témavezető | kutatási téma | jelentkezési határidő | helyszín (magyar oldal) |
---|
|
|
|
|
Fényes Hajnalka | Gender differences in education | 2024-05-15 | 202 |
Hévizi Ottó | Kant filozófiája | 2024-05-15 | 232c |
Hévizi Ottó | Lukács filozófiája | 2024-05-15 | 232c |
Hévizi Ottó | Kierkegaard filozófiája | 2024-05-15 | 232c |
Angyalosi Gergely | A XX. századi filozófia emberképei | 2024-05-15 | 232e |
Angyalosi Gergely | A francia neostrukturalizmus filozófiája | 2024-05-15 | 232e |
Angyalosi Gergely | A modern, posztmodern és dekonstruktív esztétikai elméletek | 2024-05-15 | 232e |
Chrappán Magdolna | Tanterv- és programfejlesztés | 2024-05-15 | DE |
Chrappán Magdolna | Az iskola szervezeti paraméterei | 2024-05-15 | DE |
Chrappán Magdolna | Tanárképzés és tanárkutatások | 2024-05-15 | DE |
Kovách Imre | Város- és faluszociológia | 2024-05-15 | DE 39 |
Kovách Imre | Társadalmi integráció – a jelenkori magyar társadalom | 2024-05-15 | DE 39 |
Hévizi Ottó | Nietzsche filozófiája és 20. századi recepciója | 2024-05-15 | DE FI |
Bacskai Katinka | The importance of parental involvement in the school success of students with learning disabilities | 2024-05-15 | DE201 |
Valastyán Tamás | Német idealizmus | 2024-05-15 | DEFI |
Tánczos Péter | Reprezentáció és figurativitás a modern filozófiában | 2024-05-15 | DEFI |
Horváth Lajos | Elmefilozófia | 2024-05-15 | DEFI |
Valastyán Tamás | Jelenkori magyar irodalom és értekező próza | 2024-05-15 | DEFI |
Tánczos Péter | 19. századi esztétikai elméletek | 2024-05-15 | DEFIL |
Valastyán Tamás | Hermeneutika, kritikaelmélet és esztétikai tapasztalat | 2024-05-15 | DEFIL |
Deákné Dusa Ágnes Réka | Helping and hindering factors of becoming an internationally mobile student | 2024-05-15 | DENI |
Chrappán Magdolna | A természettudományos oktatás tantervi és metodikai problémái | 2024-05-15 | DENI |
Fényes Hajnalka | Önkéntesség a felsőoktatásban és a középiskolákban | 2024-05-15 | DENI |
Márkus Edina | A felnőtoktatás és -képzés intézményi és résztvevői megközelítésben | 2024-05-15 | DENI |
Hegedűs Roland | Sajátos nevelési igényű, hátrányos helyzetű gyermekek az oktatási rendszerben | 2024-05-15 | DENI |
Márkus Edina | A felnőttkorúak tanulása Magyarországon | 2024-05-15 | DENI |
Tódor Imre | A fenntarthatóságra nevelés intézményszintű dimenziójának analízise | 2024-05-15 | DENI |
Tódor Imre | A középiskolák hozzáadott pedagógiai értékének vizsgálata Székelyföldön | 2024-05-15 | DENI |
Bocsi Veronika | Egyenlőtlenségek a közoktatásban | 2024-05-15 | DENI |
Kovács-Nagy Klára | Sportolás és eredményesség | 2024-05-15 | DENI |
Fényes Hajnalka | Többváltozós és többszintű elemzések és alkalmazásaik | 2024-05-15 | DENI |
Ceglédi Tímea | Társadalmi egyenlőtlenségek, romológia, reziliencia | 2024-05-15 | DENI |
Csépes Ildikó | Nyelvpedagógiai kihívások a 21. században | 2024-05-15 | DENI |
Polónyi István | A humán erőforrások fejlesztésével, fejlettségével kapcsolatos kutatások | 2024-05-15 | DENI |
Fónai Mihály | Fiatal diplomások a munkaerőpiacon: átmenet és illeszkedés | 2024-05-15 | DENI |
Kovács Karolina Eszter | Egészség és sport középiskolás és felsőoktatási hallgatók körében | 2024-05-15 | DENI |
Ceglédi Tímea | Szülői bevonódás diverz oktatási környezetben | 2024-05-15 | DENI |
Polónyi István | Az oktatás különböző szintjei gazdasági összefüggéseinek és kapcsolatainak elemzése | 2024-05-15 | DENI |
Kovács Karolina Eszter | A különleges bánásmód szerepe a tanuló és a pedagógus szempontjából | 2024-05-15 | DENI |
Fónai Mihály | Romák és a többségi társadalom intézményeinek a viszonya | 2024-05-15 | DENI |
Kovács Karolina Eszter | Egészség és sport középiskolás és felsőoktatási hallgatók körében | 2024-05-15 | DENI |
Györgyi Zoltán | Nemzeti szakképzési rendszerek társadalmi-gazdasági beágyazottsága | 2024-05-15 | DENI |
Fónai Mihály | Mobilitási folyamatok a felsőoktatásban | 2024-05-15 | DENI |
Deákné Dusa Ágnes Réka | A felsőoktatás nemzetköziesedése | 2024-05-15 | DENI |
Bacskai Katinka | Hátrányos helyzetű diákokat tanító tanárok | 2024-05-15 | DENTI |
Bacskai Katinka | Szektorközi összehasonlítások a közoktatásban | 2024-05-15 | DENTI |
Bocsi Veronika | Az értékkutatások nevelésszociológiai aspektusai | 2024-05-15 | DENTI |
Rébay Magdolna | A nőnevelés története | 2024-05-15 | DENTI |
Bocsi Veronika | A romológiai oktatás- és nevelésszociológiai aspektusai | 2024-05-15 | DENTI |
Rébay Magdolna | Nevelés és oktatás a dualizmus korában | 2024-05-15 | DENTI |
Bocsi Veronika | A hallgatói szocializáció folyamatának vizsgálata | 2024-05-15 | DENTI |
Rébay Magdolna | Nevelés és oktatás a Horthy-korszakban | 2024-05-15 | DENTI |
Ceglédi Tímea | Tehetséggondozás, szakkollégiumok | 2024-05-15 | DENTI |
Rébay Magdolna | A művészeti oktatás története | 2024-05-15 | DENTI |
Kovács-Nagy Klára | A sportolási szokásokat meghatározó tényezők határon innen és túl | 2024-05-15 | DENTI |
Fényes Hajnalka | Férfiak és nők az oktatásban és/vagy a munkaerőpiacon | 2024-05-15 | DENTI |
Kovács-Nagy Klára | Az egészséget támogató tényezők | 2024-05-15 | DENTI |
Fónai Mihály | Egyetemi hallgatók pályaképe, a professzionalizáció folyamata, felsőoktatási pályaszocializáció | 2024-05-15 | DENTI |
Fényes Hajnalka | Társadalmi mobilitás a felsőoktatásban | 2024-05-15 | DENTI |
Kovács-Nagy Klára | A sportolás hatásai a hallgatók körében | 2024-05-15 | DENTI |
Fényes Hajnalka | Társadalmi mobilitás a felsőoktatásban | 2024-05-15 | DENTI |
Györgyi Zoltán | Az oktatási rendszer működtetésének és finanszírozásának európai modelljei: változások és ezek háttere | 2024-05-15 | DENTI |
Csukonyi Csilla | Rugalmas alkalmazkodóképesség és a mentális állóképesség, mint 21. századi vezetői kompetenciák | 2024-05-15 | DEPI |
Kondé Zoltán | Szabályozó folyamatok és kognitív hatékonyság | 2024-05-15 | DEPI |
Héjja-Nagy Katalin | Perinatális élmények, a várnadósság és szülés lélektana, korai kötődés | 2024-05-15 | DEPI |
Csukonyi Csilla | A munkahelyi elköteleződés aspektusai | 2024-05-15 | DEPI |
Münnich Ákos | Matematikai pszichológiai kutatások és preferencia modellek | 2024-05-15 | DEPI |
Kondé Zoltán | Szociális intelligencia és viselkedéspredikció | 2024-05-15 | DEPI |
Münnich Ákos | Az attitüd általános és specifikus konkrét cselekvésekre vonatkozó hatásának vizsgálata | 2024-05-15 | DEPI |
Szarvák Tibor | Jelenlét program és/vagy telepi szociális munka: A felzárkózási munka születése. Egy szakma születésének esélyei. Pálya és jövőképek. | 2024-05-15 | DEPI |
Mohácsi Bernadett | Bántalmazott, áldozatvédelmi rendszerben lévő figyelemhiányos/hiperaktivitászavarral élő gyerekek pszichológiai segítségnyújtása, a szülő és gyermek reintegrációjának tám | 2024-05-15 | DEPI |
Hőgye-Nagy Ágnes | Közlekedéspszichológia: Autonóm/önvezető járművek fejlesztésének, használatának, megítélésének pszichológiai kérdései | 2024-05-15 | DEPI |
Jagodics Balázs | Iskolai jóllét meghatározó tényezői | 2024-05-15 | DEPI |
Münnich Ákos | A hálózati modellek és pszichológiai alkalmazásai | 2024-05-15 | DEPI |
Szarvák Tibor | Lakhatási mobilitás: szociális bérlakások, megerősödő családok. A lakhatás hatásai az életmódra, kapcsolatokra, foglalkoztatásra, tanulásra. Lakáskövetés. | 2024-05-15 | DEPI |
Hőgye-Nagy Ágnes | Munkapszichológia: munkahelyi egészség, munkahelyi stressz, kiégés | 2024-05-15 | DEPI |
Inántsy-Pap Judit | Szabályozó folyamatok fejlődése | 2024-05-15 | DEPI |
Szarvák Tibor | Munkatapasztalat és családi együttműködés: a közfoglalkoztatásból való kilépés útjai, ingázó-típusok | 2024-05-15 | DEPI |
Polonyi Tünde | A kognitív hanyatlás megelőzése | 2024-05-15 | DEPI |
Mónus Ferenc | Környezeti attitűdök kutatása a fenntarthatóságra nevelés élménypedagógiai módszerei kapcsán | 2024-05-15 | DEPI |
Szarvák Tibor | A kedvezményezett közösség, mint erőforrás: felzárkózási támogatások hatásvizsgálata | 2024-05-15 | DEPI |
Polonyi Tünde | Innovatív nyelvtanulás és nyelvtanítás | 2024-05-15 | DEPI |
Mónus Ferenc | Nemzetközi projektek értékelése a fenntarthatóság pedagógiájában az EU Green Deal tükrében | 2024-05-15 | DEPI |
Szarvák Tibor | Társadalmi felelősségvállalás programok: innovációk és bevonódás a leszakadó térségek és közösségek problémáiba | 2024-05-15 | DEPI |
Polonyi Tünde | Az életesemények, munkahelyi elégedettség, orvosi mutatók és a kiégés kapcsolata | 2024-05-15 | DEPI |
Mónus Ferenc | A fenntarthatóságra nevelés integrálási lehetőségei különböző felsőoktatási szakok tananyagába | 2024-05-15 | DEPI |
Csukonyi Csilla | Az utánpótlás nevelés és a versenysportolók célkitűzéses sportpszichológiai vizsgálati területei | 2024-05-15 | DEPI |
Szabó Éva | Tanulást támogató pszichológiai erőforrások mintázatainak feltárása | 2024-05-15 | DEPI |
Csinády Adriána | Szexuálpszichológia – „Szexuális asszertivitás szerepe a prevencióban” | 2024-05-15 | DEPI |
Polonyi Tünde | A siker kulcsa idegennyelv-tanulás esetén | 2024-05-15 | DEPI |
Nagy Beáta Erika | Magatartás-, tanulás- és figyelemzavarral küzdő gyermekek , szüleik és a szakemberek együttműködésének vizsgálata | 2024-05-15 | DEPI |
Mónus Ferenc | Környezeti attitűdök kutatása és a környezeti, ill. fenntarthatóságra nevelés eredményességének kutatása a közoktatás különböző korosztályaiban, illetve a tanári pályán | 2024-05-15 | DEPI |
Csinády Adriána | Ember-állat kötődés - az állatasszisztált terápiák (AAT) hatékonysága | 2024-05-15 | DEPI |
Polonyi Tünde | Digitális tanulás és tanítás | 2024-05-15 | DEPI |
Kondé Zoltán | Kognitív hatékonyság és implicit társas megismerés | 2024-05-15 | DEPI |
Héjja-Nagy Katalin | Szubjektív élmény, erős élmények, módosult tudatállapotok, flow | 2024-05-15 | DEPI |
Molnárné Kovács Judit | A nemi szerep pszichológiája a mai Magyarországon | 2024-05-15 | DEPSZ |
Páskuné Kiss Judit | A tehetség fejlődését befolyásoló intra- és interperszonális katalizátorok | 2024-05-15 | DEPsz |
Malét-Szabó Erika | Az egészségtudatosság és az egészségmagatartas sajátosságai és összefüggései a rendvédelmi hivatásos állomány körében | 2024-05-15 | DEPSZ |
Molnárné Kovács Judit | A megbocsátás előzményei, összetevői és következményei | 2024-05-15 | DEPSZ |