Bejelentkezés
 Fórum
 
intézményenként tudományáganként név szerint dátum szerint doktori iskolánként  
Doktori védések lekérdezése doktori iskolánként
intézmény neve
doktori iskola
keresett doktori iskola azonosítója
időpont szerint




 
Neveléstudományi Doktori Iskola doktori védései

doktorjelölt neve

témavezető

társ témavezető

védés időpontja

értekezés címe

cím odaítélése /döntés dátuma
Fejes József BalázsJózsa Krisztián2012-11-20 14:00:00A célorientációk és az osztálytermi környezet összefüggése matematika tantárgyhoz kötődően 5-8. évfolyamon2012-12-13
Vígh-Kiss ErikaCsíkos Csaba2021-11-26 11:00:00A fejben szorzás stratégiáinak vizsgálata 10-12 éves tanulók körében2021-12-17
Volentér-Kis OrsolyaSteklács János2023-05-17 13:30:00A felnőttkori afáziához társuló szerzett olvasászavarok diagnosztikája, Felnőtt Olvasásteszt kidolgozása és alkalmazása a klinikumban2023-06-08
Milivojevic-Beszédes ViktóriaFarkas Éva2023-11-20 14:30:00A felnőttnevelés professzionalizációja Szerbiában – A felnőttek általános iskoláiban és az államilag elismert nem formális felnőttnevelési intézményekben dolgozó szakemberek munkaerő-piaci helyzete és professzionalizációja2023-12-14
Bohács KrisztinaRadványi Katalin2014-09-18 14:00:00A Feuerstein-i közvetített tanulási tapasztalat és az „Instrumental Enrichment“ klinikai alkalmazása2014-12-11
Habók AnitaCsapó Benő2009-06-22 10:00:00A fogalmi térképek alkalmazása az értelemgazdag tanulás elősegítésére2009-12-17
Szili KatalinMolnár Gyöngyvér2016-05-19 10:00:00A fonológiai tudatosság és a mentális lexikon fejlettségének mérését lehetővé tévő online tesztrendszerek kidolgozása és működésének hatákonyságvizsgálata2016-06-02
Kiss RenátaCsapó Benő2018-11-26 15:00:00A fonológiai tudatosság technológiai alapú mérése 5-8 éves gyermekek körében2018-12-13
Dudok FanniVidákovich Tibor2021-11-11 10:00:00A kelet-közép európai térség néhány oktatási rendszerének összehasonlító vizsgálata - a matematikaoktatás területén2021-12-17
Mihálka MáriaPikó Bettina2022-09-20 15:30:00A kiégés és a munka-család interferencia jellemzőinek és összefüggéseinek vizsgálata pedagógusok körében2022-10-14
Pásztor-Kovács AnitaMolnár Gyöngyvér2018-11-22 11:00:00A kollaboratív problémamegoldó képesség vizsgálata2018-12-13
Gráf RózsaSzokolszky Ágnes2022-10-19 14:30:00A koraszülöttség mint az iskolai teljesítményzavarok rizikótényezője2022-12-16
Devosa IvánBarabás Katalin2018-05-17 11:00:00A kortárssegítés hatékonyságának vizsgálata a reproduktív egészségfejlesztő munkában, és az eredmények alapján kialakított Ariadné Többgenerációs Egészségfejlesztő program ismertetése2018-06-07
Nagy GyulaMolnár Gyöngyvér2019-10-10 11:00:00A Magyar Pedagógiai folyóirat tudománymetriai és tartalmi elemzése2019-12-12
Kelemen RitaCsíkos Csaba2010-11-18 09:00:00A matematikai szövegesfeladat-megoldó képesség vizsgálata többségi és tanulásban akadályozott 9–13 éves tanulók körében2010-12-16
Herzog CsillaCsíkos Csaba2013-04-18 11:30:00A médiaműveltség és a médiahasználat vizsgálata 14–18 éves tanulók körében2013-06-13
Tózsa-Rigóné Nagy JuditBarabás Katalin2012-05-23 12:30:00A mindennapos testnevelés complex programja Hódmezővásárhelyen 2005-től 2009-ig: Megvalósulás, hatékonyságvizsgálat, szoftverfejlesztés2012-06-07
Kovács Anett JolánFarkas Éva2021-05-12 10:00:00A nem formális környezetben megszerzett tanulási eredmények validálása a magyar felsőoktatásban2021-06-03
