Bejelentkezés
 Fórum
 
intézményenként tudományáganként név szerint dátum szerint doktori iskolánként  
Doktori védések lekérdezése doktori iskolánként
intézmény neve
doktori iskola
keresett doktori iskola azonosítója
időpont szerint




 
Neveléstudományi Doktori Iskola doktori védései

doktorjelölt neve

témavezető

társ témavezető

védés időpontja

értekezés címe

cím odaítélése /döntés dátuma
Đo Dung ThiZsolnai Anikó2023-06-14 15:00:00Primary teachers’ perspectives and understanding of social and emotional learning in Vietnam2023-07-17
Zsubrinszky ZsuzsannaKároly Krisztina2009-06-16 14:00:00A genre-based description of business emails2009-08-27
Zólyomi AnnaAlbert Ágnes2023-06-21 15:00:00Exploring Hungarian Secondary School English Learners’ and Teachers’ Beliefs about Language Aptitude and Explicit–Implicit Learning Conducive to Success in English Learning: A Mixed Methods Inquiry2023-07-17
Zagir TogtokhmaaDorner Helga2021-10-20 12:00:00Professional identity and competences of adult learning facilitators: Perspectives from Mongolian non-formal adult education2022-01-27
Zachár LászlóBenedek András2007-06-26 14:00:00Kihívások és megoldási lehetőségek a felnőttképzésben2007-11-15
Yunga Godoy Deisi CecibelKovács Zsuzsa2019-03-28 14:00:00Educating the reflective professional in teacher education: professional learning in teaching and in other professions2019-06-18
Yousif H. Al-BassamSchaffhauser Franz2010-09-20 08:30:00The impact of implementing the Qatari National Professional Standards and providing other on-site expert support on Building the competencies of School Leaders2011-03-17
Yosef RahamimVarga Lajos2009-06-23 13:00:00The Characterization of Management in the Educational System: Interrelationships among Leadership, Organizational Culture, Organizational Learning2009-08-27
Winter ShoshanaGolnhofer Erzsébet2008-02-29 08:30:00Interdisciplinary learning in gifted students’ classes, an educational experiment in a high school2008-06-12
Wang FeifeiBoros Szilvia2021-11-05 14:00:00The interaction between physical activity and sleep quality, stress and life satisfaction among adult - Aerobic walking intervention2022-01-27
Walkó ZsuzsannaIvanic Roz2007-09-28 16:00:00Genre in use: the recontextualisation of classroom practice in research articles and undergraduate theses2007-11-15
Wagner ÉvaNahalka István2009-05-05 10:00:00A gyermeki elképzelésekkel és változásaikkal kapcsolatos ismeretek és alkalmazásuk a konstruktivista szemléletű fizika tanítás során2009-06-11
Vissi Tímea AlizPapp Gabriella2023-02-07 13:00:00Az inklúziót támogató tényezők azonosítása norvég és magyar nemzetiségű cerebrális parézissel élő felnőttek tapasztalatai és véleménye alapján2023-05-26
Visnyik KatalinBarkó Endre2008-01-23 14:00:00A pedagógus életútja és szakmai értékválasztása közötti összefüggés vizsgálata2008-04-03
Virányi AnitaMesterházi Zsuzsa2014-11-04 10:00:00Gyógypedagógusok ismeretei és vélekedésük az infokommunikációs eszközök és a gyógypedagógia kapcsolatáról2014-12-18
Vincze SzilviaMátrai Zsuzsa2010-06-25 15:00:00A felsőoktatás és a munkaerőpiac ínkongruenciája2010-12-09
Vincze BeatrixGolnhofer Erzsébet2007-06-27 10:00:00A projekt oktatás elmélete és gyakorlata a hazai középiskolákban2007-11-15
Verőné Jámbor NoémiSchaffhauser Franz2010-06-14 16:00:00Az intézményes nevelés és oktatás szerepe a prostitúció és emberkereskedelem megelőzésében2010-09-30
Verderber ÉvaSzivák Judit2019-12-19 11:00:00Vezető profilú mesterpedagógusok reflektivitása2020-02-13
Veljanovszki DávidKároly Krisztina2012-06-19 10:00:00The oral academic presentation in a hungarian EFL setting2012-07-17
Vekety BoglárkaGarai-Takács ZsófiaLogemann Herman Nico Alexander2023-03-01 16:00:00The Effect of Mindfulness-Based Interventions on Children’s Self-Regulation2023-05-26
Vas IstvánVámos Ágnes2011-06-08 14:00:00Gyakorlatorientált módszerek a gazdasági német szakmai nyelv oktatásában2011-09-15
Várszeginé Gáncs ErzsébetTrencsényi László2013-12-04 10:00:00Folklorizmus az iskolában. Alternatív és hagyományos tantervek, pedagógiai eljárások a művészeti nevelésben2014-03-20
Varró FerencnéPethő László2009-12-10 11:00:00A Jászság felnőttképzésről2010-02-18
Varjasi GyulaPukánszky Béla2013-11-14 14:00:00A tanárképző főiskolai ének-zenetanárképzés pedagógiai sajátosságainak történeti összehasonlító elemzése Magyarországon 1928-tól napjainkig2013-12-11
Varga ÁgnesMarton KláraJakab Zoltán2023-05-24 16:00:00Zenei tevékenységek hatása a kognitív kontroll folyamatokra2023-07-17
Vámos TiborKullmann LajosDénes Zoltán2020-05-20 10:00:00A variábilis gyakorlás hatása izometriás szorítóerő tanulásakor2020-08-06
Valentné Albert Éva MáriaBoreczky Ágnes2019-11-04 11:45:00Iskolai narratívumok Sacré Coeur növendékek élettörténetében2020-02-13
Tzvia Bar-ShalomVölgyesy Pál2008-10-31 14:00:00The Long-Term Effects of the Journeys to Poland on the Journey Participants2009-01-29
Túri IbolyaFalus IvánFeketéné Szabó Éva2018-06-13 16:00:00Konduktorjelöltek nézetrendszerének alakulása a konduktorképzés folyamán2018-09-27
Trentinné Benkő ÉvaVámos Ágnes2013-07-09 10:00:00A korai kétnyelvűség támogatására szolgáló pedagóguskompetenciák és pedagógusképzés2013-12-11
Trébits AnnaKormos Judit2011-06-20 10:30:00Task complexity and second language narrative production: effects of individual differences in attitude, working, memory and anxiety2011-09-15
Tóthné Kiscsatári IrénBábosik István2007-05-29 10:00:00Cigány tanulók szocializációs felzárkóztatása2007-07-12
Tóthné Borbély ViolaKálmán Anikó2021-06-23 15:00:00Innovatív felnőttképzési és emberi erőforrás modellek a hazai járműiparban: igények és megvalósítás2021-10-22
Tóthné Aszalai AnettLajos Péter2017-06-09 11:00:00Dadogó gyermek és anyja interakciójának vizsgálata2017-10-12
Tóth-Mózer SzilviaOllé JánosKárpáti Andrea2016-02-18 15:00:00Digitális nemzedék a tanulási folyamatban. Középiskolások internethasználati és tanulási preferenciái, énképe és digitális kompetenciája.2016-05-19
Tóth ZsuzsannaKormos Judit2007-06-20 08:00:00Az idegen nyelvi szorongás vizsgálata első éves angol szakos egyetemisták körében2008-02-07
Tóth TamásMészáros György2019-03-19 09:00:00CROSSING THE THRESHOLD IN THE MARGINS From the Critique of Ideology Towards Emancipatory Pedagogical Praxis2019-06-18
Tóth ÉvaVámos Ágnes2007-06-27 16:00:00Az idegen nyelvi üzleti levélírás tanítása a felsőoktatásban2007-11-15
Tóth EszterVámos Ágnes2007-06-25 16:00:00Az újszövetségi görög nyelv oktatása2007-11-15
Tóth Edit MargitSzilágyi Klára2007-04-20 08:00:00A pályaszocializáció folyamatának vizsgálata szociálpedagógus hallgatók körében2007-07-12
Tóth BrigittaF. Lassú Zsuzsa2023-12-07 14:00:00Nemekkel kapcsolatos reprezentációk és neveléssel összefüggő értékpreferenciák vizsgálata óvodás gyermeket nevelő szülők körében - A Disney Hercegnő jelenség2024-02-26
Török BalázsKárpáti Andrea2008-06-11 14:00:00Az információs és kommunikációs technológiák iskolai integrációja. IKT-metria mérőeszköz2008-09-04
Tomory IbolyaFalus Iván2011-02-09 11:00:00Az afrikai oktatási rendszerek sajátosságai pedagógiai-antropológiai tükörben: A kulturális antropológia alkalmazása és Kelet-Afrikai terepmunkák tapasztalatai2011-03-17
Tölgyessy ZsuzsannaTrencsényi László2012-05-07 14:00:00A drámapedagógia jelenléte a Vág-Duna-Ipoly eurorégió irodalomóráin – Irodalomtanítás, irodalmi nevelés az 5-8. évfolyamon Esztergomban2012-07-17
Tókos KatalinSchaffhauser Franz2009-10-22 13:00:00A serdülők önmagulkról alkotott képe narratív megközelítésben-Az önismereti kompetencia fejlesztésének lehetőségei a pedagógiai gyakorlatban2009-12-17
Thun ÉvaMátrai Zsuzsa2012-11-14 10:00:00A pedagógusnők identitástudata2013-03-21
Thant Sin Khin KhinHalász Gábor2023-03-06 10:00:00School-university Partnership in Teacher Education in Myanmar2023-05-26
Téglás Zsolt GáborSchaffhauser Franz2010-01-12 15:00:00A hagyományápolás szerepe az óvodai és iskolai nevelésben2010-02-18
Tartsayné Németh NóraKárpáti Andrea2012-06-26 14:00:00Using Information and Communication Technologies in Hungarian Teacher Training Courses2012-12-13
Tamási József GergelyKároly Krisztina2013-03-05 14:00:00The world universities debating championship format: A movebased analysis2013-05-15
Tamás KatalinPapp Gabriella2017-07-06 14:00:00Inkluzív nevelés az óvodában. Óvodapedagógusok együttneveléssel kapcsolatos nézeteinek változása az integrációs, inklúziós folyamat során2017-10-12
Szvathné Szalay MártaBarkó Endre2010-02-22 15:00:00A tantárgyi elfogadottság vizsgálata 10. évfolyamon a kötelezően választott érettségi vizsgatárgyakból és informatikából Jász-Nagykun Szolnok megyében2010-04-28
Szűcs Antal MórGyarmathy ÉvaAdamikné Jászó Anna2023-06-14 11:00:00A Mesezene módszer hatása a fonológiai tudatosságra, valamint a gyorsautomatizált megnevezésre2023-07-17
Szűcs ÁgotaTankó Gyula2021-03-05 10:00:00Reading English for Academic Purposes: A case study on the reading processes of first year EFL learner BA students2022-01-27
Szöllősi IzabellaMarton Klára2021-06-18 15:00:00A post-stroke afázia neurokognitív vizsgálata: Nyelvi és nem nyelvi kognitív kontroll funkciók összehasonlítása2021-10-22
Szőke AndreaHalász Gábor2009-06-17 15:00:00„Az idegen nyelvi szaknyelvi íráskészség fejlesztésének lehetőségei a felsőoktatásban (A gazdasági szaknyelvhasználat és az íráskészség)”2009-08-27
Szente Dorina EszterNémeth András2021-05-19 10:00:00Az iskolai rituálék egykor és ma, nevelésre gyakorolt hatásuk – különös tekintettel a 20. század első felének leány- és nőnevelésének alakulására2021-06-10
Szénich AlexandraVámos Ágnes2007-12-10 08:00:00Az idegennyelv-tudás érvényessége2008-02-07
Széll ZsófiaSzabó Éva2024-01-30 13:00:00The Case Of Creativity In English Teacher Education: The Teacher Educators’ Perspective At A Hungarian University2024-02-26
Szebedy TasGolnhofer Erzsébet2007-12-19 08:00:00Az oktatáspolitikák hatása az iskolák életére és az iskolafejlesztésekre a 90-es évektől napjainkig2008-04-03
Szaszkó Rita TeréziaCsizér Kata2011-02-10 10:30:00The effects of intercultural contact on adult Hungarians' motivation for learning English as a foreign language2011-03-17
Szarka EmeseMikonya György2012-03-12 14:00:00A hazai szubkultúrák és vallási mozgalmak hatása az oktatásra és a szocializációra2012-05-03
Szabó-Thalmeiner NoémiFalus Iván2008-01-28 16:00:00Az erdélyi magyar óvó- és tanítóképzés jelenlegi helyzete és megújításának lehetőségei2008-04-03
Szabó Zoltán AndrásSzabolcs Éva2017-06-22 12:00:00A trifurkáló fiúközépiskola-rendszer kialakulása Magyarországon (1921-1924)2017-10-12
Szabó Péter ÁkosNikolov Marianne2007-12-17 11:00:00The Internal Dynamics of Cooperative Learning in Secondary School EFL Instruction in Hungary: Three perspectives2008-04-03
Szabó JúliaGolnhofer Erzsébet2015-03-12 14:00:00Eredményes-e a hazai földrajztanítás? A képesség-, készségfejlesztés gyakorlati nehézségei a középiskolai földrajzoktatás területén2015-05-14
Szabó ÉvaSzesztay Margit2008-07-02 11:00:00How do Hungarian Teachers of English Plan? A Qualitative Study2008-09-04
Symeonidis VasileiosHalász Gábor2019-01-17 11:00:00Europeanisation in Teacher Education Comparative case studies of teacher education policies and practices in Austria, Greece and Hungary2019-06-18
Svastics Kármen KingaZászkaliczky PéterCsillag Sára2024-01-30 13:00:00Fogyatékossággal élő emberek munkaerőpiaci részvételének kritikai diskurzuselemzése a hazai Emberi Erőforrás Tanácsadó (MA) képzésben2024-02-26
Strohner JózsefKárpáti Andrea2008-02-04 13:00:00Vizuális aktivitás kompetencia2008-04-03
Stéger CsillaHalász Gábor2012-06-04 15:00:00Tanárképzési helyzetkép a bolognai reformok után2012-07-17
Somogyiné Petik KrisztinaFeketéné Szakos Éva2012-06-14 10:00:00Felnőttképzési program a középéletkori átmenet támogatására2012-07-17
Sófalvi EmesePukánszky Béla2017-06-06 12:00:00Zeneoktatás a kolozsvári Muzsikai Conservatoriumban 1819-1869 között2017-10-12
Smid DávidCsizér Kata2022-02-21 14:00:00Pre-Service English Teachers’ Motivation in Hungary: An Exploratory Mixed-Methods Study2022-04-12
Simonics IstvánKárpáti Andrea2008-04-15 13:00:00Az elektronikus tananyagok széleskörű elterjedési lehetőségének vizsgálata2008-06-12
Simonfi ZsuzsannaSchaffhauser Franz2010-02-03 10:00:00Az intuíció pedagógiai megközelítése2010-02-18
Simon OlgaBodonyi Edit2007-12-14 16:00:00Az orosz nyelv oktatása Magyarországon oktatáspolitikai és módszertan-történeti aspektusból2008-04-03
Simon GabriellaSzivák Judit2018-01-31 14:00:00A mentori kompetenciák attitűd-komponensei2018-03-08
Sher SaraFalus Iván2009-06-22 10:30:00The Relationship between Empathic Ability and Modes of Existence and the Development of Positive Selfesteem and Sense of Empowerment among the Participants in a Training Program for Group Instructors2009-08-27
Shain SaritVass Vilmos2016-01-08 10:00:00The Relations Between Self Efficacy, Self Control, Timing of Testing and Type of School Transitions Among 1st Graders, 7th Graders and High School Students in Israel.2016-03-03
Shaham HaitVölgyesy Pál2007-10-12 09:00:00The Riddle as a Learning and Educational Tool2007-11-15
Seresné Busi EtelkaBábosik István2010-07-02 14:30:00A neveltség értelmezéseinek, a neveltségi megítéléseknek és a tanulók jellemzőinek kapcsolata és összefüggései2010-12-09
Semsey GáborLénárd Sándor2017-05-25 15:00:00A szexuális nevelés gyakorlata a magyarországi gimnáziumokban2017-10-12
Seden KinleyKopp Erika2019-03-25 11:00:00Constructing Teacher Subjective Theory of Assessment2019-06-18
Schmidtné Putz Mónika2010-05-25 10:00:00A magyar mint idegen nyelv – különös tekintettel az orvosi szaknyelvre – tanítása és taníthatósága egy hibaelemzés és szükségletelemzés alapján írt tananyag tükrében2010-06-08
Schiller EmeseDorner Helga2022-06-10 10:00:00Developing senior language learners’ autonomy with one-to-one counselling for autonomous learning2022-07-07
Sazdovska JasminaKároly Krisztina2009-06-17 14:30:00„The Intentionality Model of Presentations: Towards a Speech Act and Genre Analysis of Business Presentations”2009-08-27
Sárospataki BarnabásMészáros György2023-02-28 13:00:00Ki vagyok én nektek? Pedagógus identitás és szereplehetőségek, tanár-diák kapcsolat és személyesség, egy pályakezdő tanár önreflexiói alapján2023-05-26
Sarlós ErzsébetNahalka IstvánBoros Szilvia2022-07-08 13:00:00Az intézményes keretek között történt szenzomotoros fejlesztés hatása az 5-8 éves gyerekek szenzomotoros fejlődésére, auditív és vizuális tanulási részképességeire2022-11-02
Sándor AnikóKönczei György2019-02-28 14:00:00Magas támogatási szükséglettel élő személyek önrendelkezési lehetőségei2019-06-18
Sanda István DánielNémeth András2009-12-16 11:00:00A pedagógiai terek vizsgálata - különös tekintettel a XX. századi magyar iskolákra2010-02-18
Saleem Omar Abu-AbduhSchaffhauser Franz2011-01-12 12:00:00Enhancing education through technology2011-03-17
Rucska AndreaTrencsényi László2014-11-20 14:00:00Az agresszió láncreakciója, avagy az agresszió-jelenségvilága a miskolci iskolások körében2014-12-18
Ronit WelgreenGósy Mária2008-10-31 12:00:00Rapid Naming Ability of Children on the Autistic Spectrum2009-01-29
Ron Ronkin Nurit2010-12-09 09:00:00Attitudes towards the body and physicality's among high school dance students in the dance matriculation track2011-03-17
Rodrigues Pimenta Carla LiegeRónay ZoltánNémeth András2023-03-24 10:00:00Attributes of Higher Education and Quality of Institutional Strategies in Times of Globalization in Hungary and Germany2023-05-26
Réz LórántSzabolcs Éva2016-01-19 14:00:00Az intézményes orgonaoktatás Magyarországon 1832-től2016-03-03
Révész JuditFalus Iván2011-11-08 09:30:00Mentorok a tanárképzés rendszerében2011-12-08
Reinhardtné Barkóczy EmeseSzivák Judit2013-06-25 09:00:00Kistérségi társulások a közoktatásban2013-12-11


2024. IV. 17.
ODT ülés
Az ODT következő ülésére 2024. június 14-én, pénteken 10.00 órakor kerül sor a Semmelweis Egyetem Szenátusi termében (Bp. Üllői út 26. I. emelet).

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )