name of doctoral candidate | thesis supervisor | co-supervisor | date of defense | title of thesis | date of decision of DS |
---|
|
|
|
|
|
|
Gabriella Jenei | Krisztina Károly | | 2015-03-27 10:00:00 | Referential Cohesion in Academic Writing | 2015-05-14 |
Dung Thi Đo | Anikó Zsolnai | | 2023-06-14 15:00:00 | Primary teachers’ perspectives and understanding of social and emotional learning in Vietnam | 2023-07-17 |
Árpád Erdélyi | Erzsébet Cs.Czachesz | | 2007-12-06 14:00:00 | Az idegen nyelvi olvasásmegértés és olvasási stratégiahasználat | 2008-02-07 |
Csilla Stéger | Gábor Halász | | 2012-06-04 15:00:00 | Tanárképzési helyzetkép a bolognai reformok után | 2012-07-17 |
György Honti | László Trencsényi | | 2019-10-15 13:00:00 | Beavató színház | 2020-02-13 |
József Hadnagy | Klára Szilágyi | | 2009-06-23 11:00:00 | „A csoportmunka oktatásának sajátosságai a hazai szociálpedagógus képzésben” | 2009-08-27 |
András Boráros-Bakucz | Elsayed Hassan | | 2010-06-21 15:00:00 | Multimédia tananyagok nevelési kérdései | 2010-12-09 |
Ágnes Dévény | Ágnes Vámos | | 2008-06-25 14:00:00 | Az idegen nyelvi közvetítés feladat helye, szerepe a kritériumfüggő nyelvvizsgán | 2008-09-04 |
Richard Akrofi Kwabena Baafi | Kata Csizér | | 2021-12-14 10:00:00 | The Impact of School Learning Environment on Students’ Academic Performance in Senior High Schools in the Greater Accra Region, Ghana | 2022-01-27 |
Gyula Varjasi | Béla Pukánszky | | 2013-11-14 14:00:00 | A tanárképző főiskolai ének-zenetanárképzés pedagógiai sajátosságainak történeti összehasonlító elemzése Magyarországon 1928-tól napjainkig | 2013-12-11 |
Katalin Domonkos | Györgyné Hunyady | | 2018-02-15 14:00:00 | Az online zaklatás mint az iskolai agresszió egyik fajtája | 2018-03-08 |
Szilvia Lakner | Mária Kraiciné Szokoly | | 2013-12-18 14:00:00 | A felnőttképzés korszerű eljárásainak alkalmazása az emberi erőforrás fejlesztésben | 2014-03-20 |
Kinga Káplár-Kodácsy | Helga Dorner | | 2021-01-06 14:00:00 | The Role of Adult Learning Processes in the Practice of Mentoring Novice Teachers | 2021-03-19 |
Andrea Gáthy-Stéber | Orsolya Kereszty | | 2018-05-29 10:00:00 | Az informális és nem formális tanulás lehetőségei a munka világában | 2018-09-27 |
Árpád Bárdi | Imre Bús | | 2015-10-28 10:00:00 | A tanösvények szerepe a kisiskolások környezeti nevelésében | 2015-12-03 |
Carlos Lenin Alvarez Llerena | Éva Major | | 2024-01-26 15:00:00 | Applying the Backward Design Model in Teaching English as a Foreign Language: A Comparison of Teachers’ and Students’ Perceptions in Ecuador | 2024-02-26 |
Valéria Árva | Dorottya Holló | | 2007-06-21 12:00:00 | The instruction of English language writing skills at secondary schools in Hungary | 2007-07-12 |
Brigitta Dóczi | Judit Kormos | | 2012-06-26 10:00:00 | Mapping the Changes in the Mental Lexicon of Pre-intermediate Learners of English: A longitudinal study of depth of word knowledge development | 2012-12-13 |
Zsuzsanna Kunt | Péter Zászkaliczky | | 2020-01-22 14:00:00 | Kapcsolódások – személyi segítés és együtműködés a fogyatékosságtudomány és a kulturális antropológia találkozásainak tükrében | 2020-08-06 |
Telor-Reize Dorit | Éva Szabolcs | | 2009-06-24 15:00:00 | Native and Non-Native English-Speaking Teachers: Investigation of Teacher-Student Interaction Using the Students’ Mother Tongue | 2009-08-27 |
Ida Fazakas | Pál Völgyesy | | 2010-11-29 11:00:00 | Az iskolai pályaorientációs tevékenység új módszertani lehetőségei | 2011-03-17 |
Sztefka Barócsiné Kirilova | Marianne Nikolov | | 2008-10-29 09:30:00 | The Role of Cooperation in Pre-service Teacher Education | 2009-01-29 |
Veronika Pirka | András Németh | | 2013-01-10 09:00:00 | Az életreform-mozgalmak hatása a hazai pedagógiai nyilvánosságra az 1920-as és '30-as években | 2013-03-21 |
Mária Mesterházy | Erzsébet Golnhofer | | 2020-05-13 12:00:00 | Érzelmi elemek Waldorf-tanárok identitásának alakulásában | 2020-08-06 |
Rita Terézia Szaszkó | Kata Csizér | | 2011-02-10 10:30:00 | The effects of intercultural contact on adult Hungarians' motivation for learning English as a foreign language | 2011-03-17 |
Anett Dringóné Árvay | Enikő Németh T. | | 2008-11-19 10:30:00 | The analysis of manipulation in Hungarian and American written advertising discourse | 2009-01-29 |
Talia Konstantin | Éva Szabolcs | | 2017-03-03 10:00:00 | Empowerment of Students with Learning Disabilities in the Process of Practicum | 2017-05-25 |
Adrienn Baloghné Bakk | Márta Lóczi | | 2014-03-20 14:00:00 | Integrált óvodai nevelés helyzetének vizsgálata az óvodapedagógus – képzésben különös tekintettel a sajátos nevelésű gyermekre | 2014-06-12 |
Rita Mónika Farkasné Gönczi | Zsuzsa Mesterházi | | 2018-11-28 16:00:00 | A diszkalkulia diagnosztikája eltérő szaktudományi aspektusokból | 2019-04-04 |
László János Dóra | János Sz.Tóth | | 2016-01-27 15:00:00 | A média kommunikációs elméleteinek tanítása és alkalmazása a felnőttképzésben | 2016-03-03 |
Irén Tóthné Kiscsatári | István Bábosik | | 2007-05-29 10:00:00 | Cigány tanulók szocializációs felzárkóztatása | 2007-07-12 |
János Ollé | Iván Falus | | 2008-02-18 14:00:00 | Tanítási-tanulási stratégiák az oktatási folyamatban | 2008-06-12 |
István Vas | Ágnes Vámos | | 2011-06-08 14:00:00 | Gyakorlatorientált módszerek a gazdasági német szakmai nyelv oktatásában | 2011-09-15 |
Dorit Naor | Kornélia Helembai | | 2007-10-12 14:00:00 | Health Education for Jewish and Arab Elderly People in Israel | 2007-11-15 |
Ildikó Katalin Hegyi | | | 2010-10-29 11:00:00 | A magyarországi romani dialektusok szerepe a nyelvi norma kialakításában. A lovári és a vizsgált helyi dialektusok analízise, adaptációi és pedagógiai szerepe a nyelvi mérésben | 2011-03-17 |
Shoshana Winter | Erzsébet Golnhofer | | 2008-02-29 08:30:00 | Interdisciplinary learning in gifted students’ classes, an educational experiment in a high school | 2008-06-12 |
József Gergely Tamási | Krisztina Károly | | 2013-03-05 14:00:00 | The world universities debating championship format: A movebased analysis | 2013-05-15 |
Zsolt Mogyorósi | István Nahalka | | 2011-05-24 11:00:00 | Hátrányos helyzetű tanulók iskolai sikerességét célzó pedagógiai gyakorlatok és pedagógusi gondolkodás vizsgálata | 2011-09-15 |
Beatrix Vincze | Erzsébet Golnhofer | | 2007-06-27 10:00:00 | A projekt oktatás elmélete és gyakorlata a hazai középiskolákban | 2007-11-15 |
Zoltán András Szabó | Éva Szabolcs | | 2017-06-22 12:00:00 | A trifurkáló fiúközépiskola-rendszer kialakulása Magyarországon (1921-1924) | 2017-10-12 |
Katalin Biróné Ilics | Zsuzsa Mátrai | | 2014-06-16 14:00:00 | A prediktív validitást vizsgáló eljárások a röplabdás tehetségek kiválasztásában | 2014-09-18 |
Zsolt István Körmendy | László Trencsényi | | 2016-06-30 14:00:00 | Koncertpedagógia: a befogadóvá nevelés alternatív útja | 2016-09-15 |
Emese Szarka | György Mikonya | | 2012-03-12 14:00:00 | A hazai szubkultúrák és vallási mozgalmak hatása az oktatásra és a szocializációra | 2012-05-03 |
Vasileios Symeonidis | Gábor Halász | | 2019-01-17 11:00:00 | Europeanisation in Teacher Education Comparative case studies of teacher education policies and practices in Austria, Greece and Hungary | 2019-06-18 |
György Mészáros | István Bábosik | | 2009-06-15 14:00:00 | Az ifjúsági szubkultúrák szerepe a nevelési folyamatban -Iskolai etnográfia. | 2009-08-27 |
Mónika Schmidtné Putz | | | 2010-05-25 10:00:00 | A magyar mint idegen nyelv – különös tekintettel az orvosi szaknyelvre – tanítása és taníthatósága egy hibaelemzés és szükségletelemzés alapján írt tananyag tükrében | 2010-06-08 |
Lajos Henczi | Andrásné Balogh | | 2008-06-06 16:00:00 | A felnőttképzési tevékenységet folytató oktatók feladat- és tulaj-donságprofiljának kompetenciaorientált kidolgozása | 2008-09-04 |
Izabella Szöllősi | Klára Marton | | 2021-06-18 15:00:00 | A post-stroke afázia neurokognitív vizsgálata: Nyelvi és nem nyelvi kognitív kontroll funkciók összehasonlítása | 2021-10-22 |
Emese Reinhardtné Barkóczy | Judit Szivák | | 2013-06-25 09:00:00 | Kistérségi társulások a közoktatásban | 2013-12-11 |
Bernadett Babály | Andrea Kárpáti | | 2021-04-27 13:00:00 | A térszemlélet fejlődésének vizsgálata a vizuális nevelés szemszögéből: mérőeszközök, fejlődési korszakok és pedagógiai javaslatok | 2021-06-10 |
Tamás János Csányi | Ágnes Vizelyi | | 2011-06-21 16:00:00 | Az iskolák fizikai aktivitást támogató pedagógiai hatásrendszere | 2011-09-15 |
Magdolna Mikó | Judit Szivák | | 2015-01-12 15:00:00 | A csoportmunka hatása az általános iskolai oktatás sikerességére | 2015-03-19 |
Zsuzsanna Komjáthy | Csaba Bánfalvy | | 2018-03-27 14:00:00 | Ifjú-, és felnőtt korban mozgáskorlátozottá vált személyek munkaerő-piaci integrációjáról | 2018-06-01 |
Mária Kispálné Horváth | Zsuzsa Mátrai | | 2015-06-12 10:00:00 | A felnőttkori tanulás hatása a komfortérzésre | 2015-10-01 |
Brigitta Tóth | Zsuzsa F. Lassú | | 2023-12-07 14:00:00 | Nemekkel kapcsolatos reprezentációk és neveléssel összefüggő értékpreferenciák vizsgálata óvodás gyermeket nevelő szülők körében - A Disney Hercegnő jelenség | 2024-02-26 |
Ei Phyu Chaw | Erika Kopp | | 2023-10-04 10:00:00 | Practicum in Preservice Teacher Education in Myanmar | 2023-11-06 |
Péter Ákos Szabó | Marianne Nikolov | | 2007-12-17 11:00:00 | The Internal Dynamics of Cooperative Learning in Secondary School EFL Instruction in Hungary: Three perspectives | 2008-04-03 |
Dóra Dobák | Andrea Kárpáti | | 2012-06-12 15:00:00 | Az online vizsgáztatás pedagógiai jelentősége | 2012-07-17 |
Barzan Hama Karim | Éva Major | | 2019-11-18 14:00:00 | Exploring the possibilities of improving the situation of ICT in teaching EFL: the case of public universities in Iraqi Kurdistan | 2020-02-13 |
Sara Sher | Iván Falus | | 2009-06-22 10:30:00 | The Relationship between Empathic Ability and Modes of Existence and the Development of Positive Selfesteem and Sense of Empowerment among the Participants in a Training Program for Group Instructors | 2009-08-27 |