Hercz MáriaCsapó Benő2007-11-19 09:00:00A pedagógusok gondolkodása a gyermekek kognitív fejlődéséről és fejlesztéséről2007-12-13
Dobos BiankaPikó Bettina2022-06-21 11:30:00A perfekcionizmus személyiségjellemzőkkel való összefüggéseinek vizsgálata fiatal felnőttek körében2022-10-14
Kiss HedvigPikó Bettina2021-06-17 10:00:00A problémás internet-, okostelefon- és közösségimédia-használat jellegzetességei, protektív és rizikótényezői fiatalok körében2021-10-15
Prievara DóraPikó Bettina2018-05-23 14:00:00A problémás internethasználat pszichoszociális háttértényezői és prevenciós lehetőségei2018-06-07
Hegedűs SzilviaZsolnai AnikóDombi Alice2019-11-26 14:00:00A proszociális viselkedések egyes altípusainak vizsgálata és fejlesztése intézményes környezetben kiscsoportosok körében2019-12-12
Zentai GabriellaJózsa Krisztián2018-11-23 11:00:00A rendszerező képesség fejlődése és fejlesztése 4-10 éves korban2018-12-13
Mucsi GergőJanurik Márta2023-11-08 08:30:00A ritmikai készségek fejlődése és fejlesztése az ének-zene órákon 6–8 éves tanulók körében2023-12-14
Berki Tamás LászlóPikó Bettina2020-05-25 08:30:00A sport-elköteleződés modell összefüggéseinek vizsgálata serdülő sportolók körében2020-06-29
Tóth AlisaMolnár GyöngyvérKárpáti Andrea2020-05-26 14:00:00A színpercepció és színértelmezés online értékelési módszerei és vizsgálati eredményei 6-13 éves korban2020-06-29
Szabadi MagdolnaZsolnai Anikó2018-11-26 13:00:00A szociális kompetencia érzelmi elemeinek fejlesztése zeneterápiás eszközökkel tanító és tanár szakos hallgatók körében2018-12-13
Kasik LászlóZsolnai Anikó2010-11-16 10:00:00A szociálisérdek-érvényesítő, az érzelmi és a szociálisprobléma-megoldó képességek vizsgálata 4–18 évesek körében2010-12-16
Juhász DóraNémeth Dezső2023-03-14 10:00:00A tanulási és emlékezeti folyamatok életkori változásai2023-04-06
Huszka NoémiKinyó László2021-10-18 11:00:00A tanuló-tanító közötti kapcsolat a pedagógusok szemszögéből: a Student-Teacher Relationship Scale kérdőív alkalmazása és a tanítói vélemények összefüggése a diákok válaszaival2021-12-17
Dancsó TündeMolnár Gyöngyvér2009-07-02 11:00:00A tanulók informatikai készségének fejlettsége az általános és a középiskola végén2009-12-17
Pintér HenriettVidákovich Tibor2013-11-19 10:00:00A tudás szerveződésének vizsgálata fogalmazásban és grafikus ábrázolásban2013-12-12
Gál ZitaNémeth Dezső2016-04-27 11:00:00A tudatelmélet életkori különbségei, kapcsolata a munkamemória kapacitással és a társas pozícióval2016-06-02
Tánczos TímeaNémeth Dezső2014-05-27 15:00:00A verbális fluencia és a munkamemória életkori változásai és szerepük az iskolai teljesítményben2014-06-05
Rokszin AdriennCsifcsák Gábor2017-11-23 11:00:00A vizuális kategorizáció idegrendszeri hátterének vizsgálata 7-15 éves tipikus fejlődésű gyermekek, felnőttek, illetve fejlődési diszlexiások körében2017-12-07
Biró IldikóKárpáti Andrea2024-03-01 15:00:00A vizuális kommunikáció alkotói részképességeinek online mérése 5–8. évfolyamon
Simon TündeKárpáti Andrea2018-11-27 13:30:00A vizuális kommunikáció képesség diagnosztikus mérés 4-6. évfolyamban2018-12-13
Asztalos KataCsapó Benő2016-06-28 11:00:00A zenei észlelési képesség szerkezete és fejlődése 5-17 éves korban - online diagnosztikus mérések óvodai és iskolai környezetben2016-10-20
Gévayné Janurik MártaJózsa Krisztián2010-11-23 10:00:00A zenei hallási képességek fejlődése és összefüggése néhány alapkészséggel 4–8 éves kor között2010-12-16
Dohány GabriellaCsíkos Csaba2013-11-11 12:30:00A zenei műveltség és az ének-zene tanulásával kapcsolatos háttérváltozók összefüggéseinek empirikus vizsgálata a középiskolás tanulók körében2013-12-12
Hamvai CsabaPikó Bettina2014-11-24 09:00:00Általános és középiskolai tanulók jóllétének pozitív pszichológiai aspektusai2014-12-11
Dancs KatinkaVidákovich Tibor2018-11-28 14:00:00Általános iskolások nemzeti identitásának vizsgálata2018-12-13
Akhmetova AigulCsapó Benő2022-05-16 14:00:00Assessing 6th and 8th Grades Students’ Reading Skills and Literacy in Kazakh, Russian, and English Languages in Kazakhstan2022-05-26
Vo De VanCsapó Benő2022-04-20 14:00:00Assessing Inductive Reasoning, Scientific Reasoning and Science Motivation: Cross-Sectional Studies in Vietnamese Context2022-05-26
Kambeyo LinusCsapó Benő2018-11-27 14:00:00Assessing Namibian Students' Abilities in Scientific Reasoning, Scientific Inquiry and Inductive Reasoning Skills2018-12-13
Soeharto SoehartoCsapó Benő2023-08-30 15:00:00Assessing Students’ Science Misconceptions and Inductive Reasoning: Cross-Sectional Studies in Indonesian Context2023-10-12
Thékes IstvánNikolov Marianne2016-11-23 11:00:00Assessing Young Hungarian EFL Learners’ Vocabulary and Learning Strategies2016-12-08
Hülber LászlóMolnár Gyöngyvér2016-05-13 10:00:00Áttérés a technológia alapú mérés-értékelésre: papír és számítógép alapú matematika tesztelés összehasonlító vizsgálata 1-6. évfolyamon2016-06-02
Kinyó LászlóCsapó Benő2012-11-22 11:00:00Az állampolgári kompetencia egyes összetevőinek és a közösségi tevékenységformák jellemzőinek vizsgálata 7. és 11. évfolyamos hallgatók körében2012-12-13
Piczil MártaPikó Bettina2009-05-15 10:00:00Az ápolói hivatás magatartástudományi vizsgálata és egészségvédelme2009-06-04
Flick-Takács NikolettHercz Mária2021-10-28 11:00:00Az egész életen át tartó tanulás óvodás-, és kisiskoláskori megalapozásának vizsgálata2021-12-17
Bacsa ÉvaCsíkos Csaba2014-11-18 13:00:00Az egyéni különbségek szerepe a hallás utáni szövegértés fejlődésében a korai nyelvtanulás időszakában2014-12-11
Szabó KatalinPikó Bettina2021-11-04 12:30:00Az étkezési magatartás vizsgálata serdülők körében az étkezési motivációk, a kockázatészlelés és különböző pszichológiai változók tükrében2021-12-17
Vígh TiborVidákovich Tibor2011-03-22 12:00:00Az idegen nyelvi érettségi működése és hatása a tanulói teljesítmények és a tanári nézetek tükrében2011-06-09
Dombi EdinaOrosz Gábor2018-05-28 13:30:00Az időperspektíva hazai mérése, személyiségvonásokkal való összefüggéseinek vizsgálata és egy új jövőorientációs mérőeszköz kidolgozása2018-06-07
Pásztor AttilaCsapó Benő2016-11-21 15:30:00Az induktív gondolkodás technológia alapú mérése és fejlesztése2016-12-08
Pintér Tünde KornéliaCsíkos Csaba2021-11-24 10:00:00Az iskolai és iskolán kívüli zenei nevelés egyéni, családi és társadalmi megítélése általános iskolás és gimnáziumi tanulók, szülők és tanárok körében2021-12-17
Nagy KrisztinaD. Molnár Éva2022-04-07 14:00:00Az iskolai jóllét vizsgálata 5. és 8. osztályos tanulók és tanáraik körében2022-05-26
Fűz NóraKorom Erzsébet2018-11-23 14:00:00Az iskolán kívüli tanulás gyakorlatának, megítélésének és hatásának vizsgálata általános iskolás tanulók, pedagógusok és intézményvezetők körében2018-12-13
Szabó Dóra FanniCsapó Benő2021-11-15 14:30:00Az oktatási reziliencia többszempontú vizsgálata 4. és 6. évfolyamos tanulók körében2021-12-17
Szenczi BeátaJózsa Krisztián2012-05-24 10:00:00Az olvasási motiváció vizsgálata 8-14 éves tanulók körében2012-06-07
Molitorisz AnikóCsíkos Csaba2013-11-22 10:00:00Az olvasási stratégiákról alkotott tanulói meggyőződések vizsgálata 12–18 éves korban2013-12-12
Nyitrai ÁgnesNagy József2010-11-16 13:00:00Az összefüggés-kezelés fejlődésének kritériumorientált segítése mesékkel 4-8 éves gyermekek körében2010-12-16
Mousa MojahedMolnár Gyöngyvér2020-11-25 10:00:00Computer-Based Assessment and Enhancement of Inductive Reasoning Skills: A Case Study of the Education System Development in Palestine2020-12-17
Sukhbaatar BatdulamTarkó Klára2020-06-15 15:00:00Contexts of School and Pastoralist Family Communication in Rural Mongolia: an Ecological Model2020-06-29
Shaakumeni SimsonCsapó Benő2020-07-15 10:30:00Development, Adaptation and Validation of Instruments for Assessing Namibian Students’ Beliefs about Nature of Science2020-09-14
Szabó AttilaBarabás Katalin2017-03-16 10:00:00Egészségfejlesztés és versenyzők felkészítése pozitív pszichológia alkalmazásával2017-06-08
Major LenkePapp Katalin2017-11-21 11:00:00Egy környezeti nevelési program beillesztésének kísérlete a szerbiai alsó tagozatos oktatásba, tanítóképzős hallgatók bevonásával2017-12-07
Kékes-Szabó MariettaSzokolszky Ágnes2017-11-20 11:00:00Észlelési és tárgyhasználati sajátosságok autizmusban, a tipikus fejlődéssel összevetve2017-12-07
Tóth KrisztinaMolnár Gyöngyvér2015-11-26 11:00:00Felső tagozatos diákok papír-ceruza és számítógép alapú teszteredményeinek összehasonlító vizsgálata szövegértés, induktív gondolkodás és probléma-megoldás terén2015-12-10
Gál-Szabó Zsófia GabriellaKorom Erzsébet2020-11-26 10:00:00Felsoroló kombinatív feladatok megoldásának értékelése a feladatok megértése és a stratégiahasználat alapján általános iskolások körében2020-12-17
Wafubwa Ruth NanjekhoCsíkos Csaba2022-05-16 11:00:00Formative Assessment as an Instructional Approach in the Teaching and Learning of Mathematics: A Case of Secondary School Teachers and Students in Kenya2022-05-26
Molnár PálKárpáti Andrea2016-05-23 10:00:00Hálózatos technológiával segített kutatásalapú tanulásban részt vett tanulóközösségek interakciós és kapcsolathálói, valamint a közös vizsgálódás hatásai felsőoktatási kurzuskörnyezetben2016-06-02
Wu HaoMolnár Gyöngyvér2019-11-25 11:00:00Identifying the Influencing Factors of Problem Solving: A Cross-National Study2019-12-12
Kétyi AndrásKárpáti Andrea2016-05-25 10:30:00IKT-val támogatott módszerek hatékonysága felnőttek nyelvoktatásában2016-06-02
Lakatosné Török ErikaKárpáti Andrea2011-05-18 10:00:00Informatikai kompetencia, oktatási stratégiák és módszerek a pedagógiai innováció szolgálatában - vizsgálatok nemzetközi fejlesztő programban részt vevő pedagógusok körében2011-06-09
Phongphanit ThongsayFarkas Éva2019-11-26 11:00:00Instructional management and stress factors affecting teacher trainers as perceived by the educational leaders of Laos2019-12-12
Fehér PéterKárpáti Andrea2009-05-06 13:00:00Internet és számítógéppel segített tanulás a kistelepülések iskoláiban2009-06-04
Altorjay TamásCsíkos CsabaOsvay Károly2019-05-31 10:00:00Klasszikus énekesi hangképzés empirikus kutatása, az orr és melléküregei bekapcsolhatóságának vizsgálatára2019-10-10
Nóbik AttilaPukánszky Béla2010-11-03 10:00:00Klasszikusok és kánonképzés a magyar neveléstörténeti tankönyvekben (1867 – 1956)2010-12-16
Pethő VillőPukánszky Béla2011-12-08 11:00:00Kodály Zoltán és követői zenepedagógiájának életreform elemei2012-01-13
Balogh VirágNémeth Dezső2017-03-24 11:00:00Kognitív funkciók autizmusban2017-06-08
Rausch AttilaCsapó Benő2018-05-30 10:00:00Korai numerikus készségek online mérése2018-06-07
Pap-Szigeti RóbertJózsa Krisztián2009-05-20 15:00:00Kritériumorientált képességfejlesztés tantárgyi tartalmakkal az 5. évfolyamon2009-06-04
Orosz GáborKorom Erzsébet2023-11-21 09:30:00Kutatási készségek fejlesztése a kémiaórán: egy 10. évfolyamon végzett kísérlet tapasztalatai2023-12-14
Fodor-Bónus LillaNagy Lászlóné2024-05-03 14:30:00Kutatási készségek fejlesztése játékos kutatásalapú tanulással biológia tantárgyi tartalmon, 8. évfolyamon
Nguyen Son VanHabók Anita2022-06-24 09:00:00Learner Autonomy in English Language Learning and Factors Influencing Learner Autonomy in the Context of Vietnam: Non-English-Major Students’ Perceptions2022-10-14
Amukune StephenJózsa Krisztián2022-08-29 14:00:00Mastery Motivation and Executive Functions as School Readiness Factors: Enhancement of School Readiness in Kenya2022-10-14
Alrababah Saleh AhmadMolnár Gyöngyvér2022-11-29 14:00:00Measuring Complex Problem Solving in Jordanian Higher Education: Feasibility, Construct Validity and Logfile-Based Behavioural Pattern Analyses2022-12-16
Tongori ÁgotaMolnár Gyöngyvér2018-11-21 12:00:00Measuring ICT literacy among grade 5-11 students: Confidence in accessing information2018-12-13
Hídvégi PéterBarabás Katalin2015-11-23 13:00:00Munkahelyi egészségfejlesztés lehetősége a Vám- és Pénzügyőrség személyi állományának és a rendészeti szakközépiskolák oktatóinak empirikus vizsgálata alapján2015-12-10
Sipos ZsókaSteklács János2023-11-21 14:30:00Negyedik évfolyamos tanulók olvasástechnikai sajátosságai és azok pedagógiai relevanciája2023-12-14
Kis NoémiJózsa Krisztián2020-11-25 14:00:00Néhány családi változó összefüggése az elsajátítási motivációval és a tanulás sikerességével óvodás és iskolás korban2020-12-17
Tánczikné Varga SzilviaSteklács JánosPásztor Attila2021-11-25 14:30:00Online assessment and development of morphological awareness and reading comprehension in grades 2-42021-12-17
Dorner HelgaKárpáti Andrea2010-11-11 14:00:00Online Instructor Roles and Effects of Online Mentoring in CSCL Environments in Communities of Pre- and In-service Teach2010-12-16
Tóth EditCsapó Benő2014-11-18 10:00:00Pedagógusok véleménye a rendszerszintű mérésekről és azok tanítási folyamatra gyakorolt hatásáról2014-12-11
Zewude Girum TarekeHercz Mária2023-03-06 10:00:00Psychological Capital and Teacher Well-Being: The Mediation Role of Coping with Stress and Work Task Motivation2023-04-06
Oo Tun ZavHabók Anita2022-05-10 09:00:00Reflective Teaching Model for Reading Comprehension2022-05-26
Aburezeq Khalil AbdullahKasik László2023-11-09 14:30:00Relationship among Social Problem-Solving, Negative Problem Orientation, Major Negative Interpersonal Events, and Psychological Well-Being: A Comparative Study between Hungarian And Palestinian Adolescents2023-12-14


2024. IV. 17.
ODT ülés
Az ODT következő ülésére 2024. június 14-én, pénteken 10.00 órakor kerül sor a Semmelweis Egyetem Szenátusi termében (Bp. Üllői út 26. I. emelet).

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )