáltatás fejlesztési lehetőségei, TÉR-GAZDASÁG-EMBER 1: (4) pp. 82-95. type of document: Journal paper/Article language: Hungarian Full text |
2007
from data base, 2017. VI. 19. |
Ransburg Beatrix, Vágási Mária: Concepts and standards for the corporate internalization of sustainable development, PERIODICA POLYTECHNICA-SOCIAL AND MANAGEMENT SCIENCES 15: (2) pp. 43-51. type of document: Journal paper/Article number of independent citations: 7 language: English Full text |
2006
from data base, 2017. VI. 19. |
Vágási Mária: Az innováció alapkoncepciói és az innovációmarketing tárgya, In: Szerk.: Vágási Mária, Szerk.: Piskóti István, Szerk.: Buzás Norbert Innovációmarketing. Budapest: Akadémiai Kiadó, 2006. pp. 17-54. type of document: Part of book/Könyvfejezet (to be translated) number of independent citations: 15 language: Hungarian
|
2004
from data base, 2017. VI. 19. |
Vágási Mária: Integration of the Sustainability concept into Strategy and Marketing., PERIODICA POLYTECHNICA-SOCIAL AND MANAGEMENT SCIENCES 12: (2) pp. 245-260. type of document: Journal paper/Article number of independent citations: 41 language: English Full text |
2002
from data base, 2017. VI. 19. |
Vágási Mária: Competing Through New Product Development Supported by Knowledge Gained from Investigations on Success Factors., PERIODICA POLYTECHNICA-SOCIAL AND MANAGEMENT SCIENCES 10: (2) pp. 243-256. type of document: Journal paper/Article number of independent citations: 5 language: English Full text |
2001
from data base, 2017. VI. 19. |
Vágási Mária : Újtermék-marketing, Budapest: Nemzeti Tankönyvkiadó, 351 p. type of document: Book/Monography number of independent citations: 36 language: Hungarian
|
| Number of independent citations to these publications: | 104 |
|
|