Bejelentkezés
 Fórum
 
doktori iskolánként tudományáganként kutatási téma szerint  
Témakiírások doktori iskolánkénti megjelenítése
Válasszon intézményt, majd doktori iskolát, vagy adja meg a doktori iskola azonosítószámát.
 
intézmény neve
doktori iskola
keresett doktori iskola azonosítója
helyszín rövidítés
jelentkezési határidő szerint
 
Eszterházy Károly Katolikus Egyetem, Neveléstudományi Doktori Iskola aktuális témakiírásai

témavezető

kutatási téma

jelentkezési határidő

helyszín (magyar oldal)
Hoffmann MiklósGender különbségek a térszemlélet fejlesztésében2024-06-10EKE
Hoffmann MiklósA matematika tanításának tantárgy-pedagógiája2024-06-10EKE
Kaposi JózsefTörténelem és állampolgári ismeretek tantárgypedagógiája2024-06-10EKE
Kaposi JózsefA tankönyvek világának változásai és a tantárgypedagógiák2024-06-10EKE
Kiss VirágMűvészetalapú módszerek, művészettel nevelés, művészetterápia elméleti kérdései és gyakorlat2024-06-10EKE
Kiss VirágKortárs művészetpedagógiai törekvések és jó gyakorlatok, nemzetközi tendenciák2024-06-10EKE
Kiss VirágSzemélyközpontú, illetve inkluzív művészetpedagógiai módszerek és jó gyakorlatok, közösségi művészet2024-06-10EKE
Koltay TiborAz újmédia és az írástudás új típusai a tanulásban2024-06-10EKE
Koltay TiborAz információs műveltség és a digitális írástudás az oktatásban2024-06-10EKE
Koltay TiborA médiaműveltség (médiatudatosság, média-írástudás, médiaértés) és az információs műveltség az iskolában2024-06-10EKE
Mester DolliTanulási stratégiák2024-06-10EKE
Monok IstvánXVI-XIII. századi olvasástörténet az iskolarendszerben és a hagyományok közvetítésében2024-06-10EKE
Pintér Márta ZsuzsannaAz iskolai színjátszás pedagógiai aspektusai2024-06-10EKE
Pintér Márta ZsuzsannaA magyarországi iskolák története a 16-18. században2024-06-10EKE
Schwendtner TiborAz európai egyetemi hagyomány – filozófiai és neveléstudományi megközelítések2024-06-10EKE
Schwendtner TiborNevelés és neveléstudomány a náci Németországban. Kortárs viták a totalitárius neveléskoncepciókról2024-06-10EKE
Schwendtner TiborAz újhumanizmus hatása a neveléselméletekre2024-06-10EKE
Domonkosi ÁgnesAz anya- és idegen nyelv tanításának és tanulásának alkalmazott aspektusai2024-06-10EKF
Falus IvánA pedagógusok tudásának, tevékenységének empirikus vizsgálata, kompetenciáik feltárása2024-06-10EKF
Falus IvánA pedagógussá válás folyamatának elemzése a képzés során2024-06-10EKF
Heltai PálA szókincs-elsajátítás és a szókincstanítás kérdései2024-06-10EKF
Heltai PálA fordítás és tolmácsolás nyelvpedagógiai kérdései2024-06-10EKF
Heltai PálA relevancia-elmélet szerepe a fordítástudományban2024-06-10EKF
Heltai PálNyelvek közötti kölcsönhatások a szókincs-elsajátításban2024-06-10EKF
Heltai PálA frazeológia és a kollokációk szerepe a szókincs-elsajátításban2024-06-10EKF
Heltai PálA szókincs elsajátításának kortárs elmélete és gyakorlata2024-06-10EKF
Heltai PálA szaknyelvi szókincs elsajátítása2024-06-10EKF
Jedlovszky PálLégköri szennyezők jégfelszíni adszorpciójának számítógépes szimulációs vizsgálata és az eredmények hasznosítása középiskolai oktatásban2024-06-10EKF
Kárász ImreA környezeti oktatócsomagok helye, szerepe, hatékonysága a korszerű oktatásban, különösen a fenntarthatóságra történő felkészítésben2024-06-10EKF
Kárász ImreA környezeti nevelés dokumentumainak fejlődéstörténete és kritikai vizsgálata2024-06-10EKF
Kárász ImreKörnyezeti nevelési-oktatási oktatócsomagok kritikai elemzése és továbbfejlesztése2024-06-10EKF
Loboczky JánosÚj pedagógiai módszerek alkalmazási lehetőségei az erkölcstan és az etika oktatásában2024-06-10EKF
Monok IstvánKora újkori iskolák könyvtárai, mint potenciális olvasmányanyag2024-06-10EKF
Monok IstvánEurópai neveléstudományi eszmék magyarországi befogadás története2024-06-10EKF
Pajtókné Tari IlonaKorszerű módszerek a természettudományok oktatásában II.: Az elektronikus tanulási környezetek kihasználása2024-06-10EKF
Pintér Miklósné Eőry VilmaA magyar mint idegen nyelv tanításának hungarológiai vonatkozásai2024-06-10EKF
Pintér Miklósné Eőry VilmaA szótárhasználat elméleti és tantárgypedagógiai kérdései2024-06-10EKF
Schwendtner TiborA humboldti egyetem eszméje és aktualitása neveléstudományi kérdésfeltevések fényében2024-06-10EKF
Schwendtner TiborAz etika tanításának módszertani kérdései2024-06-10EKF
Simándi Szilvia IldikóIskolarendszeren kívüli képzések, a nem-formális tanulás színterei2024-06-10EKF
Simándi Szilvia IldikóFelsőoktatás-pedagógia módszertani kérdései2024-06-10EKF
Szíjártó ImreMédiumelméletek / médiafilozófia / média episztemológia2024-06-10EKF
Szlávik JánosA fenntartható fejlődés gazdasági összefüggéseinek nevelési és oktatási elvei, gyakorlata2024-06-10EKF

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )