Print preview VALIDITY EXPIRED personal data approved: 2020. XI. 25. Publications |
2018
from data base, 2020. XI. 26. |
Orosdy Béla, Dobó Róbert: A kommunikációs csatornák népszerűsége és hitelessége 2017-ben Magyarországon, In: Józsa, László; Korcsmáros, Enikő; Seres, Huszárik Erika (szerk.) A hatékony marketing, Selye János Egyetem (2018) pp. 497-505. type of document: Part of book/Proceedings Paper language: Hungarian URL |
2017
from data base, 2020. XI. 26. |
Orosdy Béla: Politikai marketing, árpolitika, korrupció - a 2009-es megítélés 2017-es kommentekkel, MARKETING ÉS MENEDZSMENT 51: (1-2) pp. 117-125. type of document: Journal paper/Article language: Hungarian URL |
2017
from data base, 2020. XI. 26. |
Gerdesics Viktória, Orosdy Béla: Horvátország - Balkán vagy Európa?, In: Bányai, Edit; Lányi, Beatrix; Törőcsik, Mária (szerk.) Tükröződés, társtudományok, trendek, fogyasztás, Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar (PTE KTK) (2017) pp. 310-319. type of document: Part of book/Proceedings Paper language: Hungarian
|
2017
from data base, 2020. XI. 26. |
Orosdy Béla: A marketing alapvonalai, In: Bencsik, András; Horváth, Csaba (szerk.) Demokrácia, jogállam, közigazgatás, PTE ÁJK; Pécs-Baranyai Értelmiségi Egyesület (2017) pp. 363-380. type of document: Part of book/Szaktanulmány (to be translated) language: Hungarian
|
2016
from data base, 2020. XI. 26. |
Gerdesics Viktória, Orosdy Béla: A horvát turisztikai marketingkommunikáció és az országimázs, In: Fehér, András; Kiss, Virág Ágnes; Soós, Mihály; Szakály, Zoltán (szerk.) EMOK XXII. Országos konferencia 2016 Tanulmánykötet, Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar (2016) pp. 509-517. type of document: Part of book/Proceedings Paper language: Hungarian
|
2011
from data base, 2020. XI. 26. |
Orosdy Béla: Városmarketing és pécsi turizmus, In: Mezei, C; Bakucz, M (szerk.) Agrárátalakulás, környezeti változások és regionális fejlődés, Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar (PTE KTK) (2011) pp. 60-72. type of document: Part of book/Szaktanulmány (to be translated) number of independent citations: 4 language: Hungarian
|
2006
from data base, 2020. XI. 26. |
Orosdy Béla: Az ökomarketing három szintje, MARKETING ÉS MENEDZSMENT 40: (5-6) pp. 19-25. type of document: Journal paper/Article number of independent citations: 6 language: Hungarian URL |
1999
from data base, 2020. XI. 26. |
Orosdy Béla: A "negyedik P", MARKETING ÉS MENEDZSMENT 33: (2) pp. 47-52. type of document: Journal paper/Article number of independent citations: 4 language: Hungarian
|
1997
from data base, 2020. XI. 26. |
Rekettye Gábor, Orosdy Béla, Tersztyánszky Tibor: Villamos-energia-szolgáltatás és fogyasztói elégedettség, MARKETING ÉS MENEDZSMENT 31: (3) pp. 4-10. type of document: Journal paper/Article number of independent citations: 9 language: Hungarian URL |
1995
from data base, 2020. XI. 26. |
Orosdy Béla: Koordináció, piac, marketing, JPTE Közgazdaságtudományi Kar type of document: Book/Monography number of independent citations: 15 language: Hungarian
|
| Number of independent citations to these publications: | 38 |
|
|