name of doctoral candidate | thesis supervisor | co-supervisor | date of defense | title of thesis | date of decision of DS |
---|
|
|
|
|
|
|
Adél Magyar | Béla Pukánszky | | 2017-05-08 12:00:00 | Az értelmi fogyatékos gyermekről és felnőttről alkotott mentális kép alakulása – az elzáró, gyógyító és fejlesztő intézményrendszer tükrében – a kezdetektől a 19. század végéig | 2017-06-06 |
Adrienn Ács-Bíró | Barbara Di Blasio | | 2021-11-11 10:30:00 | Női fogvatartottak oktatás-nevelés szempontú egyéni és intézményi profiljának rendszerszintű vizsgálata az eredményes reintegráció érdekében | 2022-02-01 |
Adrienn Nagy | Katalin Ambrusné Kéri | | 2015-02-11 10:00:00 | A felső kereskedelmi iskolák fejlődéstörténete Magyarországon (1867-1945) | 2015-02-11 |
András Gyertyánfy | Ágnes Fischerné Dárdai | Zsolt Vitári | 2020-12-09 10:30:00 | A tartalom kiválasztásának szempontjai és szakaszai. Német és magyar történelemdidaktikai elméletek összehasonlító elemzése | 2021-02-09 |
András Suki | Katalin Forray R. | | 2019-10-15 12:00:00 | A RAJKÓ ZENEKAR ÉS A RAJKÓ MÓDSZER | 2019-12-13 |
Angelika Szabóné Mojzes | Károly Barakonyi | | 2012-06-13 13:00:00 | Expanziós folyamatok a felsőoktatásban | 2012-10-09 |
Anikó Gál | Béla Pukánszky | Barbara Di Blasio | 2016-06-15 11:30:00 | EGY KÍSÉRLET MAGYARORSZÁGON AZ 1940-1950- ES ÉVEKBEN AZ ÉRTELMI FOGYATÉKOSOK PEDAGÓGIÁJÁNAK MEGÚJÍTÁSÁRA A Bárczi-Féle „egységes tanterv” kialakulása, használata, kritikája | 2016-10-04 |
Anita Ladnai Attiláné Szerencsés | Ágnes Bálint | | 2021-04-23 10:30:00 | Tartalmi szabályozók vizsgálata a Positive Education modell alapján a hazai közoktatás egy szegmensében | 2021-06-01 |
Anna Pálmainé Orsós | Ágnes Huszár | | 2008-02-27 11:30:00 | NYELVI HELYZET, NYELVOKTATÁS, NYELVTANÁRKÉPZÉS – VIZSGÁLATOK ÉS GONDOLATOK A BEÁS NYELV MEGŐRZÉSÉNEK LEHETŐSÉGEIRŐL | 2008-03-25 |
Aranka Varga | Katalin Forray R. | | 2008-12-16 10:30:00 | GYERMEKVÉDELEM ÉS ISKOLÁZOTTSÁG | 2009-01-27 |
Balázs Pankász | Ágnes Bálint | Zsolt Nemeskéri | 2016-12-08 10:30:00 | Online oktatási környezet és IKT tényezők összehasonlító vizsgálata a felsőoktatásban | 2017-01-24 |
Barbara Schmidt | Renáta Anna Dezső | | 2023-03-08 09:00:00 | A Mindenki Másképp Intelligens (MIMI) óvodai nevelési módszer bevezetésének lehetősége | 2023-04-25 |
Blasio Barbara Di | Katalin Forray R. | | 2010-12-14 12:00:00 | A történeteink mi magunk vagyunk. Tanárképzésben résztvevő egyetemisták élettörténeteinek adatvizualizációval támogatott adatbányászattal történő tartalomelemzése | 2011-01-25 |
BÓCZ EDIT RÉMES JENŐNÉ KÖPECZI | Csilla Meleg | | 2008-11-25 10:30:00 | KÖZÉPISKOLÁS DIÁKOK SZOCIALIZÁCIÓS KÖRNYEZETE NEMZETKÖZI ÖSSZEHASONLÍTÁSBAN | 2009-01-27 |
Brigitta Nagyné Árgány | Péter Bertalan | Tamás Lakner | 2019-05-31 11:00:00 | A zenei előképzettség összetevőinek komplex vizsgálata óvodapedagógus és tanító alapszakos hallgatók körében a Kaposvári Egyetemen | 2019-06-25 |
Csaba Fényes | Tibor Cserti Csapó | | 2017-05-03 13:00:00 | Pavedwithintension. Interpretation, framing and socialconstructionin roma educationpolicies. (Szándékkal kikövezve. Interpretációk, értelmezési keretek és társadalmi konstrukciók a roma oktatáspolitik | 2017-06-06 |
Csilla Maárné Molnár | János Géczi | | 2009-12-15 14:00:00 | A KAPOSVÁRI ÁLLAMI GIMNÁZIUM DIÁKJAI (1870–1910) | 2010-02-09 |
Csilla Suhajda | Ella Regina Pais | | 2017-06-28 11:30:00 | A pályaorientációs tevékenység változása és megvalósulása a köznevelésben a rendszerváltozástól napjainkig, különös tekintettel az információs folyamatokra | 2017-10-03 |
Dalma Lilla Dominek | Andreas Héjj | | 2018-12-12 14:00:00 | Az élménycentrikus- és az információ-centrikus tárlatvezetés megítélése és lehetősége a hazai múzeumokban | 2019-01-22 |
Dóra Dobokai Róbert Lászlóné Simon | Aranka Varga | | 2019-05-15 14:00:00 | A GYERMEKVÉDELMI SZAKELLÁTÁSBAN ÉLŐ ÁLTALÁNOS ISKOLAI TANULÓK ISKOLAI ESÉLYEI BÁCS-KISKUN MEGYÉBEN 2014-2018 KÖZÖTT | 2019-10-15 |
Dorottea Vass | Ágnes Bálint | | 2020-02-05 11:00:00 | A Vajdaságban alkalmazott magyar nyelvű ábécés olvasókönyv olvasástanulási szövegeinek funkcionális analízise a Vajdaságban magyar tanulmányokat folytató magyar anyanyelvű hat-nyolcéves tanulók olvasá | 2020-04-21 |
Edit Anikó Laczkóné Rácz | Márta Fischer | | 2022-12-12 10:00:00 | Angol nyelvkönyvek nevelési potenciálja - B1 és B2 szintű angol nyelvkönyvi szövegek tartalmának több dimenziós összehasonlító elemzése | 2023-02-21 |
Edit Csikósné Maczó | Mónika Rajcsányi-Molnár | | 2023-05-31 10:00:00 | A tantermen kívüli, digitális munkarendre átállt oktatási rendszer kezdeti tapasztalatainak vizsgálata a magyarországi középiskolai tanárok, tanulók és szüleik körében | 2023-07-11 |
Enikő Nagy | Ildikó Bárdossy | Antal Aubert | 2014-11-05 14:30:00 | A hazai felsőfokú turizmusképzés, és annak informatika(oktatás)i aspektusai. | 2014-12-02 |
Erzsébet Kazarján | Mihály Kocsis | | 2014-01-14 14:00:00 | Felsőfokú szakképzés – Mobilitás – Önszabályozó tanulás | 2014-02-11 |
Erzsébet Kopházi | Andreas Héjj | Béla Horváth | 2022-05-26 10:00:00 | A mese szimulációja A modern mese parafrázis morfológiai és receptív vizsgálata | 2022-07-12 |
Eszter Auer | Edit V. Gilbert | | 2023-04-03 14:30:00 | Biblioterápiás szemlélet lehetőségei a közoktatásban projektmódszerrel. Preventív, nőitémafókuszú traumamegelőző közoktatásban | 2023-04-25 |
Eszter Hajdics- Szűcs | Katalin Forray R. | | 2019-06-04 12:00:00 | Óvoda és kisebbségi gyerekek. Óvodapedagógus hallgatók és gyakorló óvodapedagógusok Magyarországon és Írországban. | 2019-06-25 |
Éva Harjánné Brantmüller | Ágnes Fischerné Dárdai | | 2011-09-06 14:00:00 | Down-szindrómások életminőségét befolyásoló faktorok vizsgálata | 2011-10-04 |
Éva Sütő | Ágnes Bálint | | 2022-02-21 11:00:00 | MOTIVÁLATLANOK, VAGY ROSSZUL MOTIVÁLUNK? A tanulási motiváció vizsgálata a 9-11. évfolyamra járó szakképző iskolások körében | 2022-04-05 |
Ferenc Arató | Katalin Forray R. | Zoltán Györgyi | 2012-02-21 12:00:00 | A kooperatív tanulásszervezés egy lehetséges paradigmatikus modellje | 2012-05-15 |
Ferenc Tóvári | Csilla Meleg | Gyöngyvér Prisztóka | 2011-10-11 12:00:00 | Az integrált oktatás magvalósíthatósága az iskolai testnevelésben /Esélyek, lehetőségek/ | 2011-11-29 |
Gábor Budai | Zoltán Györgyi | Gizella Cserné Adermann | 2018-09-12 11:00:00 | Dunaújváros szakképzése és munkaerőpiaca az 1993-tól 2013-ig tartó időszakban | 2018-10-09 |
Gábor Makk | György Heidl | | 2020-01-21 11:00:00 | Egy ókori tanuláselmélet interpretációja a kommunikációs technológiákhoz történő adaptivitás tükrében | 2020-02-11 |
Gabriella Hideg | Gyöngyvér Prisztóka | Tamás Kozma | 2018-09-11 11:00:00 | A fair play jelentéstartalmának összehasonlító vizsgálata közép-kelet-európai, kenyai és malajziai fiatalok körében | 2018-10-09 |
Gabriella Köves | Ágnes Fischerné Dárdai | | 2012-12-17 12:00:00 | Alapozó szintű matematika-tankönyvek vizsgálata a kezdetektől napjainkig | 2013-02-05 |
Gabriella Verebélyi | Anna Orsós | | 2019-05-22 14:30:00 | A nyelvi hátrány szerepe a tanulási akadályozottság kialakulásában | 2019-06-25 |
Gergő Vida | Aranka Varga | | 2019-05-22 11:30:00 | KATEGÓRIÁK FOGSÁGÁBAN HAZAI SNI INTEGRÁCIÓ HATÁSVIZSGÁLAT A PEDAGÓGUS ATTITŰD ÉS A TANULÓI TELJESÍTMÉNY TÜKRÉBEN | 2019-06-25 |
György Jakab | Ágnes Fischerné Dárdai | | 2020-01-22 12:00:00 | Bevezetés az iskolai demokratikus állampolgári nevelés integrációs problémáinak diszkurzív vizsgálatába | 2020-02-11 |
Hajnalka Izsák | Gizella Cserné Adermann | | 2023-04-19 14:30:00 | A javítóintézetek kialakulásának és fejlődésének társadalmi-történeti háttere, helyzete napjainkban a javítóintézeti pedagógusok aspektusából, különös tekintettel a Budapesti Javítóintézetre | 2023-06-06 |
Hajnalka Kalocsainé Sánta | Katalin Forray R. | | 2013-06-05 12:00:00 | Szakválasztási motivációk a Pécsi Tudományegyetem Bölcsészettudományi és Természettudományi Karán (Összehasonlító elemzés) | 2013-10-08 |
Hajnalka Szántóné Tóth | Ágnes Anikó Szombathelyiné Nyitrai | | 2023-03-07 14:00:00 | A természettudományok és a környezetismeret tantárgy iránti attitűd vizsgálata a tanító szakos hallgatók körében | 2023-04-25 |
Helga Andl | Katalin Forray R. | | 2015-12-16 11:30:00 | Kisiskolák, helyi társadalmak, oktatáspolitika. Kisiskolák Baranya megyében | 2016-02-02 |
Henriette Tigyi Zoltánné Pusztafalvi | Katalin Ambrusné Kéri | | 2011-06-21 14:00:00 | Az egészségnevelés intézményesülésének folyamata hazánkban a dualizmus korától a második világháború végéig | 2011-10-04 |
Ildikó Lennerné Patkó | Katalin Forray R. | Attila Czabaji Horváth | 2014-11-25 14:00:00 | A középiskolák közötti átjárhatóság társadalmi konzekvenciái szászországi és bajorországi példák alapján | 2014-11-25 |
Ilona Karácsony | Zsuzsanna Benkő | | 2020-06-08 13:30:00 | Erőforrások vizsgálata a gimnáziumi tanulók egészségének fejlesztésében (középpontban az iskolavédőnői ellátásszerepének felmérése – a tanulók kvantitatív és az iskolavédőnők kvalitatív megkérdezéséve | 2020-07-10 |
Ilona Kátainé Lusztig | Aranka Varga | | 2017-12-20 14:00:00 | Gyermekvédelem és szabadidő-pedagógia Nevelőcsaládokban élő gyermekek szabadidős tevékenységei | 2018-03-13 |
Imre Somodi | Péter Bertalan | | 2022-03-30 08:30:00 | A PÉCSI JEZSUITA PIUS GIMNÁZIUM TÖRTÉNETE (1912–1948) | 2022-07-12 |
Iván Báder | Aranka Varga | | 2021-05-26 13:30:00 | Cigány gyerekek integrációja az oktatáspolitikai döntések tükrében | 2021-07-20 |
József Kaposi | Ágnes Fischerné Dárdai | | 2009-12-15 11:00:00 | AZ ÚJ TÖRTÉNELEMÉRETTSÉGI HATÁSA A TÖRTÉNELEMTANÍTÁS MEGÚJÍTÁSÁRA (AZ ÚJ TÖRTÉNELEMÉRETTSÉGI KIDOLGOZÁSA HAZAI ÉS NEMZETKÖZI KONTEXTUSA, A VIZSGA MŰVELTSÉGKÉPE, TUDÁSFELFOGÁSA, KÖVETELMÉNYEI ÉS HATÁSA | 2010-02-09 |
Judit Pálmai | Ágnes Fischerné Dárdai | Rózsa Bertók | 2016-04-11 11:00:00 | 20. SZÁZAD ELEJI CSALÁDKÉP A KÖZOKTATÁS DOKUMENTUMAIBAN A család és funkciói a Horthy-kori tantervekben, tankönyvekben és szakfolyóiratokban | 2016-04-13 |
Judit Pukánszky | Andreas Héjj | Zsuzsanna Vajda | 2019-03-19 11:30:00 | A TESTKÉPET MEGHATÁROZÓ SZOCIOKULTURÁLIS TÉNYEZŐK ÉS KÖTŐDÉSI JELLEMZŐK VIZSGÁLATA EGYETEMISTA NŐK KÖRÉBEN A TESTTEL VALÓ ELÉGEDETLENSÉG ÉS AZ EVÉSZAVAROK PREVENCIÓJÁNAK LEHETŐSÉGEI AZ OKTATÁSI INTÉZM | 2019-05-14 |
Judit Sipos | Andreas Héjj | | 2017-02-07 12:00:00 | A kulturális sokszínűség megélésének és kezelésének körülményei a hazai és külföldi tanítóképzésben. | 2017-03-14 |
Judit Szabóné Kármán | Katalin Forray R. | | 2012-12-11 13:00:00 | A magyarországi roma/cigány értelmiség historiográfiája, helyzete, mentális állapota | 2013-02-05 |
Julianna Boros | Katalin Forray R. | Aranka Varga | 2019-09-17 11:30:00 | CIGÁNY, ROMA FIATALOK ÉLETÚTJA egy iskolán kívüli esélynövelő tanoda-típusú program tagjainak vizsgálata | 2019-10-15 |
Júlianna Mrázik | Katalin Forray R. | | 2010-02-23 11:30:00 | A TANÁROK HANGJA – PEDAGÓGUSTEVÉKENYSÉGEK MEGÍTÉLÉSE AZ OKTATÁS EGYES SZEREPLŐI KÖRÉBEN | 2010-04-20 |
Kacapor Nurkic Azra | Katalin Forray R. | | 2010-11-30 14:00:00 | School in the concept of peace and tolerance. Education in the post conflict societies | 2011-01-25 |
Kata Morvay- Sey | Erzsébet Rétsági | Pongrác Ács | 2015-04-01 15:30:00 | BUDO HARCMŰVÉSZETEK ALKALMAZÁSI LEHETŐSÉGEI AZ ISKOLAI AGRESSZIÓ KEZELÉSÉBEN | 2015-04-01 |
Katalin Balatoni | László Varga | | 2023-06-28 13:30:00 | A MAGYAR NÉPI JÁTÉK CÉL- ÉS FUNKCIÓRENDSZERÉNEK PEDAGÓGIATÖRTÉNETI VIZSGÁLATA ÉS JELENKORI PEDAGÓGIAI LEHETŐSÉGEI A KISGYERMEKKORI TANULÁSI FOLYAMATOKBAN | 2023-10-10 |
Katalin Borbáth | Attila Czabaji Horváth | | 2022-03-28 13:30:00 | Pedagógusnők mentálhigiénés állapotfelmérése különös tekintettel a szakmai és női identitás kimunkáltságára-2009-2017 között, hazai mintán végzett kvantitatív vizsgálat | 2022-07-12 |
Katalin Horváth (Farády) | Tamás Lakner | | 2023-05-23 12:00:00 | A KREATIVITÁS MEGJELENÉSE A ZENEI NEVELÉSBEN (Szabó Helga: Énekes improvizáció az iskolában I. című könyvének adaptálása fuvolára) | 2023-07-11 |
Krisztián Széll | Katalin Forray R. | | 2017-06-29 14:00:00 | Alacsony társadalmi-gazdasági státuszú általános iskolák légköre és eredményessége. Fókuszban a reziliens és veszélyeztetett iskolák. | 2017-10-03 |
Krisztina Deutsch | Csilla Meleg | | 2013-05-15 11:00:00 | Elvek és gyakorlat Egészségfelfogás, egészségnevelés és mentálhigiénés szemléletmód az általános iskolai egészségnevelési programok és a pedagógusokkal készült interjúk tükrében | 2013-06-04 |
Lajos Somogyvári | János Géczi | | 2014-09-24 14:00:00 | A tudásátadás, nevelés intézményi és intézményen kívüli terei (Képelemzések a magyar pedagógiai szaksajtóban, 1960-1970) | 2014-12-02 |
László Grünfeld | Katalin Forray R. | | 2022-02-21 10:30:00 | A jelentések számtana. Kvalitatív komparatív analízis a nevelésszociológiában | 2022-04-05 |
László Kojanitz | Ágnes Fischerné Dárdai | József Kaposi | 2017-12-12 11:30:00 | A középszintű történelem érettségi vizsgán készült esszék elemzése és értékelése a kauzális összefüggések bemutatásának minősége szempontjából. | 2018-10-09 |
Lilla Császár | Katalin Forray R. | Andrea Kárpáti | 2016-12-06 11:30:00 | ÉNKÉPezés, KÉPMÁSolás. Vizuális kommunikáció és énmegjelenítés a Facebook közösségi hálón és a jelenség pedagógiai vonatkozásai | 2017-01-24 |
Mariann Váraljai | Gizella Cserné Adermann | | 2017-11-15 11:30:00 | Az információszerzési szokások vizsgálata a változó tanulási környezetben. Empirikus kutatás a Dunaújvárosi Egyetem hallgatói körében | 2018-01-23 |
Marianna Ács | Katalin Ambrusné Kéri | Péter Hajdu | 2016-09-22 11:30:00 | Nőnevelés a Felső-Baranyai Református Egyházmegye polgári leányiskolájában és internátusában 1916-1948 | 2016-11-22 |
Márta Gelencsérné Bakó | Ágnes Bálint | | 2015-03-05 11:30:00 | A SZOCIÁLIS KOMPETENCIA KOMPONENSEINEK VIZSGÁLATA AZ ISKOLÁVAL VALÓ ELÉGEDETTSÉG TÜKRÉBEN KÉRDŐÍVES VIZSGÁLAT EGY HAZAI KISVÁROS 7. 9. 11. ÉVFOLYAMAIBAN, A SZÜLŐK ÉS A PEDAGÓGUSOK KÖRÉBEN A 2012–2013- | 2015-03-05 |
Matthias Funkhauser | Tamás Lakner | | 2022-06-22 10:30:00 | The Kodály Concept of Music Education and its Reception in the United States - A Comparative Empirical Study of Selected Music Didactic Content of Hungarian and American Teaching Materials for Kodály-Based Elementary School Music Instruction | 2022-10-11 |
Melinda Csepcsényi Lajos Lászlóné Balogh | Alice Mária Bredács | | 2022-03-10 09:00:00 | A középfokú építőipar és földmérés ágazati szakképzésben tanulók komplex szakmai gondolkodási folyamatainak feltárása, fejlesztése probléma alapú tanulással – tanítással, a fejlődés tendenciáinak értelmezése | 2022-05-10 |
Melinda Petőné Csima | Csilla Meleg | | 2012-06-20 14:00:00 | Az egészségmagatartás és a koherencia-érzet szerepe az életminőség formálásában | 2012-10-09 |
Mónika Kapás | Aranka Varga | | 2021-06-02 12:00:00 | CIGÁNY KÖZÖSSÉGEK A VAJDASÁGBAN, Két vajdasági településen élő roma közösség iskolázottságának, foglalkoztatottságának vizsgálata és összehasonlító elemzése | 2021-07-21 |
Norbert Szűcs | Tibor Cserti Csapó | | 2012-02-28 14:00:00 | Többiskolás településeken zajló közoktatási deszegregációs programok sikerkritériumai | 2012-05-15 |
Orsolya Bartal | Mónika Rajcsányi-Molnár | | 2023-03-01 13:30:00 | Pedagógusok viszonyulása a (tanórai) mobileszközhasználathoz. Empirikus kutatás felső tagozaton tanító tanárok körében. Mobileszközök az oktatásban, az elmélet és a gyakorlat közötti erősítése | 2023-04-25 |
Orsolya Tárnok | Aranka Varga | | 2018-10-17 15:00:00 | Az iskolázottság értékstrukturáló szerepe és mechanizmusai Magyarországon 1978-2012/13 között. Iskolai végzettségek szerinti értékstruktúrák és átalakulásuk vizsgálata 1978-2012/13 között nemzetközi k | 2018-12-04 |
Patrícia Maisch | Katalin Ambrusné Kéri | | 2021-06-24 15:00:00 | A nők olvasóvá nevelése a reformkori Magyarországon | 2021-07-20 |
Péter Csaba Kocsis | Tibor Cserti Csapó | | 2023-03-28 14:00:00 | A szociálpedagógia lehetőségei a szegregátumok fejlesztésében: A területi egyenlőtlenségek csökkentésének célzott programja és ennek tapasztalatai az ágazati (oktatási és szociális) együttműködések tükrében három település példáján keresztül | 2023-04-25 |
Petra Szabóné Pongrácz | Ágnes Bálint | | 2022-10-21 14:00:00 | Szegregált gyógypedagógiai oktatáson vezető életutak felnőtt személyek narratíváinak tükrében | 2022-11-29 |
Renáta Anna Dezső | Anna Orsós | | 2011-02-08 12:00:00 | "Minek nektek gimnázium...?!" Középfokú cigány nemzetiségi oktatás 1989-2009: Eredmények és kihívások | 2011-04-05 |
Róbert Paic | Gyöngyvér Prisztóka | | 2019-06-04 15:30:00 | A sportoló-edző kapcsolat, a motiváció és az észlelt motivációs környezet összefüggéseinek vizsgálata a férfi kézilabdázásban | 2019-06-25 |
Szabolcs Fekete | János Géczi | | 2009-12-01 11:30:00 | AZ ERZSÉBET TUDOMÁNYEGYETEM BÖLCSÉSZHALLGATÓINAK REKRUTÁCIÓS JELLEMZŐI 1921-1940 | 2010-02-09 |
Szilárd Mohr | Zsuzsanna Mária Takács | | 2023-03-22 14:00:00 | A második világháború (1939-1945) és a háborús körülmények hatása a Baranya vármegyei gimnáziumok életére | 2023-04-25 |
Szilvia Lakatos | Katalin Forray R. | | 2012-11-06 14:00:00 | A romani nyelv közösségi használatának és közoktatási helyzetének vizsgálata Magyarországon | 2012-12-04 |
Szilvia Sári | János Stirling | Katalin Ambrusné Kéri | 2009-04-21 11:30:00 | A tanári módszertan problémái a strukturálisan változó andragógus-képző felsőoktatási intézményekben | 2009-05-12 |
Tamás Híves | Katalin Forray R. | | 2015-12-15 11:30:00 | TERÜLETI OKTATÁSKUTATÁS Vizsgálatok az iskolázás területi folyamatairól | 2016-02-02 |
Tamás Lendvai | János Majdán | József Kaposi | 2018-12-06 11:30:00 | A magyarországi protestáns egyházak népiskolai ügyeinek fejlesztése (1857-1867). Az egyházkerületeken belüli oktatásszervezéssel kapcsolatos viták, koncepciók, elképzelések az országos protestáns sajt | 2019-01-22 |
Tamás Réti | Zsófia Molnár-Kovács | | 2024-09-03 14:00:00 | Czövek Erna (1899-1983) az alkotó zenepedagógus. Az életpálya vizsgálata az újító zenepedagógus, a vezető és a szakírói szerepek megközelítésében | |
Tamásné Laki | Csilla Meleg | | 2012-06-19 12:00:00 | A hálózatelmélet kiterjesztésének lehetőségei. Katolikus családos közösség példája | 2012-10-09 |
Teréz Jenei | Ágnes Fischerné Dárdai | Béla Horváth | 2009-03-17 11:30:00 | Cigány mesék szerepe a szociális tanulásban | 2009-05-12 |
Tibor Darvai | Katalin Forray R. | János Géczi | 2017-09-05 12:30:00 | Oktatáspolitika és a Tanító című folyóirat a hatvanas években Magyarországon | 2017-10-03 |
Tímea Krisztina Ardelean | Gizella Cserné Adermann | Krisztina Fodorné Tóth | 2023-03-14 14:00:00 | A Közösségi Média Használata Az Angol Nyelvtanulásban A Partiumi Középiskolások Körében | 2023-04-25 |
Tímea Mária Hevesi | Béla Pukánszky | Barbara Di Blasio | 2019-05-20 11:30:00 | Társas jól-lét megteremtése gyermekközösségekben archaikus élményekkel Pedagógiai kísérlet a Kökénydombi Vénusz lelőhelyének térségében | 2019-06-25 |
Tímea Meggyesné Hosszu | Ágnes Bálint | | 2020-03-03 12:00:00 | ENYHÉN ÉRTELMI FOGYATÉKOS TANULÓK IDEGENNYELV-TANULÁSI MOTIVÁCIÓJA AZ ELTÉRŐ TANTERVŰ ÁLTALÁNOS ISKOLÁK 8. OSZTÁLYÁBAN | 2020-04-21 |
Viola Vadász | Helga Andl | Zoltán Györgyi | 2021-04-14 08:30:00 | HÉTVÉGI MAGYAR ISKOLÁK ÉS ÓVODÁK A MAGYAR DIASZPÓRÁBAN | 2021-06-01 |
Virág Mészáros | Péter Bertalan | Károly Barakonyi | 2023-04-04 15:00:00 | A műszaki felsőoktatási intézmények hozzáadott értékének többszempontú elemzése, fejlesztési trendek, potenciálok tükrében | 2023-04-25 |
Zsófia Fekete | Ágnes Bálint | | 2021-04-26 09:00:00 | ZENETERÁPIA ÚTJAI: TRAUMÁTÓL AZ ÚJRATANULÁSON KERESZTÜL AZ INKLÚZIÓIG | 2021-06-01 |
Zsófia Kovács | Gyöngyvér Prisztóka | | 2021-03-09 11:00:00 | ÚSZÁSOKTATÁS TÉRBEN ÉS IDŐBEN Az úszásoktatás megjelenése és kiteljesedése a magyar köznevelésben | 2021-04-06 |
Zsófia Molnár-Kovács | Ágnes Fischerné Dárdai | | 2015-12-16 14:30:00 | A DUALIZMUS KORI MAGYAR KÖZÉPISKOLAI TÖRTÉNELEMTANKÖNYVEK EURÓPA-KÉPE KORTÖRTÉNETI, ISKOLATÖRTÉNETI, TANKÖNYVTÖRTÉNETI KONTEXTUSBAN | 2016-02-02 |