Bejelentkezés
 Fórum
 
doktori iskolánként tudományáganként kutatási téma szerint  
Témakiírások doktori iskolánkénti megjelenítése
Válasszon intézményt, majd doktori iskolát, vagy adja meg a doktori iskola azonosítószámát.
 
intézmény neve
doktori iskola
keresett doktori iskola azonosítója
helyszín rövidítés
jelentkezési határidő szerint
 
Eszterházy Károly Katolikus Egyetem, Neveléstudományi Doktori Iskola aktuális témakiírásai

témavezető

kutatási téma

jelentkezési határidő

helyszín (magyar oldal)
Heltai PálA relevancia-elmélet szerepe a fordítástudományban2024-06-10EKF
Heltai PálA szaknyelvi szókincs elsajátítása2024-06-10EKF
Heltai PálNyelvek közötti kölcsönhatások a szókincs-elsajátításban2024-06-10EKF
Heltai PálA szókincs-elsajátítás és a szókincstanítás kérdései2024-06-10EKF
Heltai PálA frazeológia és a kollokációk szerepe a szókincs-elsajátításban2024-06-10EKF
Hegedűs RolandTanulók szóasszociációs- és/vagy szókincsvizsgálata természettudományos témakörben2024-06-10EKKE
Hegedűs RolandHátrányos és nem hátrányos helyzetű gyermekek nyelvi fejlettségének vizsgálata2024-06-10EKKE
Hegedűs RolandSajátos nevelési igényű gyermekek, tanulók ellátásának nehézségei több szempontból (szakértés, utazó gyógypedagógiai ellátás)2024-06-10EKKE
Hanák ZsuzsannaA végzettség nélküli iskolaelhagyás problémakörének kutatása.2024-06-10EKKE
Hanák ZsuzsannaA tanuláshoz szükséges részképességek fejlődésének kutatása.2024-06-10EKKE
Guncaga JanA kutatásalapú tanulás matematikaoktatásban és lehetséges interdiszciplináris átfedései2024-06-10EKKE
Guncaga JanA Szepeskáptalani és Egri Tanítóképző Intézetek - alapkövek a néptanítók szakmódszertani professzionalizációjában a 19. században a Magyar Királyság területén2024-06-10EKKE
Guncaga JanIKT oktatási eszközök - a matematikaoktatási eszközei és interdiszciplináris átfedései2024-06-10EKKE
Falus IvánA kezdő pedagógusok támogatásának hatása beilleszkedésükre, szakmai fejlődésükre2024-06-10EKE
Falus IvánA pedagógusok szakmai fejlődésének előmozdítása iskolai környezetben2024-06-10EKE
Falus IvánA pedagógussá válás folyamatának elemzése a képzés során2024-06-10EKF
Falus IvánA pedagógusok tudásának, tevékenységének empirikus vizsgálata, kompetenciáik feltárása2024-06-10EKF
Falus IvánA pedagógus tudásának, nézeteinek és tevékenységének kölcsönhatása, ezen tényezők szerepe a pedagógiai munka hatékonyságában2024-06-10EKE
Falus IvánA kezdő pedagógusok támogatása, a bevezető szakasz Európa országaiban2024-06-10EKE
Einhorn ÁgnesA tevékenységalapú tanulás az idegennyelv-tanításban2024-06-10EKE
Einhorn ÁgnesOsztálytermi mérés-értékelés, fejlesztő értékelés2024-06-10EKE
Einhorn ÁgnesNyelvtanárok pedagógiai kultúrája és annak fejlesztése2024-06-10EKE
Dorner LászlóAz önkéntes munka megalapozása a köznevelési intézményekben - a motivációs és személyiségháttér jelentősége az önkéntesség kapcsán.2024-06-10Ekke
Domonkosi ÁgnesAz anya- és idegen nyelv tanításának és tanulásának alkalmazott aspektusai2024-06-10EKF
Domonkosi ÁgnesSzociolingvisztikai és pragmatikai kérdések a segítő pedagógiában, különös tekintettel az idegen nyelvek tanításában2024-06-10EKE
Dávid MáriaAz IKT használat gyakorisága és a képességfejlődés összefüggései.2024-06-10EKKE
Dávid MáriaAz önszabályozott tanulás fejlesztése, tanulási tanácsadás2024-06-10EKKE
Dávid MáriaKiemelt figyelmet igénylő tanulók motivációs jellemzői2024-06-10EKKE
Csontó LajosA vizuális megjelenés, a design változó szerepének lehetőségei az oktatás médiumaiban2024-06-10EKKE
Csontó LajosA tervezői művészetek közvetítésének, oktatásának módszertani kérdései.2024-06-10EKKE
Csontó LajosEgyéni téma2024-06-10EKKE
Csizér KataAz osztálytermi motiváció elméleti és emprikus kérdései2024-06-10EKE
Csizér KataA nyelvtanulási autonómia feljlődésének és fejlesztésenek lehetőségei2024-06-10EKE
Bognár JózsefAz iskolai testnevelés és sport pedagógiai kérdései.2024-06-10EKKE
Bognár JózsefSporttehetség és beválás komplex területei2024-06-10EKKE
Bognár JózsefFiatalok, felnőttek és idősek egészségmagatartása és életminősége2024-06-10EKKE
Bárdos JenőA nyelvek tanításának kultúrtörténete Magyarországon, Európában, vagy más országokban2024-06-10EKKE
Bárdos JenőA nyelvi mérés és értékelés elmélete és gyakorlata2024-06-10EKKE
Bárdos JenőA kortárs nyelvtanítás interdiszciplináris alapjai és az elmélet érvényesülése a gyakorlatban2024-06-10EKKE
Balázs LászlóA digitális pedagógia sikerkritériumainak elemzése2024-06-10EKKE
Balázs LászlóA digitális pedagógia és az iskolai szervezt életvilágának kapcsolata2024-06-10EKKE
Balázs LászlóA szalutogén pedagógia értelmezése és alkalmazási lehetőségének vizsgálata2024-06-10EKKE
Bacsa-Bán AnettaA digitalizáció szakképzésre gyakorolt hatásának feltárása (pedagógus és tanulói vizsgálatok mentén)2024-06-10EKKE
Bacsa-Bán AnettaA pedagógiai kompetenciák feltáró vizsgálata a szakmai szocializáció és pályamotiváció kettős hatása alatt a szakképzésben valamint, a szakmai oktatók körében2024-06-10EKKE


2024. IV. 17.
ODT ülés
Az ODT következő ülésére 2024. június 14-én, pénteken 10.00 órakor kerül sor a Semmelweis Egyetem Szenátusi termében (Bp. Üllői út 26. I. emelet).

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )