Bejelentkezés
 Fórum
 
intézményenként tudományáganként név szerint dátum szerint doktori iskolánként  
Doktori védések lekérdezése doktori iskolánként
intézmény neve
doktori iskola
keresett doktori iskola azonosítója
időpont szerint




 
Neveléstudományi Doktori Iskola doktori védései

doktorjelölt neve

témavezető

társ témavezető

védés időpontja

értekezés címe

cím odaítélése /döntés dátuma
Sazdovska JasminaKároly Krisztina2009-06-17 14:30:00„The Intentionality Model of Presentations: Towards a Speech Act and Genre Analysis of Business Presentations”2009-08-27
Szőke AndreaHalász Gábor2009-06-17 15:00:00„Az idegen nyelvi szaknyelvi íráskészség fejlesztésének lehetőségei a felsőoktatásban (A gazdasági szaknyelvhasználat és az íráskészség)”2009-08-27
Kovács LászlóBalázs Sándor2009-02-03 11:00:00„Az egri püspökség területén működő ciszterci rend gimnáziumi nevelő-oktató munkájának történeti kérdései a XIX-XX. században2009-03-12
Kövér ÁrminDávid Gergely2020-10-07 10:00:00„All eyes and ears”: Investigating foreign language users’ Performance in listening comprehension and audio-visual comprehension2021-03-19
Nagy MártaFalus Iván2009-06-23 10:00:00„A Kodály koncepció gyakorlati alkalmazásának pedagógiai hatásvizsgálata”2009-08-27
Hadnagy JózsefSzilágyi Klára2009-06-23 11:00:00„A csoportmunka oktatásának sajátosságai a hazai szociálpedagógus képzésben”2009-08-27
Fishman LioraFalus Iván2008-10-31 08:00:00’To Teach Gifted Students’ Teaching the Gifted and Its Significance for Teachers Who Teach in Gifted Classes in Regular Schools2009-01-29
Sófalvi EmesePukánszky Béla2017-06-06 12:00:00Zeneoktatás a kolozsvári Muzsikai Conservatoriumban 1819-1869 között2017-10-12
Varga ÁgnesMarton KláraJakab Zoltán2023-05-24 16:00:00Zenei tevékenységek hatása a kognitív kontroll folyamatokra2023-07-17
Kiss HenriettSzabolcs ÉvaBodnár Gábor2020-11-26 11:00:00Zenehallgatás az általános iskolai ének-zene órákon az 1960-as években2021-03-19
Assedou Mazal ShiraBábosik István2012-01-13 14:00:00Women as educational leaders in comprehensive and technological-vocational high schools and their impact on school life2012-02-16
Pajorné Kugelbauer IdaHunyady Györgyné2014-03-10 12:00:00Vizuális nevelés a Waldorf Iskolában – A rajzi képességek fejlődése és fejlesztése, egy longitudinális vizsgálat tükrében2014-06-12
Strohner JózsefKárpáti Andrea2008-02-04 13:00:00Vizuális aktivitás kompetencia2008-04-03
Magyarné Fazekas ÁgnesCs.Czachesz ErzsébetBarkó Endre2014-05-08 14:00:00Vizsgálatok 15-16 éves tanulók olvasási és médiahasználati szokásairól2014-06-12
Verderber ÉvaSzivák Judit2019-12-19 11:00:00Vezető profilú mesterpedagógusok reflektivitása2020-02-13
Tartsayné Németh NóraKárpáti Andrea2012-06-26 14:00:00Using Information and Communication Technologies in Hungarian Teacher Training Courses2012-12-13
Koltai Andrea KláraKároly Krisztina2018-06-26 11:30:00Understanding Learner Needs: A Qualitative Study of ESP Learner Needs in EU English Courses in Hungarian Tertiary Education2018-09-27
Danyi GyulaForgó Sándor2013-12-05 10:00:00Újmédia a tanulás-tanításban2014-03-20
Csomortáni Domokos ZoltánDemetrovics ZsoltMesterházi Zsuzsa2015-04-30 13:00:00Túl jó / elég rossz szülők. A pszichológiai túlvédés okai, jellemzői, következményei és kezelési lehetőségei2015-10-01
