doktorjelölt neve | témavezető | társ témavezető | védés időpontja | értekezés címe | cím odaítélése
/döntés dátuma |
---|
|
|
|
|
|
|
Yosef Rahamim | Varga Lajos | | 2009-06-23 13:00:00 | The Characterization of Management in the Educational System: Interrelationships among Leadership, Organizational Culture, Organizational Learning | 2009-08-27 |
Tartsayné Németh Nóra | Kárpáti Andrea | | 2012-06-26 14:00:00 | Using Information and Communication Technologies in Hungarian Teacher Training Courses | 2012-12-13 |
Lévai Dóra | Ollé János | | 2014-05-20 11:00:00 | A pedagógus kompetenciái az online tanulási környezetben zajló tanulási-tanítási folyamat során | 2014-06-12 |
Alpár Vera Noémi | Nahalka István | | 2020-10-06 10:00:00 | Az iskolai esélyegyenlőtlenség. A területi és társadalmi egyenlőtlenségek, az iskolai kultúra és az oktatás eredményességének összefüggésrendszere | 2021-03-19 |
Seresné Busi Etelka | Bábosik István | | 2010-07-02 14:30:00 | A neveltség értelmezéseinek, a neveltségi megítéléseknek és a tanulók jellemzőinek kapcsolata és összefüggései | 2010-12-09 |
Dévény Ágnes | Vámos Ágnes | | 2008-06-25 14:00:00 | Az idegen nyelvi közvetítés feladat helye, szerepe a kritériumfüggő nyelvvizsgán | 2008-09-04 |
Gulyás Andrea | Kopp Erika | | 2022-09-20 10:00:00 | A Waldorf-pedagógusok munkájának értékelése | 2022-11-02 |
Benyovszky Andrea | Schaffhauser Franz | | 2016-05-04 15:30:00 | A konduktív pedagógia permanens jelenléte az Amerikai Egyesült Államokban (Aquinas College, Grand Rapids, MI, USA) | 2016-07-14 |
Semsey Gábor | Lénárd Sándor | | 2017-05-25 15:00:00 | A szexuális nevelés gyakorlata a magyarországi gimnáziumokban | 2017-10-12 |
Edwards Melinda | Nikolov Marianne | | 2007-12-17 14:00:00 | Developing Pragmatic Competence in the English as a Foreign Language Classroom: An Experimental Study with Hungarian Secondary School Students | 2008-04-03 |
Morvai Tünde | Nagy Péter Tibor | | 2019-04-02 10:00:00 | A szlovákiai pedagógusképzés hasznosulása | 2019-06-18 |
Gombos Norbert | Szabolcs Éva | | 2007-04-20 15:00:00 | A közép- és felsőfokú tanítóképzés fejlődése Magyarországon a korabeli központi tantervek tükrében | 2007-07-12 |
Tóth Tamás | Mészáros György | | 2019-03-19 09:00:00 | CROSSING THE THRESHOLD IN THE MARGINS From the Critique of Ideology Towards Emancipatory Pedagogical Praxis | 2019-06-18 |
Kövecsesné Gősi Viktória | M. Nádasi Mária | | 2009-10-20 15:15:00 | A környezeti nevelés változatai az általános iskolában-Az Erdőpedagógia Projekt hatékonyságának vizsgálata | 2009-12-17 |
Bredács Alíz | Kárpáti Andrea | | 2012-12-20 14:00:00 | A zene, tánc, színművészet, képző- és iparművészet területén képzésben részesülő 14-16 éves tanulók csoportjaira jellemző tulajdonságok vizsgálata pszichometriai és pedagógiai eszközökkel (...) | 2013-03-21 |
Bukta Zsuzsanna | Striker Sándor | | 2015-01-06 14:00:00 | Civil társadalom, közösségépítés, helyi cselekvés a sportban A sportegyesületek szervezeti jellemzői és a helyi önkormányzatokkal való kapcsolata | 2015-03-19 |
Szűcs Ágota | Tankó Gyula | | 2021-03-05 10:00:00 | Reading English for Academic Purposes: A case study on the reading processes of first year EFL learner BA students | 2022-01-27 |
Ron Ronkin Nurit | | | 2010-12-09 09:00:00 | Attitudes towards the body and physicality's among high school dance students in the dance matriculation track | 2011-03-17 |
Barócsiné Kirilova Sztefka | Nikolov Marianne | | 2008-10-29 09:30:00 | The Role of Cooperation in Pre-service Teacher Education | 2009-01-29 |
Lajtai Ádám | Dóczi Brigitta | | 2022-12-07 14:00:00 | The Potentials of Video Games in the Process of English Language Learning and the Practice of Language Teaching in the Hungarian Context | 2023-02-23 |
Thant Sin Khin Khin | Halász Gábor | | 2023-03-06 10:00:00 | School-university Partnership in Teacher Education in Myanmar | 2023-05-26 |
Domonkos Katalin | Hunyady Györgyné | | 2018-02-15 14:00:00 | Az online zaklatás mint az iskolai agresszió egyik fajtája | 2018-03-08 |
Feketéné Szabó Éva | Bíró Péterné | | 2007-06-21 15:00:00 | A konduktor-tanító képzés speciális feladatai a mozgássérült gyerekek integráló nevelése érdekében | 2007-11-15 |
Valentné Albert Éva Mária | Boreczky Ágnes | | 2019-11-04 11:45:00 | Iskolai narratívumok Sacré Coeur növendékek élettörténetében | 2020-02-13 |
Varró Ferencné | Pethő László | | 2009-12-10 11:00:00 | A Jászság felnőttképzésről | 2010-02-18 |
Ollé János | Falus Iván | | 2008-02-18 14:00:00 | Tanítási-tanulási stratégiák az oktatási folyamatban | 2008-06-12 |
Németh Regina | Németh András | | 2013-03-13 11:30:00 | A magyar életreform-törekvések és hatásuk a művészeti nevelésre | 2013-05-15 |
Katona Vanda | Könczei György | | 2015-06-19 09:00:00 | Mozgássérült emberek felnőtté válása a társadalom által teremtett keretek között – A reziliencia lehetősége az életutakban | 2015-10-01 |
Mátóné Szabó Csilla Marianna | M. Nádasi Mária | | 2011-05-06 10:00:00 | Serdülőkori egészségmagatartás-problémák és ezek pedagógiai kezelése a középiskolában | 2011-09-15 |
Dringóné Árvay Anett | Németh T. Enikő | | 2008-11-19 10:30:00 | The analysis of manipulation in Hungarian and American written advertising discourse | 2009-01-29 |
Orsovicsová Yvette | Györgyiné Koncz Judit | | 2013-06-24 14:00:00 | Az alsó tagozatos ének-zene tankönyvek módszertani felépítése, összehasonlító elemzése | 2013-12-11 |
Bánhalmi Árpád | Nahalka István | | 2015-12-16 14:00:00 | Konjunktív Bayes-hálókkal kiterjesztett tudástérelmélet és alkalmazása a felsőfokú matematikaoktatás néhány problémájára | 2016-03-03 |
Joshua Weinstein | Barkó Endre | | 2011-05-24 09:30:00 | Building a school model to educate children with autism using a comprehensive system approach: Shema Kolainu-Hear Our Voices A School & Center for Children with Autism | 2011-09-15 |
Vincze Beatrix | Golnhofer Erzsébet | | 2007-06-27 10:00:00 | A projekt oktatás elmélete és gyakorlata a hazai középiskolákban | 2007-11-15 |
Pereszlényi Anna | Holló Dorottya | | 2023-06-13 16:00:00 | The Role of Using Literature in EFL Classes for Developing English Majos University Students’ Critical Reading and Interpretation Skills: A Study of Perceptions and Practices | 2023-07-17 |
Alvarez Llerena Carlos Lenin | Major Éva | | 2024-01-26 15:00:00 | Applying the Backward Design Model in Teaching English as a Foreign Language: A Comparison of Teachers’ and Students’ Perceptions in Ecuador | 2024-02-26 |
Gáthy-Stéber Andrea | Kereszty Orsolya | | 2018-05-29 10:00:00 | Az informális és nem formális tanulás lehetőségei a munka világában | 2018-09-27 |
Bodorné Németh Tünde | Réthy Endréné | | 2009-05-07 14:00:00 | Sajátos nevelési igény, hátrányos helyzet és különtámogatás - Adatgyűjtés Nógrád megyében | 2009-06-11 |
Kovács Balázs | Pethő László | | 2012-03-21 11:00:00 | Paradigmaváltás a hazai felnőttképzés oktatás-stratégiájában: egy francia oktatási modell magyar adaptálásának lehetősége | 2012-05-03 |
