Bejelentkezés
 Fórum
 
intézményenként tudományáganként név szerint dátum szerint doktori iskolánként  
Doktori védések lekérdezése doktori iskolánként
intézmény neve
doktori iskola
keresett doktori iskola azonosítója
időpont szerint




 
Neveléstudományi Doktori Iskola doktori védései

doktorjelölt neve

témavezető

társ témavezető

védés időpontja

értekezés címe

cím odaítélése /döntés dátuma
Szenczi BeátaJózsa Krisztián2012-05-24 10:00:00Az olvasási motiváció vizsgálata 8-14 éves tanulók körében2012-06-07
Szili KatalinMolnár Gyöngyvér2016-05-19 10:00:00A fonológiai tudatosság és a mentális lexikon fejlettségének mérését lehetővé tévő online tesztrendszerek kidolgozása és működésének hatákonyságvizsgálata2016-06-02
Tánczikné Varga SzilviaSteklács JánosPásztor Attila2021-11-25 14:30:00Online assessment and development of morphological awareness and reading comprehension in grades 2-42021-12-17
Tánczos TímeaNémeth Dezső2014-05-27 15:00:00A verbális fluencia és a munkamemória életkori változásai és szerepük az iskolai teljesítményben2014-06-05
Thékes IstvánNikolov Marianne2016-11-23 11:00:00Assessing Young Hungarian EFL Learners’ Vocabulary and Learning Strategies2016-12-08
Tongori ÁgotaMolnár Gyöngyvér2018-11-21 12:00:00Measuring ICT literacy among grade 5-11 students: Confidence in accessing information2018-12-13
Tóth AlisaMolnár GyöngyvérKárpáti Andrea2020-05-26 14:00:00A színpercepció és színértelmezés online értékelési módszerei és vizsgálati eredményei 6-13 éves korban2020-06-29
Tóth EditCsapó Benő2014-11-18 10:00:00Pedagógusok véleménye a rendszerszintű mérésekről és azok tanítási folyamatra gyakorolt hatásáról2014-12-11
Tóth KrisztinaMolnár Gyöngyvér2015-11-26 11:00:00Felső tagozatos diákok papír-ceruza és számítógép alapú teszteredményeinek összehasonlító vizsgálata szövegértés, induktív gondolkodás és probléma-megoldás terén2015-12-10
Tózsa-Rigóné Nagy JuditBarabás Katalin2012-05-23 12:30:00A mindennapos testnevelés complex programja Hódmezővásárhelyen 2005-től 2009-ig: Megvalósulás, hatékonyságvizsgálat, szoftverfejlesztés2012-06-07
Vígh TiborVidákovich Tibor2011-03-22 12:00:00Az idegen nyelvi érettségi működése és hatása a tanulói teljesítmények és a tanári nézetek tükrében2011-06-09
Vígh-Kiss ErikaCsíkos Csaba2021-11-26 11:00:00A fejben szorzás stratégiáinak vizsgálata 10-12 éves tanulók körében2021-12-17
Vo De VanCsapó Benő2022-04-20 14:00:00Assessing Inductive Reasoning, Scientific Reasoning and Science Motivation: Cross-Sectional Studies in Vietnamese Context2022-05-26
Volentér-Kis OrsolyaSteklács János2023-05-17 13:30:00A felnőttkori afáziához társuló szerzett olvasászavarok diagnosztikája, Felnőtt Olvasásteszt kidolgozása és alkalmazása a klinikumban2023-06-08
Wafubwa Ruth NanjekhoCsíkos Csaba2022-05-16 11:00:00Formative Assessment as an Instructional Approach in the Teaching and Learning of Mathematics: A Case of Secondary School Teachers and Students in Kenya2022-05-26
Wu HaoMolnár Gyöngyvér2019-11-25 11:00:00Identifying the Influencing Factors of Problem Solving: A Cross-National Study2019-12-12
Zentai GabriellaJózsa Krisztián2018-11-23 11:00:00A rendszerező képesség fejlődése és fejlesztése 4-10 éves korban2018-12-13
Zewude Girum TarekeHercz Mária2023-03-06 10:00:00Psychological Capital and Teacher Well-Being: The Mediation Role of Coping with Stress and Work Task Motivation2023-04-06


2024. IV. 17.
ODT ülés
Az ODT következő ülésére 2024. június 14-én, pénteken 10.00 órakor kerül sor a Semmelweis Egyetem Szenátusi termében (Bp. Üllői út 26. I. emelet).

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )