témavezető | kutatási téma | jelentkezési határidő | helyszín (magyar oldal) |
---|
|
|
|
|
Hévizi Ottó | Kierkegaard filozófiája | 2024-05-15 | 232c |
Kovách Imre | Környezetszociológia | 2024-05-15 | DESZO |
Szabó Éva | Tanárok kiégésének tényezői: szervezeti és egyéni faktorok kapcsolata- közoktatásban és felsőoktatásban | 2024-05-15 | DEPSZ |
Murányi István | Nemzeti és lokális identitás | 2024-05-15 | DESZO |
Szarvák Tibor | Társadalmi felelősségvállalás programok: innovációk és bevonódás a leszakadó térségek és közösségek problémáiba | 2024-05-15 | DEPI |
Olajos Tímea | A tehetségesek teljesítményproblémái | 2024-05-15 | DEPI |
Szemán-Nagy Anita | Pszichoszomatikus megbetegedések vizsgálata a korai kötődés tükrében. | 2024-05-15 | P205 |
Fónai Mihály | Egyetemi hallgatók pályaképe, a professzionalizáció folyamata, felsőoktatási pályaszocializáció | 2024-05-15 | DENTI |
Márton Sándor József | A társadalomtudományokban alkalmazható matematikai statisztikai módszerek összehasonlítása | 2024-05-15 | DESZO |
Mónus Ferenc | Nemzetközi projektek értékelése a fenntarthatóság pedagógiájában az EU Green Deal tükrében | 2024-05-15 | DEPI |
Fényes Hajnalka | Társadalmi mobilitás a felsőoktatásban | 2024-05-15 | DENTI |
Kovács Karolina Eszter | Egészség és sport középiskolás és felsőoktatási hallgatók körében | 2024-05-15 | DENI |
Czibere Ibolya | Szegénység és kirekesztődés a társadalomban | 2024-05-15 | DESZO |
Polonyi Tünde | A siker kulcsa idegennyelv-tanulás esetén | 2024-05-15 | DEPI |
Kovács-Nagy Klára | Az egészséget támogató tényezők | 2024-05-15 | DENTI |
Mohácsi Márta | Javadalmazásmenedzsment | 2024-05-15 | DESZI |
Nagy Beáta Erika | Magatartás-, tanulás- és figyelemzavarral küzdő gyermekek , szüleik és a szakemberek együttműködésének vizsgálata | 2024-05-15 | DEPI |
Ceglédi Tímea | Szülői bevonódás diverz oktatási környezetben | 2024-05-15 | DENI |
Bugár István | Vallásfilozófiai problémák történeti megközelítésben | 2024-05-15 | FI |
Kovách Imre | A helyi társadalmak és közösségek | 2024-05-15 | DESZO |
Szabó Éva | Az iskolai klíma tényezői és hatása a tanulmányi eredményességre, pszichológiai jóllétre és a kiégésre. | 2024-05-15 | DEPSZ |
Chrappán Magdolna | Tanterv- és programfejlesztés | 2024-05-15 | DE |
Huszti Éva | Fiatalok az információs társadalomban: offline és online kapcsolatok a mindennapokban. | 2024-05-15 | DESZI |
Balázs Katalin | A társadalmi célú meggyőző kommunikáció | 2024-05-15 | P/122 |
Csukonyi Csilla | Az utánpótlás nevelés és a versenysportolók célkitűzéses sportpszichológiai vizsgálati területei | 2024-05-15 | DEPI |
Fónai Mihály | Romák és a többségi társadalom intézményeinek a viszonya | 2024-05-15 | DENI |
Feleky Gábor | Az osztály-problematika | 2024-05-15 | DESZO |
Mónus Ferenc | A fenntarthatóságra nevelés integrálási lehetőségei különböző felsőoktatási szakok tananyagába | 2024-05-15 | DEPI |
Fényes Hajnalka | Többváltozós és többszintű elemzések és alkalmazásaik, kontextuális elemzés | 2024-05-15 | DESZO |
Kovács Karolina Eszter | A különleges bánásmód szerepe a tanuló és a pedagógus szempontjából | 2024-05-15 | DENI |
Angyalosi Gergely | A francia neostrukturalizmus filozófiája | 2024-05-15 | 232e |
Czibere Ibolya | Nők és férfiak a társadalomban | 2024-05-15 | DESZO |
Polonyi Tünde | Digitális tanulás és tanítás | 2024-05-15 | DEPI |
Kovács-Nagy Klára | A sportolás hatásai a hallgatók körében | 2024-05-15 | DENTI |
Mohácsi Márta | Az oktatás és a munkaerőpiac illeszkedése | 2024-05-15 | DESZI |
Györgyi Zoltán | Nemzeti szakképzési rendszerek társadalmi-gazdasági beágyazottsága | 2024-05-15 | DENI |
Csinády Adriána | Szexuálpszichológia – „Szexuális asszertivitás szerepe a prevencióban” | 2024-05-15 | DEPI |
Pusztai Gabriella | Szülők gyermeknevelési kultúrájának és iskolai bevonásának összehasonlítása az állami és az egyházi iskolákban | 2024-05-15 | FŐ203 |
Tóth Ágnes | Nemzetiségpolitika, kényszermigráció Közép-Európában | 2024-05-15 | DESZO |
Szabó Éva | Tanulást támogató pszichológiai erőforrások mintázatainak feltárása | 2024-05-15 | DEPI |
Chrappán Magdolna | Az iskola szervezeti paraméterei | 2024-05-15 | DE |
Huszti Éva | Az egyéni kapcsolathálózat, a társas kapcsolatok szerepe a társadalmi integrációban | 2024-05-15 | DESZI |
Balázs Katalin | Időskorúak fogyasztóvédelmi sérülékenysége | 2024-05-15 | DEPSZ |
Csukonyi Csilla | Ember-robot interakciók pszichológiai megközelítései | 2024-05-15 | DEPSZ |
Fónai Mihály | Mobilitási folyamatok a felsőoktatásban | 2024-05-15 | DENI |
Feleky Gábor | A társadalmi egyenlőtlenségek és a társadalmi távolságok | 2024-05-15 | DESZO |
Mónus Ferenc | Környezeti attitűdök kutatása és a környezeti, ill. fenntarthatóságra nevelés eredményességének kutatása a közoktatás különböző korosztályaiban, illetve a tanári pályán | 2024-05-15 | DEPI |
Fényes Hajnalka | Társadalmi mobilitás a felsőoktatásban | 2024-05-15 | DENTI |
Kovács Karolina Eszter | Egészség és sport középiskolás és felsőoktatási hallgatók körében | 2024-05-15 | DENI |
Angyalosi Gergely | A modern, posztmodern és dekonstruktív esztétikai elméletek | 2024-05-15 | 232e |
Czibere Ibolya | területi egyenlőtlenségek, lokális közösségek | 2024-05-15 | DESZO |
Kondé Zoltán | Kognitív hatékonyság és implicit társas megismerés | 2024-05-15 | DEPI |
Bacskai Katinka | Teachers of Low SES Schools | 2024-05-15 | MB202 |
Mohácsi Márta | Oktatás- és tudásmenedzsment | 2024-05-15 | DESZI |
Györgyi Zoltán | Az oktatási rendszer működtetésének és finanszírozásának európai modelljei: változások és ezek háttere | 2024-05-15 | DENTI |
Molnárné Kovács Judit | Az igazságtalanságokra adott különböző válaszok mintázatai, meghatározói, valamint egyéni és közösségi következményei | 2024-05-15 | DEPSZ |
Tóth Ágnes | Nemzeti és lokális identitás | 2024-05-15 | DESZO |
Szabó Éva | Diákok kiégettségének és a lemorzsolódás pszichológiai tényezőinek vizsgálata - középiskolai és egyetemi korosztályban | 2024-05-15 | DEPSZ |
Chrappán Magdolna | Tanárképzés és tanárkutatások | 2024-05-15 | DE |
Huszti Éva | Idősek életmódja, életminősége és a társas kapcsolatok szerepe, a társas támogatórendszer működése | 2024-05-15 | DESZI |
Balázs Katalin | Meggyőző kommunikáció és kreativitás | 2024-05-15 | P/122 |
Csukonyi Csilla | E-sportolók pszichológiai vizsgálati megközelítései | 2024-05-15 | DEPSZ |
Pusztai Bertalan | Interkulturális kommunikáció, turizmus, migráció és ezek szocializációs konzekvenciái a későmodernitás társadalmában | 2024-05-15 | KMT |
Feleky Gábor | A társadalmi struktúra és a rétegződés elméleti kérdései | 2024-05-15 | DESZO |
Oláh Szabolcs Béla | A millenárisok médiahasználata | 2024-05-15 | DESZI |
Fényes Hajnalka | Gender differences in education | 2024-05-15 | 202 |
Deákné Dusa Ágnes Réka | A felsőoktatás nemzetköziesedése | 2024-05-15 | DENI |
Angyalosi Gergely | A XX. századi filozófia emberképei | 2024-05-15 | 232e |
Czibere Ibolya | Családszolciológiai folyamatok, családrendszerek, posztmodern változások és hatásaik | 2024-05-15 | DESZO |
Kondé Zoltán | Szabályozó folyamatok és kognitív hatékonyság | 2024-05-15 | DEPI |
Bacskai Katinka | The importance of parental involvement in the school success of students with learning disabilities | 2024-05-15 | DE201 |
Valastyán Tamás | Német idealizmus | 2024-05-15 | DEFI |
Molnárné Kovács Judit | A nemi szerep pszichológiája a mai Magyarországon | 2024-05-15 | DEPSZ |
Weaver Eric Beckett | Identitás | 2024-05-15 | DESZO |
Szabó Éva | Normák alakulása működése iskolai osztályokban, csoportokban, nevelőtestületekben. A normatorzulás jelenségének vizsgálata | 2024-05-15 | DEPSZ |
Chrappán Magdolna | A természettudományos oktatás tantervi és metodikai problémái | 2024-05-15 | DENI |
Rusinné Fedor Anita | A fiatalok szexuális nevelésének lehetőségei | 2024-05-15 | DESZI |
Fábián Gergely | Társadalmi változások és a segítő hivatások professzionalizációs dilemmái | 2024-05-15 | DESZO |
Csukonyi Csilla | Rugalmas alkalmazkodóképesség és a mentális állóképesség, mint 21. századi vezetői kompetenciák | 2024-05-15 | DEPI |
Páskuné Kiss Judit | A tehetség fejlődését befolyásoló intra- és interperszonális katalizátorok | 2024-05-15 | DEPsz |
Dupcsik Csaba | A családi és nemi szerepek változásai | 2024-05-15 | DESZO |
Héjja-Nagy Katalin | Szubjektív élmény, erős élmények, módosult tudatállapotok, flow | 2024-05-15 | DEPI |
Fényes Hajnalka | Önkéntesség a felsőoktatásban és a középiskolákban | 2024-05-15 | DENI |
Deákné Dusa Ágnes Réka | Helping and hindering factors of becoming an internationally mobile student | 2024-05-15 | DENI |
Münnich Ákos | Matematikai pszichológiai kutatások és preferencia modellek | 2024-05-15 | DEPI |
Czibere Ibolya | Társadalmi egyenlőtlenségek | 2024-05-15 | DESZO |
Kondé Zoltán | Szociális intelligencia és viselkedéspredikció | 2024-05-15 | DEPI |
Bacskai Katinka | Hátrányos helyzetű diákokat tanító tanárok | 2024-05-15 | DENTI |
Valastyán Tamás | Hermeneutika, kritikaelmélet és esztétikai tapasztalat | 2024-05-15 | DEFIL |
Molnárné Kovács Judit | A megbocsátás előzményei, összetevői és következményei | 2024-05-15 | DEPSZ |
Weaver Eric Beckett | Nacionalizmus | 2024-05-15 | DESZO |
Tánczos Péter | 19. századi esztétikai elméletek | 2024-05-15 | DEFIL |
Csoba Judit | A foglalkoztatáspolitika és az aktív munkaerő-piaci politikák változása Európában és Magyarországon | 2024-05-15 | SzocI |
Rusinné Fedor Anita | A fiatalok továbbtanulási motivációinak és munkaerőpiaci elvárásainak vizsgálata | 2024-05-15 | DESZI |
Fábián Gergely | Idősödő társadalmak társadalompolitikai kihívásai, öregedés és társadalmi integráció | 2024-05-15 | DESZO |
Csukonyi Csilla | A munkahelyi elköteleződés aspektusai | 2024-05-15 | DEPI |
Páskuné Kiss Judit | Zenepszichológia | 2024-05-15 | PszIn |
Dupcsik Csaba | A magyar szociológia és protoszociológia története | 2024-05-15 | DESZO |
Héjja-Nagy Katalin | Perinatális élmények, a várnadósság és szülés lélektana, korai kötődés | 2024-05-15 | DEPI |
Márkus Edina | A felnőtoktatás és -képzés intézményi és résztvevői megközelítésben | 2024-05-15 | DENI |