Print preview personal data approved: 2024. III. 19. Publications |
2023
from data base, 2024. III. 19. |
Révész Balázs, Gyulai Zsófia: REZILIENS MARKETING - VÁLASZOK VÁLTOZÓ KIHÍVÁSOKRA, Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért type of document: Book/Konferenciakötet (to be translated) language: Hungarian
|
2022
from data base, 2024. III. 19. |
Piricz Noémi, Révész Balázs: A működő smart grid tanulságai egy magyar önkormányzati példán keresztül, PÉNZÜGYI SZEMLE/PUBLIC FINANCE QUARTERLY (1963-) 67: (3) pp. 398-413. type of document: Journal paper/Article number of independent citations: 9 language: Hungarian URL |
2021
from data base, 2024. III. 19. |
Tibor MANDJAK, Julian HOFMANN, Balázs RÉVÉSZ, Marek ZIELINSKI: Do B2B platforms reflect a metamorphose of business relationships and management in networks, In: 37th Annual IMP Conference and Doctoral Colloquium, (2021) p. &. type of document: Conference paper/Előadás vagy poszter cikke language: English
|
2020
from data base, 2024. III. 19. |
Gyulai Zsófia, Révész Balázs: Az eredményalapú ügyfélélmény-mérési módszer alkalmazása B2B piacon, MARKETING ÉS MENEDZSMENT 54: (3 klsz) pp. 27-34. type of document: Journal paper/Article language: Hungarian URL |
2019
from data base, 2024. III. 19. |
Simon Judit, Révész Balázs, Mandják Tibor, Szalkai Zsuzsanna, Hetesi Erzsébet: Construction projects as a vehicle for health care innovation?, In: Havenvid, Malena Ingemansson; Linné, Åse; Bygballe, Lena E.; Harty, Chris (szerk.) The Connectivity of Innovation in the Construction Industry, Routledge (2019) pp. 143-172. type of document: Part of book/Könyvfejezet (to be translated) number of independent citations: 1 language: English URL |
2018
from data base, 2024. III. 19. |
Hetesi E, Kazár K, Révész B: Kapcsolati kommunikáció és kapcsolati sikeresség az üzleti piacokon, MARKETING ÉS MENEDZSMENT EMOK Különszám: pp. 31-42. type of document: Journal paper/Article language: Hungarian
|
2012
from data base, 2024. III. 19. |
Hetesi Erzsébet, Révész Balázs: Az információtechnológia átrajzolja-e a személyes kapcsolatok szerepét a szervezetek közötti együttműködésekben?, INFORMÁCIÓS TÁRSADALOM: TÁRSADALOMTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT 12: (2) pp. 41-67. type of document: Journal paper/Article language: Hungarian URL |
2009
from data base, 2024. III. 19. |
Lindgreen Adam, Révész Balázs, Glynn Mark: Purchasing orientation, JOURNAL OF BUSINESS & INDUSTRIAL MARKETING 24: (3-4) pp. 148-153. type of document: Journal paper/Article number of independent citations: 22 language: English
|
2005
from data base, 2024. III. 19. |
Révész Balázs: A CRM, illetve az e-CRM rendszerek alkalmazásának hatása a vállalat ügyféloldali megítélésére, MARKETING ÉS MENEDZSMENT 38-39: (2004/6, 2005/1) pp. 42-47. type of document: Journal paper/Article number of independent citations: 9 language: Hungarian
|
2004
from data base, 2024. III. 19. |
Hetesi Erzsébet, Révész Balázs: A kapcsolati marketing és a kommunikáció szerepe a közüzemi szolgáltatóknál a piaci liberalizáció folyamatában, VEZETÉSTUDOMÁNY 35: (6) pp. 30-37. type of document: Journal paper/Article number of independent citations: 3 language: Hungarian
|
| Number of independent citations to these publications: | 44 |
|
|