name of doctoral candidate | thesis supervisor | co-supervisor | date of defense | title of thesis | date of decision of DS |
---|
|
|
|
|
|
|
Moses Gunda Njenga | Péter Tóth | | 2024-04-26 10:00:00 | Continuing Professional Development Practices of TVET Teachers in Kenya | |
Brigitta Zsuzsánna Balogh | Franz Schaffhauser | | 2024-03-12 11:00:00 | Az értelmes életre nevelés koncepciója az ezredforduló nevelésfilozófiai antropológiáinak tükrében | |
Márta Barbarics | Ildikó Lázár | | 2024-03-11 18:00:00 | Alternative Assessment Methods in English as a Foreign Language and in English Medium Content Classes in Hungarian Public Secondary Schools | |
Kármen Kinga Svastics | Péter Zászkaliczky | Sára Csillag | 2024-01-30 13:00:00 | Fogyatékossággal élő emberek munkaerőpiaci részvételének kritikai diskurzuselemzése a hazai Emberi Erőforrás Tanácsadó (MA) képzésben | 2024-02-26 |
Zsófia Széll | Éva Szabó | | 2024-01-30 13:00:00 | The Case Of Creativity In English Teacher Education: The Teacher Educators’ Perspective At A Hungarian University | 2024-02-26 |
Anikó Fekete | Gábor Bodnár | Anikó Fehérvári | 2024-01-29 11:00:00 | A kreatív zenélés oktatása | 2024-02-26 |
Carlos Lenin Alvarez Llerena | Éva Major | | 2024-01-26 15:00:00 | Applying the Backward Design Model in Teaching English as a Foreign Language: A Comparison of Teachers’ and Students’ Perceptions in Ecuador | 2024-02-26 |
Beatrix Price | Dorottya Holló | | 2023-12-12 14:00:00 | English language teachers’ associations providing continuing professional development: An international mixed-methods enquiry | 2024-02-26 |
Brigitta Tóth | Zsuzsa F. Lassú | | 2023-12-07 14:00:00 | Nemekkel kapcsolatos reprezentációk és neveléssel összefüggő értékpreferenciák vizsgálata óvodás gyermeket nevelő szülők körében - A Disney Hercegnő jelenség | 2024-02-26 |
Viktória Kovács-Lázár | Kata Csizér | | 2023-12-01 10:00:00 | Needs Reflected in Learning Goals: An Exploratory Study of Language for Specific Purposes Courses in a Higher Education Context | 2024-02-26 |
Ádám Tibor Gusztafik | György Bárdos | Miklós Koltai | 2023-11-23 09:00:00 | Motoros képességek teljesítményösszetevőinek vizsgálata utánpótláskorú labdarúgóknál | 2024-02-26 |
Bakhyt Aubakirova | Balázs Benkei-Kovács | | 2023-11-09 10:00:00 | Teachers’ Informal and Non-formal Learning in Multilingual Education: The Case of Kazakhstani Higher Education | 2024-02-26 |
Zsuzsanna Polyák | Gábor Bodnár | | 2023-10-16 11:00:00 | A Nemzetközi Kodály Társaság története 1975-től napjainkig | 2024-02-26 |
Ei Phyu Chaw | Erika Kopp | | 2023-10-04 10:00:00 | Practicum in Preservice Teacher Education in Myanmar | 2023-11-06 |
Yusuf Fakhraddin Hussein | László Bernáth | Csaba Csíkos | 2023-06-27 16:00:00 | The Effect of Teaching Conceptual Knowledge on Students’ Achievement in, Anxiety About, and Attitude Toward Mathematics in the Kurdistan Region of Iraq | 2023-10-02 |
Yusuf Fakhraddin Hussein | László Bernáth | Csaba Csíkos | 2023-06-27 16:00:00 | The Effect of Teaching Conceptual Knowledge on Students’ Achievement in, Anxiety About, and Attitude Toward Mathematics in the Kurdistan Region of Iraq | 2023-10-02 |
Anna Zólyomi | Ágnes Albert | | 2023-06-21 15:00:00 | Exploring Hungarian Secondary School English Learners’ and Teachers’ Beliefs about Language Aptitude and Explicit–Implicit Learning Conducive to Success in English Learning: A Mixed Methods Inquiry | 2023-07-17 |
Dung Thi Đo | Anikó Zsolnai | | 2023-06-14 15:00:00 | Primary teachers’ perspectives and understanding of social and emotional learning in Vietnam | 2023-07-17 |
Antal Mór Szűcs | Éva Gyarmathy | Anna Adamikné Jászó | 2023-06-14 11:00:00 | A Mesezene módszer hatása a fonológiai tudatosságra, valamint a gyorsautomatizált megnevezésre | 2023-07-17 |
Anna Pereszlényi | Dorottya Holló | | 2023-06-13 16:00:00 | The Role of Using Literature in EFL Classes for Developing English Majos University Students’ Critical Reading and Interpretation Skills: A Study of Perceptions and Practices | 2023-07-17 |
Andrea Lukács | Helga Dorner | | 2023-06-13 11:00:00 | Magyarországi kis- és középvállalkozások tudásmenedzsment-rendszerei, hatásuk a versenyképességre és hatékonyságra, különös tekintettel a hálózatos működésben rejlő lehetőségekre | 2023-07-17 |
Ágnes Varga | Klára Marton | Zoltán Jakab | 2023-05-24 16:00:00 | Zenei tevékenységek hatása a kognitív kontroll folyamatokra | 2023-07-17 |
Rita Divéki | Ildikó Lázár | | 2023-04-04 14:00:00 | Global Competence Development in Hungarian EFL Classrooms and EFL Teacher Training: A Mixed-Methods Enquiry Across Two Contexts | 2023-05-26 |
Carla Liege Rodrigues Pimenta | Zoltán Rónay | András Németh | 2023-03-24 10:00:00 | Attributes of Higher Education and Quality of Institutional Strategies in Times of Globalization in Hungary and Germany | 2023-05-26 |
Khin Khin Thant Sin | Gábor Halász | | 2023-03-06 10:00:00 | School-university Partnership in Teacher Education in Myanmar | 2023-05-26 |
Luca Alexa Erdei | Erika Kopp | Gábor Halász | 2023-03-02 14:30:00 | A nemzetközi együttműködésben megvalósuló közös képzési programok által indukált szervezeti tanulási folyamatok vizsgálata a felsőoktatásban | 2023-05-26 |
Boglárka Vekety | Zsófia Garai-Takács | Herman Nico Alexander Logemann | 2023-03-01 16:00:00 | The Effect of Mindfulness-Based Interventions on Children’s Self-Regulation | 2023-05-26 |
Barnabás Sárospataki | György Mészáros | | 2023-02-28 13:00:00 | Ki vagyok én nektek? Pedagógus identitás és szereplehetőségek, tanár-diák kapcsolat és személyesség, egy pályakezdő tanár önreflexiói alapján | 2023-05-26 |
Tímea Aliz Vissi | Gabriella Papp | | 2023-02-07 13:00:00 | Az inklúziót támogató tényezők azonosítása norvég és magyar nemzetiségű cerebrális parézissel élő felnőttek tapasztalatai és véleménye alapján | 2023-05-26 |
Saule Anafinova | Gábor Halász | | 2023-02-06 12:00:00 | Asia/Europe Inter-University Cooperation in Higher Education: The Case of Tuning Central Asian Higher Education Area (TuCAHEA) | 2023-05-26 |
Eszter Bükki | Anikó Fehérvári | | 2022-12-08 15:00:00 | Az iskolai rendszerű szakképzésben oktatók szakmai fejlődése és tanulása és az ezt befolyásoló egyéni és szervezeti tényezők vizsgálata | 2023-02-23 |
Ádám Lajtai | Brigitta Dóczi | | 2022-12-07 14:00:00 | The Potentials of Video Games in the Process of English Language Learning and the Practice of Language Teaching in the Hungarian Context | 2023-02-23 |
Tamás Zsolt Frank | Ágnes Boreczky | Gabriella Baska | 2022-12-01 09:00:00 | Néptanítók sajtóreprezentációja a Horthy-korszakban (1921-1938) | 2023-02-23 |
Balázs Fajt | Éva Illés | Kata Csizér | 2022-11-29 15:00:00 | EFL learning through extramural English activities in the Hungarian secondary education context: A mixed methods study | 2023-02-23 |
Judit Andrea Balogh | György Bárdos | | 2022-10-28 10:00:00 | Edzői szerepek és feladatok értelmezése a magyar kosárlabdasportban a tao-rendszer hatásainak tükrében | 2022-12-05 |
Ágnes Havasi | Stefanik Krisztina Győriné | | 2022-10-20 11:00:00 | Komplex kommunikációs igényű autizmussal élő kisiskolások kommunikációja | 2022-12-05 |
Andrea Gulyás | Erika Kopp | | 2022-09-20 10:00:00 | A Waldorf-pedagógusok munkájának értékelése | 2022-11-02 |
Attila Károly Molnár | Mária Kraiciné Szokoly | Judit Hegedűs | 2022-09-07 13:00:00 | Fogvatartottak reintegrációt támogató tanulásának vizsgálata három büntetés-végrehajtási intézetben | 2022-11-02 |
Erzsébet Sarlós | István Nahalka | Szilvia Boros | 2022-07-08 13:00:00 | Az intézményes keretek között történt szenzomotoros fejlesztés hatása az 5-8 éves gyerekek szenzomotoros fejlődésére, auditív és vizuális tanulási részképességeire | 2022-11-02 |
Ádám Laki | Attila Szabó | Ferenc Ihász | 2022-07-05 10:00:00 | Sportágra jellemző döntéshozatali képességre alapozott prognosztizáló módszer kidolgozása sportági kiválasztás céljából | 2022-11-02 |
Imre Fekete | Brigitta Dóczi | Kata Csizér | 2022-06-28 15:00:00 | Dimensions of Information and Communications Technology Use: A Mixed Methods Study of Hungarian English Majors and University EFL Teachers | 2022-10-27 |
Emese Schiller | Helga Dorner | | 2022-06-10 10:00:00 | Developing senior language learners’ autonomy with one-to-one counselling for autonomous learning | 2022-07-07 |
Emese Boksayné Pap | Gyula Tankó | | 2022-02-25 14:00:00 | Multilingual language learners’ intersemiotic translation into L3 English. A grounded theory on reliance on languages in the multilingual mental lexicon | 2022-04-12 |
Dávid Smid | Kata Csizér | | 2022-02-21 14:00:00 | Pre-Service English Teachers’ Motivation in Hungary: An Exploratory Mixed-Methods Study | 2022-04-12 |
Kamilla Diána Marjai | József Gerevich | | 2022-02-10 12:00:00 | Autizmus spektrum zavarral élő személyek klinikai és pszichoszociális jellemzői. Bullying vizsgálata serdülőkorú tanulók körében | 2022-04-12 |
Janka Balogh | András Németh | László Bernáth | 2022-01-18 14:00:00 | Életreform – Mozdulatművészet – Empátia | 2022-04-12 |
Nárcisz Rita Kulcsár | Éva Feketéné Szakos | | 2021-12-14 14:00:00 | A hallgatói tudás fejlesztése új megközelítésben egy matematikai tantárgyi programban a felnőttkori tanulás szemszögéből | 2022-01-27 |
Richard Akrofi Kwabena Baafi | Kata Csizér | | 2021-12-14 10:00:00 | The Impact of School Learning Environment on Students’ Academic Performance in Senior High Schools in the Greater Accra Region, Ghana | 2022-01-27 |
Zsófia Szilvia Kállay | Franz Schaffhauser | | 2021-12-10 10:00:00 | A konduktív nevelés hatásrendszerének fejlődése, különös tekintettel az aktivitást elősegítő nevelési tényezőkre | 2022-01-27 |
Feifei Wang | Szilvia Boros | | 2021-11-05 14:00:00 | The interaction between physical activity and sleep quality, stress and life satisfaction among adult - Aerobic walking intervention | 2022-01-27 |
Togtokhmaa Zagir | Helga Dorner | | 2021-10-20 12:00:00 | Professional identity and competences of adult learning facilitators: Perspectives from Mongolian non-formal adult education | 2022-01-27 |
Viola Tóthné Borbély | Anikó Kálmán | | 2021-06-23 15:00:00 | Innovatív felnőttképzési és emberi erőforrás modellek a hazai járműiparban: igények és megvalósítás | 2021-10-22 |
Izabella Szöllősi | Klára Marton | | 2021-06-18 15:00:00 | A post-stroke afázia neurokognitív vizsgálata: Nyelvi és nem nyelvi kognitív kontroll funkciók összehasonlítása | 2021-10-22 |
Gulsaule Kairat | Kinga Magdolna Mandel | | 2021-06-14 15:00:00 | Mentoring in higher education: the case of Kazakhstan | 2021-10-22 |
Dorina Eszter Szente | András Németh | | 2021-05-19 10:00:00 | Az iskolai rituálék egykor és ma, nevelésre gyakorolt hatásuk – különös tekintettel a 20. század első felének leány- és nőnevelésének alakulására | 2021-06-10 |
Georgina Kasza | György Fábri | | 2021-05-12 14:00:00 | A felsőoktatás nemzetközivé válása: hazai felsőoktatási intézményi gyakorlatok változása a 2010-es években | 2021-06-10 |
Bernadett Babály | Andrea Kárpáti | | 2021-04-27 13:00:00 | A térszemlélet fejlődésének vizsgálata a vizuális nevelés szemszögéből: mérőeszközök, fejlődési korszakok és pedagógiai javaslatok | 2021-06-10 |
Ágota Szűcs | Gyula Tankó | | 2021-03-05 10:00:00 | Reading English for Academic Purposes: A case study on the reading processes of first year EFL learner BA students | 2022-01-27 |
Krisztina Nagy | Nóra Rapos | | 2021-02-19 10:00:00 | A mentorok tanulását és folyamatos szakmai fejlődését meghatározó tényezők | 2021-03-19 |
Kinga Káplár-Kodácsy | Helga Dorner | | 2021-01-06 14:00:00 | The Role of Adult Learning Processes in the Practice of Mentoring Novice Teachers | 2021-03-19 |
Kinga Káplár-Kodácsy | Helga Dorner | | 2021-01-06 14:00:00 | The Role of Adult Learning Processes in the Practice of Mentoring Novice Teachers | 2021-03-19 |
Péter Bogdán | László Trencsényi | | 2020-12-18 14:00:00 | A romák oktatásával kapcsolatos kérdések a pedagógiai szaksajtó tükrében–Egy társadalmi peremhelyzetben lévő közösség integrációját segítő/gátló oktatási programok tervek, projektek 1978 és 1997között | 2021-03-19 |
Henriett Kiss | Éva Szabolcs | Gábor Bodnár | 2020-11-26 11:00:00 | Zenehallgatás az általános iskolai ének-zene órákon az 1960-as években | 2021-03-19 |
Ivett Judit Kovács | Erzsébet Cs.Czachesz | Judit Kovács | 2020-11-16 10:00:00 | Nemzetközi óvodák szervezeti kultúrája és interkulturális pedagógusközössége | 2021-03-19 |
