doktorjelölt neve | témavezető | társ témavezető | védés időpontja | értekezés címe | cím odaítélése
/döntés dátuma |
---|
|
|
|
|
|
|
Németh Vivien | Győriné Stefanik Krisztina | | 2024-06-25 15:00:00 | „Csak azt szeretném, ha boldog lenne…” Autista gyermekek és felnőttek lehetőségei szülői perspektívából | 2024-07-15 |
Szigethy Mónika | Ihász Ferenc | H. Ekler Judit | 2024-06-10 10:30:00 | A gerinc fiziológiás görbületeinek és funkcionális működésének prevenciós célú vizsgálata serdülő korú tanulók körében | 2024-07-15 |
Frányó Zsófia Zsuzsanna | Csehné Papp Imola | | 2024-06-17 14:00:00 | Az oktatók adaptivitásának mintázatai a gazdasági felsőoktatásban - Egy magyarországi gazdasági egyetem vizsgálata - | 2024-07-15 |
Njenga Moses Gunda | Tóth Péter | | 2024-04-26 10:00:00 | Continuing Professional Development Practices of TVET Teachers in Kenya | 2024-06-10 |
Talbi Maroua | Holló Dorottya | | 2024-02-09 10:00:00 | The Development of Intercultural Competence in the English Major Programmes at a Hungarian University: A Case Study | 2024-05-06 |
Mikusová Melinda | Csizér Kata | | 2024-02-05 10:00:00 | Foreign Language Learning at Home: a Mixed Methods Study of the Relationship Between Home Learning Experiences and Self-Regulated Language Learning in Hungary | 2024-05-06 |
Barbarics Márta | Lázár Ildikó | | 2024-03-11 18:00:00 | Alternative Assessment Methods in English as a Foreign Language and in English Medium Content Classes in Hungarian Public Secondary Schools | 2024-05-06 |
Bencsikné Molnár Réka | Szabolcs Éva | | 2024-02-05 10:00:00 | Pedagógusok gyermekfelfogása – Tanítók gyermekekről vallott nézetei életpályájuk narratíváinak tükrében | 2024-05-06 |
Mero Piedra Angélica Liseth | Marton Klára | | 2024-02-14 15:00:00 | Effects of an Enriched Physical Education Program on Cognitive and Motor Performance in Children with Mild Intellectual Disabilities | 2024-05-06 |
Hársvölgyi Virág | Timárné Szabó Júlia | | 2024-02-28 09:00:00 | Japán gyermek- és játékkultúrájának recepciótörténete Nyugaton – A japán baba fogadtatása nemzetközi és hazai példákon keresztül | 2024-05-06 |
Dogan Ger Songul | Holló Dorottya | | 2024-02-15 15:00:00 | The Development of Students' Cultural Diversity Awareness and Intercultural Communicative Competence in English Classes in an International School: A Case Study | 2024-05-06 |
Dukic Monika | Perlusz Andrea | | 2024-02-12 14:00:00 | Egy fogyatékos személyekkel kapcsolatos szemléletformáló program hatásának vizsgálata a Solomon-féle négycsoportos kísérleti elrendezés alkalmazásával | 2024-05-06 |
Balogh Brigitta Zsuzsánna | Schaffhauser Franz | | 2024-03-12 11:00:00 | Az értelmes életre nevelés koncepciója az ezredforduló nevelésfilozófiai antropológiáinak tükrében | 2024-05-06 |
Fekete Anikó | Bodnár Gábor | Fehérvári Anikó | 2024-01-29 11:00:00 | A kreatív zenélés oktatása | 2024-02-26 |
Aubakirova Bakhyt | Benkei-Kovács Balázs | | 2023-11-09 10:00:00 | Teachers’ Informal and Non-formal Learning in Multilingual Education: The Case of Kazakhstani Higher Education | 2024-02-26 |
Svastics Kármen Kinga | Zászkaliczky Péter | Csillag Sára | 2024-01-30 13:00:00 | Fogyatékossággal élő emberek munkaerőpiaci részvételének kritikai diskurzuselemzése a hazai Emberi Erőforrás Tanácsadó (MA) képzésben | 2024-02-26 |