Tibor Bors Borbély-Pecze | Pál Völgyesy | | 2010-06-29 15:00:00 | Életút tűmogató pályaorientáció. A tanácsadás szerepének, tartalmának, művelői körének kiszélesedése és pedagógia fejlesztésének lehetőségei | 2010-12-09 |
Ilona Huszti | Charles Alderson | | 2008-06-30 14:00:00 | The Use of Learner Reading Aloud in the English Lesson: A Look at the Micro and Macro Levels of Oral Reading | 2008-09-04 |
Csaba Kálmán | Kata Csizér | | 2016-06-10 12:00:00 | Corporate language education in Hungary: The teacher’s role in generating and maintaining the motivation of learners of English | 2016-07-14 |
Gyula Danyi | Sándor Forgó | | 2013-12-05 10:00:00 | Újmédia a tanulás-tanításban | 2014-03-20 |
Welgreen Ronit | Mária Gósy | | 2008-10-31 12:00:00 | Rapid Naming Ability of Children on the Autistic Spectrum | 2009-01-29 |
Zsuzsa Emese Csobánka | László Trencsényi | | 2016-12-01 16:00:00 | A „kortárs szemléletű” irodalomtanítás lehetőségei | 2017-03-09 |
Francis Julian Prescott-Pickup | Edit Kontra | | 2014-03-05 10:00:00 | Adapting to the requirements of academic discourse on entering ELTE University | 2014-06-12 |
Andrea Gulyás | Erika Kopp | | 2022-09-20 10:00:00 | A Waldorf-pedagógusok munkájának értékelése | 2022-11-02 |
Andrea Klára Koltai | Krisztina Károly | | 2018-06-26 11:30:00 | Understanding Learner Needs: A Qualitative Study of ESP Learner Needs in EU English Courses in Hungarian Tertiary Education | 2018-09-27 |
Krisztina Gaskó | Iván Falus | | 2015-12-16 10:00:00 | Tanulási profil mint a tanulásfejlesztés alapja | 2016-03-03 |
Brigitta Zsuzsánna Balogh | Franz Schaffhauser | | 2024-03-12 11:00:00 | Az értelmes életre nevelés koncepciója az ezredforduló nevelésfilozófiai antropológiáinak tükrében | |
Edit Margit Tóth | Klára Szilágyi | | 2007-04-20 08:00:00 | A pályaszocializáció folyamatának vizsgálata szociálpedagógus hallgatók körében | 2007-07-12 |
Beatrix Fűzi | Iván Falus | | 2012-07-09 10:00:00 | A tanári munka sikeressége a pedagógiai attitűdök, a tanár-diák viszony és az iskolai élmények összefüggésrendszerében | 2012-12-13 |
Dóra Hangya | Mária Kraiciné Szokoly | | 2020-01-16 13:00:00 | Egyenlő partner szeretnék lenni! Fogyatékossággal élő felnőttek iskolarendszeren kívüli felnőttképzéshez való egyenlő esélyű hozzáférésének komplex vizsgálata | 2020-08-06 |
Katalin Tókos | Franz Schaffhauser | | 2009-10-22 13:00:00 | A serdülők önmagulkról alkotott képe narratív megközelítésben-Az önismereti kompetencia fejlesztésének lehetőségei a pedagógiai gyakorlatban | 2009-12-17 |
Lászlóné Palla | | | 2010-09-10 14:00:00 | A Grimm-mesék felhasználásának lehetőségei a német nyelv oktatásában alsó tagozaton | 2010-12-09 |
Nóra Nemes-Németh | András Németh | | 2020-06-18 10:00:00 | Kontinuitás és diszkontinuitás egy iskolaváros társadalmi struktúrájában. Különös tekintettel a tanári professzió konstruálódására | 2020-08-06 |
Andrea Margit Fischer | Iván Falus | | 2011-04-14 14:30:00 | Tanárjelöltek felkészítése az önálló tanulási képesség fejlesztésére | 2011-06-15 |
Irén Machalikné Hlavács | Péterné Bíró | | 2008-11-27 16:30:00 | A rendszeres fizikai aktivitás hatása az egészséges életmóddal kapcsolatos beállítódás alakulására, serdülõkorban | 2009-01-29 |
Lilla Habók | János Ollé | | 2017-04-03 11:00:00 | Digitális állampolgárság – Digitális kommunikáció és eszközhasználat a nevelési-, oktatási folyamatban | 2017-05-25 |
Ádám Lajtai | Brigitta Dóczi | | 2022-12-07 14:00:00 | The Potentials of Video Games in the Process of English Language Learning and the Practice of Language Teaching in the Hungarian Context | 2023-02-23 |
Monika Pogátsnik | Péter Tóth | | 2019-01-07 14:00:00 | Műszaki képzésben tanuló fiatalok pályaérdeklődésének, pályaattitűdjeinek alakulása és a pályaorientáció szerepe | 2019-04-04 |
Róbert Erdei | Iván Falus | | 2016-04-01 10:00:00 | Reziliencia és iskolakezdés | 2016-05-19 |
Gabriella Blénessy | László Zsakó | | 2007-06-06 11:00:00 | A programozás tanítása | 2007-07-12 |
Israela Ben-Asher | Franz Schaffhauser | | 2009-12-09 15:00:00 | Are empowerment courses for women a tool for social change? The situation in Israel | 2010-02-18 |
Noémi Szabó-Thalmeiner | Iván Falus | | 2008-01-28 16:00:00 | Az erdélyi magyar óvó- és tanítóképzés jelenlegi helyzete és megújításának lehetőségei | 2008-04-03 |
Zsuzsanna Duró | József Nagy | | 2010-01-26 12:00:00 | A sakk és az iskolai nevelés. A sakkoktatás pedagógiai-pszichológiai hatásainak vizsgálata | 2010-02-18 |
Mária Julianna Dettai | Iván Falus | | 2019-05-15 14:00:00 | A hazai felsőoktatási intézményekben folyó olasznyelv-oktatás motivációs kérdései | 2019-09-26 |
Éva Wagner | István Nahalka | | 2009-05-05 10:00:00 | A gyermeki elképzelésekkel és változásaikkal kapcsolatos ismeretek és alkalmazásuk a konstruktivista szemléletű fizika tanítás során | 2009-06-11 |
Zsuzsa Kovács | Endréné Réthy | | 2010-02-18 14:00:00 | Az önszabályozó tanulást támogató osztálytermi környezet sajátosságai | 2010-04-28 |
Judit Hegedűs | Éva Szabolcs | | 2008-03-20 10:00:00 | Fiatalkorú bűnelkövetők gyermekkora és a javítóintézetben töltött éveik pedagógiai vizsgálata | 2008-06-12 |
Klára Bereczky | Dorottya Holló | | 2013-03-18 11:00:00 | Teacher Development for Business English Instruction | 2013-05-15 |
Judit Kereki | Péter Zászkaliczky | | 2020-07-22 10:00:00 | A kora gyermekkori intervenciós rendszer működése és fejlesztési lehetőségei az egységes ellátási út tükrében | 2020-11-23 |
Dobson Gordon | Margit Szesztay | | 2011-05-10 14:00:00 | Teacher development: a case study | 2011-09-15 |
Zsuzsanna Tóth | Judit Kormos | | 2007-06-20 08:00:00 | Az idegen nyelvi szorongás vizsgálata első éves angol szakos egyetemisták körében | 2008-02-07 |
Katalin Tamás | Gabriella Papp | | 2017-07-06 14:00:00 | Inkluzív nevelés az óvodában. Óvodapedagógusok együttneveléssel kapcsolatos nézeteinek változása az integrációs, inklúziós folyamat során | 2017-10-12 |
Anita Virányi | Zsuzsa Mesterházi | | 2014-11-04 10:00:00 | Gyógypedagógusok ismeretei és vélekedésük az infokommunikációs eszközök és a gyógypedagógia kapcsolatáról | 2014-12-18 |
Khin Khin Thant Sin | Gábor Halász | | 2023-03-06 10:00:00 | School-university Partnership in Teacher Education in Myanmar | 2023-05-26 |
Andrea Győrfyné Kukoda | István Nahalka | | 2015-03-17 14:00:00 | A pedagógiai tevékenység feltételrendszerének és módszereinek alakulása a közigazgatási egyetemi képzésben | 2015-05-14 |
Anna Pereszlényi | Dorottya Holló | | 2023-06-13 16:00:00 | The Role of Using Literature in EFL Classes for Developing English Majos University Students’ Critical Reading and Interpretation Skills: A Study of Perceptions and Practices | 2023-07-17 |