Ármin Kövér | Gergely Dávid | | 2020-10-07 10:00:00 | „All eyes and ears”: Investigating foreign language users’ Performance in listening comprehension and audio-visual comprehension | 2021-03-19 |
Vera Noémi Alpár | István Nahalka | | 2020-10-06 10:00:00 | Az iskolai esélyegyenlőtlenség. A területi és társadalmi egyenlőtlenségek, az iskolai kultúra és az oktatás eredményességének összefüggésrendszere | 2021-03-19 |
Judit Kereki | Péter Zászkaliczky | | 2020-07-22 10:00:00 | A kora gyermekkori intervenciós rendszer működése és fejlesztési lehetőségei az egységes ellátási út tükrében | 2020-11-23 |
Katalin Andrea Gátas-Aubelj | Ágota Szekeres | Mária Kraiciné Szokoly | 2020-06-19 14:00:00 | Diszlexiás hallgatók helyzete a magyar felsőoktatásban | 2020-08-06 |
Nóra Nemes-Németh | András Németh | | 2020-06-18 10:00:00 | Kontinuitás és diszkontinuitás egy iskolaváros társadalmi struktúrájában. Különös tekintettel a tanári professzió konstruálódására | 2020-08-06 |
Andrea Asztalos | Gábor Bodnár | Anikó Fehérvári | 2020-05-21 10:00:00 | Az általános iskolai ének-zene tanárok, tanítók gondolkodása a gyerekek zenei képességeinek fejlesztésével, a tanítással és az értékeléssel kapcsolatban | 2020-08-06 |
Tibor Vámos | Lajos Kullmann | Zoltán Dénes | 2020-05-20 10:00:00 | A variábilis gyakorlás hatása izometriás szorítóerő tanulásakor | 2020-08-06 |
Mária Mesterházy | Erzsébet Golnhofer | | 2020-05-13 12:00:00 | Érzelmi elemek Waldorf-tanárok identitásának alakulásában | 2020-08-06 |
Afrodita Meritta Manxhuka | László Trencsényi | | 2020-04-14 11:00:00 | A populáris regiszter szerepe és lehetőségei az irodalmi nevelésben | 2020-08-06 |
Andrea Nagy | András Németh | | 2020-02-19 10:00:00 | Középfokú katonai nevelés Magyarországon a kiegyezéstől 1945-ig – a fegyelmező hatalom és a totális intézmény jellemzőinek vizsgálata | 2020-08-06 |
Zsuzsanna Kunt | Péter Zászkaliczky | | 2020-01-22 14:00:00 | Kapcsolódások – személyi segítés és együtműködés a fogyatékosságtudomány és a kulturális antropológia találkozásainak tükrében | 2020-08-06 |
Renáta Földesi | Ágnes Boreczky | | 2020-01-16 13:00:00 | Pető András életpályája: A konduktív pedagógiához vezető út 1911-1967. | 2020-08-06 |
Dóra Hangya | Mária Kraiciné Szokoly | | 2020-01-16 13:00:00 | Egyenlő partner szeretnék lenni! Fogyatékossággal élő felnőttek iskolarendszeren kívüli felnőttképzéshez való egyenlő esélyű hozzáférésének komplex vizsgálata | 2020-08-06 |
Aletta Ágnes Forrás-Biró | Katalin N Kollár | | 2020-01-10 14:00:00 | Tanulásmódszertan és tanulástámogatás a közoktatásban | 2020-02-13 |
Zsuzsanna Horváth | Anikó Illés | | 2020-01-09 10:00:00 | Sajátos nevelési igényű fiatalokból álló csoportok komplex vizsgálata mozgás- és táncterápiás folyamatok tükrében | 2020-02-13 |
Éva Verderber | Judit Szivák | | 2019-12-19 11:00:00 | Vezető profilú mesterpedagógusok reflektivitása | 2020-02-13 |
Enikő Judit Pásztor | Éva Szabolcs | | 2019-12-12 14:00:00 | A játékos idegennyelvi foglalkozások megjelenése a magyarországi óvodákban 1959-től napjainkig, különös tekintettel a soproni és Sopron környéki óvodákra | 2020-02-13 |
Barzan Hama Karim | Éva Major | | 2019-11-18 14:00:00 | Exploring the possibilities of improving the situation of ICT in teaching EFL: the case of public universities in Iraqi Kurdistan | 2020-02-13 |
Hama Karim Barzan’s | Éva Major | | 2019-11-18 14:00:00 | Exploring the possibilities of improving the situation of ICT in teaching EFL: the case of public universities in Iraqi Kurdistan | 2020-02-13 |
Éva Mária Valentné Albert | Ágnes Boreczky | | 2019-11-04 11:45:00 | Iskolai narratívumok Sacré Coeur növendékek élettörténetében | 2020-02-13 |
György Honti | László Trencsényi | | 2019-10-15 13:00:00 | Beavató színház | 2020-02-13 |
Zoltán Lénárt | Lajos Kullmann | | 2019-10-01 15:00:00 | Spasztikus cerebrális paretikus tanulók felső végtagi mozgásainak fejlődése egy tanév alatt: Vizsgálati lehetőségek pedagógiai színtéren és egyes mérhető változások | 2020-02-13 |
Eszter Marton | Gabriella Papp | | 2019-09-27 14:00:00 | A szülő és az iskola kapcsolata, szerepe a sikeres együttnevelés megvalósításában | 2019-11-21 |
Enikő Orsolya Bereczki | Andrea Kárpáti | | 2019-07-04 14:00:00 | Nurturing Students’ Creativity in Technology-Integrated Learning Environments | 2019-09-26 |
László Horváth | Gábor Halász | | 2019-06-27 14:00:00 | A felsőoktatási intézmény mint tanulószervezet | 2019-09-26 |
Ágnes Muth-Fazekas | Gábor Halász | | 2019-05-28 13:00:00 | Közoktatás-fejlesztési beavatkozások hatásmechanizmusai | 2019-09-26 |
Mária Julianna Dettai | Iván Falus | | 2019-05-15 14:00:00 | A hazai felsőoktatási intézményekben folyó olasznyelv-oktatás motivációs kérdései | 2019-09-26 |
Krisztián Pálvölgyi | Gábor Halász | | 2019-04-16 16:30:00 | A magyarországi Bologna-implementációs folyamat elemzése Az intézményi szintű folyamatok jellemzőinek vizsgálata | 2019-09-26 |
Tünde Morvai | Péter Tibor Nagy | | 2019-04-02 10:00:00 | A szlovákiai pedagógusképzés hasznosulása | 2019-06-18 |
Deisi Cecibel Yunga Godoy | Zsuzsa Kovács | | 2019-03-28 14:00:00 | Educating the reflective professional in teacher education: professional learning in teaching and in other professions | 2019-06-18 |
Kinley Seden | Erika Kopp | | 2019-03-25 11:00:00 | Constructing Teacher Subjective Theory of Assessment | 2019-06-18 |
Csilla Pesti | János Győri | Erika Kopp | 2019-03-21 14:00:00 | The evolution of teacher education programs in different countries with a special focus on the role of practicum in developing teacher competences | 2019-06-18 |
Tamás Tóth | György Mészáros | | 2019-03-19 09:00:00 | CROSSING THE THRESHOLD IN THE MARGINS From the Critique of Ideology Towards Emancipatory Pedagogical Praxis | 2019-06-18 |
Anikó Sándor | György Könczei | | 2019-02-28 14:00:00 | Magas támogatási szükséglettel élő személyek önrendelkezési lehetőségei | 2019-06-18 |
Helena Kovacs | Gábor Halász | | 2019-02-14 13:30:00 | Teacher learning in innovative learning enviroments, in the context of educational reforms and developmental interventions | 2019-06-18 |
Melinda Kardos | Éva Sallai | Iván Falus | 2019-01-24 11:00:00 | A tanári nézetrendszer, az osztálytermi interakciók és a tanulói motivációs rendszer összefüggései | 2019-04-04 |