 témavezető |  kutatási téma |  jelentkezési határidő |  helyszín (magyar oldal) |
---|
   |
   |
   |
   |
Csabai Márta | Testreprezentációk, énkép, pszichoszomatika | 2022-10-20 | NI |
Csapó Benő | Az alapkészségek fejlődése az iskola kezdő szakaszában | 2022-10-20 | NI |
Csapó Benő | A családi háttér és az iskolai eredményesség kapcsolatainak vizsgálata | 2022-10-20 | NI |
Csapó Benő | Technology-based assessment | 2022-10-20 | NI |
Csapó Benő | A természettudományos műveltség értékelése | 2022-10-20 | NI |
Csapó Benő | Assessment systems: feedback and accountability | 2022-10-20 | NI |
Csapó Benő | Tanagyagok, tankönyvek, taneszközök, fejlesztése és értékelése | 2022-10-20 | NI |
Csapó Benő | A társadalomtudományi műveltség értékelése | 2022-10-20 | NI |
Csapó Benő | Tartalomba ágyazott képességfejlesztés | 2022-10-20 | NI |
Csapó Benő | A matematikai gondolkodás fejlődésének kritikus pontjai | 2022-10-20 | NI |
Csapó Benő | Longitudinális vizsgálatok iskolai kontextusban | 2022-10-20 | NI |
Csapó Benő | A véletlennel, a valószínűséggel és a bizonytalansággal kapcsolatos gondolkodás vizsgálata | 2022-10-20 | NI |
Csifcsák Gábor | A vizuális tárgyészlelés és kategorizációs folyamatok viselkedéses és elektrofiziológiai vizsgálata gyermek- és felnőttkorban | 2022-10-20 | NI |
Csíkos Csaba | A matematikai gondolkodás stratégiai elemeinek értékelése és fejlesztése | 2022-10-20 | NI |
Csíkos Csaba | A metakogníció jelenségvilága, metakognícióra alapozott iskolai fejlesztés | 2022-10-20 | NI |
D. Molnár Éva | A személyes képességek fejlődése és fejlesztésének lehetőségei | 2022-10-20 | NI |
D. Molnár Éva | Tanulást segítő és akadályozó stratégiák és motívumok | 2022-10-20 | NI |
Dombi Alice | A szakmai professzió megjelenése: a pedagógiai kézikönyvek tanítóképe | 2022-10-20 | NI |
Dombi Alice | Pedagóguskép a 19. században | 2022-10-20 | NI |
Dombi Alice | 19. századi ábécés- és olvasókönyvek vizsgálata tartalomelemzéssel | 2022-10-20 | NI |
Farkas Éva | A tanulási eredmény alapú képzéstervezés és –fejlesztés lehetőségei a szakképzésben/felnőttképzésben/felsőoktatásban | 2022-10-20 | NI |
Farkas Éva | A felnőttképzés társadalmi és gazdasági összefüggései | 2022-10-20 | NI |
Farkas Éva | A nem formális környezetben szerzett tanulási eredmények elismerése | 2022-10-20 | NI |
Farkas Éva | A felnőttképzés finanszírozási technikái | 2022-10-20 | NI |
Farkas Éva | A felnőttoktatói professzió vizsgálata | 2022-10-20 | NI |
Fejes József Balázs | A tanulási motiváció és a környezeti tényezők összefüggése | 2022-10-20 | NI |
Fejes József Balázs | A méltányos oktatás rendszerszintű támogatása | 2022-10-20 | NI |
Géczi János | A felsőoktatási diákrekrutáció kérdései | 2022-10-20 | NI |
Géczi János | A tudáskoncepció és a műveltségfelfogás történeti változása | 2022-10-20 | NI |
Géczi János | Az iskolai oktatás céljainak történeti változása | 2022-10-20 | NI |
Géczi János | A természettudományos világkép és az iskolai tantervek | 2022-10-20 | NI |
Habók Anita | A tanulás tanulásának kutatása | 2022-10-20 | NI |
Hercz Mária | Pedagógusok, pedagógusjelöltek, szülők és a nevelés gyakorlata | 2022-10-20 | NI |
Hercz Mária | Pedagogical space and classroom management | 2022-10-20 | NI |
Hercz Mária | Entrepreneurial Education with Active Learning Strategy | 2022-10-20 | NI |
Hercz Mária | Supporting teachers and trainees | 2022-10-20 | NI |
Hódi Ágnes | Információs és kommunikációs technológiák az oktatásban | 2022-10-20 | NI |
Hódi Ágnes | Az olvasás-szövegértés értékelése és fejlesztése | 2022-10-20 | NI |
Jámbori Szilvia | Énkép, jövőkép és önértékelés serdülőkorban | 2022-10-20 | NI |
Janurik Márta | A zenei képességek és a végrehajtó funkció kapcsolatának vizsgálata óvodáskorban | 2022-10-20 | NI |
Józsa Krisztián | Az iskolai teljesítményeket befolyásoló affektív tényezők | 2022-10-20 | NI |
Kálmán Anikó | Paradigmaváltás a tanulás folyamatában | 2022-10-20 | NI |
Kálmán Anikó | New teaching methods and learning environments to empower learners in the globalising world. | 2022-10-20 | NI |
Kapornai Krisztina | Rizikó és protektív tényezők a gyermek és serdülőkori mentális zavarokban | 2022-10-20 | NI |
Kárpáti Andrea | A „társadalmi háló” (social web, Web2) szerepe az oktatásban | 2022-10-20 | NI |
Kárpáti Andrea | Esztétikai nevelési irányzatok története, elmélete és hatásvizsgálata | 2022-10-20 | NI |
Kárpáti Andrea | Pedagógusok informatikai kompetenciája és pedagógiája | 2022-10-20 | NI |
Kárpáti Andrea | Az informatikai kompetencia fejlődése és fejlesztése 6-18 éves korban | 2022-10-20 | NI |
Kárpáti Andrea | Vizuális képességek az Új Képkorszakban – „gyermekrajz” hagyományos és digitális médiumokban | 2022-10-20 | NI |
Kasik László | A személyközi problémák megoldásának elkerülése | 2022-10-20 | NI |
Kasik László | A szociálisprobléma-megoldás fejlődése | 2022-10-20 | NI |
Kasik László | A szociálisprobléma-megoldás fejlesztési lehetőségei | 2022-10-20 | NI |
Kerek Ferenc | A hangszerjáték elemeinek minőségi alakulása és az általános személyiségi jegyek változásának kapcsolódási pontjai | 2022-10-20 | NI |
Kerek Ferenc | A zenehallgatás hatásának vizsgálata deviáns fiatalok körében | 2022-10-20 | NI |
Kerek Ferenc | Milyen módszerekkel lehetne a közoktatásban történő énekórák hatékonyságát növelni? | 2022-10-20 | NI |
Kerek Ferenc | A digitális kotta mint digitális tananyag | 2022-10-20 | NI |
Kerek Ferenc | Milyen pedagógiai eszközökkel illetve módszerekkel lehetne növelni a klasszikus zenei pályára készülő diákok érdeklődését? | 2022-10-20 | NI |
Kerek Ferenc | Az ének-zene oktatásával kapcsolatos tanterv elemzések és tantervfejlesztések | 2022-10-20 | NI |
Kerek Ferenc | A hangszeres képzés és a zenei nevelés kapcsolata | 2022-10-20 | NI |
Kerek Ferenc | A zenei tehetséggondozás számos formáját alkalmazzák világszerte. Hogyan lehetne ezeket összekapcsolni és ezzel művészetoktatásunkat hatékonyabbá tenni? | 2022-10-20 | NI |
Kerek Ferenc | A zenei képességek fejlődésének vizsgálata | 2022-10-20 | NI |
Kiss Enikő | Életminőség és mentális betegség a gyermek- és serdülőkorban | 2022-10-20 | NI |
Kőfalvi Tamás | Digitális tananyagfejlesztés | 2022-10-20 | NI |
Kőfalvi Tamás | A távoktatás infokommunikációs környezete | 2022-10-20 | NI |
Kőfalvi Tamás | IKT kompetenciák felmérése és fejlesztése a felnőttoktatásban | 2022-10-20 | NI |
Kőfalvi Tamás | IKT eszközök a kompetenciafejlesztés szolgálatában | 2022-10-20 | NI |
Korom Erzsébet | A tartalmi tudás szerveződése, az ismeretek tanulása és tanítása | 2022-10-20 | NI |
Korom Erzsébet | A természettudományos műveltség összetevőinek vizsgálata, fejlesztése | 2022-10-20 | NI |
Korom Erzsébet | A tanulói aktivitásra alapozott tanítási-tanulási módszerek fejlesztése | 2022-10-20 | NI |
Krajcsi Attila | Numerikus megismerés | 2022-10-20 | NI |
Martos Tamás | Egészségcélok társas ökológiája fiatalkorban | 2022-10-20 | NI |
Máté-Tóth András | Valláspedagógiai trendek Európában és Európán kívül | 2022-10-20 | NI |
Máté-Tóth András | Vallási ismeretek és vallási élmények összefüggése állami fenntartású közoktatási intézményekben | 2022-10-20 | NI |
Máté-Tóth András | Vallással kapcsolatos pedagógus-attitűdök az állami közoktatásban | 2022-10-20 | NI |
Molnár Gyöngyvér | Computer-based assessment | 2022-10-20 | NI |
Molnár Gyöngyvér | Az iskolai tudás minőségét javító digitális fejlesztő programok fejlesztése, illetve hatásvizsgálata | 2022-10-20 | NI |
Molnár Gyöngyvér | Képességfejlesztés és a képességek fejlődésének vizsgálata multimédiás környezetben | 2022-10-20 | NI |
Molnár Edit Katalin | Írásbeli szövegalkotás, fogalmazásképesség | 2022-10-20 | NI |
Molnár Edit Katalin | A tanári tudás fejlődése | 2022-10-20 | NI |
Molnár Gyöngyvér | A problémamegoldó képesség fejlesztésének lehetőségei | 2022-10-20 | NI |
Molnár Gyöngyvér | Assessment and development of thinking skills in technology-based environment | 2022-10-20 | NI |
Molnár Gyöngyvér | A digitális írástudás, informatikai kompetencia fejlődése és fejlesztése | 2022-10-20 | NI |
Molnár Edit Katalin | Az írásbeliséghez kötődő képességek a felsőoktatásban | 2022-10-20 | NI |
Molnár Gyöngyvér | Logfile analyses, learning analytics, educational data mining | 2022-10-20 | NI |
Nagy Lászlóné | A gondolkodás fejlesztése a természettudományos tantárgyakban | 2022-10-20 | NI |
Nagy Lászlóné | Az analógiás gondolkodás fejlesztése a természettudományi tantárgyakban | 2022-10-20 | NI |
Németh Dezső | Az implicit/procedurális tanulás és annak fejlesztése | 2022-10-20 | NI |
Nikolov Marianne | Assessing language proficiency | 2022-10-20 | NI |
Nikolov Marianne | Individual differences in language learning | 2022-10-20 | NI |
Nikolov Marianne | Classroom-based research on language learning | 2022-10-20 | NI |
Orosz Gábor | Konstruktív és destruktív versengés | 2022-10-20 | NI |
Orosz Gábor | Hangulati hatások a társas megismerésben | 2022-10-20 | NI |
Orosz Gábor | Egyéni különbségek mérése: versengés, iskolai csalás, időperspektíva, tanulmányi célok és motivációk | 2022-10-20 | NI |
Pásztor Attila | Gondolkodási képességek mérése és fejlesztése | 2022-10-20 | NI |
Pikó Bettina | A rizikó- és protektív megközelítés alkalmazása az egészségnevelésben | 2022-10-20 | NI |
Pikó Bettina | Iskoláskorú fiatalok egészségmagatartása és problémaviselkedése | 2022-10-20 | NI |
Pikó Bettina | Pedagógusok és más segítő hivatásúak egészségvédelme: munkahelyi stressz, munkaelégedettség, pszichoszomatikus stressz-indikátorok | 2022-10-20 | NI |
Radványi Katalin | A szülői elfogadás hatása a nevelési attitüdre eltérő fejlődésű gyermek esetén | 2022-10-20 | NI |
Radványi Katalin | Értelmi fogyatékosnak minősített személyek tanulási sajátosságai, oktatásuk lehetőségei, nevelésük eredményességét befolyásoló tényezők | 2022-10-20 | NI |
Radványi Katalin | Az élethosszig tartó tanulás jelentősége, hatásai és lehetséges formái kognitív zavarral élő személyeknél | 2022-10-20 | NI |