Kárpáti Andrea, Gaul-Ács Ágnes, Tóth Alisa: Visual Literacy Development of Young Children: Nurture Above Nature, In: G., Coutts; T., Eça (szerk.) Learning Through Art: International Perspectives, International Society for Education through Art (InSEA) Publications (2020) pp. 219-238. type of document: Part of book/Szaktanulmány (to be translated) language: English URL
2019
from data base, 2020. VII. 22.
Tóth Alisa, Kárpáti Andrea, Molnár Gyöngyvér: A színpercepció és színértelmezés mérése 7-9 éves diákok körében, ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 29: (1) pp. 17-28. type of document: Journal paper/Article language: Hungarian URL
2017
from data base, 2020. VII. 22.
Tóth Alisa, Kárpáti Andrea, Molnár Gyöngyvér: A színpercepció és a színértelmezés online mérésének lehetőségei kisiskolás korban, MAGYAR PEDAGÓGIA 117: (4) pp. 399-421. type of document: Journal paper/Article number of independent citations: 1 language: Hungarian URL
2017
from data base, 2020. VII. 22.
Tóth Alisa: Az Én Ujságom: gyermekkép, képi ábrázolás, pedagógiai üzenetek, ÚJ KÉP: PEDAGÓGUSOK ÉS SZŰLŐK FOLYÓIRATA 19: (1-4) pp. 29-36. type of document: Journal paper/Article language: Hungarian
2017
from data base, 2020. VII. 22.
Tóth Alisa: A színpercepció és színértelmezés mérésnek tartalmi keretei általános iskolás diákok körében, ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 27: (1-12) pp. 34-47. type of document: Journal paper/Article number of independent citations: 1 language: Hungarian URL
Number of independent citations to these publications:
monographs/books in which chapters/sections were contributed:
number of independent citations to scientific publications and creative works:
The number of citations displayed after clicking on the link may differ from the displayed number because the former displays the current state of MTMT2 and the latter was the case when importing science metrics.