Print preview personal data approved: 2023. IX. 04. Publications |
2022
from data base, 2023. IX. 01. |
Steklács János: Az olvasási, szövegértési folyamat szemkamerás vizsgálata az olvasástanítás szempontjából, In: Tolcsvai, Nagy Gábor (szerk.) A szövegértés kérdései, Gondolat Kiadó (2022) pp. 125-146. type of document: Part of book/Szaktanulmány (to be translated) language: Hungarian
|
2021
from data base, 2022. II. 05. |
Bóna Judit, Steklács János: Hangos olvasás közbeni hibázások, hibajavítások változása negyedik és ötödik osztály között, BESZÉDTUDOMÁNY-SPEECH SCIENCE 2: (1) pp. 154-172. type of document: Journal paper/Article language: Hungarian URL |
2020
from data base, 2022. II. 05. |
Steklács János, Bóna Judit: A hangos olvasás jellemzőinek változása 4. és 5. osztályos korban – Egy követéses pilotvizsgálat eredményei, In: Bóna, Judit; Krepsz, Valéria (szerk.) Nyelvfejlődés csecsemőkortól kamaszkorig, ELTE Eötvös Kiadó (2020) pp. 233-252. type of document: Part of book/Szaktanulmány (to be translated) language: Hungarian
|
2020
from data base, 2022. II. 05. |
Varga Szilvia, Pásztor Attila, Steklács János: An online instrument assessing the relationship between morphological structure awareness and reading comprehension in Hungarian 2-4 graders, ELEMENTARY EDUCATION ONLINE / ILKOEGRETIM ONLINE 19: (4) pp. 2322-2334. type of document: Journal paper/Article language: English URL |
2019
from data base, 2023. IX. 01. |
Steklács János: Szemkamerás vizsgálatok a pedagógiai kutatásban, Kaposvári Egyetem Pedagógiai Kar type of document: language: Hungarian
|
2016
from data base, 2023. IX. 01. |
Janos Steklacs: Eye tracking technology, as a new research field of education and methodology, In: Damien, Sagrillo; Alain, Nitschké; Friedhelm, Brusniak (szerk.) Leo Kestenberg und musikalische Bildung in Europa, Margraf Verlag (2016) pp. 131-144. type of document: Part of book/Szaktanulmány (to be translated) language: English
|
2015
from data base, 2022. II. 05. |
Steklács János, Molnár Gyöngyvér, Csapó Benő: Az olvasás-szövegértés online diagnosztikus mérések tartalmi kereteinek elméleti háttere, In: Csapó, Benő; Steklács, János; Molnár, Gyöngyvér (szerk.) Az olvasás-szövegértés online diagnosztikus értékelésének tartalmi keretei, Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet (OFI) (2015) pp. 15-31. type of document: Part of book/Könyvfejezet (to be translated) number of independent citations: 4 language: Hungarian URL |
2010
from data base, 2023. IX. 01. |
Steklács János: Teaching Cognitive and Meta-Cognitive Reading Strategies, In: Garbe, Christine; Karl, Holle; Weinhold, Swantje (szerk.) ADORE - Teaching Struggling Adolescent Readers in European Countries, Peter Lang (2010) pp. 123-132. type of document: Part of book/Szaktanulmány (to be translated) number of independent citations: 3 language: English
|
2009
from data base, 2023. IX. 01. |
Józsa Krisztián, Steklács János: Az olvasástanítás kutatásának aktuális kérdései, MAGYAR PEDAGÓGIA 109: (4) pp. 365-397. type of document: Journal paper/Article number of independent citations: 109 language: Hungarian Full text |
2005
from data base, 2023. IX. 01. |
Steklács János: Funkcionális analfabetizmus a hipotézisek, tények és számok tükrében, Akadémiai Kiadó type of document: Book/Monography number of independent citations: 19 language: Hungarian
|
| Number of independent citations to these publications: | 135 |
|
|