 doktorjelölt neve |  témavezető |  társ témavezető |  védés időpontja |  értekezés címe |  cím odaítélése
/döntés dátuma |
---|
   |
   |
   |
   |
   |
   |
Ács Marianna | Ambrusné Kéri Katalin | Hajdu Péter | 2016-09-22 11:30:00 | Nőnevelés a Felső-Baranyai Református Egyházmegye polgári leányiskolájában és internátusában 1916-1948 | 2016-11-22 |
Ács-Bíró Adrienn | Di Blasio Barbara |  | 2021-11-11 10:30:00 | Női fogvatartottak oktatás-nevelés szempontú egyéni és intézményi profiljának rendszerszintű vizsgálata az eredményes reintegráció érdekében | 2022-02-01 |
Andl Helga | Forray R. Katalin |  | 2015-12-16 11:30:00 | Kisiskolák, helyi társadalmak, oktatáspolitika. Kisiskolák Baranya megyében | 2016-02-02 |
Arató Ferenc | Forray R. Katalin | Györgyi Zoltán | 2012-02-21 12:00:00 | A kooperatív tanulásszervezés egy lehetséges paradigmatikus modellje | 2012-05-15 |
Ardelean Tímea Krisztina | Cserné Adermann Gizella | Fodorné Tóth Krisztina | 2023-03-14 14:00:00 | A Közösségi Média Használata Az Angol Nyelvtanulásban A Partiumi Középiskolások Körében | 2023-04-25 |
Auer Eszter | V. Gilbert Edit |  | 2023-04-03 14:30:00 | Biblioterápiás szemlélet lehetőségei a közoktatásban projektmódszerrel. Preventív, nőitémafókuszú traumamegelőző közoktatásban | 2023-04-25 |
Azra Kacapor Nurkic | Forray R. Katalin |  | 2010-11-30 14:00:00 | School in the concept of peace and tolerance. Education in the post conflict societies | 2011-01-25 |
Báder Iván | Varga Aranka |  | 2021-05-26 13:30:00 | Cigány gyerekek integrációja az oktatáspolitikai döntések tükrében | 2021-07-20 |
Bartal Orsolya | Rajcsányi-Molnár Mónika |  | 2023-03-01 13:30:00 | Pedagógusok viszonyulása a (tanórai) mobileszközhasználathoz. Empirikus kutatás felső tagozaton tanító tanárok körében. Mobileszközök az oktatásban, az elmélet és a gyakorlat közötti erősítése | 2023-04-25 |
Borbáth Katalin | Czabaji Horváth Attila |  | 2022-03-28 13:30:00 | Pedagógusnők mentálhigiénés állapotfelmérése különös tekintettel a szakmai és női identitás kimunkáltságára-2009-2017 között, hazai mintán végzett kvantitatív vizsgálat | 2022-07-12 |
Boros Julianna | Forray R. Katalin | Varga Aranka | 2019-09-17 11:30:00 | CIGÁNY, ROMA FIATALOK ÉLETÚTJA egy iskolán kívüli esélynövelő tanoda-típusú program tagjainak vizsgálata | 2019-10-15 |
Budai Gábor | Györgyi Zoltán | Cserné Adermann Gizella | 2018-09-12 11:00:00 | Dunaújváros szakképzése és munkaerőpiaca az 1993-tól 2013-ig tartó időszakban | 2018-10-09 |
Császár Lilla | Forray R. Katalin | Kárpáti Andrea | 2016-12-06 11:30:00 | ÉNKÉPezés, KÉPMÁSolás. Vizuális kommunikáció és énmegjelenítés a Facebook közösségi hálón és a jelenség pedagógiai vonatkozásai | 2017-01-24 |
Csepcsényi Lajos Lászlóné Balogh Melinda | Bredács Alice Mária |  | 2022-03-10 09:00:00 | A középfokú építőipar és földmérés ágazati szakképzésben tanulók komplex szakmai gondolkodási folyamatainak feltárása, fejlesztése probléma alapú tanulással – tanítással, a fejlődés tendenciáinak értelmezése | 2022-05-10 |
Darvai Tibor | Forray R. Katalin | Géczi János | 2017-09-05 12:30:00 | Oktatáspolitika és a Tanító című folyóirat a hatvanas években Magyarországon | 2017-10-03 |
Deutsch Krisztina | Meleg Csilla |  | 2013-05-15 11:00:00 | Elvek és gyakorlat Egészségfelfogás, egészségnevelés és mentálhigiénés szemléletmód az általános iskolai egészségnevelési programok és a pedagógusokkal készült interjúk tükrében | 2013-06-04 |
Dezső Renáta Anna | Orsós Anna |  | 2011-02-08 12:00:00 | "Minek nektek gimnázium...?!" Középfokú cigány nemzetiségi oktatás 1989-2009: Eredmények és kihívások | 2011-04-05 |
Di Blasio Barbara | Forray R. Katalin |  | 2010-12-14 12:00:00 | A történeteink mi magunk vagyunk. Tanárképzésben résztvevő egyetemisták élettörténeteinek adatvizualizációval támogatott adatbányászattal történő tartalomelemzése | 2011-01-25 |
Dobokai Róbert Lászlóné Simon Dóra | Varga Aranka |  | 2019-05-15 14:00:00 | A GYERMEKVÉDELMI SZAKELLÁTÁSBAN ÉLŐ ÁLTALÁNOS ISKOLAI TANULÓK ISKOLAI ESÉLYEI BÁCS-KISKUN MEGYÉBEN 2014-2018 KÖZÖTT | 2019-10-15 |
Dominek Dalma Lilla | Héjj Andreas |  | 2018-12-12 14:00:00 | Az élménycentrikus- és az információ-centrikus tárlatvezetés megítélése és lehetősége a hazai múzeumokban | 2019-01-22 |
Fekete Szabolcs | Géczi János |  | 2009-12-01 11:30:00 | AZ ERZSÉBET TUDOMÁNYEGYETEM BÖLCSÉSZHALLGATÓINAK REKRUTÁCIÓS JELLEMZŐI 1921-1940 | 2010-02-09 |
Fekete Zsófia | Bálint Ágnes |  | 2021-04-26 09:00:00 | ZENETERÁPIA ÚTJAI: TRAUMÁTÓL AZ ÚJRATANULÁSON KERESZTÜL AZ INKLÚZIÓIG | 2021-06-01 |
Fényes Csaba | Cserti Csapó Tibor |  | 2017-05-03 13:00:00 | Pavedwithintension. Interpretation, framing and socialconstructionin roma educationpolicies. (Szándékkal kikövezve. Interpretációk, értelmezési keretek és társadalmi konstrukciók a roma oktatáspolitik | 2017-06-06 |
Funkhauser Matthias | Lakner Tamás |  | 2022-06-22 10:30:00 | The Kodály Concept of Music Education and its Reception in the United States - A Comparative Empirical Study of Selected Music Didactic Content of Hungarian and American Teaching Materials for Kodály-Based Elementary School Music Instruction | 2022-10-11 |
Gál Anikó | Pukánszky Béla | Di Blasio Barbara | 2016-06-15 11:30:00 | EGY KÍSÉRLET MAGYARORSZÁGON AZ 1940-1950- ES ÉVEKBEN AZ ÉRTELMI FOGYATÉKOSOK PEDAGÓGIÁJÁNAK MEGÚJÍTÁSÁRA A Bárczi-Féle „egységes tanterv” kialakulása, használata, kritikája | 2016-10-04 |
Galántai László | Forray R. Katalin |  | 2022-02-21 10:30:00 | A jelentések számtana. Kvalitatív komparatív analízis a nevelésszociológiában | 2022-04-05 |
Gelencsérné Bakó Márta | Bálint Ágnes |  | 2015-03-05 11:30:00 | A SZOCIÁLIS KOMPETENCIA KOMPONENSEINEK VIZSGÁLATA AZ ISKOLÁVAL VALÓ ELÉGEDETTSÉG TÜKRÉBEN KÉRDŐÍVES VIZSGÁLAT EGY HAZAI KISVÁROS 7. 9. 11. ÉVFOLYAMAIBAN, A SZÜLŐK ÉS A PEDAGÓGUSOK KÖRÉBEN A 2012–2013- | 2015-03-05 |
Gyertyánfy András | Fischerné Dárdai Ágnes | Vitári Zsolt | 2020-12-09 10:30:00 | A tartalom kiválasztásának szempontjai és szakaszai. Német és magyar történelemdidaktikai elméletek összehasonlító elemzése | 2021-02-09 |
Hajdics- Szűcs Eszter | Forray R. Katalin |  | 2019-06-04 12:00:00 | Óvoda és kisebbségi gyerekek. Óvodapedagógus hallgatók és gyakorló óvodapedagógusok Magyarországon és Írországban. | 2019-06-25 |
Harjánné Brantmüller Éva | Fischerné Dárdai Ágnes |  | 2011-09-06 14:00:00 | Down-szindrómások életminőségét befolyásoló faktorok vizsgálata | 2011-10-04 |
Hevesi Tímea Mária | Pukánszky Béla | Di Blasio Barbara | 2019-05-20 11:30:00 | Társas jól-lét megteremtése gyermekközösségekben archaikus élményekkel Pedagógiai kísérlet a Kökénydombi Vénusz lelőhelyének térségében | 2019-06-25 |
Hideg Gabriella | Prisztóka Gyöngyvér | Kozma Tamás | 2018-09-11 11:00:00 | A fair play jelentéstartalmának összehasonlító vizsgálata közép-kelet-európai, kenyai és malajziai fiatalok körében | 2018-10-09 |
Híves Tamás | Forray R. Katalin |  | 2015-12-15 11:30:00 | TERÜLETI OKTATÁSKUTATÁS Vizsgálatok az iskolázás területi folyamatairól | 2016-02-02 |
Jakab György | Fischerné Dárdai Ágnes |  | 2020-01-22 12:00:00 | Bevezetés az iskolai demokratikus állampolgári nevelés integrációs problémáinak diszkurzív vizsgálatába | 2020-02-11 |
Jenei Teréz | Fischerné Dárdai Ágnes | Horváth Béla | 2009-03-17 11:30:00 | Cigány mesék szerepe a szociális tanulásban | 2009-05-12 |
Kalocsainé Sánta Hajnalka | Forray R. Katalin |  | 2013-06-05 12:00:00 | Szakválasztási motivációk a Pécsi Tudományegyetem Bölcsészettudományi és Természettudományi Karán (Összehasonlító elemzés) | 2013-10-08 |
Kapás Mónika | Varga Aranka |  | 2021-06-02 12:00:00 | CIGÁNY KÖZÖSSÉGEK A VAJDASÁGBAN, Két vajdasági településen élő roma közösség iskolázottságának, foglalkoztatottságának vizsgálata és összehasonlító elemzése | 2021-07-21 |
Kaposi József | Fischerné Dárdai Ágnes |  | 2009-12-15 11:00:00 | AZ ÚJ TÖRTÉNELEMÉRETTSÉGI HATÁSA A TÖRTÉNELEMTANÍTÁS MEGÚJÍTÁSÁRA (AZ ÚJ TÖRTÉNELEMÉRETTSÉGI KIDOLGOZÁSA HAZAI ÉS NEMZETKÖZI KONTEXTUSA, A VIZSGA MŰVELTSÉGKÉPE, TUDÁSFELFOGÁSA, KÖVETELMÉNYEI ÉS HATÁSA | 2010-02-09 |
Karácsony Ilona | Benkő Zsuzsanna |  | 2020-06-08 13:30:00 | Erőforrások vizsgálata a gimnáziumi tanulók egészségének fejlesztésében (középpontban az iskolavédőnői ellátásszerepének felmérése – a tanulók kvantitatív és az iskolavédőnők kvalitatív megkérdezéséve | 2020-07-10 |
Kátainé Lusztig Ilona | Varga Aranka |  | 2017-12-20 14:00:00 | Gyermekvédelem és szabadidő-pedagógia Nevelőcsaládokban élő gyermekek szabadidős tevékenységei | 2018-03-13 |
Kazarján Erzsébet | Kocsis Mihály |  | 2014-01-14 14:00:00 | Felsőfokú szakképzés – Mobilitás – Önszabályozó tanulás | 2014-02-11 |
Kocsis Péter Csaba | Cserti Csapó Tibor |  | 2023-03-28 14:00:00 | A szociálpedagógia lehetőségei a szegregátumok fejlesztésében: A területi egyenlőtlenségek csökkentésének célzott programja és ennek tapasztalatai az ágazati (oktatási és szociális) együttműködések tükrében három település példáján keresztül | 2023-04-25 |
Kojanitz László | Fischerné Dárdai Ágnes | Kaposi József | 2017-12-12 11:30:00 | A középszintű történelem érettségi vizsgán készült esszék elemzése és értékelése a kauzális összefüggések bemutatásának minősége szempontjából. | 2018-10-09 |
Kopházi Erzsébet | Héjj Andreas | Horváth Béla | 2022-05-26 10:00:00 | A mese szimulációja A modern mese parafrázis morfológiai és receptív vizsgálata | 2022-07-12 |
Kovács Zsófia | Prisztóka Gyöngyvér |  | 2021-03-09 11:00:00 | ÚSZÁSOKTATÁS TÉRBEN ÉS IDŐBEN Az úszásoktatás megjelenése és kiteljesedése a magyar köznevelésben | 2021-04-06 |
Köves Gabriella | Fischerné Dárdai Ágnes |  | 2012-12-17 12:00:00 | Alapozó szintű matematika-tankönyvek vizsgálata a kezdetektől napjainkig | 2013-02-05 |
Laczkóné Rácz Edit Anikó | Fischer Márta |  | 2022-12-12 10:00:00 | Angol nyelvkönyvek nevelési potenciálja - B1 és B2 szintű angol nyelvkönyvi szövegek tartalmának több dimenziós összehasonlító elemzése | 2023-02-21 |
Ladnai Attiláné Szerencsés Anita | Bálint Ágnes |  | 2021-04-23 10:30:00 | Tartalmi szabályozók vizsgálata a Positive Education modell alapján a hazai közoktatás egy szegmensében | 2021-06-01 |
Lakatos Szilvia | Forray R. Katalin |  | 2012-11-06 14:00:00 | A romani nyelv közösségi használatának és közoktatási helyzetének vizsgálata Magyarországon | 2012-12-04 |
Laki Tamásné | Meleg Csilla |  | 2012-06-19 12:00:00 | A hálózatelmélet kiterjesztésének lehetőségei. Katolikus családos közösség példája | 2012-10-09 |
Lendvai Tamás | Majdán János | Kaposi József | 2018-12-06 11:30:00 | A magyarországi protestáns egyházak népiskolai ügyeinek fejlesztése (1857-1867). Az egyházkerületeken belüli oktatásszervezéssel kapcsolatos viták, koncepciók, elképzelések az országos protestáns sajt | 2019-01-22 |
Lennerné Patkó Ildikó | Forray R. Katalin | Czabaji Horváth Attila | 2014-11-25 14:00:00 | A középiskolák közötti átjárhatóság társadalmi konzekvenciái szászországi és bajorországi példák alapján | 2014-11-25 |
Maárné Molnár Csilla | Géczi János |  | 2009-12-15 14:00:00 | A KAPOSVÁRI ÁLLAMI GIMNÁZIUM DIÁKJAI (1870–1910) | 2010-02-09 |
Magyar Adél | Pukánszky Béla |  | 2017-05-08 12:00:00 | Az értelmi fogyatékos gyermekről és felnőttről alkotott mentális kép alakulása – az elzáró, gyógyító és fejlesztő intézményrendszer tükrében – a kezdetektől a 19. század végéig | 2017-06-06 |
Maisch Patrícia | Ambrusné Kéri Katalin |  | 2021-06-24 15:00:00 | A nők olvasóvá nevelése a reformkori Magyarországon | 2021-07-20 |
Makk Gábor | Heidl György |  | 2020-01-21 11:00:00 | Egy ókori tanuláselmélet interpretációja a kommunikációs technológiákhoz történő adaptivitás tükrében | 2020-02-11 |
Meggyesné Hosszu Tímea | Bálint Ágnes |  | 2020-03-03 12:00:00 | ENYHÉN ÉRTELMI FOGYATÉKOS TANULÓK IDEGENNYELV-TANULÁSI MOTIVÁCIÓJA AZ ELTÉRŐ TANTERVŰ ÁLTALÁNOS ISKOLÁK 8. OSZTÁLYÁBAN | 2020-04-21 |
Mészáros Virág | Bertalan Péter | Barakonyi Károly | 2023-04-04 15:00:00 | A műszaki felsőoktatási intézmények hozzáadott értékének többszempontú elemzése, fejlesztési trendek, potenciálok tükrében | 2023-04-25 |
Mohr Szilárd | Takács Zsuzsanna Mária |  | 2023-03-22 14:00:00 | A második világháború (1939-1945) és a háborús körülmények hatása a Baranya vármegyei gimnáziumok életére | 2023-04-25 |
Molnár-Kovács Zsófia | Fischerné Dárdai Ágnes |  | 2015-12-16 14:30:00 | A DUALIZMUS KORI MAGYAR KÖZÉPISKOLAI TÖRTÉNELEMTANKÖNYVEK EURÓPA-KÉPE KORTÖRTÉNETI, ISKOLATÖRTÉNETI, TANKÖNYVTÖRTÉNETI KONTEXTUSBAN | 2016-02-02 |
Morvay- Sey Kata | Rétsági Erzsébet | Ács Pongrác | 2015-04-01 15:30:00 | BUDO HARCMŰVÉSZETEK ALKALMAZÁSI LEHETŐSÉGEI AZ ISKOLAI AGRESSZIÓ KEZELÉSÉBEN | 2015-04-01 |
Mrázik Júlianna | Forray R. Katalin |  | 2010-02-23 11:30:00 | A TANÁROK HANGJA – PEDAGÓGUSTEVÉKENYSÉGEK MEGÍTÉLÉSE AZ OKTATÁS EGYES SZEREPLŐI KÖRÉBEN | 2010-04-20 |
Nagy Adrienn | Ambrusné Kéri Katalin |  | 2015-02-11 10:00:00 | A felső kereskedelmi iskolák fejlődéstörténete Magyarországon (1867-1945) | 2015-02-11 |
Nagy Enikő | Bárdossy Ildikó | Aubert Antal | 2014-11-05 14:30:00 | A hazai felsőfokú turizmusképzés, és annak informatika(oktatás)i aspektusai. | 2014-12-02 |
Nagyné Árgány Brigitta | Bertalan Péter | Lakner Tamás | 2019-05-31 11:00:00 | A zenei előképzettség összetevőinek komplex vizsgálata óvodapedagógus és tanító alapszakos hallgatók körében a Kaposvári Egyetemen | 2019-06-25 |
Németh Zsolt | Bárdossy Ildikó | Dudás Margit | 2011-12-13 12:00:00 | Az utánpótlásban dolgozó labdarúgó edzők konfliktuskezelő kultúrájának mintázata | 2012-02-07 |
Paic Róbert | Prisztóka Gyöngyvér |  | 2019-06-04 15:30:00 | A sportoló-edző kapcsolat, a motiváció és az észlelt motivációs környezet összefüggéseinek vizsgálata a férfi kézilabdázásban | 2019-06-25 |
