|
|
Personal data sheet |
Print preview personal data approved: 2024. III. 05. Publications |
2021
from data base, 2021. II. 15. |
Törőcsik Mária, Csapó János: A nemfogyasztás/nemvásárlás motivációi, értelmezése a turizmusban, VEZETÉSTUDOMÁNY 52: (1) pp. 42-55. type of document: Journal paper/Article language: Hungarian URL |
2020
from data base, 2021. II. 15. |
Lóránt Dénes Dávid, Csapó János, Nagy Ákos, Törőcsik Mária: Can We Understand Non-Tourism as a Form of Sustainable Tourism? The Role of Lifestyle and Motivations behind Non-Traveling Based on the Hungarian Example, SUSTAINABILITY 12: (18) 7353 type of document: Journal paper/Article language: English URL |
2019
from data base, 2021. II. 15. |
Törőcsik M, Szűcs K., Nagy Á., Lázár E.: Életstílus kutatások és a marketing. Életstílus-csoportok Magyarországon a digitalizáció korában, REPLIKA (111) pp. 63-86. type of document: Journal paper/Article number of independent citations: 2 language: Hungarian URL |
2019
from data base, 2021. II. 15. |
Csapó János, Törőcsik Mária: Turizmus és biztonság, TURIZMUS BULLETIN 19: (3) pp. 13-20. type of document: Journal paper/Article number of independent citations: 2 language: Hungarian Full text |
2019
from data base, 2021. II. 15. |
Törőcsik Mária, Szűcs Krisztián: A hazai életstílus-kutatások történeti áttekintése, VEZETÉSTUDOMÁNY 50: (12) pp. 99-111. type of document: Journal paper/Article language: Hungarian URL |
2018
from data base, 2021. II. 15. |
Törőcsik M, Pavluska V, Csapó J: Nemfogyasztás, nemkultúra, nemturizmus, In: Józsa, László; Korcsmáros, Enikő; Seres, Huszárik Erika (szerk.) A hatékony marketing, Selye János Egyetem (2018) pp. 875-890. type of document: Part of book/Szaktanulmány (to be translated) number of independent citations: 1 language: Hungarian
|
2017
from data base, 2021. II. 15. |
Törőcsik Mária: Self-marketing, Akadémiai Kiadó type of document: Book/Monography number of independent citations: 6 language: Hungarian
|
2016
from data base, 2021. II. 15. |
Törőcsik Mária: A fogyasztói magatartás új tendenciái, VEZETÉSTUDOMÁNY 47: (4) pp. 19-25. type of document: Journal paper/Article number of independent citations: 29 language: Hungarian Full text |
2016
from data base, 2021. II. 15. |
Törőcsik Mária: Fogyasztói magatartás, Akadémiai Kiadó type of document: Book/Monography number of independent citations: 11 language: Hungarian
|
2014
from data base, 2021. II. 15. |
Mária Törőcsik, Krisztián Szűcs, Dániel Kehl: How generations think, ACTA UNIVERSITATIS SAPIENTIAE COMMUNICATIO 1: pp. 23-45. type of document: Journal paper/Article number of independent citations: 9 language: English
|
| Number of independent citations to these publications: | 60 |
|
|
|
|
|