|
|
|
Data sheet of PhD student |
Print previewPublications |
2020
from data base, 2020. X. 13. |
Borsodi Csilla Noémi: A közismereti tantárgyakat oktató tanári eredményesség értelmezési lehetőségei az egyes középiskola-típusokban, type of document: language: Hungarian URL |
2019
from data base, 2020. X. 13. |
Borsodi Csilla Noémi: Kedvezőtlen tanulói közérzet és ami mögötte van - Történetek iskolai zaklatásról, kimaradásról és újrakezdésről, tanári és szülői felelősségről, ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 2019: (9-10) pp. 73-79. type of document: Journal paper/Article language: Hungarian
|
2019
from data base, 2020. X. 13. |
Borsodi Csilla Noémi: Tanári és tanulói vélekedések, pozitív és negatív elvárások a középiskolai közismereti tantárgyakat oktató tanári szereppel szemben, In: Tóth, Péter; Benedek, András; Mike, Gabriella; Duchon, Jenő (szerk.) Fejlődés és partnerség a felsőoktatásban határok nélkül - Development and Partnership in HE without Borders, BME Gazdaság- És Társadalomtudományi Kar Műszaki Pedagógia Tanszék (2019) pp. 314-324. type of document: Part of book/Proceedings Paper language: Hungarian
|
2018
from data base, 2020. X. 13. |
Borsodi Csilla Noémi: Az eredményes tanár-diák együttműködés értelmezési lehetőségei - Kutatás szakképzésben és gimnáziumban tanuló diákok és tanáraik körében, In: Karlovitz, János Tibor (szerk.) Elmélet és gyakorlat a neveléstudományok és szakmódszertanok köréből, International Research Institute (2018) pp. 269-277. type of document: Part of book/Proceedings Paper language: Hungarian
|
2018
from data base, 2020. X. 13. |
Borsodi Csilla Noémi: Eredményesség-értelmezési lehetőségek a szakképzésben dolgozó közismereti tantárgyakat oktató pedagógusok esetében, In: Koncz, István; Szova, Ilona (szerk.) PEME XVI. PhD - Konferencia, Professzorok az Európai Magyarországért Egyesület (2018) pp. 50-61. type of document: Part of book/Proceedings Paper language: Hungarian
|
2018
from data base, 2020. X. 13. |
Borsodi Csilla Noémi: Az eredményes tanár-diák együttműködés értelmezési lehetőségei, In: Karlovitz, János Tibor (szerk.) Elmélet és gyakorlat a neveléstudományok és szakmódszertanok köréből, International Research Institute (2018) pp. 269-277. type of document: Part of book/Szaktanulmány (to be translated) language: English
|
2017
from data base, 2020. X. 13. |
Borsodi Csilla Noémi, Oravecz Adrienn: Teachers in a disadvantaged position, KÜLÖNLEGES BÁNÁSMÓD 3: pp. 39-50. type of document: Journal paper/Article language: English URL |
2017
from data base, 2020. X. 13. |
Borsodi Csilla Noémi, Nagy Mária: Hogyan értelmezhető a pedagógusi siker a szakközépiskolai tanárok esetében?, ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 11-12: pp. 73-83. type of document: Journal paper/Article language: Hungarian
|
2016
from data base, 2020. X. 13. |
Borsodi Csilla Noémi: A szakiskolai kommunikációtanár, In: H, Tomesz Tímea; H, Varga Gyula (szerk.) Kommunikációs készségfejlesztés a pedagógiai munkában, Hungarovox Kiadó (2016) pp. 111-124. type of document: Part of book/Szaktanulmány (to be translated) language: Hungarian
|
2015
from data base, 2020. X. 13. |
Borsodi Csilla Noémi: A kommunikációtanítás oktatási és nevelési feladatai, In: Andok, Mónika (szerk.) A kommunikációs készségfejlesztés eszköztára, Hungarovox Kiadó (2015) pp. 98-108. type of document: Part of book/Szaktanulmány (to be translated) language: Hungarian
|
| Number of independent citations to these publications: | 0 |
|
|
|
|
|
|
|