Bejelentkezés
 Fórum
 
doktori iskolánként tudományáganként kutatási téma szerint  
Témakiírások doktori iskolánkénti megjelenítése
Válasszon intézményt, majd doktori iskolát, vagy adja meg a doktori iskola azonosítószámát.
 
intézmény neve
doktori iskola
keresett doktori iskola azonosítója
helyszín rövidítés
jelentkezési határidő szerint
 
Összes témakiírás

témavezető

kutatási téma

jelentkezési határidő

helyszín (magyar oldal)
Csabafi KrisztinaNeuropeptidek modulációs szerepe a központi idegrendszeri neuroadaptív folyamatokra2024-12-31KÓRÉ
Juhász JánosA mikromobilitási szolgáltatások beillesztése a városi közlekedési rendszerbe2024-05-31EOUV
Bártfai GyörgyTerhességi trophoblast betegségek pathogenezise2024-12-31SZÜL
Bártfai GyörgyKorszerű fogamzásgátlás nem-kontraceptív előnyeinek vizsgálata2024-12-31SZÜL
Bártfai György
Bitó Tamás
A reprodukciós egészség megőrzése - holisztikus megközelítés2024-12-31SZÜL
Bártfai GyörgySürgősségi fogamzásgátlás és sexuális viselkedés oktatása serdülőknek2024-12-31SZÜL
Bártfai GyörgyHabituális vetélés2024-12-31SZÜL
Bártfai GyörgyA Foetoplacentális rendszer vascularizációjának vizsgálata ultrahang diagnosztikával2024-12-31SZÜL
Bereczki CsabaA gyermek haematológia-onkológia genetikai vonatkozásai2024-12-31SZÜL
Bitó TamásCukorbetegség és terhesség2024-12-31SZÜL
Gasztonyi BeátaTerhességi immunológia, Gasztrointesztinális betegséggel szövődött terhesség, Autoimmun betegségek szerepe az infertilitásban2024-12-31SZÜL
Keresztúri AttilaA vanishing twin terhességek szülészeti és perinatális kimenetelének feltárása és összehasonlítása2024-12-31SZÜL
Kozinszky ZoltánFogamzásgátlási szokások Magyarországon2024-12-31SZÜL
Kozinszky ZoltánMagas rizikójú terhességek: speciális beavatkozások, ultrahang specifikumok, terhességi kimenetel.2024-12-31SZÜL
Kozinszky ZoltánSpecifikus kérdőívek alkalmazása terhességben és meddőségben.2024-12-31SZÜL
Kozinszky Zoltán
Sikovanyecz János
Petemellékrészek angiogén faktorainak vizsgálata2024-12-31SZÜL
Mészáros GyulaKörnyezeti hatások a humán reprodukcióban2024-12-31SZÜL
Németh GáborNőgyógyászati kismedencei rekonstrukciós sebészet új ellátási lehetőségei2024-12-31SZÜL
Novák TiborKardiovaszkuláris eltérések terhességben2024-12-31SZÜL
Novák TiborFogászati eltérések és a terhesség alatti kórképek közötti összefüggések2024-12-31SZÜL
Orvos Hajnalka
Paulik Edit
Fokozott kockázatú terhességből született újszülöttek neonatológiai adatai2024-12-31SZÜL
Orvos HajnalkaA szülés módja és újszülöttkori adaptáció fiziológiai paramétereinek vizsgálata2024-12-31SZÜL
Pál AttilaUltrahangvizsgálatok a szülészet-nőgyógyászatban.2024-12-31SZÜL
Pásztor NorbertA magas hidrosztatikai nyomással történő előkezelés hatása a krioprezervált spermi-umok felengedés utáni paramétereire2024-12-31SZÜL
Pásztor NorbertA férfi meddőség pszichoszociális tényezői2024-12-31SZÜL
Resch BélaA magzati szív fiziológiája2024-12-31SZÜL
Surányi Andrea
Németh Gábor
A foetoplacentáris rendszer vascularizációjának vizsgálata2024-12-31SZÜL
Töreki AnnamáriaPerinatális pszichés zavarok miatt kialakuló szülés alatti és posztpartum szövődmények2024-12-31SZÜL
Csifcsák GáborA vizuális tárgyészlelés és kategorizációs folyamatok viselkedéses és elektrofiziológiai vizsgálata gyermek- és felnőttkorban2024-07-09NI
Csíkos CsabaA matematikai gondolkodás stratégiai elemeinek értékelése és fejlesztése2024-07-09NI
Csíkos CsabaA metakogníció jelenségvilága, metakognícióra alapozott iskolai fejlesztés2024-07-09NI
D. Molnár ÉvaA tanulás hatékony és nem hatékony stratégiái2024-07-09NI
D. Molnár ÉvaÖnszabályozás és gondoskodás etika2024-07-09NI
Dombi JuditTanórán kívüli angol nyelvi input szerep a nyelvtanulásban2024-07-09NI
Dombi AlicePedagóguskép a 19. században2024-07-09NI
Dombi JuditMásodik nyelvi pragmatika2024-07-09NI
Dombi Alice19. századi ábécés- és olvasókönyvek vizsgálata tartalomelemzéssel2024-07-09NI
Dombi JuditDigitális kommunikációs technológiák hatása a nyelvtanulásra2024-07-09NI
Dombi AliceA szakmai professzió megjelenése: a pedagógiai kézikönyvek tanítóképe2024-07-09NI
Farkas ÉvaA nem formális környezetben szerzett tanulási eredmények elismerése2024-07-09NI
Farkas ÉvaA felnőttképzés finanszírozási technikái2024-07-09NI
Farkas ÉvaA felnőttképzés társadalmi és gazdasági összefüggései2024-07-09NI
Farkas ÉvaA felnőttoktatói professzió vizsgálata2024-07-09NI
Farkas ÉvaA tanulási eredmény alapú képzéstervezés és –fejlesztés lehetőségei a szakképzésben/felnőttképzésben/felsőoktatásban2024-07-09NI
Fejes József BalázsA tanulási motiváció és a környezeti tényezők összefüggése2024-07-09NI
Fejes József BalázsA méltányos oktatás rendszerszintű támogatása2024-07-09NI
Géczi JánosA természettudományos világkép és az iskolai tantervek2024-07-09NI
Géczi JánosA felsőoktatási diákrekrutáció kérdései2024-07-09NI
Géczi JánosA tudáskoncepció és a műveltségfelfogás történeti változása2024-07-09NI
Géczi JánosAz iskolai oktatás céljainak történeti változása2024-07-09NI
Habók AnitaA tanulás tanulásának kutatása. A tanulással kapcsolatos nézetek.2024-07-09NI
Habók AnitaAz önszabályozott nyelvtanulási stratégiák használatának vizsgálata2024-07-09NI
Habók AnitaAz anyanyelvi és idegen nyelvi olvasási stratégiák vizsgálata.2024-07-09NI
Habók AnitaA tanulási stratégiák és technikák hatása az értelemgazdag tanulásra.2024-07-09NI
Hercz MáriaEntrepreneurial Education with Active Learning Strategy2024-07-09NI
Hercz MáriaPedagógusok, pedagógusjelöltek, szülők és a nevelés gyakorlata2024-07-09NI
Hercz MáriaSupporting teachers and trainees2024-07-09NI
Hódi ÁgnesAz olvasás-szövegértés értékelése és fejlesztése2024-07-09NI
Hódi ÁgnesInformációs és kommunikációs technológiák az oktatásban2024-07-09NI
Jámbori SzilviaÉnkép, jövőkép és önértékelés serdülőkorban2024-07-09NI
Janurik MártaA zenei képességek és a végrehajtó funkció kapcsolatának vizsgálata óvodáskorban2024-07-09NI
Józsa KrisztiánAz iskolai teljesítményeket befolyásoló affektív tényezők2024-07-09NI
Kálmán AnikóParadigmaváltás a tanulás folyamatában2024-07-09NI
Kálmán AnikóNew teaching methods and learning environments to empower learners in the globalising world.2024-07-09NI
Kapornai KrisztinaRizikó és protektív tényezők a gyermek és serdülőkori mentális zavarokban2024-07-09NI
Kárpáti AndreaEsztétikai nevelési irányzatok története, elmélete és hatásvizsgálata2024-07-09NI
Kárpáti AndreaVizuális képességek az Új Képkorszakban – „gyermekrajz” hagyományos és digitális médiumokban2024-07-09NI
Kárpáti AndreaPedagógusok informatikai kompetenciája és pedagógiája2024-07-09NI
Kárpáti AndreaAz informatikai kompetencia fejlődése és fejlesztése 6-18 éves korban2024-07-09NI
Kárpáti AndreaA „társadalmi háló” (social web, Web2) szerepe az oktatásban2024-07-09NI
Kasik LászlóA szociálisprobléma-megoldás fejlesztési lehetőségei2024-07-09NI
Kasik LászlóA személyközi problémák megoldásának elkerülése2024-07-09NI
Kasik LászlóA szociálisprobléma-megoldás fejlődése2024-07-09NI
Kerek FerencA zenei tehetséggondozás számos formáját alkalmazzák világszerte. Hogyan lehetne ezeket összekapcsolni és ezzel művészetoktatásunkat hatékonyabbá tenni?2024-07-09NI
Kerek FerencA zenei képességek fejlődésének vizsgálata2024-07-09NI
Kerek FerencA hangszerjáték elemeinek minőségi alakulása és az általános személyiségi jegyek változásának kapcsolódási pontjai2024-07-09NI
Kerek FerencAz ének-zene oktatásával kapcsolatos tanterv elemzések és tantervfejlesztések2024-07-09NI
Kerek FerencA zenehallgatás hatásának vizsgálata deviáns fiatalok körében2024-07-09NI
Kerek FerencA digitális kotta mint digitális tananyag2024-07-09NI
Kerek FerencMilyen módszerekkel lehetne a közoktatásban történő énekórák hatékonyságát növelni?2024-07-09NI
Kerek FerencMilyen pedagógiai eszközökkel illetve módszerekkel lehetne növelni a klasszikus zenei pályára készülő diákok érdeklődését?2024-07-09NI
Kerek FerencA hangszeres képzés és a zenei nevelés kapcsolata2024-07-09NI
Kiss EnikőÉletminőség és mentális betegség a gyermek- és serdülőkorban2024-07-09NI
Kőfalvi TamásDigitális tananyagfejlesztés2024-07-09NI
Kőfalvi TamásIKT kompetenciák felmérése és fejlesztése a felnőttoktatásban2024-07-09NI
Kőfalvi TamásIKT eszközök a kompetenciafejlesztés szolgálatában2024-07-09NI
Kőfalvi TamásA távoktatás infokommunikációs környezete2024-07-09NI
Korom ErzsébetA tartalmi tudás szerveződése, az ismeretek tanulása és tanítása2024-07-09NI
Korom ErzsébetA természettudományos műveltség összetevőinek vizsgálata, fejlesztése2024-07-09NI
Korom ErzsébetA tanulói aktivitásra alapozott tanítási-tanulási módszerek fejlesztése2024-07-09NI
Krajcsi AttilaNumerikus megismerés2024-07-09NI
Martos TamásEgészségcélok társas ökológiája fiatalkorban2024-07-09NI
Molnár GyöngyvérKépességfejlesztés és a képességek fejlődésének vizsgálata multimédiás környezetben2024-07-09NI
Molnár GyöngyvérComputer-based assessment2024-07-09NI
Molnár GyöngyvérA digitális írástudás, informatikai kompetencia fejlődése és fejlesztése2024-07-09NI
Molnár Edit KatalinA tanári tudás fejlődése2024-07-09NI
Molnár GyöngyvérAz iskolai tudás minőségét javító digitális fejlesztő programok fejlesztése, illetve hatásvizsgálata2024-07-09NI
Molnár GyöngyvérLogfile analyses, learning analytics, educational data mining2024-07-09NI
Molnár Edit KatalinÍrásbeli szövegalkotás, fogalmazásképesség2024-07-09NI
Molnár GyöngyvérAssessment and development of thinking skills in technology-based environment2024-07-09NI


2024. IV. 17.
ODT ülés
Az ODT következő ülésére 2024. június 14-én, pénteken 10.00 órakor kerül sor a Semmelweis Egyetem Szenátusi termében (Bp. Üllői út 26. I. emelet).

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )