témavezető | kutatási téma | jelentkezési határidő | helyszín (magyar oldal) |
---|
|
|
|
|
Zsákai Annamária | A morfológiai testalkat egy új, a modern képalkotó technikákra épülő becslőmódszerének kidolgozása | 2024-05-31 | ELTE |
Zsakó László | Az informatika számonkérési módszerei | 2024-05-31 | ELTE |
Zsakó László | Az informatika konkrét tanítási módszerei | 2024-05-31 | ELTE |
Zsakó László | Oktatási programozási nyelvek | 2024-05-31 | ELTE |
Zsakó László | Informatikai tehetséggondozás | 2024-05-31 | ELTE |
Zsebők Sándor | Napelemek és a denevérek: érzékelési, viselkedési és ökológiai vizsgálatok - az élővilág-barát megújuló energiáért | 2024-05-31 | ELTE |
Zsebők Sándor | A madárének kulturális evolúciója | 2024-05-31 | ELTE |
Zsidai Ágnes | Mesterek és tanítványok, a magyar jogbölcselet története a IXX. sz-tól | 2024-05-15 | ELTE |
Zsidai Ágnes | Legitimitás, legitimáció és legalitás | 2024-05-15 | ELTE |
Zsidai Ágnes | Horváth Barna szinoptikus jogelmélete | 2024-05-15 | ELTE |
Zsidai Ágnes | Jogkeletkezés a bírói gyakorlatban − a bírói ítélkezést befolyásoló tényezők | 2024-05-15 | ELTE |
Bódi Ferenc | helyi politika, terület és településfejlesztés | 2024-05-24 | D ép. |
Bretter Zoltán | Nacionalisták és unionisták az északír szeparatista törekvések kontextusában | 2024-05-24 | D ép. |
Csabai Zoltán | Mezopotámia története a Kr.e. 1. évezredben | 2024-05-24 | D ép. |
Csabai Zoltán | Az ókori Kelet gazdaság és társadalomtörténete | 2024-05-24 | D ép. |
Csabai Zoltán | Óperzsa Birodalom | 2024-05-24 | D ép. |
Csibi Norbert | Újkori magyar művelődéstörténet. | 2024-05-24 | D ép. |
Deák Máté | USA külpolitika, Latin-Amerika, mesterséges intelligencia (AI) és diplomácia, repüléstörténet | 2024-05-24 | D ép. |
Dömők Csilla | Németország, Ausztria kül-és belpolitikája | 2024-05-24 | D ép. |
Dömők Csilla | Föderalizmus kontra centralizáció vizsgálata | 2024-05-24 | D ép. |
Dömők Csilla | Nemzetközi politikai rendszerek, kapcsolatok különös tekintettel Németországra és Ausztriára | 2024-05-24 | D ép. |
Hamerli Petra | A szélsőjobboldali mozgalmak hatása más társadalmakra | 2024-05-24 | D ép. |
Hamerli Petra | nemzetközi kapcsolatok a 20–21. században, Olaszország története és politikai berendezkedése, fasizmus és más jobboldali ideológiák | 2024-05-24 | D ép. |
Pálné Kovács Ilona | Regionalizmus, önkormányzatiság, autonómiák | 2024-05-24 | D ép. |
Schmidt Andrea | összehasonlító politikatudomány, Közép-Európa, Lengyelország politikai rendszerek, nemzetközi politikai gazdaságtan, geopolitika geoökonómia, nemzetközi kapcsolatok külön | 2024-05-24 | D ép. |
Szappanyos Melinda | emberi jogok nemzetközi védelme | 2024-05-24 | D ép. |
Almusawi Husam Abdulkareem | Advanced Algorithms for Cognitive and Assistive System | 2024-05-15 | ITDI |
Aszalós László | Korrelációs klaszterezés a gyakorlatban | 2024-05-15 | ITDI |
Balajti István | State-of-the art IoT mérés, jel- és adatfeldolgozás informatikai aspektusai | 2024-05-15 | ITDI |
Bodzás Sándor | Ipari alkatrészek gépi tanulással támogatott gyártási technológiájának optimalizálása | 2024-05-15 | ITDI |
Csernoch Mária | Végfelhasználói viselkedések és tevékenységek nyomkövetés | 2024-05-15 | ITDI |
Fazekas Attila | Bináris és multi-class osztályozók vizsgálata | 2024-05-15 | ITDI |
Fazekas István | Statisztikai feladatok megoldása hagyományos és gépi tanulási eljárásokkal | 2024-05-15 | ITDI |
Fazekas Attila | Statisztikai tanuló algoritmusok a digitális képfeldolgozásban | 2024-05-15 | ITDI |
Gilányi Attila | Innovatív informatikai fejlesztések, virtuális és kiterjesztett valóság, számítógépes szimulációk és mesterséges intelligencia a gyógyászati segédeszközöket gyártó iparág | 2024-05-15 | ITDI |
Hajdu Sándor | Gépészeti rendszerek modellezési és szimulációs kérdései. | 2024-05-15 | ITDI |
Hajdu Sándor | A mesterséges intelligencia módszereinek alkalmazása a mérnöki stabilitáselméletben | 2024-05-15 | ITDI |
Hajdu András | Fejlett mélytanuló eljárások klinikai adatok feldolgozásához és a diagnosztikához | 2024-05-15 | ITDI |
Hajdu András | Optimális elhelyezés megerősítő tanulással | 2024-05-15 | ITDI |
Hajdu András | Fejlett mélytanuló eljárások klinikai adatok feldolgozásához és a diagnosztikához | 2024-05-15 | ITDI |
Hajdu András | Korszerű gépi tanulóeljárások klímavédelmi célokra | 2024-05-15 | ITDI |
Hajdu András | Designing and optimizing classic machine and deep learning architectures for specific applications | 2024-05-15 | ITDI |
Hajdu Sándor Kovács Imre | A mesterséges intelligencia módszereinek alkalmazása a mérnöki stabilitáselméletben | 2024-05-15 | ITDI |
Hannusch Carolin | A kódelmélet szerepe adatok titkosításában | 2024-05-15 | ITDI |
Harangi Balázs | Fejlett mély tanulási módszerek hatékony alkalmazása több-címkés osztályozási problémákra | 2024-05-15 | ITDI |
Katona József | Korszerű és mesterséges intelligencia alkalmazása az ember-számítógép interakciók területén | 2024-05-15 | ITDI |
Korondi Péter | Kognitív infokommunikációs csatornák telejelenlét alkalmazáshoz | 2024-05-15 | ITDI |
Kovács László | Nagysebességű adatfeldolgozás fejlett gépi tanuló környezetben | 2024-05-15 | ITDI |
Kunkli Roland Imre | Információvizualizáció | 2024-05-15 | ITDI |
Pálinkás Sándor | Új mesterséges intelligencia módszerek alkalmazása termikus szórási technológia optimalizálása céljából | 2024-05-15 | ITDI |
Tajti Tibor Gábor | Az algoritmusalkotó készség fejlődése, fejlesztési lehetőségei és mérése gépi tanulás és adatbányászati módszerek alkalmazásával | 2024-05-15 | ITDI |
Tornai Róbert | 5G és IoT | 2024-05-15 | ITDI |
Tóth Zsolt | Applications of Artificial Neural Network Inversion | 2024-05-15 | ITDI |
Tóth János | In-vitro vizsgálatok támogatását célzó, mesterséges intelligenciával támogatott robotizált monitorozó rendszer fejlesztése | 2024-05-15 | ITDI |
Tóth Zsolt | Software Engineers Evaluation Based on Continuous Integration and Issue Tracking | 2024-05-15 | ITDI |
Tóth Zsolt | Classification based Symbolic Indoor Positioning | 2024-05-15 | ITDI |
Annus Irén | Amerikai eszme- és művelődéstörténet (A 19. századi amerikai vallási jelenségek) | 2025-03-31 | 3213 |
Annus Irén | Identitáselméletek amerikai kontextusban | 2025-03-31 | 3213 |
Annus Irén | Gender studies | 2025-03-31 | 3213 |
Annus Irén | Vizuális kultúra az USA-ban | 2025-03-31 | 3213 |
Beran Ferenc | A Katolikus Egyház tanítása a lelkiismeretről, különös tekintettel Johann Michael Sailer (1751-1832) teológiájára | 2024-08-31 | HTK |
Fodor György | A bibliai teremtéstörténet teológiai értelmezése | 2024-08-31 | HTK |
Kocsis Imre | A Lukács evangélium forma és hagyománytörténete | 2024-08-31 | HTK |
Kocsis Imre | Zsoltárhivatkozások a Zsidókhoz írt levélben | 2024-08-31 | HTK |
Kovács Zoltán | Népi vallásosság, Mária-tisztelet és sensus fidei | 2024-08-31 | HTK |
Kránitz Mihály | A vallásközi párbeszéd fundamentálteológiai megalapozása az ökumenikus mozgalomban (1979–2004) | 2024-08-31 | HTK |
Kránitz Mihály | Üdvösség a nem keresztény vallásokban | 2024-08-31 | HTK |
Kránitz Mihály | A történeti Jézus-kutatás kialakulása, fejlődése és hatása a vallástudományi gondolkodásra | 2024-08-31 | HTK |
Perendy László | Antiokhiai Szent Theophilosz teológiai munkássága | 2024-08-31 | HTK |
Puskás Attila | Teológia és filozófia párbeszéde Hans Urs von Balthasar gondolkodásában | 2024-08-31 | HTK |
Vincze Krisztián | Fenomenológia és vallásfilozófia Bernhard Welte életművében | 2024-08-31 | HTK |
Birinyi András | Az extracelluláris mátrix szerepe az agy fejlődésében | 2024-05-14 | DEAn |
Ács Marianna | Iskola és emlékezete | 2024-05-25 | OTNDI |
Albert Gábor | Tankönyvpiac - tankönyvhasználat - iskolatörténet | 2024-05-25 | OTNDI |
Albert Gábor | Történeti stúdiumok és tananyagtartalmak az agrárszakoktatás intézményrendszerében a XX. század első felében | 2024-05-25 | OTNDI |
Albert Gábor | A felsőfokú agrárszakoktatás első intézményszervezői | 2024-05-25 | OTNDI |
Bacsa-Bán Anetta | A pályakövetés lehetőségei, perspektívái a pedagógusképzés különböző szintjein (pályán maradás, pályaszocializáció). | 2024-05-25 | OTNDI |
Bacsa-Bán Anetta | A szakmaipedagógus-képzés és a szakmai pedagógusok helyzete és perspektívái az iskolarendszerű és az iskolarendszeren kívüli oktatásban | 2024-05-25 | OTNDI |
Bajusz Klára | Az időskori tanulás hatása az életvitelre (idősoktatás, gerontagógia) | 2024-05-25 | OTNDI |
Bajusz Klára | Az iskolázatlanság társadalmi voantkozásai | 2024-05-25 | OTNDI |
Bajusz Klára | Tanulási motivációk és gátak. Motivációs eszközök. Reziliencia | 2024-05-25 | OTNDI |
Bene Krisztián | A magyarországi francia nyelvoktatás története | 2024-05-25 | OTNDI |
Bene Krisztián | A 20. század első felének magyar oktatástörténete | 2024-05-25 | OTNDI |
Bene Krisztián | A franciaországi oktatási rendszer jellegzetességei | 2024-05-25 | OTNDI |
Bertalan Péter | Oktatási hálózatok a 21. században | 2024-05-25 | OTNDI |
Bertalan Péter | Egy adott régió, megye oktatástörténeti trendjeinek a feltárása | 2024-05-25 | OTNDI |
Bertók Rózsa | Pedagógus-etika | 2024-05-25 | OTNDI |
Bredács Alice Mária | A hagyományos, a digitális eszközökkel és a mesterséges intelligenciával támogatott oktatás „jó gyakorlatai” a művészeti vagy a szakmai képzésben, oktatásban, nevelésb | 2024-05-25 | OTNDI |
Bredács Alice Mária | A pozitív pedagógia és a reziliencia szerepe és fejlesztésük lehetőségei a nevelésben és az oktatásban | 2024-05-25 | OTNDI |
Bredács Alice Mária | A művészeti képzés, oktatás és nevelés hagyományos és alternatív formái és lehetőségei | 2024-05-25 | OTNDI |
Bús Imre | A játék kutatása a pedagógiai gyakorlat fejlesztéséhez | 2024-05-25 | OTNDI |
Cserné Adermann Gizella | A tanulási környezet szerepe a tanulás támogatásában | 2024-05-25 | OTNDI |
Cserné Adermann Gizella | Önbeteljesítő jóslatok – Pygmalion hatás a pedagógiában | 2024-05-25 | OTNDI |
Cserti Csapó Tibor | Oktatás és társadalom | 2024-05-25 | OTNDI |
Cserti Csapó Tibor | Hazai kisebbségek és a kisebbségvédelem helyzete, kisebbségi oktatáspolitika | 2024-05-25 | OTNDI |
Cserti Csapó Tibor | A cigány népesség szociológiai problémái Magyarországon és összefüggésük az oktatásüggyel | 2024-05-25 | OTNDI |
Csima Melinda | Egészségműveltség vizsgálata különböző szociodemográfiai jellemzőkkel rendelkező csoportok esetén, az egészségműveltség mérésének lehetőségei | 2024-05-25 | OTNDI |
Csima Melinda | Sajátos nevelési igényű gyermekek iránti attitűd vizsgálata pedagógusok körében | 2024-05-25 | OTNDI |
Czabaji Horváth Attila | Az informális tanulás szerepe a tanulás-tanítás folyamatában | 2024-05-25 | OTNDI |
Dezső Renáta Anna | Educational Experiments | 2024-05-25 | OTNDI |