témavezető | kutatási téma | jelentkezési határidő | helyszín (magyar oldal) |
---|
|
|
|
|
Pukánszky Béla | Az iskola mint a gyermekkor sajátos világa - összehasonlító gyermekkor-történeti elemzések. | 2024-06-10 | EKKE |
Pukánszky Béla | A pedagógusképzés története. Az egyes pedagógusszakmákba való intézményes bevezetés történetének komparatív feldolgozása. | 2024-06-10 | EKKE |
Pukánszky Béla | Magyar zenepedagógia-történet. A zenei nevelés-oktatás különböző színterein intézményesült gyakorlati zenepedagógia egyes irányzatainak összehasonlító történeti elemzése. | 2024-06-10 | EKKE |
Racsko Réka | A digitális kompetencia fejlesztésének lehetőségei a köznevelésben és a pedagógusképzésben | 2024-06-10 | EKKE |
Racsko Réka | Összehasonlító vizsgálatok a digitális transzformáció nemzetközi helyzetéről oktatási vonatkozásban | 2024-06-10 | EKKE |
Racsko Réka | Új típusú tanulási környezetek módszertani kérdései az oktatástechnológiai innovációk szemszögéből | 2024-06-10 | EKKE |
Révész László | A testnevelés és a sport nevelési környezete | 2024-06-10 | EKKE |
Révész László | A testnevelés és a sport oktatásmódszertani kérdései | 2024-06-10 | EKKE |
Révész László | IKT eszközök alkalmazásnak hatása a testnevelés órán és a sportban | 2024-06-10 | EKKE |
Révész-Kiszela Kinga | A gyógypedagógia pszichopedagógiai aspektusainak vizsgálata | 2024-06-10 | EKKE |
Révész-Kiszela Kinga | A mozgásállapot és az egyéb pszichés fejlődési zavar összefüggései különböző életkorokban | 2024-06-10 | EKKE |
Révész-Kiszela Kinga | Az egyéb pszichés fejlődési zavarban érintett gyermekekre/tanulókra jellemző képességprofil vizsgálatai, differenciáldiagnosztikai célkitűzések | 2024-06-10 | EKKE |
Sántha Kálmán | A tanári nézetek, reflektív gondolkodás vizsgálata a hálózatelemzés technikáival / új elemzési módszerek kidolgozása | 2024-06-10 | EKKE |
Sántha Kálmán | Abdukció a tanári tevékenységben, gondolkodásban, tanórán | 2024-06-10 | EKKE |
Sántha Kálmán | A kvalitatív összehasonlító elemzés lehetőségei a neveléstudományban | 2024-06-10 | EKKE |
Sárkány Péter | A szociálpedagógia szakmaelméleti dilemmái | 2024-06-10 | EKKE |
Sárkány Péter | Tér és térbeliség | 2024-06-10 | EKKE |
Sárkány Péter | Egzisztenciális pedagógia | 2024-06-10 | EKKE |
Schwendtner Tibor | A humboldti egyetem eszméje és aktualitása neveléstudományi kérdésfeltevések fényében | 2024-06-10 | EKF |
Schwendtner Tibor | Az etika tanításának módszertani kérdései | 2024-06-10 | EKF |
Schwendtner Tibor | Nevelés és neveléstudomány a náci Németországban. Kortárs viták a totalitárius neveléskoncepciókról | 2024-06-10 | EKE |
Schwendtner Tibor | Az európai egyetemi hagyomány – filozófiai és neveléstudományi megközelítések | 2024-06-10 | EKE |
Schwendtner Tibor | Az újhumanizmus hatása a neveléselméletekre | 2024-06-10 | EKE |
Simándi Szilvia Ildikó | Iskolarendszeren kívüli képzések, a nem-formális tanulás színterei | 2024-06-10 | EKF |
Simándi Szilvia Ildikó | Felsőoktatás-pedagógia módszertani kérdései | 2024-06-10 | EKF |
Somogyvári Lajos | A szocialista pedagógia kialakulása és fejlődéstörténete | 2024-06-10 | EKKE |
Somogyvári Lajos | Kontinuitás és diszkontinuitás az 1945 utáni oktatástörténetben | 2024-06-10 | EKKE |
Szíjártó Imre | Médiumelméletek / médiafilozófia / média episztemológia | 2024-06-10 | EKF |
Szlávik János | A fenntartható fejlődés gazdasági összefüggéseinek nevelési és oktatási elvei, gyakorlata | 2024-06-10 | EKF |
Szűts Zoltán | A mesterséges intelligencia pedagógiai kihívásai | 2024-06-10 | EKKE |
Szűts Zoltán | A digitális technológia célnak megfelelő használata az oktatásban | 2024-06-10 | EKKE |
Szűts Zoltán | A digitális pedagógiai kultúra jellemzői és az új tanári szerepek | 2024-06-10 | EKKE |
Szűts-Novák Rita | A könyvtártudomány, az olvasáskutatás, és a neveléstudomány metszéspontjai | 2024-06-10 | EKKE |
Szűts-Novák Rita | A keresztény pedagógia helye és módszerei az oktatásban | 2024-06-10 | EKKE |
Szűts-Novák Rita | A 19-20. századi magyar felsőoktatás történetének vizsgálata | 2024-06-10 | EKKE |
Szűts-Novák Rita | 19-20. századi magyar nőnevelés-történet | 2024-06-10 | EKKE |
Téglási Ilona | "Belső motivációs leltár” a matematika tanulásához | 2024-06-10 | EKKE |
Téglási Ilona | A matematika tanítása vizuális művészeteken keresztül | 2024-06-10 | EKKE |
Téglási Ilona | A matematikai kompetencia értelmezése nemzetközi viszonylatban | 2024-06-10 | EKKE |
Turós Mátyás | Empirikus pedagóguskutatások - a nézetek, a tudás, a hatékonyság és a kompetenciák vizsgálatai | 2024-06-10 | EKKE |
Turós Mátyás | Empirikus iskolakutatások - az alternatív és a többségi iskolamodellek eredményességének összehasonlító vizsgálatai | 2024-06-10 | EKKE |
Verók Attila | (1) Az iskoláztatás és az oktatás története a Kárpát-medencében (16–20. század) – összehasonlító elemzés | 2024-06-10 | EKKE |
Verók Attila | (2) Könyvkultúra és neveléstudomány. A könyvek és könyvtárak szerepe az oktatás történetében – történeti, komparatív megközelítésben | 2024-06-10 | EKKE |
Verók Attila | (3) A Kárpát-medencei művelődés- és neveléstörténeti örökség áthagyományozódásának folyamatai – komparatív elemzés | 2024-06-10 | EKKE |