Széll Zsófia | Szabó Éva | | 2024-01-30 13:00:00 | The Case Of Creativity In English Teacher Education: The Teacher Educators’ Perspective At A Hungarian University | 2024-02-26 |
Kovács-Lázár Viktória | Csizér Kata | | 2023-12-01 10:00:00 | Needs Reflected in Learning Goals: An Exploratory Study of Language for Specific Purposes Courses in a Higher Education Context | 2024-02-26 |
Polyák Zsuzsanna | Bodnár Gábor | | 2023-10-16 11:00:00 | A Nemzetközi Kodály Társaság története 1975-től napjainkig | 2024-02-26 |
Gusztafik Ádám Tibor | Bárdos György | Koltai Miklós | 2023-11-23 09:00:00 | Motoros képességek teljesítményösszetevőinek vizsgálata utánpótláskorú labdarúgóknál | 2024-02-26 |
Tóth Brigitta | F. Lassú Zsuzsa | | 2023-12-07 14:00:00 | Nemekkel kapcsolatos reprezentációk és neveléssel összefüggő értékpreferenciák vizsgálata óvodás gyermeket nevelő szülők körében - A Disney Hercegnő jelenség | 2024-02-26 |
Price Beatrix | Holló Dorottya | | 2023-12-12 14:00:00 | English language teachers’ associations providing continuing professional development: An international mixed-methods enquiry | 2024-02-26 |
Alvarez Llerena Carlos Lenin | Major Éva | | 2024-01-26 15:00:00 | Applying the Backward Design Model in Teaching English as a Foreign Language: A Comparison of Teachers’ and Students’ Perceptions in Ecuador | 2024-02-26 |
Chaw Ei Phyu | Kopp Erika | | 2023-10-04 10:00:00 | Practicum in Preservice Teacher Education in Myanmar | 2023-11-06 |
Fakhraddin Hussein Yusuf | Bernáth László | Csíkos Csaba | 2023-06-27 16:00:00 | The Effect of Teaching Conceptual Knowledge on Students’ Achievement in, Anxiety About, and Attitude Toward Mathematics in the Kurdistan Region of Iraq | 2023-10-02 |
Fakhraddin Hussein Yusuf | Bernáth László | Csíkos Csaba | 2023-06-27 16:00:00 | The Effect of Teaching Conceptual Knowledge on Students’ Achievement in, Anxiety About, and Attitude Toward Mathematics in the Kurdistan Region of Iraq | 2023-10-02 |
Szűcs Antal Mór | Gyarmathy Éva | Adamikné Jászó Anna | 2023-06-14 11:00:00 | A Mesezene módszer hatása a fonológiai tudatosságra, valamint a gyorsautomatizált megnevezésre | 2023-07-17 |
Lukács Andrea | Dorner Helga | | 2023-06-13 11:00:00 | Magyarországi kis- és középvállalkozások tudásmenedzsment-rendszerei, hatásuk a versenyképességre és hatékonyságra, különös tekintettel a hálózatos működésben rejlő lehetőségekre | 2023-07-17 |
Pereszlényi Anna | Holló Dorottya | | 2023-06-13 16:00:00 | The Role of Using Literature in EFL Classes for Developing English Majos University Students’ Critical Reading and Interpretation Skills: A Study of Perceptions and Practices | 2023-07-17 |
Đo Dung Thi | Zsolnai Anikó | | 2023-06-14 15:00:00 | Primary teachers’ perspectives and understanding of social and emotional learning in Vietnam | 2023-07-17 |
Varga Ágnes | Marton Klára | Jakab Zoltán | 2023-05-24 16:00:00 | Zenei tevékenységek hatása a kognitív kontroll folyamatokra | 2023-07-17 |
Zólyomi Anna | Albert Ágnes | | 2023-06-21 15:00:00 | Exploring Hungarian Secondary School English Learners’ and Teachers’ Beliefs about Language Aptitude and Explicit–Implicit Learning Conducive to Success in English Learning: A Mixed Methods Inquiry | 2023-07-17 |
Erdei Luca Alexa | Kopp Erika | Halász Gábor | 2023-03-02 14:30:00 | A nemzetközi együttműködésben megvalósuló közös képzési programok által indukált szervezeti tanulási folyamatok vizsgálata a felsőoktatásban | 2023-05-26 |
Thant Sin Khin Khin | Halász Gábor | | 2023-03-06 10:00:00 | School-university Partnership in Teacher Education in Myanmar | 2023-05-26 |
Anafinova Saule | Halász Gábor | | 2023-02-06 12:00:00 | Asia/Europe Inter-University Cooperation in Higher Education: The Case of Tuning Central Asian Higher Education Area (TuCAHEA) | 2023-05-26 |
Rodrigues Pimenta Carla Liege | Rónay Zoltán | Németh András | 2023-03-24 10:00:00 | Attributes of Higher Education and Quality of Institutional Strategies in Times of Globalization in Hungary and Germany | 2023-05-26 |
Vissi Tímea Aliz | Papp Gabriella | | 2023-02-07 13:00:00 | Az inklúziót támogató tényezők azonosítása norvég és magyar nemzetiségű cerebrális parézissel élő felnőttek tapasztalatai és véleménye alapján | 2023-05-26 |
Divéki Rita | Lázár Ildikó | | 2023-04-04 14:00:00 | Global Competence Development in Hungarian EFL Classrooms and EFL Teacher Training: A Mixed-Methods Enquiry Across Two Contexts | 2023-05-26 |
Sárospataki Barnabás | Mészáros György | | 2023-02-28 13:00:00 | Ki vagyok én nektek? Pedagógus identitás és szereplehetőségek, tanár-diák kapcsolat és személyesség, egy pályakezdő tanár önreflexiói alapján | 2023-05-26 |
Vekety Boglárka | Garai-Takács Zsófia | Logemann Herman Nico Alexander | 2023-03-01 16:00:00 | The Effect of Mindfulness-Based Interventions on Children’s Self-Regulation | 2023-05-26 |
Fajt Balázs | Illés Éva | Csizér Kata | 2022-11-29 15:00:00 | EFL learning through extramural English activities in the Hungarian secondary education context: A mixed methods study | 2023-02-23 |
Bükki Eszter | Fehérvári Anikó | | 2022-12-08 15:00:00 | Az iskolai rendszerű szakképzésben oktatók szakmai fejlődése és tanulása és az ezt befolyásoló egyéni és szervezeti tényezők vizsgálata | 2023-02-23 |
Frank Tamás Zsolt | Boreczky Ágnes | Baska Gabriella | 2022-12-01 09:00:00 | Néptanítók sajtóreprezentációja a Horthy-korszakban (1921-1938) | 2023-02-23 |
Lajtai Ádám | Dóczi Brigitta | | 2022-12-07 14:00:00 | The Potentials of Video Games in the Process of English Language Learning and the Practice of Language Teaching in the Hungarian Context | 2023-02-23 |
Balogh Judit Andrea | Bárdos György | | 2022-10-28 10:00:00 | Edzői szerepek és feladatok értelmezése a magyar kosárlabdasportban a tao-rendszer hatásainak tükrében | 2022-12-05 |
Havasi Ágnes | Győriné Stefanik Krisztina | | 2022-10-20 11:00:00 | Komplex kommunikációs igényű autizmussal élő kisiskolások kommunikációja | 2022-12-05 |
Laki Ádám | Szabó Attila | Ihász Ferenc | 2022-07-05 10:00:00 | Sportágra jellemző döntéshozatali képességre alapozott prognosztizáló módszer kidolgozása sportági kiválasztás céljából | 2022-11-02 |
Gulyás Andrea | Kopp Erika | | 2022-09-20 10:00:00 | A Waldorf-pedagógusok munkájának értékelése | 2022-11-02 |
Molnár Attila Károly | Kraiciné Szokoly Mária | Hegedűs Judit | 2022-09-07 13:00:00 | Fogvatartottak reintegrációt támogató tanulásának vizsgálata három büntetés-végrehajtási intézetben | 2022-11-02 |
Sarlós Erzsébet | Nahalka István | Boros Szilvia | 2022-07-08 13:00:00 | Az intézményes keretek között történt szenzomotoros fejlesztés hatása az 5-8 éves gyerekek szenzomotoros fejlődésére, auditív és vizuális tanulási részképességeire | 2022-11-02 |
Fekete Imre | Dóczi Brigitta | Csizér Kata | 2022-06-28 15:00:00 | Dimensions of Information and Communications Technology Use: A Mixed Methods Study of Hungarian English Majors and University EFL Teachers | 2022-10-27 |
Schiller Emese | Dorner Helga | | 2022-06-10 10:00:00 | Developing senior language learners’ autonomy with one-to-one counselling for autonomous learning | 2022-07-07 |
Boksayné Pap Emese | Tankó Gyula | | 2022-02-25 14:00:00 | Multilingual language learners’ intersemiotic translation into L3 English. A grounded theory on reliance on languages in the multilingual mental lexicon | 2022-04-12 |
Balogh Janka | Németh András | Bernáth László | 2022-01-18 14:00:00 | Életreform – Mozdulatművészet – Empátia | 2022-04-12 |
Smid Dávid | Csizér Kata | | 2022-02-21 14:00:00 | Pre-Service English Teachers’ Motivation in Hungary: An Exploratory Mixed-Methods Study | 2022-04-12 |
Marjai Kamilla Diána | Gerevich József | | 2022-02-10 12:00:00 | Autizmus spektrum zavarral élő személyek klinikai és pszichoszociális jellemzői. Bullying vizsgálata serdülőkorú tanulók körében | 2022-04-12 |
Baafi Richard Akrofi Kwabena | Csizér Kata | | 2021-12-14 10:00:00 | The Impact of School Learning Environment on Students’ Academic Performance in Senior High Schools in the Greater Accra Region, Ghana | 2022-01-27 |
Wang Feifei | Boros Szilvia | | 2021-11-05 14:00:00 | The interaction between physical activity and sleep quality, stress and life satisfaction among adult - Aerobic walking intervention | 2022-01-27 |
Kállay Zsófia Szilvia | Schaffhauser Franz | | 2021-12-10 10:00:00 | A konduktív nevelés hatásrendszerének fejlődése, különös tekintettel az aktivitást elősegítő nevelési tényezőkre | 2022-01-27 |
Szűcs Ágota | Tankó Gyula | | 2021-03-05 10:00:00 | Reading English for Academic Purposes: A case study on the reading processes of first year EFL learner BA students | 2022-01-27 |
Kulcsár Nárcisz Rita | Feketéné Szakos Éva | | 2021-12-14 14:00:00 | A hallgatói tudás fejlesztése új megközelítésben egy matematikai tantárgyi programban a felnőttkori tanulás szemszögéből | 2022-01-27 |
Zagir Togtokhmaa | Dorner Helga | | 2021-10-20 12:00:00 | Professional identity and competences of adult learning facilitators: Perspectives from Mongolian non-formal adult education | 2022-01-27 |
Tóthné Borbély Viola | Kálmán Anikó | | 2021-06-23 15:00:00 | Innovatív felnőttképzési és emberi erőforrás modellek a hazai járműiparban: igények és megvalósítás | 2021-10-22 |
Szöllősi Izabella | Marton Klára | | 2021-06-18 15:00:00 | A post-stroke afázia neurokognitív vizsgálata: Nyelvi és nem nyelvi kognitív kontroll funkciók összehasonlítása | 2021-10-22 |
Kairat Gulsaule | Mandel Kinga Magdolna | | 2021-06-14 15:00:00 | Mentoring in higher education: the case of Kazakhstan | 2021-10-22 |
Szente Dorina Eszter | Németh András | | 2021-05-19 10:00:00 | Az iskolai rituálék egykor és ma, nevelésre gyakorolt hatásuk – különös tekintettel a 20. század első felének leány- és nőnevelésének alakulására | 2021-06-10 |
Babály Bernadett | Kárpáti Andrea | | 2021-04-27 13:00:00 | A térszemlélet fejlődésének vizsgálata a vizuális nevelés szemszögéből: mérőeszközök, fejlődési korszakok és pedagógiai javaslatok | 2021-06-10 |
Kasza Georgina | Fábri György | | 2021-05-12 14:00:00 | A felsőoktatás nemzetközivé válása: hazai felsőoktatási intézményi gyakorlatok változása a 2010-es években | 2021-06-10 |
Káplár-Kodácsy Kinga | Dorner Helga | | 2021-01-06 14:00:00 | The Role of Adult Learning Processes in the Practice of Mentoring Novice Teachers | 2021-03-19 |
Kövér Ármin | Dávid Gergely | | 2020-10-07 10:00:00 | „All eyes and ears”: Investigating foreign language users’ Performance in listening comprehension and audio-visual comprehension | 2021-03-19 |
Alpár Vera Noémi | Nahalka István | | 2020-10-06 10:00:00 | Az iskolai esélyegyenlőtlenség. A területi és társadalmi egyenlőtlenségek, az iskolai kultúra és az oktatás eredményességének összefüggésrendszere | 2021-03-19 |
Nagy Krisztina | Rapos Nóra | | 2021-02-19 10:00:00 | A mentorok tanulását és folyamatos szakmai fejlődését meghatározó tényezők | 2021-03-19 |
Bogdán Péter | Trencsényi László | | 2020-12-18 14:00:00 | A romák oktatásával kapcsolatos kérdések a pedagógiai szaksajtó tükrében–Egy társadalmi peremhelyzetben lévő közösség integrációját segítő/gátló oktatási programok tervek, projektek 1978 és 1997között | 2021-03-19 |
Káplár-Kodácsy Kinga | Dorner Helga | | 2021-01-06 14:00:00 | The Role of Adult Learning Processes in the Practice of Mentoring Novice Teachers | 2021-03-19 |
Kovács Ivett Judit | Cs.Czachesz Erzsébet | Kovács Judit | 2020-11-16 10:00:00 | Nemzetközi óvodák szervezeti kultúrája és interkulturális pedagógusközössége | 2021-03-19 |
Kiss Henriett | Szabolcs Éva | Bodnár Gábor | 2020-11-26 11:00:00 | Zenehallgatás az általános iskolai ének-zene órákon az 1960-as években | 2021-03-19 |
Kereki Judit | Zászkaliczky Péter | | 2020-07-22 10:00:00 | A kora gyermekkori intervenciós rendszer működése és fejlesztési lehetőségei az egységes ellátási út tükrében | 2020-11-23 |
Kunt Zsuzsanna | Zászkaliczky Péter | | 2020-01-22 14:00:00 | Kapcsolódások – személyi segítés és együtműködés a fogyatékosságtudomány és a kulturális antropológia találkozásainak tükrében | 2020-08-06 |
Földesi Renáta | Boreczky Ágnes | | 2020-01-16 13:00:00 | Pető András életpályája: A konduktív pedagógiához vezető út 1911-1967. | 2020-08-06 |
Nemes-Németh Nóra | Németh András | | 2020-06-18 10:00:00 | Kontinuitás és diszkontinuitás egy iskolaváros társadalmi struktúrájában. Különös tekintettel a tanári professzió konstruálódására | 2020-08-06 |
Manxhuka Afrodita Meritta | Trencsényi László | | 2020-04-14 11:00:00 | A populáris regiszter szerepe és lehetőségei az irodalmi nevelésben | 2020-08-06 |
Gátas-Aubelj Katalin Andrea | Szekeres Ágota | Kraiciné Szokoly Mária | 2020-06-19 14:00:00 | Diszlexiás hallgatók helyzete a magyar felsőoktatásban | 2020-08-06 |
Hangya Dóra | Kraiciné Szokoly Mária | | 2020-01-16 13:00:00 | Egyenlő partner szeretnék lenni! Fogyatékossággal élő felnőttek iskolarendszeren kívüli felnőttképzéshez való egyenlő esélyű hozzáférésének komplex vizsgálata | 2020-08-06 |
Mesterházy Mária | Golnhofer Erzsébet | | 2020-05-13 12:00:00 | Érzelmi elemek Waldorf-tanárok identitásának alakulásában | 2020-08-06 |
Vámos Tibor | Kullmann Lajos | Dénes Zoltán | 2020-05-20 10:00:00 | A variábilis gyakorlás hatása izometriás szorítóerő tanulásakor | 2020-08-06 |
Asztalos Andrea | Bodnár Gábor | Fehérvári Anikó | 2020-05-21 10:00:00 | Az általános iskolai ének-zene tanárok, tanítók gondolkodása a gyerekek zenei képességeinek fejlesztésével, a tanítással és az értékeléssel kapcsolatban | 2020-08-06 |
Nagy Andrea | Németh András | | 2020-02-19 10:00:00 | Középfokú katonai nevelés Magyarországon a kiegyezéstől 1945-ig – a fegyelmező hatalom és a totális intézmény jellemzőinek vizsgálata | 2020-08-06 |
Valentné Albert Éva Mária | Boreczky Ágnes | | 2019-11-04 11:45:00 | Iskolai narratívumok Sacré Coeur növendékek élettörténetében | 2020-02-13 |
Hama Karim Barzan | Major Éva | | 2019-11-18 14:00:00 | Exploring the possibilities of improving the situation of ICT in teaching EFL: the case of public universities in Iraqi Kurdistan | 2020-02-13 |
Horváth Zsuzsanna | Illés Anikó | | 2020-01-09 10:00:00 | Sajátos nevelési igényű fiatalokból álló csoportok komplex vizsgálata mozgás- és táncterápiás folyamatok tükrében | 2020-02-13 |
Barzan’s Hama Karim | Major Éva | | 2019-11-18 14:00:00 | Exploring the possibilities of improving the situation of ICT in teaching EFL: the case of public universities in Iraqi Kurdistan | 2020-02-13 |
Forrás-Biró Aletta Ágnes | N Kollár Katalin | | 2020-01-10 14:00:00 | Tanulásmódszertan és tanulástámogatás a közoktatásban | 2020-02-13 |
Honti György | Trencsényi László | | 2019-10-15 13:00:00 | Beavató színház | 2020-02-13 |
Lénárt Zoltán | Kullmann Lajos | | 2019-10-01 15:00:00 | Spasztikus cerebrális paretikus tanulók felső végtagi mozgásainak fejlődése egy tanév alatt: Vizsgálati lehetőségek pedagógiai színtéren és egyes mérhető változások | 2020-02-13 |
Pásztor Enikő Judit | Szabolcs Éva | | 2019-12-12 14:00:00 | A játékos idegennyelvi foglalkozások megjelenése a magyarországi óvodákban 1959-től napjainkig, különös tekintettel a soproni és Sopron környéki óvodákra | 2020-02-13 |
Verderber Éva | Szivák Judit | | 2019-12-19 11:00:00 | Vezető profilú mesterpedagógusok reflektivitása | 2020-02-13 |
Marton Eszter | Papp Gabriella | | 2019-09-27 14:00:00 | A szülő és az iskola kapcsolata, szerepe a sikeres együttnevelés megvalósításában | 2019-11-21 |
Dettai Mária Julianna | Falus Iván | | 2019-05-15 14:00:00 | A hazai felsőoktatási intézményekben folyó olasznyelv-oktatás motivációs kérdései | 2019-09-26 |
Muth-Fazekas Ágnes | Halász Gábor | | 2019-05-28 13:00:00 | Közoktatás-fejlesztési beavatkozások hatásmechanizmusai | 2019-09-26 |
Pálvölgyi Krisztián | Halász Gábor | | 2019-04-16 16:30:00 | A magyarországi Bologna-implementációs folyamat elemzése Az intézményi szintű folyamatok jellemzőinek vizsgálata | 2019-09-26 |