Kis Noémi: A szülő-gyermek interakció elsajátítási motivációra gyakorolt hatása, In: Szerk.: Tóth Zoltán Új kutatások a neveléstudományokban 2014: Oktatás és nevelés – Gyakorlat és tudomány. Debrecen: Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottsága, 2015. pp. 198-210. type of document: Part of book/Szaktanulmány (to be translated) language: Hungarian
2014
from data base, 2016. III. 08.
Kis Noémi, Józsa Krisztián: A kiskamaszok és szüleik vélekedése a szülő-gyermek viszonyról., ISKOLAKULTÚRA 24.: (2.) type of document: Journal paper/Article language: Hungarian Full text
2013
from data base, 2016. III. 08.
Kis Noémi: A Pedagógiai Értékelési Konferenciák összehasonlító elemzése, ISKOLAKULTÚRA 23: (7-8) type of document: Journal paper/Konferenciaközlemény language: Hungarian Full text
Number of independent citations to these publications:
number of scientific publications that meet accreditation criteria:
number of scientific publications:
monographs and professional books:
monographs/books in which chapters/sections were contributed:
number of independent citations to scientific publications and creative works:
The number of citations displayed after clicking on the link may differ from the displayed number because the former displays the current state of MTMT2 and the latter was the case when importing science metrics.