|
|
|
Data sheet of PhD student |
Print previewPublications |
2020
from data base, 2020. XII. 17. |
Oravecz Titanilla: A comparative study on beekeeping sectors between the Visegrad countries, SELYE E-STUDIES 11: (2) pp. 73-87. type of document: Journal paper/Article language: English
|
2020
from data base, 2020. XII. 17. |
Mucha László, Kovács Ildikó, Oravecz Titanilla, Totth Gedeon: Az etnocentrizmus szerepe a vásárlói döntésekben, GAZDÁLKODÁS 64: (1) p. 35. type of document: language: Hungarian URL |
2020
from data base, 2020. XII. 17. |
Oravecz Titanilla, Mucha László, Magda Róbert, Tótth Gedeon, Illés Bálint Csaba: Consumers' Preferences for Locally Produced Honey in Hungary, ACTA UNIVERSITATIS AGRICULTURAE ET SILVICULTURAE MENDELIANAE BRUNENSIS 68: (2) pp. 407-418. type of document: Journal paper/Article number of independent citations: 2 language: English URL |
2020
from data base, 2020. XII. 17. |
Mucha László, Oravecz Titanilla, Totth Gedeon: Pálinkavásárlási szempontok vizsgálata conjoint-elemzés segítségével, MARKETING ÉS MENEDZSMENT 54: (2) pp. 41-50. type of document: Journal paper/Article language: Hungarian URL |
2020
from data base, 2020. XII. 17. |
Oravecz Titanilla, Mucha László, Illés Bálint Csaba: A magyar méhészeti ágazat elmúlt 20 éve – Termelési alapok, GAZDÁLKODÁS 64: (5) pp. 435-451. type of document: Journal paper/Article language: Hungarian URL |
2019
from data base, 2020. XII. 17. |
Oravecz Titanilla, Kovács Ildikó: Sensory examination of honey and the effect of sensory characteristics on purchase decisions, REVIEW OF FACULTY OF ENGINEERING ANALECTA TECHNICA SZEGEDINENSIA 13: (1) pp. 64-71. type of document: Journal paper/Article number of independent citations: 1 language: English URL |
2019
from data base, 2020. XII. 17. |
Oravecz Titanilla, Kovács Ildikó: Qualitative study of preferences and attitudes towards honey consumption in Hungary, REVIEW OF FACULTY OF ENGINEERING ANALECTA TECHNICA SZEGEDINENSIA 13: (2) pp. 52-58. type of document: Journal paper/Article language: English URL |
2019
from data base, 2020. XII. 17. |
Mezőné Oravecz Titanilla, Kovács Ildikó: A hazai termelői mézek és méhészeti termékek iránti fogyasztói bizalom kvalitatív vizsgálata, JELENKORI TÁRSADALMI ÉS GAZDASÁGI FOLYAMATOK 14: (2) pp. 79-89. type of document: Journal paper/Article language: Hungarian
|
2018
from data base, 2020. XII. 17. |
Totth Gedeon, Zarándné Vámosi Kornélia, Mezőné Oravecz Titanilla: A pálinka pozitív élettani hatásai a fogyasztói percepciók tükrében, In: Józsa, László; Korcsmáros, Enikő; Seres, Huszárik Erika (szerk.) A hatékony marketing, Selye János Egyetem (2018) pp. 839-846. type of document: Part of book/Proceedings Paper number of independent citations: 2 language: Hungarian
|
2017
from data base, 2020. XII. 17. |
Totth Gedeon, Kovács Ildikó, Mezőné Oravecz Titanilla Éva, Zarándné Vámosi Kornélia: A fiatalok pálinkafogyasztási szokásai, In: Bányai, Edit; Lányi, Beatrix; Törőcsik, Mária (szerk.) Tükröződés, társtudományok, trendek, fogyasztás, Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar (PTE KTK) (2017) pp. 230-238. type of document: Part of book/Proceedings Paper number of independent citations: 1 language: Hungarian
|
| Number of independent citations to these publications: | 6 |
|
|
|
|
|
|
|