|
|
|
Data sheet of PhD student |
Print previewPublications |
2015
from data base, 2016. VII. 16. |
Kovács Edina: A tanárszakos hallgatók szakmai jövőtervei, In: Szerk.: Pusztai Gabriella, Szerk.: Kovács Klára Ki eredményes a felsőoktatásban?. Nagyvárad: Partium Press, 2015. pp. 183-194. (Felsőoktatás és Társadalom; 1.) type of document: Part of book/Szaktanulmány (to be translated) language: Hungarian
|
2015
from data base, 2016. VII. 16. |
Kovács Edina: Characteristics of the educational system and teacher image of the V4 countries, In: Bujdosó Gyöngyi, Kovács Edina, Németh Nóra Veronika Szerk.: Kovács Edina Media and e-learning environment in education in V4 countries: Médiapedagógia és elektronikus tanulási környezet a V4 országokban. Debrecen: Debreceni Egyetem Neveléstudományok Intézete, 2015. pp. 9-21. type of document: Part of book/Szaktanulmány (to be translated) language: English
|
2015
from data base, 2016. VII. 16. |
Kovács Edina: Presence in cyber-identity, In: Bujdosó Gyöngyi, Kovács Edina, Németh Nóra Veronika Szerk.: Kovács Edina Media and e-learning environment in education in V4 countries: Médiapedagógia és elektronikus tanulási környezet a V4 országokban. Debrecen: Debreceni Egyetem Neveléstudományok Intézete, 2015. pp. 47-56. type of document: Part of book/Szaktanulmány (to be translated) language: English
|
2015
from data base, 2016. VII. 16. |
Kovács Edina: Pedagógusok továbbképzési tapasztalatai és tervei társadalmi nemi dimenzióban, In: Szerk.: Pusztai Gabriella, Szerk.: Morvai Laura Pálya-modell: Igények és lehetőségek a pedagógus-továbbképzés változó rendszerében. Nagyvárad: Partium Press, 2015. pp. 184-194. Felsőoktatás & Társadalom; 4. type of document: Part of book/Szaktanulmány (to be translated) language: Hungarian
|
2015
from data base, 2016. VII. 16. |
Kovács Edina: Teaching Identity, Professional Plans and Engagement of Pre-service Teachers in Partium Region, HUNGARIAN EDUCATIONAL RESEARCH JOURNAL (HERJ) 5: (2) p. 61. type of document: Journal paper/Article language: English DOI |
2015
from data base, 2016. VII. 16. |
Kovács Edina: Mainly Feminine: Teachers’ Characteristics and Career Aspirations, based on the “Graduate Follow-up Research 2010”, In: Szerk.: Elżbieta H Oleksy, Szerk.: Aleksandra M Różalska, Szerk.: Marek M Wojtaszek The Personal of the Political: Transgenerational Dialogues in Contemporary European Feminisms.. Newcastle upon Tyne: Cambridge Scholars Publishing, 2015. pp. 107-128. type of document: Part of book/Szaktanulmány (to be translated) language: English
|
2014
from data base, 2016. VII. 16. |
Kovács Edina: Nem a tanári pályát választják az innovatív hallgatók, In: Szerk.: Fóris-Ferenczi Rita, Szerk.: Demény Piroska Minőség és versenyképes tudás. Kolozsvár: Babes-Bolyai Tudományegyetem Pedagógia és Alkalmazott Didaktika Intézet; Doceo Egyesület, 2014. pp. 149-156. type of document: Part of book/Szaktanulmány (to be translated) language: Hungarian
|
2014
from data base, 2016. VII. 16. |
Kovács Edina, Fekete Adrienn: The Professional Identity and Achievement of Education Majors in the Cross-Border Region of Hungary, Romania and Ukraine, In: Szerk.: Nikolay Popov, Szerk.: Charl Wolhuter, Szerk.: Klara Skubic Ermenc, Szerk.: Gillian Hilton, Szerk.: James Ogunleye, Szerk.: Oksana Chigiseva Education's Role in Preparing Globally Competent Citizens. Sofia: Bulgarian Comparative Education Society (BCES), 2014. pp. 136-144. type of document: Part of book/Szaktanulmány (to be translated) language: English
|
2014
from data base, 2016. VII. 16. |
Kovács Edina: A tanár szakos hallgatók nyelvi attitűdjeinek társadalmi nemi sajátosságai, ANYANYELV-PEDAGÓGIA 2: p. 20. type of document: Journal paper/Article language: Hungarian
|
2014
from data base, 2016. VII. 16. |
Engler Ágnes, Kovács Edina, Zuzana Chanesova, Anna Błasiak , Ewa Dybowska, Katarzyna Scewczuk: Future professional plans of students in higher education, In: Szerk.: Pusztai G, Szerk.: Engler Á Comparative Research on Teacher Education. Ruzomberok: Verbum, 2014. pp. 132-151. type of document: Part of book/Szaktanulmány (to be translated) language: English
|
| Number of independent citations to these publications: | 0 |
|
|
|
|
|
|
|