Nógrád Megyei Gyermekvédelmi Központ és Területi Gyermekvédelmi Szakszolgálat (research institute, not university) other (not specified) (gyermekvédelmi gyám)
Publications
2019
from data base, 2021. X. 31.
Kárpáti László: Adalékok a robotizáció és a big data egyes szakmákat érintő hatásaihoz, MUNKAÜGYI SZEMLE ONLINE 62: (4) pp. 73-79. type of document: Journal paper/Article language: Angol, Magyar URL
2017
from data base, 2017. XI. 06.
Kárpáti László: The use of communication strategies in English Language Education, INTERNATIONAL JOURNAL OF HUMANITIES SOCIAL DEVELOPMENT RESEARCH 1: (2) pp. 5-14. type of document: Journal paper/Article language: English Full text
2016
from data base, 2017. XI. 06.
Kárpáti László: Identitás és irónia Kurt Vonnegut Éj anyánk című regényében, FILOLÓGIA.HU 6-7: (1-4) pp. 28-34. type of document: Journal paper/Article language: Magyar és angol
2016
from data base, 2017. XI. 06.
Kárpáti László: Intelligenciamodellek történeti áttekintése, MAGYAR TUDOMÁNY 2016: (3) pp. 340-356. type of document: Journal paper/Review paper language: Magyar és angol URL
2016
from data base, 2017. XI. 06.
Kárpáti László: A nemi szerepek változása és társadalmi hatásai a 21. században, MAGYAR TUDOMÁNY 177: (9) pp. 1074-1082. type of document: Journal paper/Article language: Hungarian URL
2015
from data base, 2017. XI. 06.
Kárpáti László: Az angol nyelv tanulásának és értékelésének problematikája, különös tekintettel a szókincsre, In: Szerk.: Bárdos Jenő Nyelvpedagógia: 2015: Az anyanyelv és az idegen nyelvek tanításának gyakorlata. Eger: EKF Líceum Kiadó, 2015. pp. 23-35. (Magyar tudomány ünnepe 2014) type of document: Part of book/Könyvfejezet (to be translated) language: Hungarian
Number of independent citations to these publications:
number of independent citations to scientific publications and creative works:
The number of citations displayed after clicking on the link may differ from the displayed number because the former displays the current state of MTMT2 and the latter was the case when importing science metrics.