|
|
|
Data sheet of PhD student |
Print previewPublications |
2020
from data base, 2022. I. 04. |
Tari Katalin: Digital Trends and Practice on the Hungarian Market, INTERNATIONAL JOURNAL OF MARKETING STUDIES 12: (1) p. 62. type of document: Journal paper/Article language: English
|
2020
from data base, 2022. I. 04. |
Tari Katalin: Álhírek befolyásoló szerepének elővizsgálata a közösségi online platformok viszonylatában, In: XVI. Gazdaságmodellezési Szakértői Konferencia - Előadáskivonatok, Gazdaságmodellezési Társaság (2020) p. 27. type of document: language: Hungarian
|
2019
from data base, 2022. I. 04. |
TARI KATALIN: ANALYSIS OF ONLINE SHOPPING TRENDS OF HUNGARIAN AND AMERICAN ONLINE CONSUMERS, VADYBA: JOURNAL OF MANAGEMENT 35: (2) pp. 55-59. type of document: Journal paper/Article language: English
|
2019
from data base, 2022. I. 04. |
TARI KATALIN: CROSS-STUDY OF DIGITAL CONSUMER PREFERENCES, TECHNOLOGY ENGINEERING MANAGEMENT ENTREPRENEURSHIP AND LEARNING - INTERNATIONAL JOURNAL 3: (2) pp. 51-60. type of document: Journal paper/Article language: English
|
2018
from data base, 2022. I. 04. |
Tari Katalin: Online élelmiszervásárlási szokások és lehetőségek vizsgálata magyar és amerikai online vásárlók körében, TÁPLÁLKOZÁSMARKETING 5: (2) pp. 31-43. type of document: Journal paper/Article language: Angol, Magyar URL |
2017
from data base, 2022. I. 04. |
Tari Katalin: Determining factor of e-marketing in Hungary, In: Reicher, Regina Zsuzsánna; Kozma, Tímea; Varga, Erika (szerk.) Thinking Together 1, Óbudai Egyetem (2017) pp. 81-90. type of document: Part of book/Könyvfejezet (to be translated) language: English URL |
2016
from data base, 2022. I. 04. |
Tari Katalin: The link between community sites and online sales, In: Felicjan, Bylok; Anita, Tangl (szerk.) The role of management functions in successful enterprise performance, Agroinform Kiadó (2016) pp. 223-230. type of document: Part of book/Könyvfejezet (to be translated) language: English
|
2016
from data base, 2022. I. 04. |
Tari Katalin: Online fogyasztói szokások várható trendjei, In: Balogh, Jeremiás Máté; Poreisz, Veronika; Schaub, Anita; Tóbi, István (szerk.) Közgazdász Kutatók és Doktoranduszok III. Téli Konferenciája, Doktoranduszok Országos Szövetsége, Közgazdaságtudományi Osztály (2016) pp. 31-40. type of document: Part of book/Proceedings Paper number of independent citations: 1 language: Angol, Magyar
|
2016
from data base, 2022. I. 04. |
Tari Katalin, Lehota József, Komáromi Nándor: Élelmiszerekkel kapcsolatos kockázatok csökkentésére irányuló magatartásformák vizsgálata, TÁPLÁLKOZÁSMARKETING 3: (2) pp. 63-77. type of document: Journal paper/Article language: Hungarian
|
2015
from data base, 2022. I. 04. |
Tari Katalin: Community sites’ effects on on-line sales, In: Dunay, Anna (szerk.) Proceedings of the 5th International Conference on Management 2015, Szent István Egyetemi Kiadó (2015) pp. 524-528. type of document: Part of book/Proceedings Paper language: English
|
| Number of independent citations to these publications: | 1 |
|
|
|
|
|
|
|