|
|
Témakiírások doktori iskolánkénti megjelenítése |
Eszterházy Károly Katolikus Egyetem, Neveléstudományi Doktori Iskola aktuális témakiírásai |
|
témavezető | kutatási téma | jelentkezési határidő | helyszín (magyar oldal) |
---|
|
|
|
|
Heltai Pál | A relevancia-elmélet szerepe a fordítástudományban | 2024-06-10 | EKF |
Heltai Pál | A szaknyelvi szókincs elsajátítása | 2024-06-10 | EKF |
Heltai Pál | Nyelvek közötti kölcsönhatások a szókincs-elsajátításban | 2024-06-10 | EKF |
Heltai Pál | A szókincs-elsajátítás és a szókincstanítás kérdései | 2024-06-10 | EKF |
Heltai Pál | A frazeológia és a kollokációk szerepe a szókincs-elsajátításban | 2024-06-10 | EKF |
Hegedűs Roland | Tanulók szóasszociációs- és/vagy szókincsvizsgálata természettudományos témakörben | 2024-06-10 | EKKE |
Hegedűs Roland | Hátrányos és nem hátrányos helyzetű gyermekek nyelvi fejlettségének vizsgálata | 2024-06-10 | EKKE |
Hegedűs Roland | Sajátos nevelési igényű gyermekek, tanulók ellátásának nehézségei több szempontból (szakértés, utazó gyógypedagógiai ellátás) | 2024-06-10 | EKKE |
Hanák Zsuzsanna | A végzettség nélküli iskolaelhagyás problémakörének kutatása. | 2024-06-10 | EKKE |
Hanák Zsuzsanna | A tanuláshoz szükséges részképességek fejlődésének kutatása. | 2024-06-10 | EKKE |
Guncaga Jan | A kutatásalapú tanulás matematikaoktatásban és lehetséges interdiszciplináris átfedései | 2024-06-10 | EKKE |
Guncaga Jan | A Szepeskáptalani és Egri Tanítóképző Intézetek - alapkövek a néptanítók szakmódszertani professzionalizációjában a 19. században a Magyar Királyság területén | 2024-06-10 | EKKE |
Guncaga Jan | IKT oktatási eszközök - a matematikaoktatási eszközei és interdiszciplináris átfedései | 2024-06-10 | EKKE |
Falus Iván | A kezdő pedagógusok támogatásának hatása beilleszkedésükre, szakmai fejlődésükre | 2024-06-10 | EKE |
Falus Iván | A pedagógusok szakmai fejlődésének előmozdítása iskolai környezetben | 2024-06-10 | EKE |
Falus Iván | A pedagógussá válás folyamatának elemzése a képzés során | 2024-06-10 | EKF |
Falus Iván | A pedagógusok tudásának, tevékenységének empirikus vizsgálata, kompetenciáik feltárása | 2024-06-10 | EKF |
Falus Iván | A pedagógus tudásának, nézeteinek és tevékenységének kölcsönhatása, ezen tényezők szerepe a pedagógiai munka hatékonyságában | 2024-06-10 | EKE |
Falus Iván | A kezdő pedagógusok támogatása, a bevezető szakasz Európa országaiban | 2024-06-10 | EKE |
Einhorn Ágnes | A tevékenységalapú tanulás az idegennyelv-tanításban | 2024-06-10 | EKE |
Einhorn Ágnes | Osztálytermi mérés-értékelés, fejlesztő értékelés | 2024-06-10 | EKE |
Einhorn Ágnes | Nyelvtanárok pedagógiai kultúrája és annak fejlesztése | 2024-06-10 | EKE |
Dorner László | Az önkéntes munka megalapozása a köznevelési intézményekben - a motivációs és személyiségháttér jelentősége az önkéntesség kapcsán. | 2024-06-10 | Ekke |
Domonkosi Ágnes | Az anya- és idegen nyelv tanításának és tanulásának alkalmazott aspektusai | 2024-06-10 | EKF |
Domonkosi Ágnes | Szociolingvisztikai és pragmatikai kérdések a segítő pedagógiában, különös tekintettel az idegen nyelvek tanításában | 2024-06-10 | EKE |
Dávid Mária | Az IKT használat gyakorisága és a képességfejlődés összefüggései. | 2024-06-10 | EKKE |
Dávid Mária | Az önszabályozott tanulás fejlesztése, tanulási tanácsadás | 2024-06-10 | EKKE |
Dávid Mária | Kiemelt figyelmet igénylő tanulók motivációs jellemzői | 2024-06-10 | EKKE |
Csontó Lajos | A vizuális megjelenés, a design változó szerepének lehetőségei az oktatás médiumaiban | 2024-06-10 | EKKE |
Csontó Lajos | A tervezői művészetek közvetítésének, oktatásának módszertani kérdései. | 2024-06-10 | EKKE |
Csontó Lajos | Egyéni téma | 2024-06-10 | EKKE |
Csizér Kata | Az osztálytermi motiváció elméleti és emprikus kérdései | 2024-06-10 | EKE |
Csizér Kata | A nyelvtanulási autonómia feljlődésének és fejlesztésenek lehetőségei | 2024-06-10 | EKE |
Bognár József | Az iskolai testnevelés és sport pedagógiai kérdései. | 2024-06-10 | EKKE |
Bognár József | Sporttehetség és beválás komplex területei | 2024-06-10 | EKKE |
Bognár József | Fiatalok, felnőttek és idősek egészségmagatartása és életminősége | 2024-06-10 | EKKE |
Bárdos Jenő | A nyelvek tanításának kultúrtörténete Magyarországon, Európában, vagy más országokban | 2024-06-10 | EKKE |
Bárdos Jenő | A nyelvi mérés és értékelés elmélete és gyakorlata | 2024-06-10 | EKKE |
Bárdos Jenő | A kortárs nyelvtanítás interdiszciplináris alapjai és az elmélet érvényesülése a gyakorlatban | 2024-06-10 | EKKE |
Balázs László | A digitális pedagógia sikerkritériumainak elemzése | 2024-06-10 | EKKE |
Balázs László | A digitális pedagógia és az iskolai szervezt életvilágának kapcsolata | 2024-06-10 | EKKE |
Balázs László | A szalutogén pedagógia értelmezése és alkalmazási lehetőségének vizsgálata | 2024-06-10 | EKKE |
Bacsa-Bán Anetta | A digitalizáció szakképzésre gyakorolt hatásának feltárása (pedagógus és tanulói vizsgálatok mentén) | 2024-06-10 | EKKE |
Bacsa-Bán Anetta | A pedagógiai kompetenciák feltáró vizsgálata a szakmai szocializáció és pályamotiváció kettős hatása alatt a szakképzésben valamint, a szakmai oktatók körében | 2024-06-10 | EKKE |
|
|
|
|
|
|