Mladoneczki-Leszkó Dóra, Surányi Rebeka, Kelemen Anna: Exploring the quality of life of adolescents with Cerebral Palsy participating in conductive education around the Pannonian Basin, PLOS ONE 17: (12) p. e0277543. type of document: Journal paper/Article language: English URL
2021
from data base, 2022. XII. 02.
Leszkó Dóra: Conductive pedagogy as a rehabilitation option for people living with cerebral palsy or central nervous system damage, REHABILITACE A FYZIKALNI LEKARSTVI 28: (3) pp. 125-131. type of document: Journal paper/Review paper language: Angol, szlovák URL
2019
from data base, 2022. XII. 02.
Leszkó Dóra, Lábas Eszter Melinda: Központi idegrendszeri sérültek sportrekreációs lehetőségeinek vizsgálata Magyarországon, Testnevelési Egyetem type of document: Book/Konferenciakötet (to be translated) language: Hungarian
2017
from data base, 2022. XII. 02.
Lábas Eszter Melinda, Leszkó Dóra: Cerebral paretikus gyermekek rekreációs lehetőségeinek vizsgálata a Pető András Főiskola Gyakorló Óvodájában, TUDOMÁNY ÉS HIVATÁS 2: (2) pp. 81-85. type of document: Journal paper/Article language: Hungarian URL
2017
from data base, 2022. XII. 02.
Leszkó Dóra: A tükörneuronok szerepe a konduktív pedagógiában, TUDOMÁNY ÉS HIVATÁS második évfolyam, első szám: (tavaszi félév) pp. 15-19. type of document: Journal paper/Article language: Hungarian URL
2017
from data base, 2022. XII. 02.
Leszkó Dóra, Lábas Eszter Melinda: A mozgáskultúra fejlődése CP-seknél, In: OTDK (szerk.) XXXIII. OTDK Testnevelés- és Sporttudományi Szekció, (2017) p. 38. type of document: language: Hungarian
Number of independent citations to these publications:
number of scientific publications that meet accreditation criteria:
number of scientific publications:
monographs and professional books:
monographs/books in which chapters/sections were contributed:
number of independent citations to scientific publications and creative works:
The number of citations displayed after clicking on the link may differ from the displayed number because the former displays the current state of MTMT2 and the latter was the case when importing science metrics.