Pálmai Judit | Fischerné Dárdai Ágnes | Bertók Rózsa | 2016-04-11 11:00:00 | 20. SZÁZAD ELEJI CSALÁDKÉP A KÖZOKTATÁS DOKUMENTUMAIBAN A család és funkciói a Horthy-kori tantervekben, tankönyvekben és szakfolyóiratokban | 2016-04-13 |
Pálmainé Orsós Anna | Huszár Ágnes |  | 2008-02-27 11:30:00 | NYELVI HELYZET, NYELVOKTATÁS, NYELVTANÁRKÉPZÉS – VIZSGÁLATOK ÉS GONDOLATOK A BEÁS NYELV MEGŐRZÉSÉNEK LEHETŐSÉGEIRŐL | 2008-03-25 |
Pankász Balázs | Bálint Ágnes | Nemeskéri Zsolt | 2016-12-08 10:30:00 | Online oktatási környezet és IKT tényezők összehasonlító vizsgálata a felsőoktatásban | 2017-01-24 |
Petőné Csima Melinda | Meleg Csilla |  | 2012-06-20 14:00:00 | Az egészségmagatartás és a koherencia-érzet szerepe az életminőség formálásában | 2012-10-09 |
Pukánszky Judit | Héjj Andreas | Vajda Zsuzsanna | 2019-03-19 11:30:00 | A TESTKÉPET MEGHATÁROZÓ SZOCIOKULTURÁLIS TÉNYEZŐK ÉS KÖTŐDÉSI JELLEMZŐK VIZSGÁLATA EGYETEMISTA NŐK KÖRÉBEN A TESTTEL VALÓ ELÉGEDETLENSÉG ÉS AZ EVÉSZAVAROK PREVENCIÓJÁNAK LEHETŐSÉGEI AZ OKTATÁSI INTÉZM | 2019-05-14 |
RÉMES JENŐNÉ KÖPECZI BÓCZ EDIT | Meleg Csilla |  | 2008-11-25 10:30:00 | KÖZÉPISKOLÁS DIÁKOK SZOCIALIZÁCIÓS KÖRNYEZETE NEMZETKÖZI ÖSSZEHASONLÍTÁSBAN | 2009-01-27 |
Sári Szilvia | Stirling János | Ambrusné Kéri Katalin | 2009-04-21 11:30:00 | A tanári módszertan problémái a strukturálisan változó andragógus-képző felsőoktatási intézményekben | 2009-05-12 |
Schmidt Barbara | Dezső Renáta Anna |  | 2023-03-08 09:00:00 | A Mindenki Másképp Intelligens (MIMI) óvodai nevelési módszer bevezetésének lehetősége | 2023-04-25 |
Sipos Judit | Héjj Andreas |  | 2017-02-07 12:00:00 | A kulturális sokszínűség megélésének és kezelésének körülményei a hazai és külföldi tanítóképzésben. | 2017-03-14 |
Somodi Imre | Bertalan Péter |  | 2022-03-30 08:30:00 | A PÉCSI JEZSUITA PIUS GIMNÁZIUM TÖRTÉNETE (1912–1948) | 2022-07-12 |
Somogyvári Lajos | Géczi János |  | 2014-09-24 14:00:00 | A tudásátadás, nevelés intézményi és intézményen kívüli terei (Képelemzések a magyar pedagógiai szaksajtóban, 1960-1970) | 2014-12-02 |
Suhajda Csilla | Pais Ella Regina |  | 2017-06-28 11:30:00 | A pályaorientációs tevékenység változása és megvalósulása a köznevelésben a rendszerváltozástól napjainkig, különös tekintettel az információs folyamatokra | 2017-10-03 |
Suki András | Forray R. Katalin |  | 2019-10-15 12:00:00 | A RAJKÓ ZENEKAR ÉS A RAJKÓ MÓDSZER | 2019-12-13 |
Sütő Éva | Bálint Ágnes |  | 2022-02-21 11:00:00 | MOTIVÁLATLANOK, VAGY ROSSZUL MOTIVÁLUNK? A tanulási motiváció vizsgálata a 9-11. évfolyamra járó szakképző iskolások körében | 2022-04-05 |
Szabóné Kármán Judit | Forray R. Katalin |  | 2012-12-11 13:00:00 | A magyarországi roma/cigány értelmiség historiográfiája, helyzete, mentális állapota | 2013-02-05 |
