Bejelentkezés
 Fórum
 
intézményenként tudományáganként név szerint dátum szerint doktori iskolánként  
Doktori védések lekérdezése doktori iskolánként
intézmény neve
doktori iskola
keresett doktori iskola azonosítója
időpont szerint




 
Neveléstudományi Doktori Iskola doktori védései

doktorjelölt neve

témavezető

társ témavezető

védés időpontja

értekezés címe

cím odaítélése /döntés dátuma
Njenga Moses GundaTóth Péter2024-04-26 10:00:00Continuing Professional Development Practices of TVET Teachers in Kenya
Balogh Brigitta ZsuzsánnaSchaffhauser Franz2024-03-12 11:00:00Az értelmes életre nevelés koncepciója az ezredforduló nevelésfilozófiai antropológiáinak tükrében
Barbarics MártaLázár Ildikó2024-03-11 18:00:00Alternative Assessment Methods in English as a Foreign Language and in English Medium Content Classes in Hungarian Public Secondary Schools
Svastics Kármen KingaZászkaliczky PéterCsillag Sára2024-01-30 13:00:00Fogyatékossággal élő emberek munkaerőpiaci részvételének kritikai diskurzuselemzése a hazai Emberi Erőforrás Tanácsadó (MA) képzésben2024-02-26
Széll ZsófiaSzabó Éva2024-01-30 13:00:00The Case Of Creativity In English Teacher Education: The Teacher Educators’ Perspective At A Hungarian University2024-02-26
Fekete AnikóBodnár GáborFehérvári Anikó2024-01-29 11:00:00A kreatív zenélés oktatása2024-02-26
Alvarez Llerena Carlos LeninMajor Éva2024-01-26 15:00:00Applying the Backward Design Model in Teaching English as a Foreign Language: A Comparison of Teachers’ and Students’ Perceptions in Ecuador2024-02-26
Price BeatrixHolló Dorottya2023-12-12 14:00:00English language teachers’ associations providing continuing professional development: An international mixed-methods enquiry2024-02-26
Tóth BrigittaF. Lassú Zsuzsa2023-12-07 14:00:00Nemekkel kapcsolatos reprezentációk és neveléssel összefüggő értékpreferenciák vizsgálata óvodás gyermeket nevelő szülők körében - A Disney Hercegnő jelenség2024-02-26
Kovács-Lázár ViktóriaCsizér Kata2023-12-01 10:00:00Needs Reflected in Learning Goals: An Exploratory Study of Language for Specific Purposes Courses in a Higher Education Context2024-02-26
Gusztafik Ádám TiborBárdos GyörgyKoltai Miklós2023-11-23 09:00:00Motoros képességek teljesítményösszetevőinek vizsgálata utánpótláskorú labdarúgóknál2024-02-26
Aubakirova BakhytBenkei-Kovács Balázs2023-11-09 10:00:00Teachers’ Informal and Non-formal Learning in Multilingual Education: The Case of Kazakhstani Higher Education2024-02-26
Polyák ZsuzsannaBodnár Gábor2023-10-16 11:00:00A Nemzetközi Kodály Társaság története 1975-től napjainkig2024-02-26
Chaw Ei PhyuKopp Erika2023-10-04 10:00:00Practicum in Preservice Teacher Education in Myanmar2023-11-06
Fakhraddin Hussein YusufBernáth LászlóCsíkos Csaba2023-06-27 16:00:00The Effect of Teaching Conceptual Knowledge on Students’ Achievement in, Anxiety About, and Attitude Toward Mathematics in the Kurdistan Region of Iraq2023-10-02
Fakhraddin Hussein YusufBernáth LászlóCsíkos Csaba2023-06-27 16:00:00The Effect of Teaching Conceptual Knowledge on Students’ Achievement in, Anxiety About, and Attitude Toward Mathematics in the Kurdistan Region of Iraq2023-10-02
Zólyomi AnnaAlbert Ágnes2023-06-21 15:00:00Exploring Hungarian Secondary School English Learners’ and Teachers’ Beliefs about Language Aptitude and Explicit–Implicit Learning Conducive to Success in English Learning: A Mixed Methods Inquiry2023-07-17
Đo Dung ThiZsolnai Anikó2023-06-14 15:00:00Primary teachers’ perspectives and understanding of social and emotional learning in Vietnam2023-07-17
Szűcs Antal MórGyarmathy ÉvaAdamikné Jászó Anna2023-06-14 11:00:00A Mesezene módszer hatása a fonológiai tudatosságra, valamint a gyorsautomatizált megnevezésre2023-07-17
Pereszlényi AnnaHolló Dorottya2023-06-13 16:00:00The Role of Using Literature in EFL Classes for Developing English Majos University Students’ Critical Reading and Interpretation Skills: A Study of Perceptions and Practices2023-07-17
Lukács AndreaDorner Helga2023-06-13 11:00:00Magyarországi kis- és középvállalkozások tudásmenedzsment-rendszerei, hatásuk a versenyképességre és hatékonyságra, különös tekintettel a hálózatos működésben rejlő lehetőségekre2023-07-17
Varga ÁgnesMarton KláraJakab Zoltán2023-05-24 16:00:00Zenei tevékenységek hatása a kognitív kontroll folyamatokra2023-07-17
Divéki RitaLázár Ildikó2023-04-04 14:00:00Global Competence Development in Hungarian EFL Classrooms and EFL Teacher Training: A Mixed-Methods Enquiry Across Two Contexts2023-05-26
Rodrigues Pimenta Carla LiegeRónay ZoltánNémeth András2023-03-24 10:00:00Attributes of Higher Education and Quality of Institutional Strategies in Times of Globalization in Hungary and Germany2023-05-26
Thant Sin Khin KhinHalász Gábor2023-03-06 10:00:00School-university Partnership in Teacher Education in Myanmar2023-05-26
Erdei Luca AlexaKopp ErikaHalász Gábor2023-03-02 14:30:00A nemzetközi együttműködésben megvalósuló közös képzési programok által indukált szervezeti tanulási folyamatok vizsgálata a felsőoktatásban2023-05-26
Vekety BoglárkaGarai-Takács ZsófiaLogemann Herman Nico Alexander2023-03-01 16:00:00The Effect of Mindfulness-Based Interventions on Children’s Self-Regulation2023-05-26
Sárospataki BarnabásMészáros György2023-02-28 13:00:00Ki vagyok én nektek? Pedagógus identitás és szereplehetőségek, tanár-diák kapcsolat és személyesség, egy pályakezdő tanár önreflexiói alapján2023-05-26
Vissi Tímea AlizPapp Gabriella2023-02-07 13:00:00Az inklúziót támogató tényezők azonosítása norvég és magyar nemzetiségű cerebrális parézissel élő felnőttek tapasztalatai és véleménye alapján2023-05-26
Anafinova SauleHalász Gábor2023-02-06 12:00:00Asia/Europe Inter-University Cooperation in Higher Education: The Case of Tuning Central Asian Higher Education Area (TuCAHEA)2023-05-26
Bükki EszterFehérvári Anikó2022-12-08 15:00:00Az iskolai rendszerű szakképzésben oktatók szakmai fejlődése és tanulása és az ezt befolyásoló egyéni és szervezeti tényezők vizsgálata2023-02-23
Lajtai ÁdámDóczi Brigitta2022-12-07 14:00:00The Potentials of Video Games in the Process of English Language Learning and the Practice of Language Teaching in the Hungarian Context2023-02-23
Frank Tamás ZsoltBoreczky ÁgnesBaska Gabriella2022-12-01 09:00:00Néptanítók sajtóreprezentációja a Horthy-korszakban (1921-1938)2023-02-23
Fajt BalázsIllés ÉvaCsizér Kata2022-11-29 15:00:00EFL learning through extramural English activities in the Hungarian secondary education context: A mixed methods study2023-02-23
Balogh Judit AndreaBárdos György2022-10-28 10:00:00Edzői szerepek és feladatok értelmezése a magyar kosárlabdasportban a tao-rendszer hatásainak tükrében2022-12-05
Havasi ÁgnesGyőriné Stefanik Krisztina2022-10-20 11:00:00Komplex kommunikációs igényű autizmussal élő kisiskolások kommunikációja2022-12-05
Gulyás AndreaKopp Erika2022-09-20 10:00:00A Waldorf-pedagógusok munkájának értékelése2022-11-02
Molnár Attila KárolyKraiciné Szokoly MáriaHegedűs Judit2022-09-07 13:00:00Fogvatartottak reintegrációt támogató tanulásának vizsgálata három büntetés-végrehajtási intézetben2022-11-02
Sarlós ErzsébetNahalka IstvánBoros Szilvia2022-07-08 13:00:00Az intézményes keretek között történt szenzomotoros fejlesztés hatása az 5-8 éves gyerekek szenzomotoros fejlődésére, auditív és vizuális tanulási részképességeire2022-11-02
Laki ÁdámSzabó AttilaIhász Ferenc2022-07-05 10:00:00Sportágra jellemző döntéshozatali képességre alapozott prognosztizáló módszer kidolgozása sportági kiválasztás céljából2022-11-02
Fekete ImreDóczi BrigittaCsizér Kata2022-06-28 15:00:00Dimensions of Information and Communications Technology Use: A Mixed Methods Study of Hungarian English Majors and University EFL Teachers2022-10-27
Schiller EmeseDorner Helga2022-06-10 10:00:00Developing senior language learners’ autonomy with one-to-one counselling for autonomous learning2022-07-07
Boksayné Pap EmeseTankó Gyula2022-02-25 14:00:00Multilingual language learners’ intersemiotic translation into L3 English. A grounded theory on reliance on languages in the multilingual mental lexicon2022-04-12
Smid DávidCsizér Kata2022-02-21 14:00:00Pre-Service English Teachers’ Motivation in Hungary: An Exploratory Mixed-Methods Study2022-04-12
Marjai Kamilla DiánaGerevich József2022-02-10 12:00:00Autizmus spektrum zavarral élő személyek klinikai és pszichoszociális jellemzői. Bullying vizsgálata serdülőkorú tanulók körében2022-04-12
Balogh JankaNémeth AndrásBernáth László2022-01-18 14:00:00Életreform – Mozdulatművészet – Empátia2022-04-12
Kulcsár Nárcisz RitaFeketéné Szakos Éva2021-12-14 14:00:00A hallgatói tudás fejlesztése új megközelítésben egy matematikai tantárgyi programban a felnőttkori tanulás szemszögéből2022-01-27
Baafi Richard Akrofi KwabenaCsizér Kata2021-12-14 10:00:00The Impact of School Learning Environment on Students’ Academic Performance in Senior High Schools in the Greater Accra Region, Ghana2022-01-27
Kállay Zsófia SzilviaSchaffhauser Franz2021-12-10 10:00:00A konduktív nevelés hatásrendszerének fejlődése, különös tekintettel az aktivitást elősegítő nevelési tényezőkre2022-01-27
Wang FeifeiBoros Szilvia2021-11-05 14:00:00The interaction between physical activity and sleep quality, stress and life satisfaction among adult - Aerobic walking intervention2022-01-27
Zagir TogtokhmaaDorner Helga2021-10-20 12:00:00Professional identity and competences of adult learning facilitators: Perspectives from Mongolian non-formal adult education2022-01-27
Tóthné Borbély ViolaKálmán Anikó2021-06-23 15:00:00Innovatív felnőttképzési és emberi erőforrás modellek a hazai járműiparban: igények és megvalósítás2021-10-22
Szöllősi IzabellaMarton Klára2021-06-18 15:00:00A post-stroke afázia neurokognitív vizsgálata: Nyelvi és nem nyelvi kognitív kontroll funkciók összehasonlítása2021-10-22
Kairat GulsauleMandel Kinga Magdolna2021-06-14 15:00:00Mentoring in higher education: the case of Kazakhstan2021-10-22
Szente Dorina EszterNémeth András2021-05-19 10:00:00Az iskolai rituálék egykor és ma, nevelésre gyakorolt hatásuk – különös tekintettel a 20. század első felének leány- és nőnevelésének alakulására2021-06-10
Kasza GeorginaFábri György2021-05-12 14:00:00A felsőoktatás nemzetközivé válása: hazai felsőoktatási intézményi gyakorlatok változása a 2010-es években2021-06-10
Babály BernadettKárpáti Andrea2021-04-27 13:00:00A térszemlélet fejlődésének vizsgálata a vizuális nevelés szemszögéből: mérőeszközök, fejlődési korszakok és pedagógiai javaslatok2021-06-10
Szűcs ÁgotaTankó Gyula2021-03-05 10:00:00Reading English for Academic Purposes: A case study on the reading processes of first year EFL learner BA students2022-01-27
Nagy KrisztinaRapos Nóra2021-02-19 10:00:00A mentorok tanulását és folyamatos szakmai fejlődését meghatározó tényezők2021-03-19
Káplár-Kodácsy KingaDorner Helga2021-01-06 14:00:00The Role of Adult Learning Processes in the Practice of Mentoring Novice Teachers2021-03-19
Káplár-Kodácsy KingaDorner Helga2021-01-06 14:00:00The Role of Adult Learning Processes in the Practice of Mentoring Novice Teachers2021-03-19
Bogdán PéterTrencsényi László2020-12-18 14:00:00A romák oktatásával kapcsolatos kérdések a pedagógiai szaksajtó tükrében–Egy társadalmi peremhelyzetben lévő közösség integrációját segítő/gátló oktatási programok tervek, projektek 1978 és 1997között2021-03-19
Kiss HenriettSzabolcs ÉvaBodnár Gábor2020-11-26 11:00:00Zenehallgatás az általános iskolai ének-zene órákon az 1960-as években2021-03-19
Kovács Ivett JuditCs.Czachesz ErzsébetKovács Judit2020-11-16 10:00:00Nemzetközi óvodák szervezeti kultúrája és interkulturális pedagógusközössége2021-03-19
Kövér ÁrminDávid Gergely2020-10-07 10:00:00„All eyes and ears”: Investigating foreign language users’ Performance in listening comprehension and audio-visual comprehension2021-03-19
Alpár Vera NoémiNahalka István2020-10-06 10:00:00Az iskolai esélyegyenlőtlenség. A területi és társadalmi egyenlőtlenségek, az iskolai kultúra és az oktatás eredményességének összefüggésrendszere2021-03-19
Kereki JuditZászkaliczky Péter2020-07-22 10:00:00A kora gyermekkori intervenciós rendszer működése és fejlesztési lehetőségei az egységes ellátási út tükrében2020-11-23
Gátas-Aubelj Katalin AndreaSzekeres ÁgotaKraiciné Szokoly Mária2020-06-19 14:00:00Diszlexiás hallgatók helyzete a magyar felsőoktatásban2020-08-06
Nemes-Németh NóraNémeth András2020-06-18 10:00:00Kontinuitás és diszkontinuitás egy iskolaváros társadalmi struktúrájában. Különös tekintettel a tanári professzió konstruálódására2020-08-06
Asztalos AndreaBodnár GáborFehérvári Anikó2020-05-21 10:00:00Az általános iskolai ének-zene tanárok, tanítók gondolkodása a gyerekek zenei képességeinek fejlesztésével, a tanítással és az értékeléssel kapcsolatban2020-08-06
Vámos TiborKullmann LajosDénes Zoltán2020-05-20 10:00:00A variábilis gyakorlás hatása izometriás szorítóerő tanulásakor2020-08-06
Mesterházy MáriaGolnhofer Erzsébet2020-05-13 12:00:00Érzelmi elemek Waldorf-tanárok identitásának alakulásában2020-08-06
Manxhuka Afrodita MerittaTrencsényi László2020-04-14 11:00:00A populáris regiszter szerepe és lehetőségei az irodalmi nevelésben2020-08-06
Nagy AndreaNémeth András2020-02-19 10:00:00Középfokú katonai nevelés Magyarországon a kiegyezéstől 1945-ig – a fegyelmező hatalom és a totális intézmény jellemzőinek vizsgálata2020-08-06
Kunt ZsuzsannaZászkaliczky Péter2020-01-22 14:00:00Kapcsolódások – személyi segítés és együtműködés a fogyatékosságtudomány és a kulturális antropológia találkozásainak tükrében2020-08-06
Földesi RenátaBoreczky Ágnes2020-01-16 13:00:00Pető András életpályája: A konduktív pedagógiához vezető út 1911-1967.2020-08-06
Hangya DóraKraiciné Szokoly Mária2020-01-16 13:00:00Egyenlő partner szeretnék lenni! Fogyatékossággal élő felnőttek iskolarendszeren kívüli felnőttképzéshez való egyenlő esélyű hozzáférésének komplex vizsgálata2020-08-06
Forrás-Biró Aletta ÁgnesN Kollár Katalin2020-01-10 14:00:00Tanulásmódszertan és tanulástámogatás a közoktatásban2020-02-13
Horváth ZsuzsannaIllés Anikó2020-01-09 10:00:00Sajátos nevelési igényű fiatalokból álló csoportok komplex vizsgálata mozgás- és táncterápiás folyamatok tükrében2020-02-13
Verderber ÉvaSzivák Judit2019-12-19 11:00:00Vezető profilú mesterpedagógusok reflektivitása2020-02-13
Pásztor Enikő JuditSzabolcs Éva2019-12-12 14:00:00A játékos idegennyelvi foglalkozások megjelenése a magyarországi óvodákban 1959-től napjainkig, különös tekintettel a soproni és Sopron környéki óvodákra2020-02-13
Hama Karim BarzanMajor Éva2019-11-18 14:00:00Exploring the possibilities of improving the situation of ICT in teaching EFL: the case of public universities in Iraqi Kurdistan2020-02-13
Barzan’s Hama KarimMajor Éva2019-11-18 14:00:00Exploring the possibilities of improving the situation of ICT in teaching EFL: the case of public universities in Iraqi Kurdistan2020-02-13
Valentné Albert Éva MáriaBoreczky Ágnes2019-11-04 11:45:00Iskolai narratívumok Sacré Coeur növendékek élettörténetében2020-02-13
Honti GyörgyTrencsényi László2019-10-15 13:00:00Beavató színház2020-02-13
Lénárt ZoltánKullmann Lajos2019-10-01 15:00:00Spasztikus cerebrális paretikus tanulók felső végtagi mozgásainak fejlődése egy tanév alatt: Vizsgálati lehetőségek pedagógiai színtéren és egyes mérhető változások2020-02-13
Marton EszterPapp Gabriella2019-09-27 14:00:00A szülő és az iskola kapcsolata, szerepe a sikeres együttnevelés megvalósításában2019-11-21
Bereczki Enikő OrsolyaKárpáti Andrea2019-07-04 14:00:00Nurturing Students’ Creativity in Technology-Integrated Learning Environments2019-09-26
Horváth LászlóHalász Gábor2019-06-27 14:00:00A felsőoktatási intézmény mint tanulószervezet2019-09-26
Muth-Fazekas ÁgnesHalász Gábor2019-05-28 13:00:00Közoktatás-fejlesztési beavatkozások hatásmechanizmusai2019-09-26
Dettai Mária JuliannaFalus Iván2019-05-15 14:00:00A hazai felsőoktatási intézményekben folyó olasznyelv-oktatás motivációs kérdései2019-09-26
Pálvölgyi KrisztiánHalász Gábor2019-04-16 16:30:00A magyarországi Bologna-implementációs folyamat elemzése Az intézményi szintű folyamatok jellemzőinek vizsgálata2019-09-26
Morvai TündeNagy Péter Tibor2019-04-02 10:00:00A szlovákiai pedagógusképzés hasznosulása2019-06-18
Yunga Godoy Deisi CecibelKovács Zsuzsa2019-03-28 14:00:00Educating the reflective professional in teacher education: professional learning in teaching and in other professions2019-06-18
Seden KinleyKopp Erika2019-03-25 11:00:00Constructing Teacher Subjective Theory of Assessment2019-06-18
Pesti CsillaGyőri JánosKopp Erika2019-03-21 14:00:00The evolution of teacher education programs in different countries with a special focus on the role of practicum in developing teacher competences2019-06-18
Tóth TamásMészáros György2019-03-19 09:00:00CROSSING THE THRESHOLD IN THE MARGINS From the Critique of Ideology Towards Emancipatory Pedagogical Praxis2019-06-18
Sándor AnikóKönczei György2019-02-28 14:00:00Magas támogatási szükséglettel élő személyek önrendelkezési lehetőségei2019-06-18
Kovacs HelenaHalász Gábor2019-02-14 13:30:00Teacher learning in innovative learning enviroments, in the context of educational reforms and developmental interventions2019-06-18
Kardos MelindaSallai ÉvaFalus Iván2019-01-24 11:00:00A tanári nézetrendszer, az osztálytermi interakciók és a tanulói motivációs rendszer összefüggései2019-04-04


2024. IV. 17.
ODT ülés
Az ODT következő ülésére 2024. június 14-én, pénteken 10.00 órakor kerül sor a Semmelweis Egyetem Szenátusi termében (Bp. Üllői út 26. I. emelet).

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )