témavezető | kutatási téma | jelentkezési határidő | helyszín (magyar oldal) |
---|
|
|
|
|
Jancsák Csaba | Ifjúsági szervezetek, diák mozgalmak a XX. században és napjainkban | 2024-05-25 | OTNDI |
Kaposi József | Drámapedagógia és színházi nevelés | 2024-05-25 | OTNDI |
Gocsál Ákos | IKT-használat az iskolában | 2024-05-25 | OTNDI |
Prisztóka Gyöngyvér | A szomatikus nevelés iskolai környezete, a testnevelő tanárral szembeni elvárások változásai az iskolarendszer átalakulási folyamatában | 2024-05-25 | OTNDI |
Huszár Zoltán | A Duna mint tudástranszfer és integráló tényező a 19-20. századi Közép-Európában | 2024-05-25 | OTNDI |
Szombathelyiné Nyitrai Ágnes Anikó | Kisgyermekek nevelése a családban és a bölcsődében | 2024-05-25 | OTNDI |
Bacsa-Bán Anetta | A pályakövetés lehetőségei, perspektívái a pedagógusképzés különböző szintjein (pályán maradás, pályaszocializáció). | 2024-05-25 | OTNDI |
Koller Inez Zsófia | A társadalmi érzékenyítés szerepe az oktatásban (The role of applying social sensitivity in education) | 2024-05-25 | OTNDI |
Bertók Rózsa | Pedagógus-etika | 2024-05-25 | OTNDI |
Klein Ágnes | Dialektusok nevelési megjelenési formái intézményekben | 2024-05-25 | OTNDI |
Orsós Anna | A magyarországi cigány nyelvek oktatásának nevelésszociológiai és nyelvpedagógiai vonatkozású vizsgálatai | 2024-05-25 | OTNDI |
Csima Melinda | Egészségműveltség vizsgálata különböző szociodemográfiai jellemzőkkel rendelkező csoportok esetén, az egészségműveltség mérésének lehetőségei | 2024-05-25 | OTNDI |
Kaposi József | Tartalmi szabályozás kérdései (tantervek, követelmények, vizsgák) | 2024-05-25 | OTNDI |
Gocsál Ákos | Verbális és nemverbális kommunikáció a pedagógiában | 2024-05-25 | OTNDI |
Prisztóka Gyöngyvér | A pedagógiai kommunikáció és az interakciók hatékonyságának kutatása a sportoktatásban | 2024-05-25 | OTNDI |
Bertalan Péter | Oktatási hálózatok a 21. században | 2024-05-25 | OTNDI |
Tigyi Zoltánné | Az egészségnevelés – egészségfejlesztés aktuális kérdései | 2024-05-25 | OTNDI |
Bacsa-Bán Anetta | A szakmaipedagógus-képzés és a szakmai pedagógusok helyzete és perspektívái az iskolarendszerű és az iskolarendszeren kívüli oktatásban | 2024-05-25 | OTNDI |
Gálosi Adrienne | 1. A művészet lehetséges funkciói történeti áttekintésben, valamint a kortárs társadalomban, ill. az autonóm művészet problémája | 2024-05-25 | OTNDI |
Dezső Renáta Anna | Egyéni és társas jóllét nevelési és oktatási intézményekben | 2024-05-25 | OTNDI |
Fischer Márta | Magyar és idegen nyelvű tankönyvek / pedagógiai szövegek terminológiai szempontú elemzése | 2024-05-25 | OTNDI |
Orsós Anna | A cigány/roma nemzetiségi oktatás (nemzetiségi népismeret és nemzetiségi nyelvoktatás) helyzete és jellemzőinek feltárása | 2024-05-25 | OTNDI |
Csima Melinda | Sajátos nevelési igényű gyermekek iránti attitűd vizsgálata pedagógusok körében | 2024-05-25 | OTNDI |
Nagy Mariann | A gimnáziumok és reáliskolák tanulóinak/tanárainak társadalmi háttere, az iskolai élet az iskolai évkönyvek tükrében a dualizmus korában | 2024-05-25 | OTNDI |
Vámosi Tamás | A szak- és felnőttképzési rendszerrel kapcsolatos vizsgálatok | 2024-05-25 | OTNDI |
Prisztóka Gyöngyvér | A kognitív, a szociális és a személyes kompetenciák fejlesztése a sport által | 2024-05-25 | OTNDI |
Bertalan Péter | Egy adott régió, megye oktatástörténeti trendjeinek a feltárása | 2024-05-25 | OTNDI |
Tigyi Zoltánné | Oktatás – nevelés és egészség | 2024-05-25 | OTNDI |
Németh Zsolt | A testnevelő tanárokkal szemben támasztott nevelési-, tanítási-, oktatási-, vezetési- és kommunikációs stílusok és kompetenciák megjelenése napjaink változó világában | 2024-05-25 | OTNDI |
Gálosi Adrienne | Az esztétikai tanulás és nevelés céljai és lehetőségei a mai társadalomban | 2024-05-25 | OTNDI |
Dezső Renáta Anna | Educational Experiments | 2024-05-25 | OTNDI |
Fischer Márta | Fordítás(politika) és tudástranszfer | 2024-05-25 | OTNDI |
Orsós Anna | Hátrányos helyzetű tanulók a magyar oktatási rendszerben | 2024-05-25 | OTNDI |
Albert Gábor | Történeti stúdiumok és tananyagtartalmak az agrárszakoktatás intézményrendszerében a XX. század első felében | 2024-05-25 | OTNDI |
Hegedűs Roland | Sajátos nevelési igényű tanulók lemorzsolódással való veszélyeztetettségének vizsgálata az Észak-Magyarország régióban | 2024-05-25 | OTNDI |
Nagy Mariann | Az elemi iskolai oktatás ingyenessé tételének következményei különös tekintettel az iskolák fenntartóváltására | 2024-05-25 | OTNDI |
Vámosi Tamás | Pályaorientációs vizsgálatok az oktatási rendszerben | 2024-05-25 | OTNDI |
Cserné Adermann Gizella | A tanulási környezet szerepe a tanulás támogatásában | 2024-05-25 | OTNDI |
Tigyi Zoltánné | Nőtörténet- nőnevelés | 2024-05-25 | OTNDI |
Németh Zsolt | Konfliktuspedagógia, konfliktusmenedzsment a köznevelés, a közoktatás, a felsőoktatás és sport környezetében. | 2024-05-25 | OTNDI |
Herpay Ágnes | A társadalmi kontextusok hatása a zeneoktatásra. | 2024-05-25 | OTNDI |
Vida Gergő | Tanulás és attitűd neveléstudományi diskurzusa | 2024-05-25 | OTNDI |
Sántha Kálmán | Pedagógusok reflektív gondolkodásának feltárása újgenerációs kvalitatív módszerekkel | 2024-05-25 | OTNDI |
Bús Imre | A játék kutatása a pedagógiai gyakorlat fejlesztéséhez | 2024-05-25 | OTNDI |
Albert Gábor | Tankönyvpiac - tankönyvhasználat - iskolatörténet | 2024-05-25 | OTNDI |
Horváth Attila | Reakciókinetikai alapfogalmak elmélyítése órareakciókon keresztül középiskolában | 2024-05-25 | OTNDI |
V. Gilbert Edit | IRODALOM ÉS MŰVÉSZET A KÖZOKTATÁSI GYAKORLATBAN | 2024-05-25 | OTNDI |
Varga Katalin | Tudományos folyamatok elemzése, mérése | 2024-05-25 | OTNDI |
Cserné Adermann Gizella | Önbeteljesítő jóslatok – Pygmalion hatás a pedagógiában | 2024-05-25 | OTNDI |
Varga Szabolcs | Egyházi nevelés és oktatás a kora újkori és újkori Magyar Királyságban | 2024-05-25 | OTNDI |
Németh Zsolt | Pozitív- és fekete pedagógia megjelenése a testnevelés és sport környezetében | 2024-05-25 | OTNDI |
Herpay Ágnes | Az alap- és középfokú zenei versenyek, és/vagy csoportos zenei programok társadalmi beágyazódásának vizsgálata | 2024-05-25 | OTNDI |
Vida Gergő | A különleges bánásmód pedagógiai fókuszú vizsgálata | 2024-05-25 | OTNDI |
Sántha Kálmán | Kvalitatív módszerek a pedagógiai architektúra vizsgálatában | 2024-05-25 | OTNDI |
Bajusz Klára | Az iskolázatlanság társadalmi voantkozásai | 2024-05-25 | OTNDI |
Albert Gábor | A felsőfokú agrárszakoktatás első intézményszervezői | 2024-05-25 | OTNDI |
V. Gilbert Edit | ALKALMAZOTT IRODALOMTUDOMÁNYI MEGKÖZELÍTÉS AZ IRODALOMOKTATÁSBAN | 2024-05-25 | OTNDI |
Varga Katalin | A tudásalapú társadalom műveltségfelfogása | 2024-05-25 | OTNDI |
Mrázik Julianna | A tanári teljesítmény mérését célzó fejlesztések hatás,-és beválásvizsgálata | 2024-05-25 | OTNDI |
Varga Szabolcs | Történelmi emlékezet változásai a 16-20. századi Magyarországon | 2024-05-25 | OTNDI |
Steklács János | Az olvasási, szövegértési képesség fejlődése | 2024-05-25 | OTNDI |
Herpay Ágnes | A probléma és projekt alapú zenetanítás | 2024-05-25 | OTNDI |
Vida Gergő | Módszertani polimorfizmus a neveléstudományi kutatásokban | 2024-05-25 | OTNDI |
Sántha Kálmán | Mentortanárok tevékenységének elemzése | 2024-05-25 | OTNDI |
Bajusz Klára | Az időskori tanulás hatása az életvitelre (idősoktatás, gerontagógia) | 2024-05-25 | OTNDI |
Di Blasio Barbara | Tanulástudományok, szakmódszertan | 2024-05-25 | OTNDI |
V. Gilbert Edit | A FELSŐOKTATÁS MÓDSZERTANÁHOZ: PEDAGÓGIAI ATTITŰDÖK A BÖLCSÉSZETTUDOMÁNYI KÉPZÉSEK JELENÉBEN | 2024-05-25 | OTNDI |
Kissné Zsámboki Réka | Óvodai nevelés a társadalom és kultúra összefüggésrendszerében (hazánkban és külföldön) | 2024-05-25 | OTNDI |
Mrázik Julianna | Az e-tanulás segítése. A tanulásszervezés átkeretezése hagyományos és nem hagyományos környezetben | 2024-05-25 | OTNDI |
Heidl György | Személyiségfejlesztés az európai filozófiai és teológiai hagyományban | 2024-05-25 | OTNDI |
Cserti Csapó Tibor | A cigány népesség szociológiai problémái Magyarországon és összefüggésük az oktatásüggyel | 2024-05-25 | OTNDI |
Várnagy Péter | Az állampolgári és emberi jogi nevelés | 2024-05-25 | OTNDI |
Vass Vilmos | A kompetencia-alapú és tanulásközpontú tantervi paradigma komparatisztikai kutatása | 2024-05-25 | OTNDI |
Ács Marianna | Iskola és emlékezete | 2024-05-25 | OTNDI |
Varga László | A gyermekkori tanulás kulturális és történeti aspektusai | 2024-05-25 | OTNDI |
Bajusz Klára | Tanulási motivációk és gátak. Motivációs eszközök. Reziliencia | 2024-05-25 | OTNDI |
Di Blasio Barbara | Tanárképzés, pályaszocializáció | 2024-05-25 | OTNDI |
Bredács Alice Mária | A művészeti képzés, oktatás és nevelés hagyományos és alternatív formái és lehetőségei | 2024-05-25 | OTNDI |
Kissné Zsámboki Réka | Reform- és alternatív pedagógiai programok, pedagógiai innováció a rendszerváltástól napjainkig | 2024-05-25 | OTNDI |
Mrázik Julianna | Kutatásmódszertani modellek és paradigmák a neveléstudományban | 2024-05-25 | OTNDI |
Heidl György | Antik neveléselméletek és nevelési gyakorlatok mai tanulságai | 2024-05-25 | OTNDI |
Cserti Csapó Tibor | Hazai kisebbségek és a kisebbségvédelem helyzete, kisebbségi oktatáspolitika | 2024-05-25 | OTNDI |
Várnagy Péter | A különböző normarendszerek hatása és szerepe a nevelésben, az oktatásban és a képzésben | 2024-05-25 | OTNDI |
Vass Vilmos | A kreativitás fejlesztésének elmélete és gyakorlata a közoktatásban, a kreatív tudástranszfer lehetőségei | 2024-05-25 | OTNDI |
Rajcsányi-Molnár Mónika | Lemorzsolódás és tehetséggondozás az oktatásban | 2024-05-25 | OTNDI |
Varga László | Gondolatok és gondolkodók a kisgyermekkorról – hazai és nemzetközi komparatív elemzés | 2024-05-25 | OTNDI |
Lükő István | A fenntarthatóság és a felnőttképzés | 2024-05-25 | OTNDI |
Di Blasio Barbara | Gyógypedagógia, pszichopedagógia | 2024-05-25 | OTNDI |
Bredács Alice Mária | A pozitív pedagógia és a reziliencia szerepe és fejlesztésük lehetőségei a nevelésben és az oktatásban | 2024-05-25 | OTNDI |
Bene Krisztián | A 20. század első felének magyar oktatástörténete | 2024-05-25 | OTNDI |
Mrázik Julianna | Szakmai önismeret vizsgálata a pedagógiai gyakorlatban | 2024-05-25 | OTNDI |
Molnár-Kovács Zsófia | Nevelés- és oktatásügy Magyarországon 1867-1989 között | 2024-05-25 | OTNDI |
Cserti Csapó Tibor | Oktatás és társadalom | 2024-05-25 | OTNDI |
Várnagy Péter | The impact and role of different norms in human resource development, education and training, especially in the context of legal regulation | 2024-05-25 | OTNDI |
Jancsák Csaba | A munka-magánélet összeegyeztethetőségének mintázatai a pedagóguspályán és az oktatási/nevelési intézményekben | 2024-05-25 | OTNDI |
Rajcsányi-Molnár Mónika | A modern tartalomfejlesztés és oktatásszervezés kérdései | 2024-05-25 | OTNDI |
Somos Róbert | Huszadik századi magyar filozófusok pedagógiai nézetei | 2024-05-25 | OTNDI |
Lükő István | A technika-technológiai műveltség társadalmi-oktatási kérdései | 2024-05-25 | OTNDI |
Di Blasio Barbara | Börtönpedagógia | 2024-05-25 | OTNDI |
Bredács Alice Mária | A hagyományos, a digitális eszközökkel és a mesterséges intelligenciával támogatott oktatás „jó gyakorlatai” a művészeti vagy a szakmai képzésben, oktatásban, nevelésb | 2024-05-25 | OTNDI |