Print preview personal data approved: 2024. I. 11. Publications |
2022
from data base, 2023. I. 02. |
Borquez Claudia Lizzette Gomez, Török Anna, Centeno Edgar, Malota Erzsébet: Systematic literature review of the female stereotypes in advertising within the different periods of feminism, In: Juliann, Allen; Bruna, Jochims; Shuang, Wu (szerk.) Celebrating the Past and Future of Marketing and Discovery with Social Impact, Springer International Publishing (2022) pp. 319-320. type of document: language: English
|
2021
from data base, 2023. I. 02. |
Malota Erzsébet, Mucsi Attila: Tasting a new culture, FOOD CULTURE & SOCIETY Early Access type of document: Journal paper/Article language: English URL |
2021
from data base, 2023. I. 02. |
Török Anna, Malota Erzsébet: Femvertising, JEL-KÉP: KOMMUNIKÁCIÓ KÖZVÉLEMÉNY MÉDIA (2) pp. 103-117. type of document: Journal paper/Article language: Hungarian URL |
2020
from data base, 2023. I. 02. |
Mucsi Attila, Malota Erzsébet, Török Anna: Kulturális sokk és pozitív szájreklám – a felsőoktatásban tanuló külföldi hallgatók körében, VEZETÉSTUDOMÁNY 51: (2) pp. 23-31. type of document: Journal paper/Article number of independent citations: 2 language: Hungarian URL |
2020
from data base, 2023. I. 02. |
Mucsi Attila, Malota Erzsébet, Török Anna: A külföldi tanulási motivációk és a felsőoktatással való elégedettség összefüggései, EDUCATIO 29: (1) pp. 116-124. type of document: Journal paper/Article language: Hungarian URL |
2019
from data base, 2023. I. 02. |
Malota Erzsébet, Gyulavári Tamás, Bogáromi Eszter: „Az vagy, amit megeszel”, VEZETÉSTUDOMÁNY 50: (1) pp. 80-88. type of document: Journal paper/Article number of independent citations: 15 language: Hungarian URL |
2019
from data base, 2023. I. 02. |
Gyulavári Tamás, Malota Erzsébet: The role of culture personality and self-congruity in the evaluation of cultures as destinations, TOURISM REVIEW 74: (3) pp. 632-645. type of document: Journal paper/Article number of independent citations: 3 language: English URL |
2019
from data base, 2023. I. 02. |
Malota Erzsébet, Mucsi Attila: Sok(k) meglepetés Magyarországon : Kultúrsokk és országimázs magyar és külföldi hallgatók szemével, JEL-KÉP: KOMMUNIKÁCIÓ KÖZVÉLEMÉNY MÉDIA 8: (1) pp. 53-62. type of document: Journal paper/Article language: Hungarian URL |
2018
from data base, 2023. I. 02. |
Tamás Gyulavári, Erzsébet Malota: Do Perceived Culture Personality Traits Lead to a More Favourable Rating of Countries as Tourist Destinations?, TRZISTE / MARKET 30: (1) pp. 77-91. type of document: Journal paper/Article number of independent citations: 3 language: English URL |
2018
from data base, 2023. I. 02. |
Malota Erzsébet, Gyulavári Tamás: The Role Of Culture Personality And The Self-Congruence Theory In The Evaluation Of A Country, In: Gounaris, Spiros; Alexandr, Matthew; Hamilton, Kathy; Karampela, Maria; Lacka, Ewelina (szerk.) 47th EMAC Conference, University of Strathclyde (2018) p. 1. type of document: language: English
|
| Number of independent citations to these publications: | 23 |
|
|