Szabóné Mojzes Angelika | Barakonyi Károly |  | 2012-06-13 13:00:00 | Expanziós folyamatok a felsőoktatásban | 2012-10-09 |
Szabóné Pongrácz Petra | Bálint Ágnes |  | 2022-10-21 14:00:00 | Szegregált gyógypedagógiai oktatáson vezető életutak felnőtt személyek narratíváinak tükrében | 2022-11-29 |
Szántóné Tóth Hajnalka | Szombathelyiné Nyitrai Ágnes Anikó |  | 2023-03-07 14:00:00 | A természettudományok és a környezetismeret tantárgy iránti attitűd vizsgálata a tanító szakos hallgatók körében | 2023-04-25 |
Széll Krisztián | Forray R. Katalin |  | 2017-06-29 14:00:00 | Alacsony társadalmi-gazdasági státuszú általános iskolák légköre és eredményessége. Fókuszban a reziliens és veszélyeztetett iskolák. | 2017-10-03 |
Szűcs Norbert | Cserti Csapó Tibor |  | 2012-02-28 14:00:00 | Többiskolás településeken zajló közoktatási deszegregációs programok sikerkritériumai | 2012-05-15 |
Takács Zsuzsanna | Ambrusné Kéri Katalin | Horváth Béla | 2015-04-27 11:00:00 | Falusi néptanítók élete a 20. század első felében emlékirataik és naplóik tükrében | 2015-04-27 |
Tárnok Orsolya | Varga Aranka |  | 2018-10-17 15:00:00 | Az iskolázottság értékstrukturáló szerepe és mechanizmusai Magyarországon 1978-2012/13 között. Iskolai végzettségek szerinti értékstruktúrák és átalakulásuk vizsgálata 1978-2012/13 között nemzetközi k | 2018-12-04 |
Tigyi Zoltánné Pusztafalvi Henriette | Ambrusné Kéri Katalin |  | 2011-06-21 14:00:00 | Az egészségnevelés intézményesülésének folyamata hazánkban a dualizmus korától a második világháború végéig | 2011-10-04 |
Tóvári Ferenc | Meleg Csilla | Prisztóka Gyöngyvér | 2011-10-11 12:00:00 | Az integrált oktatás magvalósíthatósága az iskolai testnevelésben /Esélyek, lehetőségek/ | 2011-11-29 |
Vadász Viola | Andl Helga | Györgyi Zoltán | 2021-04-14 08:30:00 | HÉTVÉGI MAGYAR ISKOLÁK ÉS ÓVODÁK A MAGYAR DIASZPÓRÁBAN | 2021-06-01 |
Váraljai Mariann | Cserné Adermann Gizella |  | 2017-11-15 11:30:00 | Az információszerzési szokások vizsgálata a változó tanulási környezetben. Empirikus kutatás a Dunaújvárosi Egyetem hallgatói körében | 2018-01-23 |
Varga Aranka | Forray R. Katalin |  | 2008-12-16 10:30:00 | GYERMEKVÉDELEM ÉS ISKOLÁZOTTSÁG | 2009-01-27 |
Vass Dorottea | Bálint Ágnes |  | 2020-02-05 11:00:00 | A Vajdaságban alkalmazott magyar nyelvű ábécés olvasókönyv olvasástanulási szövegeinek funkcionális analízise a Vajdaságban magyar tanulmányokat folytató magyar anyanyelvű hat-nyolcéves tanulók olvasá | 2020-04-21 |
Verebélyi Gabriella | Orsós Anna |  | 2019-05-22 14:30:00 | A nyelvi hátrány szerepe a tanulási akadályozottság kialakulásában | 2019-06-25 |
Vida Gergő | Varga Aranka |  | 2019-05-22 11:30:00 | KATEGÓRIÁK FOGSÁGÁBAN HAZAI SNI INTEGRÁCIÓ HATÁSVIZSGÁLAT A PEDAGÓGUS ATTITŰD ÉS A TANULÓI TELJESÍTMÉNY TÜKRÉBEN | 2019-06-25 |