Földesi Renáta | Boreczky Ágnes | | 2020-01-16 13:00:00 | Pető András életpályája: A konduktív pedagógiához vezető út 1911-1967. | 2020-08-06 |
Szvathné Szalay Márta | Barkó Endre | | 2010-02-22 15:00:00 | A tantárgyi elfogadottság vizsgálata 10. évfolyamon a kötelezően választott érettségi vizsgatárgyakból és informatikából Jász-Nagykun Szolnok megyében | 2010-04-28 |
Winter Shoshana | Golnhofer Erzsébet | | 2008-02-29 08:30:00 | Interdisciplinary learning in gifted students’ classes, an educational experiment in a high school | 2008-06-12 |
Kulcsár Nárcisz Rita | Feketéné Szakos Éva | | 2021-12-14 14:00:00 | A hallgatói tudás fejlesztése új megközelítésben egy matematikai tantárgyi programban a felnőttkori tanulás szemszögéből | 2022-01-27 |
Somogyiné Petik Krisztina | Feketéné Szakos Éva | | 2012-06-14 10:00:00 | Felnőttképzési program a középéletkori átmenet támogatására | 2012-07-17 |
Papp-Danka Adrienn | Ollé János | | 2014-04-14 14:00:00 | Az online tanulási környezettel támogatott oktatási formák tanulásmódszertanának vizsgálata | 2014-06-12 |
Boráros-Bakucz András | Hassan Elsayed | | 2010-06-21 15:00:00 | Multimédia tananyagok nevelési kérdései | 2010-12-09 |
Henczi Lajos | Balogh Andrásné | | 2008-06-06 16:00:00 | A felnőttképzési tevékenységet folytató oktatók feladat- és tulaj-donságprofiljának kompetenciaorientált kidolgozása | 2008-09-04 |
Boksayné Pap Emese | Tankó Gyula | | 2022-02-25 14:00:00 | Multilingual language learners’ intersemiotic translation into L3 English. A grounded theory on reliance on languages in the multilingual mental lexicon | 2022-04-12 |
Konstantin Talia | Szabolcs Éva | | 2017-03-03 10:00:00 | Empowerment of Students with Learning Disabilities in the Process of Practicum | 2017-05-25 |
Kovács-Lázár Viktória | Csizér Kata | | 2023-12-01 10:00:00 | Needs Reflected in Learning Goals: An Exploratory Study of Language for Specific Purposes Courses in a Higher Education Context | 2024-02-26 |
Erdélyi Árpád | Cs.Czachesz Erzsébet | | 2007-12-06 14:00:00 | Az idegen nyelvi olvasásmegértés és olvasási stratégiahasználat | 2008-02-07 |
Bacsárdi Csilla | Lajos Péter | | 2019-01-22 14:00:00 | Dadogó gyermekek kötődésének vizsgálata | 2019-04-04 |
Farkasné Gönczi Rita Mónika | Mesterházi Zsuzsa | | 2018-11-28 16:00:00 | A diszkalkulia diagnosztikája eltérő szaktudományi aspektusokból | 2019-04-04 |
Hadnagy József | Szilágyi Klára | | 2009-06-23 11:00:00 | „A csoportmunka oktatásának sajátosságai a hazai szociálpedagógus képzésben” | 2009-08-27 |
Yunga Godoy Deisi Cecibel | Kovács Zsuzsa | | 2019-03-28 14:00:00 | Educating the reflective professional in teacher education: professional learning in teaching and in other professions | 2019-06-18 |
Dorit Telor-Reize | Szabolcs Éva | | 2009-06-24 15:00:00 | Native and Non-Native English-Speaking Teachers: Investigation of Teacher-Student Interaction Using the Students’ Mother Tongue | 2009-08-27 |
Kisné Bernhardt Renáta | Barkó Endre | | 2012-09-17 10:00:00 | Az anyanyelvi és idegen nyelvi íráskészség fejlettségi vizsgálata általános és két tanítási nyelvű osztályban | 2012-12-13 |
Garai Imre | Németh András | | 2014-07-24 10:00:00 | Az Eötvös Collegium, mint a tanári elitképzés intézménye | 2014-09-18 |
Bogdán Péter | Trencsényi László | | 2020-12-18 14:00:00 | A romák oktatásával kapcsolatos kérdések a pedagógiai szaksajtó tükrében–Egy társadalmi peremhelyzetben lévő közösség integrációját segítő/gátló oktatási programok tervek, projektek 1978 és 1997között | 2021-03-19 |
Fazakas Ida | Völgyesy Pál | | 2010-11-29 11:00:00 | Az iskolai pályaorientációs tevékenység új módszertani lehetőségei | 2011-03-17 |
Huszti Ilona | Alderson Charles | | 2008-06-30 14:00:00 | The Use of Learner Reading Aloud in the English Lesson: A Look at the Micro and Macro Levels of Oral Reading | 2008-09-04 |
Havasi Ágnes | Győriné Stefanik Krisztina | | 2022-10-20 11:00:00 | Komplex kommunikációs igényű autizmussal élő kisiskolások kommunikációja | 2022-12-05 |
Szabó Zoltán András | Szabolcs Éva | | 2017-06-22 12:00:00 | A trifurkáló fiúközépiskola-rendszer kialakulása Magyarországon (1921-1924) | 2017-10-12 |
Árva Valéria | Holló Dorottya | | 2007-06-21 12:00:00 | The instruction of English language writing skills at secondary schools in Hungary | 2007-07-12 |
Tóthné Kiscsatári Irén | Bábosik István | | 2007-05-29 10:00:00 | Cigány tanulók szocializációs felzárkóztatása | 2007-07-12 |
Bereczki Enikő Orsolya | Kárpáti Andrea | | 2019-07-04 14:00:00 | Nurturing Students’ Creativity in Technology-Integrated Learning Environments | 2019-09-26 |
Szabó Júlia | Golnhofer Erzsébet | | 2015-03-12 14:00:00 | Eredményes-e a hazai földrajztanítás? A képesség-, készségfejlesztés gyakorlati nehézségei a középiskolai földrajzoktatás területén | 2015-05-14 |
Szaszkó Rita Terézia | Csizér Kata | | 2011-02-10 10:30:00 | The effects of intercultural contact on adult Hungarians' motivation for learning English as a foreign language | 2011-03-17 |
Ronit Welgreen | Gósy Mária | | 2008-10-31 12:00:00 | Rapid Naming Ability of Children on the Autistic Spectrum | 2009-01-29 |
Sárospataki Barnabás | Mészáros György | | 2023-02-28 13:00:00 | Ki vagyok én nektek? Pedagógus identitás és szereplehetőségek, tanár-diák kapcsolat és személyesség, egy pályakezdő tanár önreflexiói alapján | 2023-05-26 |
Mogyorósi Zsolt | Nahalka István | | 2011-05-24 11:00:00 | Hátrányos helyzetű tanulók iskolai sikerességét célzó pedagógiai gyakorlatok és pedagógusi gondolkodás vizsgálata | 2011-09-15 |
Machalikné Hlavács Irén | Bíró Péterné | | 2008-11-27 16:30:00 | A rendszeres fizikai aktivitás hatása az egészséges életmóddal kapcsolatos beállítódás alakulására, serdülõkorban | 2009-01-29 |
Kálmán Csaba | Csizér Kata | | 2016-06-10 12:00:00 | Corporate language education in Hungary: The teacher’s role in generating and maintaining the motivation of learners of English | 2016-07-14 |
Divéki Rita | Lázár Ildikó | | 2023-04-04 14:00:00 | Global Competence Development in Hungarian EFL Classrooms and EFL Teacher Training: A Mixed-Methods Enquiry Across Two Contexts | 2023-05-26 |
Tóth Brigitta | F. Lassú Zsuzsa | | 2023-12-07 14:00:00 | Nemekkel kapcsolatos reprezentációk és neveléssel összefüggő értékpreferenciák vizsgálata óvodás gyermeket nevelő szülők körében - A Disney Hercegnő jelenség | 2024-02-26 |
Komjáthy Zsuzsanna | Bánfalvy Csaba | | 2018-03-27 14:00:00 | Ifjú-, és felnőtt korban mozgáskorlátozottá vált személyek munkaerő-piaci integrációjáról | 2018-06-01 |
Naor Dorit | Helembai Kornélia | | 2007-10-12 14:00:00 | Health Education for Jewish and Arab Elderly People in Israel | 2007-11-15 |
Révész Judit | Falus Iván | | 2011-11-08 09:30:00 | Mentorok a tanárképzés rendszerében | 2011-12-08 |
Verderber Éva | Szivák Judit | | 2019-12-19 11:00:00 | Vezető profilú mesterpedagógusok reflektivitása | 2020-02-13 |
Hegyi Ildikó Katalin | | | 2010-10-29 11:00:00 | A magyarországi romani dialektusok szerepe a nyelvi norma kialakításában. A lovári és a vizsgált helyi dialektusok analízise, adaptációi és pedagógiai szerepe a nyelvi mérésben | 2011-03-17 |
Szabó-Thalmeiner Noémi | Falus Iván | | 2008-01-28 16:00:00 | Az erdélyi magyar óvó- és tanítóképzés jelenlegi helyzete és megújításának lehetőségei | 2008-04-03 |
Tóthné Borbély Viola | Kálmán Anikó | | 2021-06-23 15:00:00 | Innovatív felnőttképzési és emberi erőforrás modellek a hazai járműiparban: igények és megvalósítás | 2021-10-22 |
Csereklye Erzsébet | Boreczky Ágnes | | 2013-04-16 14:00:00 | A tanulói sokféleség és a tanárok multikulturális nézetei | 2013-05-15 |
Rácz Katalin | Zsoldos Márta | | 2015-07-03 12:00:00 | Az Alapozó Terápia hatásvizsgálata iskolaéretlenség jeleit mutató óvodás gyermekek körében | 2015-10-01 |
Schmidtné Putz Mónika | | | 2010-05-25 10:00:00 | A magyar mint idegen nyelv – különös tekintettel az orvosi szaknyelvre – tanítása és taníthatósága egy hibaelemzés és szükségletelemzés alapján írt tananyag tükrében | 2010-06-08 |
Hegedűs Judit | Szabolcs Éva | | 2008-03-20 10:00:00 | Fiatalkorú bűnelkövetők gyermekkora és a javítóintézetben töltött éveik pedagógiai vizsgálata | 2008-06-12 |
Barzan’s Hama Karim | Major Éva | | 2019-11-18 14:00:00 | Exploring the possibilities of improving the situation of ICT in teaching EFL: the case of public universities in Iraqi Kurdistan | 2020-02-13 |
Varjasi Gyula | Pukánszky Béla | | 2013-11-14 14:00:00 | A tanárképző főiskolai ének-zenetanárképzés pedagógiai sajátosságainak történeti összehasonlító elemzése Magyarországon 1928-tól napjainkig | 2013-12-11 |
Karlowits-Juhász Orchidea | Trencsényi László | | 2016-01-27 14:00:00 | A jezsuiták szeretetszolgálata a kötelező iskolai közösségi szolgálat kontextusában | 2016-03-03 |
Csányi Tamás János | Vizelyi Ágnes | | 2011-06-21 16:00:00 | Az iskolák fizikai aktivitást támogató pedagógiai hatásrendszere | 2011-09-15 |
Tóth Zsuzsanna | Kormos Judit | | 2007-06-20 08:00:00 | Az idegen nyelvi szorongás vizsgálata első éves angol szakos egyetemisták körében | 2008-02-07 |
Csobánka Zsuzsa Emese | Trencsényi László | | 2016-12-01 16:00:00 | A „kortárs szemléletű” irodalomtanítás lehetőségei | 2017-03-09 |
Njenga Moses Gunda | Tóth Péter | | 2024-04-26 10:00:00 | Continuing Professional Development Practices of TVET Teachers in Kenya | |
Koltai Andrea Klára | Károly Krisztina | | 2018-06-26 11:30:00 | Understanding Learner Needs: A Qualitative Study of ESP Learner Needs in EU English Courses in Hungarian Tertiary Education | 2018-09-27 |
Mészáros György | Bábosik István | | 2009-06-15 14:00:00 | Az ifjúsági szubkultúrák szerepe a nevelési folyamatban -Iskolai etnográfia. | 2009-08-27 |
Stéger Csilla | Halász Gábor | | 2012-06-04 15:00:00 | Tanárképzési helyzetkép a bolognai reformok után | 2012-07-17 |
Golyán Szilvia | Hunyady Györgyné | | 2014-03-20 10:00:00 | A kisgyermekkori intézményváltás komplex elemzése | 2014-06-12 |
Nagy Andrea | Németh András | | 2020-02-19 10:00:00 | Középfokú katonai nevelés Magyarországon a kiegyezéstől 1945-ig – a fegyelmező hatalom és a totális intézmény jellemzőinek vizsgálata | 2020-08-06 |
Pogátsnik Monika | Tóth Péter | | 2019-01-07 14:00:00 | Műszaki képzésben tanuló fiatalok pályaérdeklődésének, pályaattitűdjeinek alakulása és a pályaorientáció szerepe | 2019-04-04 |
Sher Sara | Falus Iván | | 2009-06-22 10:30:00 | The Relationship between Empathic Ability and Modes of Existence and the Development of Positive Selfesteem and Sense of Empowerment among the Participants in a Training Program for Group Instructors | 2009-08-27 |