témavezető | kutatási téma | jelentkezési határidő | helyszín (magyar oldal) |
---|
|
|
|
|
Albert Fruzsina | A nemi szerepek változásainak hatása a barátságok alakulására | 2024-05-15 | DESZO |
Albert Fruzsina | Az emberi kapcsolatok vizsgálata szociológia szempontból | 2024-05-15 | DESZO |
Angyalosi Gergely | A XX. századi filozófia emberképei | 2024-05-15 | 232e |
Angyalosi Gergely | A francia neostrukturalizmus filozófiája | 2024-05-15 | 232e |
Angyalosi Gergely | A modern, posztmodern és dekonstruktív esztétikai elméletek | 2024-05-15 | 232e |
Bacskai Katinka | Hátrányos helyzetű diákokat tanító tanárok | 2024-05-15 | DENTI |
Bacskai Katinka | Szektorközi összehasonlítások a közoktatásban | 2024-05-15 | DENTI |
Bacskai Katinka | Teachers of Low SES Schools | 2024-05-15 | MB202 |
Bacskai Katinka | The importance of parental involvement in the school success of students with learning disabilities | 2024-05-15 | DE201 |
Balázs Katalin | A társadalmi célú meggyőző kommunikáció | 2024-05-15 | P/122 |
Balázs Katalin | Időskorúak fogyasztóvédelmi sérülékenysége | 2024-05-15 | DEPSZ |
Balázs Katalin | Meggyőző kommunikáció és kreativitás | 2024-05-15 | P/122 |
Balogh László Levente | XX. századi politikai filozófia | 2024-05-15 | DESZO |
Balogh László Levente | Emlékezetpolitika | 2024-05-15 | DESZO |
Biczó Gábor | Hermeneutika és interpretív antropológia | 2024-05-15 | FilIn |
Biczó Gábor | Alkalmazott társadalomtudomány elmélete, gyakorlata és etikája | 2024-05-15 | FilIn |
Bocsi Veronika | Az értékkutatások nevelésszociológiai aspektusai | 2024-05-15 | DENTI |
Bocsi Veronika | A romológiai oktatás- és nevelésszociológiai aspektusai | 2024-05-15 | DENTI |
Bocsi Veronika | A hallgatói szocializáció folyamatának vizsgálata | 2024-05-15 | DENTI |
Bocsi Veronika | Egyenlőtlenségek a közoktatásban | 2024-05-15 | DENI |
Bugár István | Vallásfilozófiai problémák történeti megközelítésben | 2024-05-15 | FI |
Ceglédi Tímea | Tehetséggondozás, szakkollégiumok | 2024-05-15 | DENTI |
Ceglédi Tímea | Társadalmi egyenlőtlenségek, romológia, reziliencia | 2024-05-15 | DENI |
Ceglédi Tímea | Szülői bevonódás diverz oktatási környezetben | 2024-05-15 | DENI |
Chrappán Magdolna | A természettudományos oktatás tantervi és metodikai problémái | 2024-05-15 | DENI |
Chrappán Magdolna | Tanterv- és programfejlesztés | 2024-05-15 | DE |
Chrappán Magdolna | Az iskola szervezeti paraméterei | 2024-05-15 | DE |
Chrappán Magdolna | Tanárképzés és tanárkutatások | 2024-05-15 | DE |
Csépes Ildikó | Nyelvpedagógiai kihívások a 21. században | 2024-05-15 | DENI |
Csinády Adriána | Szexuálpszichológia – „Szexuális asszertivitás szerepe a prevencióban” | 2024-05-15 | DEPI |
Csinády Adriána | Ember-állat kötődés - az állatasszisztált terápiák (AAT) hatékonysága | 2024-05-15 | DEPI |
Csoba Judit | A foglalkoztatáspolitika és az aktív munkaerő-piaci politikák változása Európában és Magyarországon | 2024-05-15 | SzocI |
Csoba Judit | A munkaérték átalakulása és a munkavállalókkal kapcsolatos elvárások megváltozása az elmúlt évtizedekben | 2024-05-15 | SzocI |
Csoba Judit | A szociális szakma humánerőforrásának szerkezete, változása az elmúlt két évtizedben | 2024-05-15 | SzocI |
Csoba Judit | Helyi társadalmak, kirekesztettség, területi egyenlőtlenségek elemzése | 2024-05-15 | SzocI |
Csukonyi Csilla | Rugalmas alkalmazkodóképesség és a mentális állóképesség, mint 21. századi vezetői kompetenciák | 2024-05-15 | DEPI |
Csukonyi Csilla | A munkahelyi elköteleződés aspektusai | 2024-05-15 | DEPI |
Csukonyi Csilla | Az utánpótlás nevelés és a versenysportolók célkitűzéses sportpszichológiai vizsgálati területei | 2024-05-15 | DEPI |
Csukonyi Csilla | Ember-robot interakciók pszichológiai megközelítései | 2024-05-15 | DEPSZ |
Csukonyi Csilla | E-sportolók pszichológiai vizsgálati megközelítései | 2024-05-15 | DEPSZ |
Czibere Ibolya | Társadalmi egyenlőtlenségek | 2024-05-15 | DESZO |
Czibere Ibolya | Szegénység és kirekesztődés a társadalomban | 2024-05-15 | DESZO |
Czibere Ibolya | Nők és férfiak a társadalomban | 2024-05-15 | DESZO |
Czibere Ibolya | területi egyenlőtlenségek, lokális közösségek | 2024-05-15 | DESZO |
Czibere Ibolya | Családszolciológiai folyamatok, családrendszerek, posztmodern változások és hatásaik | 2024-05-15 | DESZO |
Deákné Dusa Ágnes Réka | Helping and hindering factors of becoming an internationally mobile student | 2024-05-15 | DENI |
Deákné Dusa Ágnes Réka | A felsőoktatás nemzetköziesedése | 2024-05-15 | DENI |
Dupcsik Csaba | A családi és nemi szerepek változásai | 2024-05-15 | DESZO |
Dupcsik Csaba | A magyar szociológia és protoszociológia története | 2024-05-15 | DESZO |
Fábián Gergely | Idősödő társadalmak társadalompolitikai kihívásai, öregedés és társadalmi integráció | 2024-05-15 | DESZO |
Fábián Gergely | Életminőség, társadalmi integráció és az életminőséget befolyásoló társadalmi tényezők szerepe | 2024-05-15 | DESZO |
Fábián Gergely | Társadalmi változások és a segítő hivatások professzionalizációs dilemmái | 2024-05-15 | DESZO |
Feleky Gábor | Az osztály-problematika | 2024-05-15 | DESZO |
Feleky Gábor | A társadalmi egyenlőtlenségek és a társadalmi távolságok | 2024-05-15 | DESZO |
Feleky Gábor | A társadalmi struktúra és a rétegződés elméleti kérdései | 2024-05-15 | DESZO |
Fényes Hajnalka | Gender differences in education | 2024-05-15 | 202 |
Fényes Hajnalka | Önkéntesség a felsőoktatásban és a középiskolákban | 2024-05-15 | DENI |
Fényes Hajnalka | Többváltozós és többszintű elemzések és alkalmazásaik | 2024-05-15 | DENI |
Fényes Hajnalka | Férfiak és nők az oktatásban és/vagy a munkaerőpiacon | 2024-05-15 | DENTI |
Fényes Hajnalka | Társadalmi mobilitás a felsőoktatásban | 2024-05-15 | DENTI |
Fényes Hajnalka | Többváltozós és többszintű elemzések és alkalmazásaik, kontextuális elemzés | 2024-05-15 | DESZO |
Fényes Hajnalka | Társadalmi mobilitás a felsőoktatásban | 2024-05-15 | DENTI |
Fónai Mihály | Fiatal diplomások a munkaerőpiacon: átmenet és illeszkedés | 2024-05-15 | DENI |
Fónai Mihály | Egyetemi hallgatók pályaképe, a professzionalizáció folyamata, felsőoktatási pályaszocializáció | 2024-05-15 | DENTI |
Fónai Mihály | Romák és a többségi társadalom intézményeinek a viszonya | 2024-05-15 | DENI |
Fónai Mihály | Mobilitási folyamatok a felsőoktatásban | 2024-05-15 | DENI |
Györgyi Zoltán | Nemzeti szakképzési rendszerek társadalmi-gazdasági beágyazottsága | 2024-05-15 | DENI |
Györgyi Zoltán | Az oktatási rendszer működtetésének és finanszírozásának európai modelljei: változások és ezek háttere | 2024-05-15 | DENTI |
Hegedűs Roland | Sajátos nevelési igényű, hátrányos helyzetű gyermekek az oktatási rendszerben | 2024-05-15 | DENI |
Héjja-Nagy Katalin | Szubjektív élmény, erős élmények, módosult tudatállapotok, flow | 2024-05-15 | DEPI |
Héjja-Nagy Katalin | Perinatális élmények, a várnadósság és szülés lélektana, korai kötődés | 2024-05-15 | DEPI |
Hévizi Ottó | Kant filozófiája | 2024-05-15 | 232c |
Hévizi Ottó | Nietzsche filozófiája és 20. századi recepciója | 2024-05-15 | DE FI |
Hévizi Ottó | Lukács filozófiája | 2024-05-15 | 232c |
Hévizi Ottó | Kierkegaard filozófiája | 2024-05-15 | 232c |
Hőgye-Nagy Ágnes | Közlekedéspszichológia: Autonóm/önvezető járművek fejlesztésének, használatának, megítélésének pszichológiai kérdései | 2024-05-15 | DEPI |
Hőgye-Nagy Ágnes | Munkapszichológia: munkahelyi egészség, munkahelyi stressz, kiégés | 2024-05-15 | DEPI |
Horváth Lajos | Elmefilozófia | 2024-05-15 | DEFI |
Huszti Éva | Fiatalok az információs társadalomban: offline és online kapcsolatok a mindennapokban. | 2024-05-15 | DESZI |
Huszti Éva | Az egyéni kapcsolathálózat, a társas kapcsolatok szerepe a társadalmi integrációban | 2024-05-15 | DESZI |
Huszti Éva | Idősek életmódja, életminősége és a társas kapcsolatok szerepe, a társas támogatórendszer működése | 2024-05-15 | DESZI |
Inántsy-Pap Judit | Szabályozó folyamatok fejlődése | 2024-05-15 | DEPI |
Jagodics Balázs | Iskolai jóllét meghatározó tényezői | 2024-05-15 | DEPI |
Janky Béla | A magyarországi romák integrációja (akulturációs mechaniszmusok és többségi sztereotípiák) | 2024-05-15 | DESZO |
Kerülő Judit | A korai iskolaelhagyás tendenciái és megelőzésének lehetőségei | 2024-05-15 | DEPSZ |
Kerülő Judit | Lemorzsolódás a felsőoktatási intézményekből | 2024-05-15 | DEPSZ |
Kondé Zoltán | Szabályozó folyamatok és kognitív hatékonyság | 2024-05-15 | DEPI |
Kondé Zoltán | Szociális intelligencia és viselkedéspredikció | 2024-05-15 | DEPI |
Kondé Zoltán | Kognitív hatékonyság és implicit társas megismerés | 2024-05-15 | DEPI |
Kovách Imre | A regionális és helyi fejlesztések és projektek | 2024-05-15 | DESZO |
Kovách Imre | A gazdasági, kulturális és politikai elitek | 2024-05-15 | DESZO |
Kovách Imre | A gazdasági, kulturális és politikai elitek | 2024-05-15 | DESZO |
Kovách Imre | Város- és faluszociológia | 2024-05-15 | DE 39 |
Kovách Imre | Társadalmi integráció – a jelenkori magyar társadalom | 2024-05-15 | DE 39 |
Kovách Imre | Környezetszociológia | 2024-05-15 | DESZO |
Kovách Imre | A helyi társadalmak és közösségek | 2024-05-15 | DESZO |
Kovács Karolina Eszter | Sport, sport persistence and health among high school and higher educational students | 2024-05-15 | PI |
Kovács Karolina Eszter | Egészség és sport középiskolás és felsőoktatási hallgatók körében | 2024-05-15 | DENI |
Kovács Karolina Eszter | A különleges bánásmód szerepe a tanuló és a pedagógus szempontjából | 2024-05-15 | DENI |
Kovács Karolina Eszter | Egészség és sport középiskolás és felsőoktatási hallgatók körében | 2024-05-15 | DENI |