Fekete HajnalHeltai Pál2008-06-20 14:00:00Towards the validation of translation as an intermediate language proficiency exam task2008-09-04
Pongrácz KornéliaGereben Ferencné2018-05-15 13:00:00Többségi tanulók fogyatékossággal élő társakkal szembeni attitűdjének vizsgálata2018-09-27
Tamási József GergelyKároly Krisztina2013-03-05 14:00:00The world universities debating championship format: A movebased analysis2013-05-15
Huszti IlonaAlderson Charles2008-06-30 14:00:00The Use of Learner Reading Aloud in the English Lesson: A Look at the Micro and Macro Levels of Oral Reading2008-09-04
Pereszlényi AnnaHolló Dorottya2023-06-13 16:00:00The Role of Using Literature in EFL Classes for Developing English Majos University Students’ Critical Reading and Interpretation Skills: A Study of Perceptions and Practices2023-07-17
Joó MariannaBarkó Endre2007-06-26 15:00:00The Role of Motivation in Adult Language acousition2007-11-15
Barócsiné Kirilova SztefkaNikolov Marianne2008-10-29 09:30:00The Role of Cooperation in Pre-service Teacher Education2009-01-29
Káplár-Kodácsy KingaDorner Helga2021-01-06 14:00:00The Role of Adult Learning Processes in the Practice of Mentoring Novice Teachers2021-03-19
Káplár-Kodácsy KingaDorner Helga2021-01-06 14:00:00The Role of Adult Learning Processes in the Practice of Mentoring Novice Teachers2021-03-19
Lázár IldikóHolló DorottyaMedgyes Péter2007-06-04 10:00:00The Role and Status of Intercultural Communication Training in English Language Teacher Education in Hungary2007-07-12
Shaham HaitVölgyesy Pál2007-10-12 09:00:00The Riddle as a Learning and Educational Tool2007-11-15
Mezei GabriellaCsizér Kata2012-05-29 15:00:00The relationship between the motivational practices of teachers and the self-regulatory systems of students in the English language classroom in Hungarian secondary schools2012-07-17
Sher SaraFalus Iván2009-06-22 10:30:00The Relationship between Empathic Ability and Modes of Existence and the Development of Positive Selfesteem and Sense of Empowerment among the Participants in a Training Program for Group Instructors2009-08-27
Shain SaritVass Vilmos2016-01-08 10:00:00The Relations Between Self Efficacy, Self Control, Timing of Testing and Type of School Transitions Among 1st Graders, 7th Graders and High School Students in Israel.2016-03-03
Kovács GáborRacsmány Mihály2010-03-08 14:00:00The processing of spoken second second language input in human memory system: Sublexical factors affecting the short-team retention of L2 speeech and the learning of novel word forms2010-04-28
Lajtai ÁdámDóczi Brigitta2022-12-07 14:00:00The Potentials of Video Games in the Process of English Language Learning and the Practice of Language Teaching in the Hungarian Context2023-02-23
Asztalos RékaMajor ÉvaCsizér Kata2016-04-28 15:00:00The Pedagogical Purposes of the Use of Virtual Learning Environments and Web 2.0 Tools in Tertiary Language Teaching in a Blended Learning Environment2016-07-14
Veljanovszki DávidKároly Krisztina2012-06-19 10:00:00The oral academic presentation in a hungarian EFL setting2012-07-17
Tzvia Bar-ShalomVölgyesy Pál2008-10-31 14:00:00The Long-Term Effects of the Journeys to Poland on the Journey Participants2009-01-29
Szabó Péter ÁkosNikolov Marianne2007-12-17 11:00:00The Internal Dynamics of Cooperative Learning in Secondary School EFL Instruction in Hungary: Three perspectives2008-04-03
Wang FeifeiBoros Szilvia2021-11-05 14:00:00The interaction between physical activity and sleep quality, stress and life satisfaction among adult - Aerobic walking intervention2022-01-27
Árva ValériaHolló Dorottya2007-06-21 12:00:00The instruction of English language writing skills at secondary schools in Hungary2007-07-12
Baafi Richard Akrofi KwabenaCsizér Kata2021-12-14 10:00:00The Impact of School Learning Environment on Students’ Academic Performance in Senior High Schools in the Greater Accra Region, Ghana2022-01-27
Yousif H. Al-BassamSchaffhauser Franz2010-09-20 08:30:00The impact of implementing the Qatari National Professional Standards and providing other on-site expert support on Building the competencies of School Leaders2011-03-17
Pesti CsillaGyőri JánosKopp Erika2019-03-21 14:00:00The evolution of teacher education programs in different countries with a special focus on the role of practicum in developing teacher competences2019-06-18
Szaszkó Rita TeréziaCsizér Kata2011-02-10 10:30:00The effects of intercultural contact on adult Hungarians' motivation for learning English as a foreign language2011-03-17
Fakhraddin Hussein YusufBernáth LászlóCsíkos Csaba2023-06-27 16:00:00The Effect of Teaching Conceptual Knowledge on Students’ Achievement in, Anxiety About, and Attitude Toward Mathematics in the Kurdistan Region of Iraq2023-10-02
Fakhraddin Hussein YusufBernáth LászlóCsíkos Csaba2023-06-27 16:00:00The Effect of Teaching Conceptual Knowledge on Students’ Achievement in, Anxiety About, and Attitude Toward Mathematics in the Kurdistan Region of Iraq2023-10-02
Vekety BoglárkaGarai-Takács ZsófiaLogemann Herman Nico Alexander2023-03-01 16:00:00The Effect of Mindfulness-Based Interventions on Children’s Self-Regulation2023-05-26
Fisher BennyVölgyesy Pál2008-02-29 12:00:00The educational therapeutic community model for treating adolescent drug addicts in malkishua as a lever for change and growth among drug addicted youth2008-06-12
Brózik-Piniel KatalinKormos Judit2009-12-15 10:00:00The Development of foreign language classroom anxiety in secondary school2010-02-18
Juhász AndreaCsizér Kata2015-09-24 16:00:00The Conceptualization of Communicative Competence in Secondary EFL Classrooms in Hungary2015-12-03
Dávidné Soproni ZsuzsannaMedgyes Péter2014-02-28 14:00:00The competencies and professional development of teachers of English in Hungary2014-06-12
Yosef RahamimVarga Lajos2009-06-23 13:00:00The Characterization of Management in the Educational System: Interrelationships among Leadership, Organizational Culture, Organizational Learning2009-08-27
Széll ZsófiaSzabó Éva2024-01-30 13:00:00The Case Of Creativity In English Teacher Education: The Teacher Educators’ Perspective At A Hungarian University2024-02-26
Dringóné Árvay AnettNémeth T. Enikő2008-11-19 10:30:00The analysis of manipulation in Hungarian and American written advertising discourse2009-01-29
Kiss ZoltánVass Miklós2016-06-16 10:00:00Testnevelés tantárgy iránti attitűdök és a tanításban megjelenő interakciók sajátossága tanító szakos hallgatók körében2016-07-14
Furcsa LauraKontra Edit2013-01-07 15:00:00Teaching Foreign Languages to Socially Disadvantaged Children2013-03-21
Aubakirova BakhytBenkei-Kovács Balázs2023-11-09 10:00:00Teachers’ Informal and Non-formal Learning in Multilingual Education: The Case of Kazakhstani Higher Education2024-02-26
Holsblat RachelBarkó Endre2009-06-23 15:00:00Teacher Organization Citizenship Behavior: The Impact of Variables on the Level of the Organization and on the Level of the Individual on the Teacher Organizational Citizenship Behavior2009-08-27
Kovacs HelenaHalász Gábor2019-02-14 13:30:00Teacher learning in innovative learning enviroments, in the context of educational reforms and developmental interventions2019-06-18
Gordon DobsonSzesztay Margit2011-05-10 14:00:00Teacher development: a case study2011-09-15
Bereczky KláraHolló Dorottya2013-03-18 11:00:00Teacher Development for Business English Instruction2013-05-15
Trébits AnnaKormos Judit2011-06-20 10:30:00Task complexity and second language narrative production: effects of individual differences in attitude, working, memory and anxiety2011-09-15
Pataky GabriellaBodonyi EditGaul Emil2011-06-15 15:30:00Tárgykészítés-tárgytervezés a 6-12 éves gyerekek vizuális nevelésében, egy diagnosztikus mérés tükrében2011-09-15
Forrás-Biró Aletta ÁgnesN Kollár Katalin2020-01-10 14:00:00Tanulásmódszertan és tanulástámogatás a közoktatásban2020-02-13
Gaskó KrisztinaFalus Iván2015-12-16 10:00:00Tanulási profil mint a tanulásfejlesztés alapja2016-03-03
Némethné Tóth OrsolyaBíróné Nagy Edit2006-12-11 14:00:00Tanulási képességek összehasonlító vizsgálata óvodáskorú gyermekeknél az iskolaérettség függvényében2007-03-22
Ollé JánosFalus Iván2008-02-18 14:00:00Tanítási-tanulási stratégiák az oktatási folyamatban2008-06-12
Stéger CsillaHalász Gábor2012-06-04 15:00:00Tanárképzési helyzetkép a bolognai reformok után2012-07-17
Fischer Andrea MargitFalus Iván2011-04-14 14:30:00Tanárjelöltek felkészítése az önálló tanulási képesség fejlesztésére2011-06-15
Bara ZsuzsannaSzabolcs Éva2010-05-25 09:00:00Tanári sorsok, tanári karrierek. A VI. ker reáliskola tanárainak prozopográfiai vizsgálata2010-06-08
Majzikné Lichtenberger KrisztinaBábosik Zoltán2008-11-17 14:30:00Szocializáció a posztmodern társadalomban és ennek hatása a fiatalok családképére2009-01-29
Patakiné Bősze JúliaGombocz János2014-06-16 10:00:00Sportiskolai és nem sportiskolai mintatanterv szerint tanulók életmódja és egyes családi jellemzői, azok összefüggései2014-09-18
Laki ÁdámSzabó AttilaIhász Ferenc2022-07-05 10:00:00Sportágra jellemző döntéshozatali képességre alapozott prognosztizáló módszer kidolgozása sportági kiválasztás céljából2022-11-02
Kolláth KatalinHeltai Pál2007-06-15 13:00:00Speech acts as ralisation of formulaic language use: a Study of EFL business negotiations2007-07-12
Lénárt ZoltánKullmann Lajos2019-10-01 15:00:00Spasztikus cerebrális paretikus tanulók felső végtagi mozgásainak fejlődése egy tanév alatt: Vizsgálati lehetőségek pedagógiai színtéren és egyes mérhető változások2020-02-13
Mátóné Szabó Csilla MariannaM. Nádasi Mária2011-05-06 10:00:00Serdülőkori egészségmagatartás-problémák és ezek pedagógiai kezelése a középiskolában2011-09-15
Gombocz GáborBíró Péterné2008-11-27 14:00:00Serdülõ és ifjúsági korú sportolók sportegyesületi nevelésének néhány kérdése - kézi- és kosárlabda-utánpótlás edzõk empirikus vizsgálatának tükrében2009-01-29
Thant Sin Khin KhinHalász Gábor2023-03-06 10:00:00School-university Partnership in Teacher Education in Myanmar2023-05-26
Horváth ZsuzsannaIllés Anikó2020-01-09 10:00:00Sajátos nevelési igényű fiatalokból álló csoportok komplex vizsgálata mozgás- és táncterápiás folyamatok tükrében2020-02-13
Bodorné Németh TündeRéthy Endréné2009-05-07 14:00:00Sajátos nevelési igény, hátrányos helyzet és különtámogatás - Adatgyűjtés Nógrád megyében2009-06-11
Erdei RóbertFalus Iván2016-04-01 10:00:00Reziliencia és iskolakezdés2016-05-19
Borza NatáliaKároly Krisztina2016-11-23 14:00:00Register analysis of English for specific purposes discourse2017-03-09
Jenei GabriellaKároly Krisztina2015-03-27 10:00:00Referential Cohesion in Academic Writing2015-05-14
Szűcs ÁgotaTankó Gyula2021-03-05 10:00:00Reading English for Academic Purposes: A case study on the reading processes of first year EFL learner BA students2022-01-27
Ronit WelgreenGósy Mária2008-10-31 12:00:00Rapid Naming Ability of Children on the Autistic Spectrum2009-01-29
Adir-Nizir TamarHelembai Kornélia2007-10-12 11:00:00Promotion of the Competitive Women's Sport in Israel2007-11-15
Zagir TogtokhmaaDorner Helga2021-10-20 12:00:00Professional identity and competences of adult learning facilitators: Perspectives from Mongolian non-formal adult education2022-01-27
Đo Dung ThiZsolnai Anikó2023-06-14 15:00:00Primary teachers’ perspectives and understanding of social and emotional learning in Vietnam2023-07-17
Smid DávidCsizér Kata2022-02-21 14:00:00Pre-Service English Teachers’ Motivation in Hungary: An Exploratory Mixed-Methods Study2022-04-12
Chaw Ei PhyuKopp Erika2023-10-04 10:00:00Practicum in Preservice Teacher Education in Myanmar2023-11-06
Földesi RenátaBoreczky Ágnes2020-01-16 13:00:00Pető András életpályája: A konduktív pedagógiához vezető út 1911-1967.2020-08-06
Husein ZarkaBarkó Endre2009-06-23 17:00:00Perceptions and Attitudes of Druse Students Regarding Values of a Modern Multicultural Society2009-08-27
Baracsi ÁgnesGolnhofer Erzsébet2011-05-23 15:00:00Pedagógusok személyes és társas kompetenciái2011-09-15
Flamich Mária MagdolnaGolnhofer ErzsébetKönczei György2018-02-20 10:00:00Pedagóguskompetenciák az inkluzív szemléletű tanárképzésben2018-06-01
Molnár KrisztinaSchaffhauser Franz2008-06-06 13:00:00Pedagógia és szabadkőművesség2008-09-04
Heiszer Katalin VeronikaMarton Klára2018-06-13 14:00:00Participatív kutatás értelmi sérült személyekkel: a Play Decide módszer adaptációja2018-09-27
Kovács BalázsPethő László2012-03-21 11:00:00Paradigmaváltás a hazai felnőttképzés oktatás-stratégiájában: egy francia oktatási modell magyar adaptálásának lehetősége2012-05-03
Podráczky JuditSzabolcs Éva2007-05-30 15:00:00Óvodaügy a 19. századi magyar társadalomban2007-07-12
Eszenyi RékaHolló DorottyaMedgyes Péter2007-03-12 10:00:00Online Chat in the Secondary School EFL Class2007-07-12


2024. IV. 17.
ODT ülés
Az ODT következő ülésére 2024. június 14-én, pénteken 10.00 órakor kerül sor a Semmelweis Egyetem Szenátusi termében (Bp. Üllői út 26. I. emelet).

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )